Edit:quote:
Helemaal nietquote:
Daarom heb ik ook Vmbo gedaan hè..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal niet. Don't know what you're talking about
Ai... Da's flink balenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Dat is zo'n machientje. Prachtig apparaat, enkel de lasermodule is zo groot dat-ie plat onderin ligt en met spiegeltjes op de plaat moet worden gericht. En helaas was het toestel goed genoeg om de eeuwigheid te trotseren maar de lijm van de spiegeltjes niet
Ach, maar je weet wel veel vragen, vooral over de Bijbel enzo, dus alles is goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:52 schreef geenaam het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Vmbo gedaan hè..Tellen ben ik niet zo goed in..
Het is het in principe waard, maar geen mens die het kan. Er zijn nog maar twee werkende spelers waar ik weet van heb. En dat zijn twee prototypes, die liggen bij m'n peetoom. Misschien, als ik lief ben... Ooit...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ai... Da's flink balen. Is het te fiksen? En is het het waard?
Ik ben beetje over het Amerikaanse heen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ach, maar je weet wel veel vragen, vooral over de Bijbel enzo, dus alles is goed. En je stelde vroegah van die heerlijke Amerikaanse vragen
*dit is geen hint
*
Wie heeft het ding gebouwd, dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het is het in principe waard, maar geen mens die het kan. Er zijn nog maar twee werkende spelers waar ik weet van heb. En dat zijn twee prototypes, die liggen bij m'n peetoom. Misschien, als ik lief ben... Ooit...
Nope. Een heel bekend merk, helaas hebben ze dit logo alweer afgeschaft.quote:
Da's ook niet liev! Ik heb ook m'n puntskes nodigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:54 schreef geenaam het volgende:
Ik ben beetje over het Amerikaanse heen..![]()
Nu wil ik dat dus natuurlijk wel wetenquote:Ach, en dat Vmbo.. Je wilt niet weten hoe ik daar gekomen ben..
Philips NatLab. M'n oom heeft de mechanica gedaan en een collega van 'm de elektronica. Toen alles nog netjes logisch werd gebouwd. Met modules enzo. Helaas hebben ze niet naar m'n oom geluisterd voor wat betreft de spiegelbevestiging. Besparingen. In die proto's zit de spiegel geklemd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wie heeft het ding gebouwd, dan?
Nou, laat ik het herformuleren: Een GOED merk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:55 schreef geenaam het volgende:
UPC?
Wow... Wat cool!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Philips NatLab. M'n oom heeft de mechanica gedaan en een collega van 'm de elektronica. Toen alles nog netjes logisch werd gebouwd. Met modules enzo. Helaas hebben ze niet naar m'n oom geluisterd voor wat betreft de spiegelbevestiging. Besparingen. In die proto's zit de spiegel geklemd.
Als je een beetje fantasie hebt zie je er toch wel een U, P en een C in.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou, laat ik het herformuleren: Een GOED merk.
Ik ken het heel goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:57 schreef geenaam het volgende:
Kort samengevat: Deed vroeger Vwo + en ben hoogbegaafd. Heb 2 jaar lang geen flikker uitgevoerd en kwam zo op het Vmbo.Het is natuurlijk wel iets complexer maar dit is het kort samengevat. Kan niet zeggen dat ik er spijt van heb. Op het Vmbo leer je zoveel andere dingen die je op het Vwo niet zou leren. En dan heb ik het niet over pure kennis enzo.
Nou: Shake hands. Zelfde "probleem". Zat me altijd te vervelen op 't VWO. Na veel omzwervingen ben ik uiteindelijk om maar een papiertje te hebben het examenjaar MAVO-D gaan doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:57 schreef geenaam het volgende:
Kort samengevat: Deed vroeger Vwo + en ben hoogbegaafd. Heb 2 jaar lang geen flikker uitgevoerd en kwam zo op het Vmbo.Het is natuurlijk wel iets complexer maar dit is het kort samengevat. Kan niet zeggen dat ik er spijt van heb. Op het Vmbo leer je zoveel andere dingen die je op het Vwo niet zou leren. En dan heb ik het niet over pure kennis enzo.
Je hebt een rijke fantasie, jongemanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je een beetje fantasie hebt zie je er toch wel een U, P en een C in.
Als je wat beter kijkt zie je behalve die Omega ook een stemvork. Ga het dus in geluidsapparatuur zoeken. Mijn machientjes hier zijn dit jaar 25 jaar oud en spelen nog steeds geweldig goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als je een beetje fantasie hebt zie je er toch wel een U, P en een C in.
Uiteindelijk kom ik er wel hoor. Ben nu bezig met Havo en ben over naar Havo-5. Merk toch dat ik het nog wel wat makkelijk vind, maar dat vind ik niet erg. Ik had de mogelijkheid om weer Vwo te doen, maar ik ken mezelf en heb het dus niet gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ken het heel goed
(nou heb ik uiteindelijk, via een korte omweg naar de HAVO toch VWO gedaan, maar dat was eigenlijk alleen maar omdat ik andere mensen moest helpen slagen en ze bijles gaf)
Die is wel goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:05 schreef geenaam het volgende:
Wacht, pioneer!
Volgens mij hebben wij ook nog wel wat van pioneer (gehad). Daarvan kende ik het denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die is wel goed.
[afbeelding]
Vroegâh was alles beter.
geenaam +1
doe maar geschiedenisquote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:21 schreef geenaam het volgende:
Geschiedenis of wil je wat anders?
Valt mee hoor. Asmo is gewoon een computerprogramma denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:37 schreef Catannl het volgende:
* Ik moet zeggen dat er voor een ALGEMENE kennisquiz wel erg veel vragen over oorlogen gaan. En zo te zien is Asmo daar nogal goed in... Hoe moeten we die dan ooit inhalen??? *
Nog één klein detail.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:43 schreef Duckman het volgende:
Het is moeilijk hier aan kleingeld te komen?
neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Mient Jan Faber
geen ideequote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:35 schreef AntonDingeman het volgende:
ja ik ken hem maar ik kan niet op z'n naam komen.
Hij speelde ook ooit een dirigent in een aflevering van Baantjer geloof ik.
Zelfde geldt voor mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:35 schreef AntonDingeman het volgende:
ja ik ken hem maar ik kan niet op z'n naam komen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef dartfanaat het volgende:
Henk van Ulsen
quote:
Rutgert +1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:54 schreef Rutgert het volgende:
Joost Eerdmans
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:10 schreef Palau het volgende:
Uit welke soaps(allerlei vormen) komen/kwamen de volgende personages?
- Jack Snyder <- As The World Turns
- Joost van Walsum <- Onderwerg naar Morgen
- Stefano Sanders <- GTST
- Brooke Logan <- Bold&Beautiful
- Mariska Bauer <- De Bauers
- Jan Smit <- Gewoon Jan Smit
Wow, die hard tv verslaafde? ik zou het niet weten... stefano sanders nog wel, maar verderquote:
Ik weet dat er in ONM en B&B een Joost en een Brooke rondlopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef Rutgert het volgende:
[..]
Wow, die hard tv verslaafde? ik zou het niet weten... stefano sanders nog wel, maar verder![]()
Het gaat hier trouwens om 6 vragen ipv 1...![]()
Het is een vraag met deelvragen. Dat wordt vaker gedaan...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef Rutgert het volgende:
[..]
Wow, die hard tv verslaafde? ik zou het niet weten... stefano sanders nog wel, maar verder![]()
Het gaat hier trouwens om 6 vragen ipv 1...![]()
Geweldig is dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef dartfanaat het volgende:
"De vloer op" bijvoorbeeld. Notabene een van m'n favoriete programma's
De Itaipúdam is inderdaad de grootste stuwdam ter wereld. In de rivier de Paraná op de grens van Brazilië en Paraguay. Wordt gezien als een van de zeven moderne wereldwonderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:01 schreef Supersheep het volgende:
De itaipudam in Brazilië?
Paraguay wist ik niet, de dam levert dus aan beide landen elektriciteit?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef Catannl het volgende:
[..]
De Itaipúdam is inderdaad de grootste stuwdam ter wereld. In de rivier de Paraná op de grens van Brazilië en Paraguay. Wordt gezien als een van de zeven moderne wereldwonderen.
natuurlijkquote:* In China bouwen ze momenteel aan de grootste... *
reken ik goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:10 schreef dolle_hond het volgende:
lula?
Henry Ford is het juiste antwoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef Rutgert het volgende:
Henry Ford?
Mosaic is correct....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:31 schreef Duckman het volgende:
Mosaic
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
Bedoel je OS/2?
Hee trouwens iedereen
Heej Lien!quote:
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej Lien!![]()
- Al bijgekomen? Ik niet
Yay!quote:
Goed zo!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet![]()
En ik moest vandaag intromama zijn. Gelukkig ben ik zo goed dat ik een deel van hun opdracht al klaar had liggen zodat ik lekker vroeg naar huis kon![]()
Dirty Pretty Thingsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Ik herinner me dat nog... Da's een lange tijd geleden
Welke band bestaat uit Carl, Didz, Gary en Anthony?
Er kwam wel duizend keer het woordje media en voor en het was kut. Beetje foto's lopen maken in Amsterdam en blablaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goed zo!. Je bent zeker vroeg thuis, dan
. Wat voor'n opdracht was het?
That's the onequote:
Sounds like an intro-week to mequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er kwam wel duizend keer het woordje media en voor en het was kut. Beetje foto's lopen maken in Amsterdam en blabla![]()
Stanley +1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Razorlight
wát een enthousiasmequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuk dat je die handtekeningen hebt, zeg..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat de smilies. Ik vind het wel leuk voor je, hoor.
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, ga je weg?
of zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whatever. Mis ik de vibe hier of zo?
Check je je Gmail nog wel eens?? Veel beterschap!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja. Ik zit hier een beetje te ijlen en voel me echt slecht, dus ik denk dat ik weer gewoon even moet liggen met een boekje. Ik ben vast dadelijk weer online, hoop ik dan.
Ja, gast, en sorry dat ik nog niet gereageerd heb, maar momenteel is het echt moeilijk voor mij om een lopende zin te maken. Ik heb gisteren en vandaag mijn bazen niet gemaild, laat staan mijn vrienden. Ik doe mijn best om je later vandaag te mailen, en ook een mailtje te sturen voor de meetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Check je je Gmail nog wel eens?? Veel beterschap!
Geeft niet, maar ik maakte me zorgen, 'gast'. Niet helemaal onterecht dus. Verwen jezelf met rust en word snel beter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, gast, en sorry dat ik nog niet gereageerd heb, maar momenteel is het echt moeilijk voor mij om een lopende zin te maken. Ik heb gisteren en vandaag mijn bazen niet gemaild, laat staan mijn vrienden. Ik doe mijn best om je later vandaag te mailen, en ook een mailtje te sturen voor de meet
ik was er wel, ik zit nog gedeeltelijk bij lowlands, en je hoeft niet 3 dubbel aan te geven dat je lui bentquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lienelien, ik doe geen vraag, want er is bijna niemand, je doet vaag en ik moet weg. Tot later.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whatever. Mis ik de vibe hier of zo?
Je praat toch niet echt zo, mag ik hopen hè?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geeft niet, maar ik maakte me zorgen, 'gast'. Niet helemaal onterecht dus. Verwen jezelf met rust en word snel beter.
Peace out.![]()
denk aan een acteurquote:
same herequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef U het volgende:
wel een van mijn favoriete films van de laatste jaren; Kiss Kiss Bang Bang
meisjesvraagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef Supersheep het volgende:
Als er zo geen vraag is gesteld stel ik maar een nieuwe (10 minuten regel)
categorie iemand?
weet ik het, ik probeer me de leesmap voor de geest te halenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
viva en flair zijn toch voor volwassenen?
Breakout!
Dat zegt nietsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef lienelien het volgende:
break-out is niet persée voor meisjes, en bestaat niet meer.
da's tegenwoordig de Fancy. Al zo'n 10 jaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef Duckman het volgende:
Popfoto had je vroeger ook...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet ik het, ik probeer me de leesmap voor de geest te halen
ik vind 22/23 ook meisjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef lienelien het volgende:
flair en viva heeft een veel oudere doelgroep (22/23+), yes vanaf 16 jaar, dat noem ik nog wel meisjes.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Homdeck het volgende:
fancy![]()
tina![]()
vivavrouwenblaadje
flairvrouwenblaadje
penny![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef Duckman het volgende:
yes![]()
break-out?niet specifiek voor meisjes
lienelien +1!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef lienelien het volgende:
yes
cosmo-girl![]()
elle-girl![]()
girlz![]()
fancy
Ik houd het ook niet meer zo bij de laatste tijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's tegenwoordig de Fancy. Al zo'n 10 jaar![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:15 schreef lienelien het volgende:
penny en tina zijn voor nog-niet-menstruerende homo sapiens met x-chromosomen. Dat zijn geen meisjes, dat zijn blagen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:17 schreef AntonDingeman het volgende:
KATRIEN!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:15 schreef lienelien het volgende:
penny en tina (zo ook de katrien) zijn voor nog-niet-menstruerende homo sapiens met x-chromosomen. Dat zijn geen meisjes, dat zijn blagen
peerdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
moest trouwens even opzoeken wat de penny was
![]()
http://www.penny.nl/penny_profiles/aanbiedingen.php?id=17quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.penny.nl/penny_profiles/aanbiedingen.php?id=17
Die stem onder die trailer, proest!![]()
heb trouwens een hekel aan dat kleine takkewijf
juist ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef SuzukiSwift het volgende:
Dakota Fanning,
War of the Worlds
SuckySucky5 dollarSwift +1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef SuzukiSwift het volgende:
Dakota Fanning,
War of the Worlds
geenaam, nog bedankt voor Dire Straits - Brothers in Arms trouwens, prachtig nummer! En je hebt me er aan herinnerd dat ik Hooligans eens moet kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef geenaam het volgende:
Haar naam staat aan het einde gewoon in beeld..![]()
Graag gedaan. Dan zal je aan het einde dat nummer van Terence Jay ook horen. Hij speelt zelf ook een rol in die film.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
geenaam, nog bedankt voor Dire Straits - Brothers in Arms trouwens, prachtig nummer! En je hebt me er weer aan herinnerd dat ik Hooligans eens moet kijken
Dat zijn niet de namen die ik zoek geenaam. Ik zoek de persoon die McDonald's gemaakt heeft tot wat het nu is. De gebroeders McDonald's hebben inderdaad een restaurant geopend met de naam McDonald's. Maar ze hebben het idee aan iemand verkocht, die de formule uitgebreid heeft. Deze man zoek ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef geenaam het volgende:
Dick en Mac Mcdonald en het beroep weet ik niet.
Oh oké. Eigenlijk zou ik dit moeten weten omdat ik laatst nog op wiki over mcdonald's zat te lezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Dat zijn niet de namen die ik zoek geenaam. Ik zoek de persoon die McDonald's gemaakt heeft tot wat het nu is. De gebroeders McDonald's hebben inderdaad een restaurant geopend met de naam McDonald's. Maar ze hebben het idee aan iemand verkocht, die de formule uitgebreid heeft. Deze man zoek ik.
Ventieldopjes voor mensen met obesitas zodat ze lekker door kunnen blijven eten bij de Mac en zichzelf daarna meteen weer leeg kunnen laten lopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:45 schreef SuzukiSwift het volgende:
Het is Ray Kroc, maar vertegenwoordiger van wat?
argh, net te laat!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:52 schreef geenaam het volgende:
Condooms voor mensen met overgewicht?
quote:
T is maar de vraag of dat in dit geval een compliment te noemen isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:54 schreef geenaam het volgende:
[..]You know what they say.. Great minds think alike..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | # If no arguments were given, print a helpful message if len(sys.argv)==1: print 'Usage: celsius temp1 temp2 ...' sys.exit(0) # Loop over the arguments for i in sys.argv[1:]: try: fahrenheit=float(string.atoi( i)) except string.atoi_error: print repr( i), "not a numeric value" else: celsius=(fahrenheit-32)*5.0/9.0 print '%i\260F = %i\260C' % (int(fahrenheit), int(celsius+.5)) |
Reken ik goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Python
Oh sorry dat zag ik niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:07 schreef lienelien het volgende:
ik ken alleen java, html, en php
maar volgens mij mocht ik een vraag stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |