Hypocriet.quote:
Sinds wanneer mag een hippie een andere hippie geen hippie noemen?quote:
Ja, aangezien die fuif van jou niet zo tof is, lijkt me dat een goed ideequote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik ga eens vroeg pitten.
Ja je weet enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:25 schreef Misstique het volgende:
You know, like okay, like.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
Woord omhoog, huisjongen.
Komt Chowi uit jou hoed ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Misstique het volgende:
Pheno.
Chow.
Ma homies from da hood.
We maken er een wigger reeks van. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Misstique het volgende:
Pheno.
Chow.
Ma homies from da hood.
Bosma thee?quote:
Rooibosma.quote:
wat is een oranje zeekoe?quote:
Snif.quote:
verkouden dusquote:
Nou schiet op dan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef mcDavid het volgende:
Fuck, het gemeentehuis gaat al weer bijna dicht!
kijken ze dan wel eens naar de klanten daar bij de balie? Meestal kijken ze alleen verveeld naar hun scherm and thats it.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik moet me eerst nog scheren! Anders geloven ze nooit dat ik het ben op die foto!
Oh,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
kijken ze dan wel eens naar de klanten daar bij de balie? Meestal kijken ze alleen verveeld naar hun scherm and thats it.
wie weet zit er een lekker ding naast je te wachten, dus wel slim om even te doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh,
Nou ja, toch maar even doen he,
Precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
wie weet zit er een lekker ding naast je te wachten, dus wel slim om even te doen.
Bluh. ik ben weer weg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
Middag moppies.
Toch niet omdat ik net binnenkom?quote:
Ik val wel in voor Bizz.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Toch niet omdat ik net binnenkom?.
*Biertje aanreikt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef JDude het volgende:
*Binnenstrompelt.
Ik neem je anaal met mijn Tarzan. Hoezo?quote:
Tarzan is een beetje droog.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik neem je anaal met mijn Tarzan. Hoezo?
Ik zal er een beetje op spugen dan.quote:
Dank! Daar zat ik wel op te wachten.quote:
Opwaardeer centrale die plat ligt...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom kan je niet bekllen dan McD?
One of your flatmates got lucky.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
En wat doet een damesshirtje van het Delfts Studentencorps op onze badkamer?
Hoi.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Ja hallo. Ik weet dat ik steeds minder geliefd ben omdat mijn plaats vervangen wordt door andere en nieuwere users maar tóch verwacht ik een uitbundige begroeting bij deze binnenkomst.
Nu dus.
Gefeliciteerd! Nu wil ik wel seks.quote:
Als dat al daarvoor zorgde, zie dan mijn edit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu wil ik wel seks.
Ik zag het mên. Mijn benen worden helemaal slap.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als dat al daarvoor zorgde, zie dan mijn edit.
Je was te stoned.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben te lang weg geweest, ik ken er geen.
Whehe. I wish. Zaterdag was ik alleen in de ochtend goed stoned onderweg en vlak voor decibel. Daarna ben ik een paar dagen brak geweest en nu nog ene beetje. Gisteren een paar haaltjes genomen maar ik had verder geen trek. Het klinkt trouwens gek, en niet schrikken he. Ik ga een tijdje rustig aan doen. Misschien ook niet, ik kijk wel hoe het loopt.quote:
Hm, kay! Dat is op zich niet verkeerd, ik blow zo een paar maanden niet. Ik ben er eigenlijk niet zo aan gehecht ofzo. Het is tof om te doen maar niet dat ik zoiets heb van, yay, dat wil ik dagelijks. Dagelijks blowen is verkeerd mên.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehe. I wish. Zaterdag was ik alleen in de ochtend goed stoned onderweg en vlak voor decibel. Daarna ben ik een paar dagen brak geweest en nu nog ene beetje. Gisteren een paar haaltjes genomen maar ik had verder geen trek. Het klinkt trouwens gek, en niet schrikken he. Ik ga een tijdje rustig aan doen. Misschien ook niet, ik kijk wel hoe het loopt.
Ik heb gewoon niet echt iets dat ik zin heb om te blowen ofzo. Sowieso met een hoop. Maar het kan ook zijn dat ik morgen weer knetter ben of vanavond.
Live for for moment eh.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
"pc-fr34k", "Misstique", "mcDavid", "clumsy_clown", "JDude".
Die zijn allemaal kéí nieuw. Wétog.
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
"pc-fr34k", "Misstique", "mcDavid", "clumsy_clown", "JDude".
Die zijn allemaal kéí nieuw. Wétog.
Kots maar op me.quote:
Je bent een postgeil jochie, geen nieuweling.quote:
Ik vind mezelf een oud- noch nieuweling. En nu?quote:
Ja, bah, een paneerlaag erover en in de frituurpan ermee.quote:
Ik had dagen, ja dagen amper gepost en echt al heel lang niet meer in de lijstjes gekeken. Ben nu wel benieuwd hoeveel ik gezakt ben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent een postgeil jochie, geen nieuweling.
En dan smaken ze nog naar niks.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, bah, een paneerlaag erover en in de frituurpan ermee.
Misschien eerst door de gehaktmolen?quote:
En een paar kruiden. For ze spaizie teezteh!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien eerst door de gehaktmolen?
Aight!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:55 schreef cerror het volgende:
[..]
En een paar kruiden. For ze spaizie teezteh!
Ik weet het, ik ben geniaal...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef JDude het volgende:
c., je signature!
Ik ben het met je eens, geniaal verzonnen.quote:
Of ze vond je het niet waard om te noemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef ehqo het volgende:
Hiep hoi. Ik sta niet in het 'nieuwelingenrijtje' van Chowi. Hoezee en jolijt. Taart met confijt.
* Bizznitch bespringt ecco.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef ehqo het volgende:
Dat laatste is voordelig, en een indicatie van leven.
Oja en je bent een nerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nah of dat van z'on posticoon afhangt zeg![]()
Hoiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:18 schreef JDude het volgende:
Ja hallo.
Ja hallo, délen, verdulle.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef cerror het volgende:
Ha, ik heb pringles en bier.
Delen is veur paupers, heb ik ooit wat van jou gekregen?quote:
Nee, maar je hebt er ook nooit om gevraagd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Delen is veur paupers, heb ik ooit wat van jou gekregen?![]()
Zulks een vrolijkheid, jongedame!quote:
True.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt er ook nooit om gevraagd.
Goed. Dan wacht ik wel even tot je klaar bent.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef ehqo het volgende:
Wat een ophemeling. Een paar posts terug. Ik ga verlegen schorvoeten, even.
En daarna?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed. Dan wacht ik wel even tot je klaar bent.
Ik ook en dat kan ik nu intikken, want ik ben nu toch al een nerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef cerror het volgende:
Hier word ik dus echt té vrolijk van.
Daarna gaan we samen bedelarmbandjes maken.quote:
Kijk hoe mijn mondhoeken opkrullen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef cerror het volgende:
Hier word ik dus echt té vrolijk van.
Ik smelt al vast een myriade van tin. Als symbool.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarna gaan we samen bedelarmbandjes maken..
Tin is helemaal uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik smelt al vast een myriade van tin. Als symbool.
Plutonium is de bom.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Plutonium is de bom.
Hihi, de bom. Hihi.
Maar ik dacht, misschien, dat zilver wat stijlvoller zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Reden te meer dat het het materiaal van mijn keuze is.
Zeg. Moet er ook nog diamanten in, en 'spinnende' logo's?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik dacht, misschien, dat zilver wat stijlvoller zou zijn.
Ik nóém maar wat, hè.
"Spinnende logo's", lijken me wat overdone. Maar een beetje dame zegt geen nee tegen al wat blinkend en diamant is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeg. Moet er ook nog diamanten in, en 'spinnende' logo's?
Uiten jullie zo je welvaart? Als eksters? Primitievelingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Spinnende logo's", lijken me wat overdone. Maar een beetje dame zegt geen nee tegen al wat blinkend en diamant is.
Wij vrouwen hechten gewoon meer waarde aan stijl.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uiten jullie zo je welvaart? Als eksters? Primitievelingen.
Stijl is relatief. Subjectief.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij vrouwen hechten gewoon meer waarde aan stijl.
Hihiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef ehqo het volgende:
Wat een ophemeling. Een paar posts terug. Ik ga verlegen schorvoeten, even.
En dat zonder handleiding?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Neenetje het volgende:
Ik kan best alcohol gebruiken.
Oehh. De tast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik doe het gewoon op de tast..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]Dat doe je maar bij iemand anders.
Als je me aankijkt lieve schatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
*lalala* Ik krijg een heel apart gevoel van binnen..*
![]()
Ik wil alleen maar je tast voelen. Jij denkt meteen weer zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]Dat doe je maar bij iemand anders.
Aan mijn tast is niks te voelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar je tast voelen. Jij denkt meteen weer zo.
Best mooi nummer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef cerror het volgende:
Iedereen die dit geen mooi nummer vindt heeft ter plekke een dosis muziekleer nodig.
Oh ja! Mosaik, moest ik nog downloaden. Dit is tof. De muziek puzzelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef cerror het volgende:
Iedereen die dit geen mooi nummer vindt heeft ter plekke een dosis muziekleer nodig.
Gave bliepjes. En dat zeg ik niet gauw.quote:
Vandaag even niet, dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had binnen kunnen komen met een semi-intelligente, quasi-nonchalante uitspraak, of songlyric, maar hé, zo ben ik niet.
Ja téééring. Ik werd me even met wat extra werk opgezadeld. En morgenmiddag mag ik ook nog even langs Rotterdam, wat niet bepaald gepland stond.quote:
Kloptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
Morgenavond belooft dan wél weer erg okay te worden.
De jouwe ook al?quote:
King of Queens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef petre86 het volgende:heb jij die ene serie gezien met die UPS bezorger? ( king of the hill oid?)
onee, die ene film.. hoe heettie, die met die ezelen dat fastfoodrestaurant..
Die serie is tof.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef petre86 het volgende:heb jij die ene serie gezien met die UPS bezorger? ( king of the hill oid?)
Clerks 2.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef petre86 het volgende:heb jij die ene serie gezien met die UPS bezorger? ( king of the hill oid?)
Ziet iedereen! Die film is wél briljant!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
Geweldigik moest gelijk terugdenken aan die lame kerel
![]()
en Kelly
Jullie hebben hem samen op de bank gekeken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
Kinky Kelly's inter-species erotica.. stelletje goorlappen jullie
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Jullie hebben hem samen op de bank gekeken?
Érg flauw, maa wel typisch zo'n serie waar ik dan bij blijf hangenquote:
Dribbel! [huillach.gif]quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:27 schreef wizarddragon het volgende:
heaumeauxp0rn.. ieuw
Ik weet het, het hele album wordt lame.quote:
Whehehe, het klinkt op zich wel vet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:40 schreef cerror het volgende:
Ik weet het, het hele album wordt lame.
Ik ook!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb vanavond een toffe meet gehad.
Ik ook!quote:
Het is luiaerdt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom zouden we? Is het een gevoelloze hork ofzo?
Ah, het heldere licht van gisteren ja. Waarom zou ik die haten?quote:
Ze doet maar wat, that's all....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, het heldere licht van gisteren ja. Waarom zou ik die haten?. Dat ze post als een 14-jarige nerd kan mij vrij weinig deren hoor
.
quote:
Ik heb ook nog wel een foto van haar in ongeveer dezelfde stijlquote:
Jij hebt vast ook nog wel andere foto's van 'r...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een foto van haar in ongeveer dezelfde stijl
Zelfde locatie zelfs
En van jouquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook nog wel andere foto's van 'r...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:15 schreef Litso het volgende:Ohhhh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen
Niks heel veel boeiends... voor zover ik weet...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:26 schreef Litso het volgende:
Wat voor pics zijn er van je in omloop dan?
Whehehequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef petre86 het volgende:
Webcams hebben soms hun eigen willetje heen meetfoto's van maastricht...
![]()
gary b., robbi w..... etc.
![]()
![]()
trusten
Soms wel he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef petre86 het volgende:
Webcams hebben soms hun eigen willetje heen meetfoto's van maastricht...
![]()
gary b., robbi w..... etc.
![]()
![]()
trusten
En ik de eerste die weer wakker is en hier postquote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:24 schreef mcDavid het volgende:
Ik gok zo dat ik de laatste BeFfer ben die nog wakker is, hmm?
Ja kutzooi zit ik op mn laptop TVP's te zetten overalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:06 schreef Misstique het volgende:
Spook!! Dat mag niet! Foei!!!
Hey babe.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:07 schreef Dagonet het volgende:
'lo
God straft onmiddelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:07 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja kutzooi zit ik op mn laptop TVP's te zetten overal
Is mn accu leeg
Jij bent stom.quote:
Ik pest graag sommige mensenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij bent stom..
En wat doe je in het Muse topic? Hmm? Nepfan..
Why me?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik pest graag sommige mensen![]()
omdat ik niet vaak online benquote:
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Why not, er is niet echt een reden voor nee
Maar jij bent ook geen notoire pester.quote:
maar ook geen gepestequote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen notoire pester.
http://www.overgewicht.nl/modules/berekenbmi/quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:16 schreef Misstique het volgende:
Ik moet zo gebak gaan eten. Heel vervelend.
21.9 momenteel, not too shabby.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
http://www.overgewicht.nl/modules/berekenbmi/
23.9quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
21.9 momenteel, not too shabby..
Ik ook, het is dan ook een relforum.quote:
Ja best wel he' , die lui hebben ook tijd teveelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ook, het is dan ook een relforum.
Ach ja, de ene haalt haar posts weg na een paar uur, de ander geeft z'n jankende kind een half glas drank. Zo blijven ze bezig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja best wel he' , die lui hebben ook tijd teveel![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach ja, de ene haalt haar posts weg na een paar uur, de ander geeft z'n jankende kind een half glas drank. Zo blijven ze bezig.
Dat mag. Dat is ook zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
Ow en mag ik even zeggen dat de user Dr.Seuss briljant is en zwaar geadoreerd behoort te worden?
Hij heeft geen fobo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef Dagonet het volgende:
Het is ook nog eens een schatje, voor de vrijgezelle dames of mensen met zusjes.
Ik ken hem, trust me.quote:
Wie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
Ow en mag ik even zeggen dat de user Dr.Seuss briljant is en zwaar geadoreerd behoort te worden?
Ik hoor/zie het thuis wel.quote:
Vriendschapquote:
Mja, wil je Litso en een lange reistijd inruilen voor iets ietwat dichter bij huis?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou ze vrijgezel zijn?
Hm. Heeftie krullen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, wil je Litso en een lange reistijd inruilen voor iets ietwat dichter bij huis?.
Genoeg nu.
Groetjes aan je klus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:58 schreef rompompom het volgende:
Dit is een post om te laten weten dat ik vanmiddag in het vliegtuig zit naar een nieuwe klus. Dus. Bij deze.
Ik verwacht dat deze post voor een ander bedoeld is, maar toch goeie reis gewenst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:58 schreef rompompom het volgende:
Dit is een post om te laten weten dat ik vanmiddag in het vliegtuig zit naar een nieuwe klus. Dus. Bij deze.
Wat zij zegt. Waar ga je naartoe en voor hoelang?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik verwacht dat deze post voor een ander bedoeld is, maar toch goeie reis gewenst..
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:58 schreef rompompom het volgende:
Waarom heb ik van die afwijkende beelden bij het woord "klus"?quote:
Omdat je pervers bent.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom heb ik van die afwijkende beelden bij het woord "klus"?
Nouhou. Dat verstoort mijn lieve, schattige imago.quote:
Ah kee, succes ermee. Wellicht zien we je nog wel hier verschijnen op vreemde tijden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef rompompom het volgende:
Neuh hoor, gewoon bedoeld voor in BeF. Ik vlieg naar Norwich en stap dan op een schip dat op de Noordzee aan de slag gaat. Voor drie weken
Bwhehe. Je leven, wat doe je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga maar weer 's richting Arnhem. De makers van de krul ontmoeten. Adieu liefjes, vergeet mij niet in mijn afwezigheid, jullie zijn ook een constant aanwezige factor in mijn gedachten.
Kom eens niet zo dichtbij!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga maar weer 's richting Arnhem. De makers van de krul ontmoeten. Adieu liefjes, vergeet mij niet in mijn afwezigheid, jullie zijn ook een constant aanwezige factor in mijn gedachten.
Ik wil met alle liefde je posts verwijderen, zodat je er geen "last" meer van hebt. Zeg het maar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
nee ik wil em vol hebben hij vervuild met active topic lijst![]()
![]()
Typ eens Nederlands man.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
nee ik wil em vol hebben hij vervuild met active topic lijst![]()
![]()
Bijna vol johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde je posts verwijderen, zodat je er geen "last" meer van hebt. Zeg het maar.
Nee dat mag jij nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde je posts verwijderen, zodat je er geen "last" meer van hebt. Zeg het maar.
Knap zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |