Hypocriet.quote:
Sinds wanneer mag een hippie een andere hippie geen hippie noemen?quote:
Ja, aangezien die fuif van jou niet zo tof is, lijkt me dat een goed ideequote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik ga eens vroeg pitten.
Ja je weet enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:25 schreef Misstique het volgende:
You know, like okay, like.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
Woord omhoog, huisjongen.
Komt Chowi uit jou hoed ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Misstique het volgende:
Pheno.
Chow.
Ma homies from da hood.
We maken er een wigger reeks van. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Misstique het volgende:
Pheno.
Chow.
Ma homies from da hood.
Bosma thee?quote:
Rooibosma.quote:
wat is een oranje zeekoe?quote:
Snif.quote:
verkouden dusquote:
Nou schiet op dan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef mcDavid het volgende:
Fuck, het gemeentehuis gaat al weer bijna dicht!
kijken ze dan wel eens naar de klanten daar bij de balie? Meestal kijken ze alleen verveeld naar hun scherm and thats it.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik moet me eerst nog scheren! Anders geloven ze nooit dat ik het ben op die foto!
Oh,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
kijken ze dan wel eens naar de klanten daar bij de balie? Meestal kijken ze alleen verveeld naar hun scherm and thats it.
wie weet zit er een lekker ding naast je te wachten, dus wel slim om even te doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh,
Nou ja, toch maar even doen he,
Precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
wie weet zit er een lekker ding naast je te wachten, dus wel slim om even te doen.
Bluh. ik ben weer weg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
Middag moppies.
Toch niet omdat ik net binnenkom?quote:
Ik val wel in voor Bizz.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Toch niet omdat ik net binnenkom?.
*Biertje aanreikt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef JDude het volgende:
*Binnenstrompelt.
Ik neem je anaal met mijn Tarzan. Hoezo?quote:
Tarzan is een beetje droog.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik neem je anaal met mijn Tarzan. Hoezo?
Ik zal er een beetje op spugen dan.quote:
Dank! Daar zat ik wel op te wachten.quote:
Opwaardeer centrale die plat ligt...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom kan je niet bekllen dan McD?
One of your flatmates got lucky.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
En wat doet een damesshirtje van het Delfts Studentencorps op onze badkamer?
Hoi.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Ja hallo. Ik weet dat ik steeds minder geliefd ben omdat mijn plaats vervangen wordt door andere en nieuwere users maar tóch verwacht ik een uitbundige begroeting bij deze binnenkomst.
Nu dus.
Gefeliciteerd! Nu wil ik wel seks.quote:
Als dat al daarvoor zorgde, zie dan mijn edit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu wil ik wel seks.
Ik zag het mên. Mijn benen worden helemaal slap.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als dat al daarvoor zorgde, zie dan mijn edit.
Je was te stoned.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben te lang weg geweest, ik ken er geen.
Whehe. I wish. Zaterdag was ik alleen in de ochtend goed stoned onderweg en vlak voor decibel. Daarna ben ik een paar dagen brak geweest en nu nog ene beetje. Gisteren een paar haaltjes genomen maar ik had verder geen trek. Het klinkt trouwens gek, en niet schrikken he. Ik ga een tijdje rustig aan doen. Misschien ook niet, ik kijk wel hoe het loopt.quote:
Hm, kay! Dat is op zich niet verkeerd, ik blow zo een paar maanden niet. Ik ben er eigenlijk niet zo aan gehecht ofzo. Het is tof om te doen maar niet dat ik zoiets heb van, yay, dat wil ik dagelijks. Dagelijks blowen is verkeerd mên.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehe. I wish. Zaterdag was ik alleen in de ochtend goed stoned onderweg en vlak voor decibel. Daarna ben ik een paar dagen brak geweest en nu nog ene beetje. Gisteren een paar haaltjes genomen maar ik had verder geen trek. Het klinkt trouwens gek, en niet schrikken he. Ik ga een tijdje rustig aan doen. Misschien ook niet, ik kijk wel hoe het loopt.
Ik heb gewoon niet echt iets dat ik zin heb om te blowen ofzo. Sowieso met een hoop. Maar het kan ook zijn dat ik morgen weer knetter ben of vanavond.
