quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef bixister het volgende:
vamp, piet had 'm aan toen hij ongeveer 2,5 maand was, zie hier.
Ow...Uhm.... pff.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:11 schreef Ireth het volgende:
Suus was 5 maanden op die foto trouwens Vamp.
Dat haalt ie nog lang niet!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:27 schreef Ireth het volgende:
Ze zat toen tussen 7590 gram - 63 cm (meting bijna 5 maanden) en 8980 gram - 71 cm (meting 8 maanden) in qua lengte / gewicht.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:42 schreef Ireth het volgende:
Dat kan inene onwijs snel gaan hoorSuus was namelijk bij 2,5 maanden 5480 gram - 54.5 cm
Dubbelvouwen van het kind mag zeker niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:56 schreef bixister het volgende:
vamp, de maat van de slaapzak = de lengte ervan. zodra je kind langer is dan de slaapzak is ie te klein.
Maar dan moetje er wel een aantal cm voor het hoofd aftrekken volgens mij (of bij optellenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:56 schreef bixister het volgende:
vamp, de maat van de slaapzak = de lengte ervan. zodra je kind langer is dan de slaapzak is ie te klein.
Je moet de lange kanten in het midden pakken (daar zit een scharnier) en omhoog tillen, als ie helemaal omhoog is moet je dat scharnier een halve slag draaien en dan zit de kant 'vast'. De korte kanten ook trouwensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:12 schreef renzell het volgende:
Volgens mij weet ik welke je bedoelt Ireth. Beetje de standaard bedjes volgens mij, toch? Met zo'n stang die halverwege een scharnierpunt heeft (snap je dan waar ik het over heb?). Daar teken ik wel voor!![]()
Toch geen interesse meer, kan morgen een stapel rompertjes gratis ophalen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:06 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de rompertjes!
Je weet mn mail te vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |