quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef _Floddertje_ het volgende:
Peter Paul Muller speelt de rol van Martin Morero echt ge-wel-dig, vind ik. (In tegenstelling tot die vent die Evert speelt trouwens, die kan echt NIET acteren.) Maar aan Martin Morero klopt ieder detail, wat-ie zegt, hoe hij praat, kijkt, loopt, lacht, z'n kapsel, alles is helemaal goed fout.
Opgelostquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Die Tipi Wan kan dat toch nooit volhouden, dat ze zwanger is?
Opgelost.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Die Tipi Wan kan dat toch nooit volhouden, dat ze zwanger is?
Valt wel meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:34 schreef Dementor het volgende:
Bridget's kontje![]()
Maar nondeju ik ben waarschijnlijk hier alleen als man in dit topique.
De masseur van Willemijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie was die Boris od. die ook op het etentje van Willemein was? Die kon ik helemaal niet plaatsen tussen het bekende gezelschap.
Met de FIOD over de vloer houdt de stroom zwart geld (waar Tipi van steelt én waarvan ze extra kan profiteren als ze Martin gaat afpersen ivm. zijn 'little girlfriend') snel op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:32 schreef haaahaha het volgende:
ik denk oa omdat ze geld jat en ze niet wil dat iemand daar achter komt. Met de fiod over de vloer is de kans groot dat ze er achter komen.
Er zijn wel meer dingen ongeloofwaardig aan Gooische Vrouwen, maar dat moeten we maar een beetje door de vingers zien hoor!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met de FIOD over de vloer houdt de stroom zwart geld (waar Tipi van steelt én waarvan ze extra kan profiteren als ze Martin gaat afpersen ivm. zijn 'little girlfriend') snel op.
Ik vond dat graven van en mansgroot gat in de tuin door zo'n klein wiefje wel een beetje ongeloofwaardig trouwens, maar dat mag de pret niet drukken![]()
zou iemand een chronologische samenvatting kunnen geven van de laatste aflevering, die heb ik gemist en kan hem ook niet meer kijken voor de volgende aflevering... ik heb hier wat na zitten lezen maar het is nog te onsamenhangend voor mequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:22 schreef ivetje het volgende:
Het leek de cliffhanger van het seizoen wel joh!!
Tipi die een vent molt, Martin met de FIOD, Willemijn in tranen om Evert, Anouk die de au-pair neukt en Claire die een vent in z'n uppie in de regen laat zitten
kun jij mij de eerder gevraagde update geven toevallig? zou ik héél blij mee zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:55 schreef MadGuy het volgende:
License To Kill volgens mij... Alhoewel. Dat was volgens mij toen Tipi die man doodstak...
*edit* Welk liedje was het nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |