Inderdaad een fijne plaat, en de laatste Dears valt ook steeds beter op zijn plaatsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef -Dries- het volgende:
De nieuwe Decemberists mag er trouwens best wezen. Ow die zijn niet meer indie he, dus daar mogen we niet over praten
Lambchop vind ik ook een fijn album. Hidden Cameras zegt me niets. Ik zal eens op onderzoek uitgaan wat voor fijne muziek dat dan wel mag wezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef placebeau het volgende:
De nieuwe Lambchop en de nieuwe hidden cameras zijn geweldig. Vind ik.
Je vergeet een extra trekpleister voor de mannen:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef lienelien het volgende:
*kuch, kuch*
May I present to you:
New Young Pony Club
Écht wel indie!![]()
Denk in de richting van heel opgewekte muziek.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Lambchop vind ik ook een fijn album. Hidden Cameras zegt me niets. Ik zal eens op onderzoek uitgaan wat voor fijne muziek dat dan wel mag wezen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:34 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Je vergeet een extra trekpleister voor de mannen:
[afbeelding]
Als je dat meteen had laten zien dan had ik zeker 5 seconden eerder geklikt.
Helemaal bovenaan in MUZ staat een topic met een lijst van alle artiesten/band-topics, heel handig als je iets zoektquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Crane Wife vind ik erg leuk tot nu toe. Maar was er niet een Decemberists-topic? Kan 'm iig niet vinden.
edit: Oh, hij is al gekickt.
Die heb ik een paar maanden geleden eens genoemd en toen kende, dacht ik, alleen pfaf het... leuk bandje wel...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:57 schreef OMG het volgende:
Margot & the Nuclear So and So's - Een band uit Indianapolis. Aangezien ik daar binnenkort heen ga moet ik daar maar eens een CD-tje van deze band zien te vinden.
Check!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:57 schreef OMG het volgende:
Make it pop is inderdaad een geweldig creatieve combinatie van punk, noise, McLusky-achtige humor en freejazz (en ze lijken qua geluid ook wel als een creatievere, maar minder in-your-face versie van McLuskyquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:04 schreef Z het volgende:
Op de luisterpaal staat een plaat van de Giddy Motors, daar was jij toch van gecharmeerd Grobbel? Ik kan me herinneren dat je ze een lange tijd geleden eens in je Top100 had staan ofzo.
Wat voor dag is dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef Z het volgende:
6 oktober Casiotone For The Painfully Alone in de paradiso.
Hmm dan zal het wel niet lukken, ben ik bang.... Bovendien weet ik niet of ik Diaan wel mee krijgquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef Z het volgende:
Een vrijdag.
Tja wij zitten met de afstand... En om er nou speciaal vrij voor te nemen.... Nee dat gaat me ook te ver...(dan liever naar Athene) En in het slechtste geval moet ik eerst uit Zwolle komen....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:35 schreef Z het volgende:
Mooie dag toch? Doorgaans staan dit soort bandjes maandag na 11-en geprogrammeerd.
Ik ken wel The Sound (wat een jaren '70/'80 postpunkbandje was), maar van The Sounds heb ik nog nooit gehoord. Behoorlijk pretentieuze bandnaam, in elk geval.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:12 schreef arucard het volgende:
Kent iemand The Sounds ? Ik ben niet echt een indie kenner maar volgens mij is het indie.
moest ik ook meteen aan denken jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken wel The Sound (wat een jaren '70/'80 postpunkbandje was)
http://www.last.fm/music/The+Soundsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef cafca het volgende:
[..]
moest ik ook meteen aan denken ja
nog weer een new-wave-revival bandje dus? Ik weet niet of we daar wel op zitten te wachten, maar ik zal eens luisteren...
Of gewoon even op myspace kijken: http://www.myspace.com/thesoundsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/The+Sounds
Kan je snel een paar fragmenten beluisteren.
Ik weet het... Ik stel een groot aantal "must buys" gewoon net zolang uit tot ik ze voor een enigszins redelijke prijs kan aanschaffen. Zo heb ik onlangs Chutes Too Narrow van The Shins pas aangeschaft, alhoewel het toch alweer een release was uit 2003; maar als je zo'n CD altijd voor 16+ euro geprijsd ziet staan dan geef ik m'n geld toch liever uit aan een andere CD die ik net zo graag wil hebben maar bijvoorbeeld slechts 10 of 12 euro kost.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:07 schreef hydraulix het volgende:
Zoveel leuke muziek, zo weinig geld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |