abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:20:25 #251
130955 Floripas
Blast from the past
pi_42051400
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zo'n vaart zal het wel niet lopen.
De nationale xenofobie schaadt de economie anders behoorlijk. Veel mensen uit het Midden-Oosten die hier promoveren, bijvoorbeeld in de biochemie, verlaten na vier jaar het land weer omdat ze gek worden van de bureaucratie van de IND en de intolerante Nederlanders. Juist van die mensen moet de Nederlandse economie het hebben.
pi_42053445
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef akkefietje het volgende:
Nogmaals ik vertrouw die man niet als hij lid wordt van een partij als EenNL.
Terugtrappen is geen prettige eigenschap.
Wat een verwerpelijk onzin.

Ook allochtonen kunnen alle politieke voorkeuren hebben, ideeën over inrichting van Nederland. 't Zou een mooie boel worden als ze hun plaats moeten kennen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:49:11 #253
130955 Floripas
Blast from the past
pi_42053549
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat een verwerpelijk onzin.

Ook allochtonen kunnen alle politieke voorkeuren hebben, ideeën over inrichting van Nederland. 't Zou een mooie boel worden als ze hun plaats moeten kennen.
Inderdaad. Die man bewijst: moslims komen in alle vormen en maten.
pi_42053981
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Inderdaad. Die man bewijst: moslims komen in alle vormen en maten.
Het zijn net vrouwen
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:16:12 #255
130955 Floripas
Blast from the past
pi_42054356
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zijn net vrouwen
Jij bent egalitarist in hart en nieren, hè?
pi_42054426
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij bent egalitarist in hart en nieren, hè?
Ik kan geen gitaar spelen
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:31:10 #257
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42054779
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

De nationale xenofobie schaadt de economie anders behoorlijk. Veel mensen uit het Midden-Oosten die hier promoveren, bijvoorbeeld in de biochemie, verlaten na vier jaar het land weer omdat ze gek worden van de bureaucratie van de IND en de intolerante Nederlanders. Juist van die mensen moet de Nederlandse economie het hebben.
Of ze vertrekken bijvoorbeeld naar Duitsland, dat wil ook nog wel eens gebeuren.

Xenofobie is inderdaad behoorlijk schadelijk voor de economie, zie Praag, bijvoorbeeld.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:42:14 #258
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_42059176
quote:

[..]

Ja daar tegenover staat natuurlijk de schade die de groep uit het midden oosten Nederland heeft toegebracht in de breedste zin van het woord.
pi_42061520
De soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie opgedient wordt. 1nl wijst gewoon bepaald gedrag af wat zij niet gewenst vinden. Het meeste staat gewoon in het strafrecht. Je kunt zeggen dat je je verder niet met cultuur moet bemoeiien (wat op zich zeer liberaal is), maar sommige aspecten van een cultuur zijn regelrechte dreigementen aan individuele personen. Volgens mij is het niet liberaal wanneer je daar niets aan doet. Mensen die Wilders met de dood bedreigen worden toch ook opgepakt? Ik vind dit absoluut niet xenofoob.
pi_42069748
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:42 schreef Sargon het volgende:

Ja daar tegenover staat natuurlijk de schade die de groep uit het midden oosten Nederland heeft toegebracht in de breedste zin van het woord.
Oh, ik dacht dat het Midden-Oosten ons Nederlanders juist bakken met geld opgeleverd had...vertel verder want dat verhaal wil ik horen.
pi_42074012
Staat vandaag een groot interview in de Volkskrant met MP.

http://www.volkskrant.nl/vk-online/today.html
Pagina 29

kuch kuch Ohja als je het artikel niet kan lezen wegens login, google is best handig af en toe... (login volkskrant ofzo) kuch kuch

[ Bericht 28% gewijzigd door -Jean- op 23-09-2006 13:15:10 ]
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_42074506
De Surinamer Hikmat Mahawat Khan, ex-voorzitter van de Contactgroep Islam, staat op nummer drie bij de nieuwe politieke partij EénNL. De partij hoopt veel zetels te winnen tijdens de komende Tweede Kamerverkiezingen. Lijsttrekker is oud-wethouder Marco Pastors van Rotterdam, die in het verleden hard uithaalde naar moslims.

De kandidaatsstelling van Mahawat Khan lijkt opmerkelijk. Zelf denkt hij daar heel anders over: "Mijn gedachten over de integratie en mijn ervaringen passen een op een met de gedachten van Marco Pastors en Joost Eerdmans (LPF-Kamerlid en nu nummer twee op de lijst van EénNL, red.). Ik zie de manier waarop moslims verkeerd omgaan met hun geloof, met andersdenkenden, met vrouwen." Moslims willen zich volgens Khan onderscheiden door zich als moslim superieur te voelen, terwijl ze ook hele verwerpelijke dingen doen: "Ze verschuilen zich achter hun geloof als zij hun wandaden plegen, dat is de kern van het probleem."
Uit alle peilingen blijkt dat autochtone Nederlanders problemen hebben met allochtonen en moslims in het bijzonder. En omgekeerd. Dat is tekenend, vindt Khan: "Nederland heeft al honderd jaar goede ervaringen met de islam, was nooit islamofoob. Nu zijn er spanningen tussen moslims en niet-moslims. Die kentering komt door de houding bij veel moslims." De partij EénNL wil open en eerlijk over de problemen praten en dat is al het halve werk, zegt de Surinamer. De oplossing kan volgens hem pijn doen, maar het moet duidelijk gemaakt worden wat wel en niet kan. Wetten en regels moeten worden gehandhaafd.

Hakmit Mahawat Khan in gesprek met Loeki Nicolaas (4'43'')
http://surinaams.caribian(...)0923_khan_eennl.html

Khan is zelf een liberale moslim: "op zijn Surinaams gezegd: van de Keizerstraat. Er zijn genoeg moslims die het niet kunnen respecteren dat er ook andere typen moslims zijn. Dat is zorgelijk." Zijn beslissing om in de politiek te gaan is pas de laatste weken genomen. De druppel die de emmer deed overlopen was het feit dat een Pakistaanse imam zonder problemen Nederland binnen mocht komen om in Amsterdam te spreken.

Khan gaat niet alleen voor de Surinaamse moslims werken, maar zet zich in voor heel Nederland. De binding tussen allochtonen en autochtonen verbeteren is een van zijn voornaamste doelen en daarop mogen ook Surinamers hem aanspreken. Het zal nog een hele klus worden voor Khan om die achterban voor EénNL te winnen. Uit de Stemindex Allochtonen blijkt dat zo'n 60 procent van de allochtonen op linkse partijen gaat stemmen.
pi_42092932
Overigens heb ik een vraag naar EenNL gestuurd mbt het verkiezingsprogramma. Ze konden geen reactie inhoudelijk geven op mijn vraag maar 9 Oktober komt het verkiezingsprogramma uit. Dus toch nog wat wijzer.
pi_42093200
quote:

[..]

De nationale xenofobie schaadt de economie anders behoorlijk.
Jahoor mevrouw noem ons maar weer psychisch gestoord

En verder hebben wij die mensen niet nodig, We hebben genoeg talent hier.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42093583
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jahoor mevrouw noem ons maar weer psychisch gestoord

En verder hebben wij die mensen niet nodig, We hebben genoeg talent hier.
Oh we hebben niets aan buitenlandse investeerders?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42093963
quote:
Op zondag 24 september 2006 16:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh we hebben niets aan buitenlandse investeerders?
Je hebt geen nederlandse nationaliteit nodig om hier te kunnen investeren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42094887
Eerdmans met Van Schijndel in één fractie
DEN HAAG (ANP) - Joost Eerdmans, het Tweede Kamerlid dat niet meer welkom is in de fractie van de LPF, blijft in de Kamer. Hij gaat samen met de eenmansfractie van de gewezen VVD-parlementariër Anton van Schijndel een nieuwe groep vormen. Ze willen dat hun fractie EénNL gaat heten.
Zolang die naam nog niet is geregeld, noemen ze zich de Groep Eerdmans-Van Schijndel. Dat hebben beide Kamerleden zondag gezegd. Bij de komende Tweede Kamerverkiezingen zijn ze kandidaat voor EénNL, de partij van Marco Pastors. Voor de LPF was dat woensdag aanleiding om van Eerdmans, die tweede op de lijst van EénNL staat, te eisen dat hij zijn LPF-zetel opgeeft. Als hij dat zou weigeren, zou de LPF hem uit de fractie zetten.

Eerdmans heeft nu besloten samen te gaan met Van Schijndel. VVD-leider Mark Rutte zette Van Schijndel begin september uit de fractie nadat het Kamerlid scherpe kritiek had geuit op het VVD-verkiezingsprogramma en op Rutte zelf. Sindsdien vormt Van Schijndel een eenmansfractie. Hij staat op nummer zeven bij EénNL. Vanaf maandag is Eerdmans de fractievoorzitter van de nieuwe groep en Van Schijndel vice-fractievoorzitter en secretaris.

Gedwongen vertrek

Ze zullen nog dezelfde dag een verzoek bij het presidium (bestuur) van de Tweede Kamer indienen om de naam EénNL te mogen voeren, zei Eerdmans. Een soortgelijke constructie was volgens hem in 2001 ook mogelijk bij de ChristenUnie. ,,We verenigen ons in het verband van EénNL'', zei Van Schijndel. ,,We zijn de voorloper van EénNL'', aldus Eerdmans.

Volgens hem staat de LPF niet te juichen dat hij buiten die fractie om doorgaat als Kamerlid. Van ruzie is echter geen sprake, benadrukte Eerdmans, die namens de LPF woordvoerder Justitie en Binnenlandse Zaken was. ,,Ik wilde niet weg. Ik moet helaas vertrekken, maar had de rit graag afgemaakt voor de LPF. Ik heb overwogen m'n zetel in te leveren, maar ik wil m'n werk als volksvertegenwoordiger afmaken.''

Zo behandelt de Kamer mogelijk nog voor de verkiezingen een wetsvoorstel van Eerdmans en een PvdA-collega dat de rechter de mogelijkheid geeft dierenbeulen een jarenlang verbod op het houden van dieren op te leggen. Een initiatief-wetsvoorstel van Eerdmans om minimumstraffen in te voeren, ligt nog voor advies bij de Raad van State.

Tijdens de komende algemene politieke beschouwingen zal de Groep Eerdmans-Van Schijndel de nadruk leggen op veiligheid, criminaliteitsbestrijding en Europa.

[ Bericht 11% gewijzigd door -Jean- op 24-09-2006 17:08:13 ]
pi_42094945
quote:
Op zondag 24 september 2006 16:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je hebt geen nederlandse nationaliteit nodig om hier te kunnen investeren.
Nee maar strenge maatregelen tegen b.v. Marokkanen zorgen er ook voor dat de Japanners en Amerikanen minder trek hebben om hier te komen investeren.
pi_42095060
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee maar strenge maatregelen tegen b.v. Marokkanen zorgen er ook voor dat de Japanners en Amerikanen minder trek hebben om hier te komen investeren.
Wat denk je dan van het achterlijke kraakbeleid, dat trekt pas investerdeers aan :S

Trouwens wat kan jou investerders nou in eens schelen normaliter heb je de pest aan Kapitalisten.
  zondag 24 september 2006 @ 17:19:25 #270
135430 Sargon
pi_42095177
quote:

[..]

dit is een nieuwe die heb ik nog nooit gehoord, kan je ook uitleggen waarom?
pi_42095355
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:19 schreef Sargon het volgende:

[..]

dit is een nieuwe die heb ik nog nooit gehoord, kan je ook uitleggen waarom?
Als een (buitenlands) bedrijf voor z'n werknemers erg veel moeite moet doen om de diverse vergunningen te verkrijgen en inburgeringscursussen voor de partners moet gaan betalen dan zal zo'n bedrijf toch uit gaan kijken naar alternatieven. Daarnaast is een harder klimaat voor buitenalnders ook niet prettig als een expat die zich hier bezig houdt met keihard werken op straat met de nek aangekeken wordt doet dat ons land ook geen goed.

Overigens is dit niets nieuws toch? Het vestigingsklimaat van een land bestaat uit meer dan alleen de financiele kant.
pi_42095396
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat denk je dan van het achterlijke kraakbeleid, dat trekt pas investerdeers aan :S
Nou dit gaat over iets andere bedragen dan de kosten van een gekraakt pand... Daarnaast zal een buitenlands bedrijf daar niet zo veel problemen mee hebben.
quote:
Trouwens wat kan jou investerders nou in eens schelen normaliter heb je de pest aan Kapitalisten.
Oh nee hoor totaal niet.
pi_42095426
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou dit gaat over iets andere bedragen dan de kosten van een gekraakt pand... Daarnaast zal een buitenlands bedrijf daar niet zo veel problemen mee hebben.
[..]

Oh nee hoor totaal niet.
Ik weet van horen zeggen dat buitenlandse investeerders o.a. bang zijn te investeren hier vanwege dat kraakbeleid.

Goh nu op eens weer niet? Principes zijn ver te zoeken tegenwoordig......

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 24-09-2006 17:44:42 ]
pi_42095579
Ik zeg slechts dat ik vermoed dat het kraakbeleid van veel minder invloed is.
pi_42095626
jij vermoed, ik weet zeker van niet.
  zondag 24 september 2006 @ 17:50:29 #276
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42095642
quote:
Op donderdag 21 september 2006 @ 10:19 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Gaan Van Schijndel en Eerdmans niet samen in 1 fractie zitten onder de naam Groep 1NL? (of is het ook verplicht om naast 'groep' ook een naam van de politicus in de fractienaam op te nemen?)
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_42095674
Goedkope truc om Een Nl in de kamer zitting te willen laten nemen. Ze schuwen echt geen enkele methode om aan aandacht te komen maar het zal niet veel baten. Het wordt terecht tegengehouden.
pi_42095753
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:49 schreef JohnDope het volgende:
jij vermoed, ik weet zeker van niet.
Dat zou wel heel onlogisch zijn aangezien kraken zeer eenvoudig te voorkomen is maar de extra bureaucratie om buitenlanders te weren een stuk moeilijker.
pi_42097918
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat zou wel heel onlogisch zijn aangezien kraken zeer eenvoudig te voorkomen is maar de extra bureaucratie om buitenlanders te weren een stuk moeilijker.
Kraken is in nederland makkelijker dan het voorkomen van een kraak.
  zondag 24 september 2006 @ 20:49:56 #280
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42098544
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:51 schreef SCH het volgende:
Goedkope truc om Een Nl in de kamer zitting te willen laten nemen. Ze schuwen echt geen enkele methode om aan aandacht te komen maar het zal niet veel baten. Het wordt terecht tegengehouden.
Wat is er dan zo slecht aan?

Mijn inziens een logisch vervolg van de gemaakte overstappen. Ik vind het transparanter dan het omgekeerde: "Ik sta voor Partij A op de lijst, maar tot de verkiezingen doe ik alsof ik nog bij Partij B hoor".
  zondag 24 september 2006 @ 20:53:53 #281
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_42098650
Wat ik niet begrijpis dat dit zou kunnen? Ik dacht dat je verplicht was om ver te gaan als "groep eigennaam"?
quote:
Aangezien immigratie geld kost (CPB, op verzoek alweer de link) zorgen strenge immigratie-eisen voor lagere belastingen. Lage belasting -> aantrekkelijk om in NL te investeren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Napalm op 24-09-2006 21:00:02 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_42099064
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:27 schreef du_ke het volgende:
Daarnaast is een harder klimaat voor buitenalnders ook niet prettig als een expat die zich hier bezig houdt met keihard werken op straat met de nek aangekeken wordt doet dat ons land ook geen goed.
Lijkt me niet. Er heerst hier in de VS ook een redelijk hard klimaat jegens illegalen en laag-opgeleide buitenlanders, maar ik voel me echt niet aangesproken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 24 september 2006 @ 21:12:11 #283
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42099077
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:53 schreef Napalm het volgende:
Wat ik niet begrijpis dat dit zou kunnen? Ik dacht dat je verplicht was om ver te gaan als "groep eigennaam"?
Die naam gaan ze dan ook eerst gebruiken, om vervolgens te kijken wat de andere mogelijkheden zijn.
pi_42109067
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Er heerst hier in de VS ook een redelijk hard klimaat jegens illegalen en laag-opgeleide buitenlanders, maar ik voel me echt niet aangesproken.
Maar jij hebt vermoedelijk ook niet toevallig een arabisch uiterlijk.

En als je de media hier volgt blijken die problemen er gewoon te zijn. Het is moeilijker om vergunningen en dergelijke te krijgen, veel kleine pesterijtjes enzo.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:36:49 #285
130955 Floripas
Blast from the past
pi_42136769
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De VS zijn dan ook toleranter. Als jij op een Amerikaans forum je zegje zou doen zoals hier op Fok, dan ben je binnen de korste keren een Weekend-Web-slachtoffer. White supremacists blabla.
pi_42140521
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

De VS zijn dan ook toleranter. Als jij op een Amerikaans forum je zegje zou doen zoals hier op Fok, dan ben je binnen de korste keren een Weekend-Web-slachtoffer. White supremacists blabla.
Het verschil is alleen dat ze in de VS het fenomeen Pappen && Nathouden niet kennen, dus er is geen wij-zij-cultuur.
Als je hier met een nederlandse vlag loopt of die altijd hebt uithangen, dan ben je meteen een nazi. In Amurica is iedereen trots op RoodWitBlauw.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:38:58 #287
130955 Floripas
Blast from the past
pi_42141384
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat ze in de VS het fenomeen Pappen && Nathouden niet kennen, dus er is geen wij-zij-cultuur.
Oh nee? En al die "affirmative action", positieve discriminatie, dan?
quote:
Als je hier met een nederlandse vlag loopt of die altijd hebt uithangen, dan ben je meteen een nazi. In Amurica is iedereen trots op RoodWitBlauw.
In Armurica (ghe) zijn ook mensen die niet trots zijn op de vlag.
pi_42142106
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh nee? En al die "affirmative action", positieve discriminatie, dan?
[..]

In Armurica (ghe) zijn ook mensen die niet trots zijn op de vlag.
Tuurlijk dat heb je overal, maar hier in nederland ben je een nazi met een nederlandse vlag en in de VS ben je een held met een Amerikaanse vlag.
pi_42144695
Het wordt tijd dat ze met een programma naar buiten komen.
pi_42145091
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kolder.

Ik vertoef op sites van Neocons, Libertariers en Conservatieven, en ik heb nog nooit - never - iets negatiefs over mijn buitenlandse afkomst gehoord. Het is eerder andersom. Amerikanen hebben het grootste respect voor buitenlanders die naar hun land emigreren en the American way of life omarmen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_42145628
Ja dat klopt wel ja, als immigrant ben je in Amerika beter af dan hier.
pi_42145832
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:48:41 #293
135430 Sargon
pi_42145931
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:36 schreef Xith het volgende:
Ja dat klopt wel ja, als immigrant ben je in Amerika beter af dan hier.
Ja behalve dat je daar als niet opgeleide immigrant keihard aan de bak moet voor een loon dat veel lager ligt dan het minimum loon in nederland. Geen sociale vangnetten, waar je kan op terug vallen. Ja amerika is the place to be voor immigranten.
pi_42146203
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:48 schreef Sargon het volgende:

[..]

Ja behalve dat je daar als niet opgeleide immigrant keihard aan de bak moet voor een loon dat veel lager ligt dan het minimum loon in nederland. Geen sociale vangnetten, waar je kan op terug vallen. Ja amerika is the place to be voor immigranten.
zeker weten, ze worden daar in ieder geval veel meer gewaardeerd dan in Europa.
Ik ken toevallig ook een Afgaan hier in nederland die naar de VS wilt. Zijn familie schijnt het daar beter te hebben dan hij hier in Europa.

En laten we eerlijk zijn; Laatst was er een iraanse vrouw de ruimte in gegaan; Een iraanse vrouw die in Amerika Miljardair is geworden, dat kan alleen in Amurica.
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:11:17 #295
135430 Sargon
pi_42146478
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ken toevallig ook een Afgaan hier in nederland die naar de VS wilt. Zijn familie schijnt het daar beter te hebben dan hij hier in Europa.

En laten we eerlijk zijn; Laatst was er een iraanse vrouw de ruimte in gegaan; Een iraanse vrouw die in Amerika Miljardair is geworden, dat kan alleen in Amurica.
ja dat zijn de succes verhalen ja, maar van al die miljoenen latino's die nooit verder komen dan schoonmaken en een 2 kamer woning ergens in een achterwijk hoor je natuurlijk niets. Daartegenover staat natuurlijk de enorme waardering en het warme onthaal van de rijke bovenlaag.
pi_42147084
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:47 schreef Urquhart het volgende:
Ach waarom het niet hebben van een programma was voor hun inspiratie Fortuyn ook geen probleem.
pi_42147097
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:11 schreef Sargon het volgende:

[..]

ja dat zijn de succes verhalen ja, maar van al die miljoenen latino's die nooit verder komen dan schoonmaken en een 2 kamer woning ergens in een achterwijk hoor je natuurlijk niets. Daartegenover staat natuurlijk de enorme waardering en het warme onthaal van de rijke bovenlaag.
Die miljoenen Latino's doen het anders helemaal niet slecht. Die zorgen voor hun eigen inkomen, kloppen niet aan bij de staat voor steun en verdienen daarmee het respect van hun mede-Amerikanen. Dat kun je van het gros van de allochtonen in Nederland niet zeggen.

Ik heb zelf overigens jarenlang als immigrant in een studio en 1-kamer appartement gewoond. Een 2 kamer appartement is voor veel mensen in de grote steden - zelfs voor rijke professionals - een luxe.
pi_42147131
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Punt is dat voor afghanen hier de asielprocedure vaak erg lang heeft geduurd en in die tijd mag je hier niet aan het werk. Dan loop je dus een grote achterstand op.
pi_42147133
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:48 schreef Sargon het volgende:

[..]

Inderdaad. The place to be. Als het niet zo zou zijn, dan zouden er jaarlijks geen miljoenen mensen naar toe trekken.
pi_42156225
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:47 schreef Urquhart het volgende:
9 Oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')