Lou zou ik ook niet m'n bed uit trappen om crackers te eten ofzo, maar Sarah is toch wel heel ergquote:
Nee, die Lou is zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef lienelien het volgende:
Modembezitters, sorry![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef cafca het volgende:
Klinkt interessant, en ziet er nog leuk uit ook
Zal ze eens checken
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef cafca het volgende:
Klinkt interessant, en ziet er nog leuk uit ook
Dat vond ik eerst ook toen ik de singles checkte na het optreden, miste de energie. Later ging ik ze meer waarderen. Als luistertip raad ik dan ook de (2e helft van de) stream van het optreden aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:21 schreef Z het volgende:
Muziek lijkt een beetje op die van Cansei De Ser Sexy, of andersom natuurlijk. Vind het een beetje flauwig.
Vond ik ook alquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:57 schreef MaJo het volgende:
Alleen jammer voor lienelien en mij dat er niet echt een leuke man in zit![]()
Uhmm, nee hoor, dat waren vlekken/bierspetters op m'n lensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Nou, niet echt mijn ding, die Lou. Ook alweer zo raar dat haar geschoren aan de zijkant lijkt het, op die laatste foto.
Dat was mijn kwijlquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Uhmm, nee hoor, dat waren vlekken/bierspetters op m'n lens
Naar wat precies? Kan ik je misshcien ergens mee van dienst zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef belsen het volgende:
'k Ben eigenlijk ook wel benieuwd geworden...
Ik bedoel die achter het keyboard.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Uhmm, nee hoor, dat waren vlekken/bierspetters op m'n lens
Ja, achter 'r oor..da's een vlekje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik bedoel die achter het keyboard.
snapte ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik bedoel die achter het keyboard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |