Er zijn wel meer dingen ongeloofwaardig aan Gooische Vrouwen, maar dat moeten we maar een beetje door de vingers zien hoor!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met de FIOD over de vloer houdt de stroom zwart geld (waar Tipi van steelt én waarvan ze extra kan profiteren als ze Martin gaat afpersen ivm. zijn 'little girlfriend') snel op.
Ik vond dat graven van en mansgroot gat in de tuin door zo'n klein wiefje wel een beetje ongeloofwaardig trouwens, maar dat mag de pret niet drukken![]()
zou iemand een chronologische samenvatting kunnen geven van de laatste aflevering, die heb ik gemist en kan hem ook niet meer kijken voor de volgende aflevering... ik heb hier wat na zitten lezen maar het is nog te onsamenhangend voor mequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:22 schreef ivetje het volgende:
Het leek de cliffhanger van het seizoen wel joh!!
Tipi die een vent molt, Martin met de FIOD, Willemijn in tranen om Evert, Anouk die de au-pair neukt en Claire die een vent in z'n uppie in de regen laat zitten
kun jij mij de eerder gevraagde update geven toevallig? zou ik héél blij mee zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:55 schreef MadGuy het volgende:
License To Kill volgens mij... Alhoewel. Dat was volgens mij toen Tipi die man doodstak...
*edit* Welk liedje was het nu?
Die blonde haalt die manke (ja sorry, ik weet echt de namen niet) uit dat revalidatiecentrum, nadat ze een paar vrouwen hoorde zeggen dat hij erg rijk moet zijn. Ze neemt hem daarom in huis, onder het mom van altruïsme.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:01 schreef klossie het volgende:
[..]
kun jij mij de eerder gevraagde update geven toevallig? zou ik héél blij mee zijn
O jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef MadGuy het volgende:
Thanks Powerpoes!
@ Duderinnetje: die blonde heet Claire en die slettebak Anouk. Linda heet Cheryl in de serie. Overigens erger ik me totaal niet meer aan haar acteerwerk.
iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef PowerPoes het volgende:
Lord, gebeft worden op een zo'n invalide-karretje
van Finals op BNNquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:16 schreef Lovechild het volgende:
Wie weet door wie Jurriaan gespeeld wordt/werd? Sinds ik hem zag zit ik me af te vragen waar ik hem toch van ken. En het internet heeft me nog niet wijzer gemaakt.
"Sorry hoor, ik ben een beetje kietelig aangelegd."quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Willemijn en Susan in de Finishing School.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |