abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42001990
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef JohnDope het volgende:

Ons zijn wij mensen van de anti-elite, die altijd uitgemaakt werden voor racist, terwijl wij meer culturen kennen dan de mensen die ons uitmaken voor Racist.
Dus ONS zijn racisten en tenonrechte aangezien voor racisten..
En die groep moet en zal ALLES hebben over 15 jaar?
Wat is ALLES? De politieke macht ?
En wat is er dan gebeurd met hen die niet tot die groep horen?
Zijn die voorgoed buitengesloten van de politieke macht door ONS?
pi_42002001
Ik vind het overigens een goede lijst tot nu toe. Ik sta hier een stuk positiever tegenover dan de partij van Geert Wilders.
Ik denk ook dat dit minder one-issue wordt.

Ben benieuwd of het hem gaat lukken om in wat debatten te verschijnen dan ben ik ervan overtuigt dat de partij in de peilingen gaat stijgen. 10 Zetels is denk ik mogelijk.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_42002388
Interessante partij. Helaas voor hun te laat opgericht, te weinig zendtijd en Pastors mag niet meedoen bij de debatten (Wat zijn eigenlijk de criteria om daar aan mee te mogen doen? Ik kan me herinneren dat Fortuyn ineens mee mocht doen. Zelden zo gelachen trouwens. )
Big dick.
pi_42002606
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef HassieBassie het volgende:
Interessante partij. Helaas voor hun te laat opgericht, te weinig zendtijd en Pastors mag niet meedoen bij de debatten (Wat zijn eigenlijk de criteria om daar aan mee te mogen doen? Ik kan me herinneren dat Fortuyn ineens mee mocht doen. Zelden zo gelachen trouwens. )
Denk dat Pastors over media aandacht echt niet te klagen zal hebben. Bij de gemeenteraadsverkiezingen was hij ook al de lokale politicus die het meest aan het woord kwam op de landelijke televisie. Criterium zal wel de grootste 4-5-6 zijn in de gezamenlijke peilingen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42002658
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus ONS zijn racisten en tenonrechte aangezien voor racisten..
En die groep moet en zal ALLES hebben over 15 jaar?
Wat is ALLES? De politieke macht ?
En wat is er dan gebeurd met hen die niet tot die groep horen?
Zijn die voorgoed buitengesloten van de politieke macht door ONS?
Wij kopen straks iedere computer en media en zullen het volk massaal straks bereiken met onze indoctrinerende digitale propaganda.

PS
volgens mij is Floripas heel geschokt of ze loopt in een Burka dat kan natuurlijk ook
Altijd zo.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42002743
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wij kopen straks iedere computer en media en zullen het volk massaal straks bereiken met onze indoctrinerende digitale propaganda.
Ah zo.... dmv ouderwetse indoctrinatie wil je de vijand uitschakelen..
Okeee.. dus niet met enge dingen als geweld, staatsgreep....maar netjes democratisch..
Okee. dream on...
pi_42002998
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ah zo.... dmv ouderwetse indoctrinatie wil je de vijand uitschakelen..
Okeee.. dus niet met enge dingen als geweld, staatsgreep....maar netjes democratisch..
Okee. dream on...
Ik ga het doen netzoals de staat dat bij ons jaren flikte!

Hoelang hebben zij ons dom gehouden met NED 1,2,3???? Het is toch te schandalig voor woorden, dat vindt Floripas ook!

RTL moest op een gegeven moment zo zielig doen dat ze vanuit luxemburg legaal (via 1 of andere maas in de dictatoriale wet van nederland) konden uitzenden, maar vanuit nederland liet de overheid het niet toe en als ze de juridische middelen hadden gehad, dan hadden ze het ook niet vanuit Luxemburg toegestaan.

Maargoed net wat ik al zei, wij kopen straks het hele zakie op en dan zullen wij ook is het volk indoctrineren en dan wil ik die linksekaffers nog wel eens horen, wedden dat ze dan gaan roepen dat we vals spelen?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 21 september 2006 @ 00:03:04 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_42003059
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:03 schreef Floripas het volgende:
Ik moest lachen van de laatste vijftien posts.
Wel eerlijk toe geven Floor, ik was de eerste die je weer WB heette toen je net weer terug was van weggeweest.
Dat was nog eerder voordat jij "Aanvaardt verwelkoming" onder je plaatje had gezet.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:05:11 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_42003095
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wel eerlijk toe geven Floor, ik was de eerste die je weer WB heette toen je net weer terug was van weggeweest.
Oh, dát betekent WB!

In dat geval, TY.
pi_42003125
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:01 schreef JohnDope het volgende:

Maargoed net wat ik al zei, wij kopen straks het hele zakie op en dan zullen wij ook is het volk indoctrineren en dan wil ik die linksekaffers nog wel eens horen, wedden dat ze dan gaan roepen dat we vals spelen?
En hoe komt ONS aan dat geld?
Anti-elitaire racisten en tenonrechte genoemde racisten, lijkt me niet zo kapitaalkrachtige groep.
Maar centraal in de indoctrinatie staat dat links en de staat heel erg boze lieden zijn die nooit meer aan de macht mogen komen.?
pi_42003140
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, dát betekent WB!

In dat geval, TY.
Ja

en wat betekent KH?
pi_42003161
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En hoe komt ONS aan dat geld?
Anti-elitaire racisten en tenonrechte genoemde racisten, lijkt me niet zo kapitaalkrachtige groep.
Maar centraal in de indoctrinatie staat dat links en de staat heel erg boze lieden zijn die nooit meer aan de macht mogen komen.?
vraag nooit aan kapitalisten hoe ze aan geld komen.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:11:40 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_42003290
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja

en wat betekent KH?
Dat zijn mijn initialen.
pi_42003404
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat zijn mijn initialen.
i see..... klinkt leuk.
pi_42003767
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef JohnDope het volgende:

vraag nooit aan kapitalisten hoe ze aan geld komen.
Een weldenkend kapitalist zal niet snel investeren in een extreemrechts indoctrinatieplan..
Btw.. wist je dat de oude mediawetten, waardoor RTL toen met een u-bocht moest werken vanuit Luxemburg ingesteld zijn door rechtse regeringen met een rechtse kamermeerderheid ?
En zeg nou zelf over die RTL-zenders.... daar stikt het nog steeds van snode linkse lieden die het volk zoet houden met spelletjes en amusement?
pi_42003822
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een weldenkend kapitalist zal niet snel investeren in een extreemrechts indoctrinatieplan..
Btw.. wist je dat de oude mediawetten, waardoor RTL toen met een u-bocht moest werken vanuit Luxemburg ingesteld zijn door rechtse regeringen met een rechtse kamermeerderheid ?
En zeg nou zelf over die RTL-zenders.... daar stikt het nog steeds van snode linkse lieden die het volk zoet houden met spelletjes en amusement?
van die wetten geloof ik niks van!
En wie straks de baas is over de pjoetertjes is de baas van de wereld. Het enige wat we kunnen vast stellen is dat de politici straks het nakijken hebben, en in principe zie ik dat wel met een goed gevoel tegemoet, want slechter dan dat het nu gaat, kan het politiekgezien nooit meer gaan.
pi_42003920
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ons zijn wij mensen van de anti-elite, die altijd uitgemaakt werden voor racist, terwijl wij meer culturen kennen dan de mensen die ons uitmaken voor Racist.
Die politiekcorrecte blanken kennen alleen buitenlanders uit de schoolboeken, kranten, televisie, of hooguit van de bakker, maar daar houdt het wel een beetje op
Tegen de elite zijn en problemen afwentelen op een (buitenlandse) minderheid zijn belangrijke basiskenmerken van volgelingen van een populist. De populist spreekt graag in emotionele bewoordingen over een soort van gezamenlijk vaderland wat geruïneerd zou zijn door een zelfzuchtige, slappe elite - die nooit lef toont, maar enkel onnavolgbaar brabbelt - en door een vijandelijke (buitenlandse) minderheid. De populist zegt het op te nemen voor een zogenaamd kernvolk, het vaderland te dienen, sterk te zijn, trouw te zijn, enz. enz.

Het belangrijkste kenmerk van een populist is dat hij hard schreeuwt over allerlei rampzalige problemen, maar nooit met oplossingen aankomt en enkel in zijn eigen positie geïnteresseerd is. Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je denkt wat je denkt.
pi_42003977
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

van die wetten geloof ik niks van!
Zoek maar op... rechtse regeringen, met een rechtse kamermeerderheid hebben die wetten ingesteld.
Is een tegenvaller in je wereldbeeld he ?
quote:
En wie straks de baas is over de pjoetertjes is de baas van de wereld. Het enige wat we kunnen vast stellen is dat de politici straks het nakijken hebben, en in principe zie ik dat wel met een goed gevoel tegemoet, want slechter dan dat het nu gaat, kan het politiekgezien nooit meer gaan.
Je wilt politici de politieke macht ontnemen ?
Dat kan niet....
Je bedoelt dat alleen extreemrechtse of radicaalrechtse politici 'straks' in de regering komen dankzij jouw indoctrinatieplan..
Je overschat zeer zwaar de invloed van het internet en de bereidheid van kapitalisten te investeren.
Daarnaast zijn er nog zat gematigde rechtsen en linksen die ook internetten...met hun eigen websites..
Dat schiet niet op zo volgens je plan..

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 21-09-2006 00:43:41 ]
pi_42004010
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:36 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Tegen de elite zijn en problemen afwentelen op een (buitenlandse) minderheid zijn belangrijke basiskenmerken van volgelingen van een populist. De populist spreekt graag in emotionele bewoordingen over een soort van gezamenlijk vaderland wat geruïneerd zou zijn door een zelfzuchtige, slappe elite - die nooit lef toont, maar enkel onnavolgbaar brabbelt - en door een vijandelijke (buitenlandse) minderheid. De populist zegt het op te nemen voor een zogenaamd kernvolk, het vaderland te dienen, sterk te zijn, trouw te zijn, enz. enz.

Het belangrijkste kenmerk van een populist is dat hij hard schreeuwt over allerlei rampzalige problemen, maar nooit met oplossingen aankomt en enkel in zijn eigen positie geïnteresseerd is. Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je denkt wat je denkt.
Als we zo gaan beginnen wil ik alvast 1 ding kort sluiten: het geen wat Fortuyn zei, dat dacht ik al jaren, ik sluit niet uit dat hij dat verhaal van mij heeft, aangezien 'iedereen' beweert dat opkomende politici Fortuyn plagieren.

En dat we Pappen, Pamperen && Nathouden moeten afschaffen lijkt me wel duidelijk(oplossing 1).
pi_42004087
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:39 schreef JohnDope het volgende:

En dat we Pappen, Pamperen && Nathouden moeten afschaffen lijkt me wel duidelijk(oplossing 1).
Nee .. er is niks duidelijks..
Je zit maar wat te kreten..
Wat wil je precies doen..in tegenstelling tot pappen?
pi_42004142
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee .. er is niks duidelijks..
Je zit maar wat te kreten..
Wat wil je precies doen..in tegenstelling tot pappen?
Ik wil pappen, pamperen && nathouden afschaffen en daarmee schaf ik ook de - door de PvdA gecreerde- wij-zij-cultuur af.
Kijk bijvoorbeeld naar de VS, wat doet Europa fout en wat doet de VS goed.

De VS schiet notabene de eerste vrouw de ruimte in. Zij is iraanse, is naar amerika verhuisd en is daar miljardair geworden en zit nu in de ruimte, dat kan alleen in Amurica.
En zo is er nog veel meer waarom Amerika tolleranter is naar moslims dan wij europeanen.
pi_42004193
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:45 schreef JohnDope het volgende:

Ik wil pappen, pamperen && nathouden afschaffen en daarmee schaf ik ook de - door de PvdA gecreerde- wij-zij-cultuur af.
Jij bent toch fanatiek aanhanger van de wij-zij cultuur? Vooral opgebloeid door Fortuyn met jouw applaus?
Wij is autochtonen en zij is allochtonen ?
Wat doe je dan toch kronkelig..?
pi_42004209
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij bent toch fanatiek aanhanger van de wij-zij cultuur? Vooral opgebloeid door Fortuyn met jouw applaus?
Wij is autochtonen en zij is allochtonen ?
Wat doe je dan toch kronkelig..?
Ik ben mister MultiCulti himself, ik ben met zoveel culturen in aanraking geweest in me leven. Ik weet niet waar jij het over hebt :S
PvdA is de founder van wij-zij. Anders waren ze ook niet zo groot nu.
pi_42004256
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben mister MultiCulti himself, ik ben met zoveel culturen in aanraking geweest in me leven. Ik weet niet waar jij het over hebt :S
PvdA is de founder of wij-zij.
Heb jij dan geen hekel aan buitenlanders?
pi_42004284
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als we zo gaan beginnen wil ik alvast 1 ding kort sluiten: het geen wat Fortuyn zei, dat dacht ik al jaren, ik sluit niet uit dat hij dat verhaal van mij heeft, aangezien iedereen 'beweert' dat opkomende politici Fortuyn plagieert.
Het maakt niet uit of Fortuyn iets zei of jij iets dacht. Het gaat erom dat je begrijpt wat Fortuyn zei, je eventueel kritiek kunt leveren op zijn of andermans standpunten en kritiek kunt leveren op beleidsmaatregelen die worden genomen. Bovendien is er veel voorstellingsvermogen nodig om een goede oplossing voor een bepaald maatschappelijk probleem te vinden. Dus is het misschien verstandig om niet te snel je conclusies trekt en zeker niet meteen in een kamp plaatsneemt.
quote:
Okay, wat wordt er bedoeld met pappen en nathouden? Op welk beleid slaat en welke slechte gevolgen denk je dat dit beleid heeft gehad? Wat had men beter kunnen doen, volgens jou? Zou je evt. oplossingen kunnen aandragen tegen de slechte gevolgen van 'pappen en nathouden'?
pi_42004285
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heb jij dan geen hekel aan buitenlanders?
nopez 2 van me beste vrienden zijn 'buitelands'. Ik weet ook niet wie dat de wereld heeft ingeholpen?
pi_42004339
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:51 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of Fortuyn iets zei of jij iets dacht. Het gaat erom dat je begrijpt wat Fortuyn zei, je eventueel kritiek kunt leveren op zijn of andermans standpunten en kritiek kunt leveren op beleidsmaatregelen die worden genomen. Bovendien is er veel voorstellingsvermogen nodig om een goede oplossing voor een bepaald maatschappelijk probleem te vinden. Dus is het misschien verstandig om niet te snel je conclusies trekt en zeker niet meteen in een kamp plaatsneemt.
[..]

Okay, wat wordt er bedoeld met pappen en nathouden? Op welk beleid slaat en welke slechte gevolgen denk je dat dit beleid heeft gehad? Wat had men beter kunnen doen, volgens jou? Zou je evt. oplossingen kunnen aandragen tegen de slechte gevolgen van 'pappen en nathouden'?
Ik zweer het je als je vanavond met mij was meegelopen dan had jij nu niet verwacht dat ik hier nog zo intellectueel zat te lullen.....
Maargoed ik bedoel dus met afschaffen van pappen, pamperen en nathouden, dat er geintegreerd moet worden!
Netzoals er in de VS gebeurd! In de VS is iedereen veel relaxter tegen moslims, andere nationaliteiten en kleuren omdat iedereen als het er op aan komt Amerikaan is!
pi_42004375
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:52 schreef JohnDope het volgende:

nopez 2 van me beste vrienden zijn 'buitelands'. Ik weet ook niet wie dat de wereld heeft ingeholpen?
Jijzelf bijv ?
Enfin... hoe wil je dat denken in wij-zij dan veranderen, wat me moeilijk lijkt als je aanhanger bent
quote:
Maargoed ik bedoel dus met afschaffen van pappen, pamperen en nathouden, dat er geintegreerd moet worden
Ja... prima... dat is HET politieke correcte antwoord van deze tijden..
Laat ik nou denken.. o.a. na een discussie met jou vorig jaar waar je met geweld Marokkanen wilde verdrijven, denken dat je TEGEN integratie bent.
Met zo'n attitude zit je integratie te blokkeren dus...
pi_42004379
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ehm, jij misschien? Je praat over moslims alsof het ongedierte is en over iedereen die hen wil helpen/ welwillend tegen hen is alsof het NSB-ers zijn.
pi_42004442
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:56 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Ehm, jij misschien? Je praat over moslims alsof het ongedierte is en over iedereen die hen wil helpen/ welwillend tegen hen is alsof het NSB-ers zijn.
Ik praat helemaal niet over moslims alsof het ongedierte is. In de toekomst zullen sowieso alle gelovigen (het maakt niet uit wat voor geloof) een blok vormen tegen de ongelovigen.
Ik ben me daar wel van bewust hoor

Maar op dit moment vind ik gewoon dat er een hoop relschoppers tussen zitten. Je mag toch wel kritisch zijn?
pi_42004466
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:58 schreef JohnDope het volgende:
. In de toekomst zullen sowieso alle gelovigen (het maakt niet uit wat voor geloof) een blok vormen tegen de ongelovigen.
Je ben tegen integratie van gelovigen en ongelovigen ?
pi_42004542
Ik zou liever niet kiezen, maar als ik moet kiezen, dan kies ik toch wel voor de gelovigen(het maakt me niet uit wat je gelooft, als het maar een + geloof is). Het geloof is misschien wel verschillend, maar uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde vijand., en bij de ongelovigen heb je geen zekerheid wat vijand betreft.

Net wat ik al zei; als het er op aan komt ben ik erg gematigd.
pi_42006236
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De VS schiet notabene de eerste vrouw de ruimte in. Zij is iraanse, is naar amerika verhuisd en is daar miljardair geworden en zit nu in de ruimte, dat kan alleen in Amurica.
En zo is er nog veel meer waarom Amerika tolleranter is naar moslims dan wij europeanen.
BAJKONOER - Het zal de conservatief religieuze elite in Teheran niet meevallen, maar de eerste Iraniër in de ruimte is een vrouw. De 40-jarige Iraans-Amerikaanse zakenvrouw Anousheh Ansari is maandagochtend vanaf de lanceerbasis Bajkonoer in Kazachstan aan boord van een Sojoez-raket vertrokken naar het internationale ruimtestation ISS.
pi_42017455
quote:
Planet Peace; debat tussen Femke Halsema en Marco Pastors
Ingezonden persbericht

Persbericht

Den Haag, 20 september 2006

Planet Peace; debat tussen Femke Halsema en Marco Pastors

Morgen, donderdag 21 september, vindt de door de VN uitgeroepen internationale dag van de vrede plaats. Op die dag organiseren IKV, Pax Christi, ECCP, WarChild, Partizan Public, Oxfam Novib, NEAG, Kerk en Vrede en andere organisaties die aangesloten zijn bij het netwerk People Building Peace, de manifestatie Planet Peace op het strand en de boulevard van Scheveningen (Lokatie Sundays en Noorderstrand). Van 15.00 tot 24.00 uur zal door middel van graffiti, kunst, debat, presentatie, visuals, muziek en theater de ...

--------------------------------------------------------------------------------
De rest telt nog 1961 tekens.
quote:
Toespraak van Marco Pastors
bij de presentatie van de top 7 van EénNL
woensdag 20 september 2006

Vorige maand hebben we onze nieuwe partij gepresenteerd, nu is het tijd voor de top van de lijst.
We zijn vaak gevraagd waar we nu bleven met ons programma, met onze mensen en met onze naam. Het antwoord daarop is simpel: het is a Hell of a Job om een partij uit de grond te stampen, zeker als dat moet gebeuren midden in de zomermaanden: het is veel werk.
De andere reden is echter dat ik dit hele proces zorgvuldig doe. Ik laat me niet opjagen door anderen. We nemen de tijd die er is, om het zo mooi mogelijk te maken. Vandaag dus de top 7 van EénNL.
Wij delen met z’n allen iets. Dat is heel bijzonder. Dat is niet alleen iets dat we hebben gevormd de afgelopen maanden, dat kan natuurlijk niet. Ieder van ons heeft op zijn eigen manier in zijn en haar leven zijn nek uitgestoken, niet alleen vandaag, maar al veel langer. En iedereen heeft dat altijd gedaan met Eén Nederland voor ogen, een land niet alleen van polders en overleg, maar ook van er op uit trekken, de wereld ontdekken en onze nek uit steken.

Wij willen dat Ene Nederland, daarom hebben we ons ook ze genoemd, en dat kan er alleen komen als een paar goede mensen het durven, goede mensen die vanuit hun verschillende achtergronden dat ene Nederland vormen en hun handen ineenslaan om dat doel te bereiken. Net zoals de mensen van Leefbaar Rotterdam dat in Rotterdam gedaan hebben. De mensen van EénNL staan hier voor u, volgende week volgt de hele lijst van dertig mensen.

Wij delen iets met elkaar: het gevoel dat het anders moet, open, eerlijk en duidelijk, niet met een boog overal omheen. Deze mensen zien dat bestaande partijen weliswaar met de mond belijden dat ze de lessen uit het verleden hebben geleerd, en zien ook dat de grote partijen PvdA, VVD en CDA het niet in de praktijk brengen. Wij gaan ervoor zorgen dat Nederland weer één gaat worden. Niet door welk geloof dan ook voorop te stellen. Niet door net te doen alsof we sociaal zijn terwijl we ondertussen maatregelen nemen waar de samenleving de dupe van wordt. En niet door net te doen alsof we belang hechten aan integratie maar ondertussen warm en koud tegelijkertijd blazen en niet met een duidelijke boodschap durven te komen. Wij gaan ervoor, omdat we weten dat mensen in het land het willen, en ons gaan steunen.

Bij EénNL zijn zowel de inhoud als de mensen belangrijk. En Goede mensen is één ding. Maar het is geen kwestie van: je aanmelden en met z’n allen op de bühne gaan staan. In de afgelopen maanden hebben wij gezamenlijk gewerkt aan ons programma. Wij gaan straks het programma uitvoeren dat we zelf hebben gemaakt, we zijn geen ingehuurde carrièremakers.
In de afgelopen maanden zijn we ook een team geworden. Dat gaat niet vanzelf, daar hebben we keihard aan gewerkt. Iedereen had de vrijheid om af te haken. Dat is niet gebeurd. Hier staat een groep mensen die drie maanden geleden is begonnen met samen EénNL te vormen. En ieder van ons staat voor die gezamenlijke toekomst van Eén Nederland, ons land, en EénNL, onze partij.

Nederland moet weer één worden en dat gebeurt doordat dat wij met z’n allen Nederland maken! Dat betekent hard werken voor iedereen. Hard werken om je geld te verdienen, hard werken om andere mensen aan het werk te helpen, hard werken om je buurt te verenigen en hard werken om je aan te passen. Dat vergt iets van ons allemaal. En dat is prima, want dat verschaft ons ook weer redenen om trots op onszelf te zijn! En de overheid en de politiek moeten nog harder werken. Want daar moet gezag en leiderschap getoond worden, de lijn uitgezet, het goede voorbeeld gegeven. En wij beloven dat inspanningen die in onze samenleving gepleegd worden ook beloond zullen worden!
Alles wat we nodig hebben voor EénNederland is dat een paar goede mensen die het willen, hun nek uitsteken en hun handen ineen slaan. Deze mensen staan hier voor u.
quote:
Vandaag heeft EénNL de top van de kieslijst gepresenteerd.
Lijsttrekker Marco Pastors gaf in Den Haag een toelichting op de keuze voor de eerste zeven kandidaten.

EénNL is open, eerlijk en duidelijk, en wil de vastgeroeste Haagse bestuurscultuur doorbreken.
EénNL wil zoveel mogelijk mensen aan het werk krijgen en de integratie in de maatschappij krachtig ter hand nemen. Ook heeft EénNL uitgewerkte plannen om de veiligheid voor de burger te vergroten.
Het volledige verkiezingsprogramma verschijnt in oktober. Tot de bekendmaking van het programma zal EénNL over specifieke onderwerpen de publiciteit zoeken. Er komen dagelijks media-aanvragen binnen waar we zoveel mogelijk aan zullen voldoen.

Top-7 van de kieslijst van EénNL

1. Marco Pastors, beroep: gemeenteraadslid en lijsttrekker EénNL
Marco Pastors is wethouder geweest in Rotterdam, nu gemeenteraadslid en oprichter en lijsttrekker van EénNL. Hij stond aan de wieg van de veranderingen in Rotterdam en loopt niet om de problemen heen. Bij de gemeenteraadsverkziezingen heeft hij 30% van de stemmen gehaald. Hij wordt door vriend en vijand gewaardeerd om zijn open aanpak.

2. Joost Eerdmans, beroep: lid van de Tweede Kamer
Joost is sinds 23 mei 2002 Tweede Kamerlid voor de LPF. Hij voert in de Kamer het woord over justitie, bzk en bestuurlijke vernieuwing. Hij diende wetsvoorstellen in voor invoering van minimumstraffen op moord en doodslag en een houdverbod voor dierenbeulen. Won vorig jaar de Thorbeckeprijs voor meest welsprekende politicus, en in 2003 de Pim Fortuyn Award.

3. Hikmat Mahawat Khan, beroep: Business Consultant Aviation
Hikmat studeerde Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek en Master in Business Administration. Hij vervulde diverse functies in de luchtvaart, onder meer bij Air Holland, debis Airfinance en KLM. Is thans Business Consultant in de luchtvaart. Sinds 1999 is hij voorzitter van de Haagse Lahore Ahmadiyya moskee en later van de landelijke koepel ULAMON. In 2004 was hij mede-oprichter van de Contact Groep Islam (CGI), waarvan hij tot september voorzitter was.

4. Ronald Sorensen, beroep: regionaal politicus, docent
Hij is meer dan dertig jaar docent geschiedenis op een school voor VWO-HAVO-MAVO in Rotterdam Centrum geweest. In het najaar van 2001 richtte hij samen met zijn vrouw Leefbaar Rotterdam op. Na de tragische dood van Fortuyn werd hij fractievoorzitter. In die hoedanigheid heeft hij mede gezicht gegeven aan de politieke veranderingen in zijn stad.

5. Secil Arda, beroep: organisatieadviseur
Secil is, na het Lyceum in Turkije, in Duitsland afgestudeerd als scheikundig ingenieur. In Duitsland en in Nederland vervulde ze verschillende leidinggevende functies, o.a. als directeur van een arbeidsbureau. Ook was ze kroonlid van de Raad voor Maatschappelijke Ontwikkeling en voorzitter van het Internationaal Netwerk Vrouwen uit Turkije. Ze heeft een uitgesproken visie op integratie en emancipatie, ondersteund door diverse publicaties.

6. Sander Simons, beroep: PR-consultant
Sander heeft tussen ‘82 en ‘99 als journalist gewerkt bij KRO, Wereldomroep en RTL Nieuws. Sinds ‘99 is hij communicatieadviseur, en werkte hij onder meer als manager/directeur bij Randstad Holding en Robeco gewerkt. Sinds 2002 heeft hij zijn eigen PR-adviesbureau. Ook publiceerde hij boeken, onder andere over Europa en het Nederlandse gedoogbeleid.

7. Anton van Schijndel, beroep: lid van de Tweede Kamer
Anton werkt sinds 1988 in de advocatuur. Hij publiceerde over Europa, vreemdelingenbeleid en integratie. Sinds 30 augustus 2005 was hij VVD-woordvoerder over politie en veiligheid. Na kritiek op de koers van de VVD werd hij door Mark Rutte uit de VVD-fractie gezet. Motivatie in de politiek: zorgen dat we onze kinderen een behoorlijk land nalaten.
pi_42017549
quote:
We zijn vaak gevraagd waar we nu bleven met ons programma, met onze mensen en met onze naam. Het antwoord daarop is simpel: het is a Hell of a Job om een partij uit de grond te stampen, zeker als dat moet gebeuren midden in de zomermaanden: het is veel werk.
Wannabe Fortuyn.
pi_42017914
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wannabe Fortuyn.
Zoals ik al eerder zei: Het geen wat Fortuyn zei, dat dacht/zei ik al jaren voor hem, dus ik sluit niet uit dat Fortuyn alles vanmij heeft (Wannabe JohnDope).
pi_42018127
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wannabe Fortuyn.
Tja logisch, als je jezelf ziet als de politieke erfgenaam van Fortuyn gaan je vanzelf dingen van hem over nemen
pi_42019570
Pastors had het er gisteravond bij NOVA over dat ze met deze zeven personen al een paar maanden bezig waren om de partij van de grond te krijgen. Dat snap ik niet helemaal, aangezien Van Schijndel tot voor twee weken nog kandidaat was om bij de VVD op de lijst te komen. Zou de breuk tussen Van Schijndel en de VVD gewoon een opzetje zijn geweest?
pi_42019708
Zou goed kunnen, hij hield tenslotte al gesprekken met EenNL.
pi_42027741
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Kozzmic het volgende:
Pastors had het er gisteravond bij NOVA over dat ze met deze zeven personen al een paar maanden bezig waren om de partij van de grond te krijgen. Dat snap ik niet helemaal, aangezien Van Schijndel tot voor twee weken nog kandidaat was om bij de VVD op de lijst te komen. Zou de breuk tussen Van Schijndel en de VVD gewoon een opzetje zijn geweest?
Zou kunnen, we weten allemaal het opzetje van Fortuyn nog toen Fortuyn uit LN werd gezet. Ik hoor iedereen nog juichen dat dit het einde was van Fortuyns politieke carriere.
Maar nog geen halve week later had Fortuyn zijn eigen partij, die hij notabene naar zichzelf vernoemde en riep dat hij MP ging worden (dat was helemaal schandalig en ondenkbaar voor die tijd).
pi_42028190
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Kozzmic het volgende:
Die rechtse splinters zitten vol onbetrouwbare egotrippers die proberen een zeteltje voor zichzelf te versieren. Als ze morgen een verkiesbare plaats bij de SP kunnen krijgen lopen ze zonder blikken of blozen daar naar toe.

O ja, op de lijst staan ook nog van die allochtonen die terugtrappen naar andere allochtonen. Van die achterbakse Varela-types, die zelf overal hier van geprofiteerd hebben en vervolgens staan te roepen dat ze van die Taida's eruit moeten trappen.
pi_42028947
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Die rechtse splinters zitten vol onbetrouwbare egotrippers die proberen een zeteltje voor zichzelf te versieren. Als ze morgen een verkiesbare plaats bij de SP kunnen krijgen lopen ze zonder blikken of blozen daar naar toe.

O ja, op de lijst staan ook nog van die allochtonen die terugtrappen naar andere allochtonen. Van die achterbakse Varela-types, die zelf overal hier van geprofiteerd hebben en vervolgens staan te roepen dat ze van die Taida's eruit moeten trappen.
Weet wel wat je zegt, dit is een geleerde, heeft aanzien bij intellectuele allochtonen en is een vriend van het volk:
quote:
3. Hikmat Mahawat Khan, beroep: Business Consultant Aviation
Hikmat studeerde Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek en Master in Business Administration. Hij vervulde diverse functies in de luchtvaart, onder meer bij Air Holland, debis Airfinance en KLM. Is thans Business Consultant in de luchtvaart. Sinds 1999 is hij voorzitter van de Haagse Lahore Ahmadiyya moskee en later van de landelijke koepel ULAMON. In 2004 was hij mede-oprichter van de Contact Groep Islam (CGI), waarvan hij tot september voorzitter was.
dit is iemand die genade klappen gaat uit delen aan de politiek-correcte-blanken die zweren bij de wij-zij-cultuur dmv hun gepap en nathoud.
Als een poltieke-autochtoon de waarheid zegt, dan wordt diegene uitgemaakt voor nazi, facist , xenofoob(psychisch-gestoord) en weet ik het allemaal wat, nu hebben jullie je zin en is het weer niet goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 21-09-2006 21:54:49 ]
pi_42029245
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet wel wat je zegt, dit is een geleerde, heeft aanzien bij intellectuele allochtonen en is een vriend van het volk:
Je hebt het toch niet over Varela hoop ik.

En wat die Hikmat en Agda betreft: als ze zonodig tegen allochtonen zijn, laat ze dan zelf maar als eerste emigreren.
pi_42029334
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:54 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Je hebt het toch niet over Varela hoop ik.

En wat die Hikmat en Agda betreft: als ze zonodig tegen allochtonen zijn, laat ze dan zelf maar als eerste emigreren.
Over Hikmat Mahawat Khan had ik het natuurlijk. Dat is een intellectueel die weet hoe het wel moet.
Wij zijn voor Allochtonen, maar erg tegen de wij-zij-cultuur.
pi_42029424
Nogmaals ik vertrouw die man niet als hij lid wordt van een partij als EenNL.
Terugtrappen is geen prettige eigenschap.
pi_42029519
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:57 schreef akkefietje het volgende:
Nogmaals ik vertrouw die man niet als hij lid wordt van een partij als EenNL.
Terugtrappen is geen prettige eigenschap.
Jarenlang is altijd dezelfde elite aan de macht geweest. Nu wordt het tijd dat we anderen een kans geven, anders blijft het altijd het eeuwige zooitje hier.

Als 1NL het verkloot dan stemmen we ze toch over 4 jaar gewoon weer weg.
pi_42030225
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef JohnDope het volgende:
Zo'n experiment doe ik maar liever niet.
Ik hen geen zin over twee jaar werkloos te zijn omdat Pastors alle bedrijven naar het buitenland jaagt.
pi_42049011
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:13 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Zo'n experiment doe ik maar liever niet.
Ik hen geen zin over twee jaar werkloos te zijn omdat Pastors alle bedrijven naar het buitenland jaagt.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen.
pi_42050042
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef JohnDope het volgende:

Jarenlang is altijd dezelfde elite aan de macht geweest. Nu wordt het tijd dat we anderen een kans geven, anders blijft het altijd het eeuwige zooitje hier.

Nah, als ze het verkloten mogen we over een jaar weer stemmen net als bij de LPF, tenminste als ze het zo lang volhouden, Pastors heeft in het verleden al bewezen erg veel moeite te hebben met het houden van zijn woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')