Live for for moment eh.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
"pc-fr34k", "Misstique", "mcDavid", "clumsy_clown", "JDude".
Die zijn allemaal kéí nieuw. Wétog.
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
"pc-fr34k", "Misstique", "mcDavid", "clumsy_clown", "JDude".
Die zijn allemaal kéí nieuw. Wétog.
Kots maar op me.quote:
Je bent een postgeil jochie, geen nieuweling.quote:
Ik vind mezelf een oud- noch nieuweling. En nu?quote:
Ja, bah, een paneerlaag erover en in de frituurpan ermee.quote:
Ik had dagen, ja dagen amper gepost en echt al heel lang niet meer in de lijstjes gekeken. Ben nu wel benieuwd hoeveel ik gezakt ben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent een postgeil jochie, geen nieuweling.
En dan smaken ze nog naar niks.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, bah, een paneerlaag erover en in de frituurpan ermee.
Misschien eerst door de gehaktmolen?quote:
En een paar kruiden. For ze spaizie teezteh!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien eerst door de gehaktmolen?
Aight!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:55 schreef cerror het volgende:
[..]
En een paar kruiden. For ze spaizie teezteh!
Ik weet het, ik ben geniaal...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef JDude het volgende:
c., je signature!
Ik ben het met je eens, geniaal verzonnen.quote:
Of ze vond je het niet waard om te noemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef ehqo het volgende:
Hiep hoi. Ik sta niet in het 'nieuwelingenrijtje' van Chowi. Hoezee en jolijt. Taart met confijt.
* Bizznitch bespringt ecco.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef ehqo het volgende:
Dat laatste is voordelig, en een indicatie van leven.
Oja en je bent een nerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nah of dat van z'on posticoon afhangt zeg![]()
Hoiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:18 schreef JDude het volgende:
Ja hallo.
Ja hallo, délen, verdulle.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef cerror het volgende:
Ha, ik heb pringles en bier.
Delen is veur paupers, heb ik ooit wat van jou gekregen?quote:
Nee, maar je hebt er ook nooit om gevraagd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Delen is veur paupers, heb ik ooit wat van jou gekregen?![]()
Zulks een vrolijkheid, jongedame!quote:
True.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt er ook nooit om gevraagd.
Goed. Dan wacht ik wel even tot je klaar bent.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef ehqo het volgende:
Wat een ophemeling. Een paar posts terug. Ik ga verlegen schorvoeten, even.
En daarna?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed. Dan wacht ik wel even tot je klaar bent.
Ik ook en dat kan ik nu intikken, want ik ben nu toch al een nerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef cerror het volgende:
Hier word ik dus echt té vrolijk van.
Daarna gaan we samen bedelarmbandjes maken.quote:
Kijk hoe mijn mondhoeken opkrullen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef cerror het volgende:
Hier word ik dus echt té vrolijk van.
Ik smelt al vast een myriade van tin. Als symbool.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarna gaan we samen bedelarmbandjes maken..
Tin is helemaal uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik smelt al vast een myriade van tin. Als symbool.
Plutonium is de bom.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Plutonium is de bom.
Hihi, de bom. Hihi.
Maar ik dacht, misschien, dat zilver wat stijlvoller zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Reden te meer dat het het materiaal van mijn keuze is.
Zeg. Moet er ook nog diamanten in, en 'spinnende' logo's?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik dacht, misschien, dat zilver wat stijlvoller zou zijn.
Ik nóém maar wat, hè.
"Spinnende logo's", lijken me wat overdone. Maar een beetje dame zegt geen nee tegen al wat blinkend en diamant is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeg. Moet er ook nog diamanten in, en 'spinnende' logo's?
Uiten jullie zo je welvaart? Als eksters? Primitievelingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Spinnende logo's", lijken me wat overdone. Maar een beetje dame zegt geen nee tegen al wat blinkend en diamant is.
Wij vrouwen hechten gewoon meer waarde aan stijl.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uiten jullie zo je welvaart? Als eksters? Primitievelingen.
Stijl is relatief. Subjectief.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij vrouwen hechten gewoon meer waarde aan stijl.
Hihiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef ehqo het volgende:
Wat een ophemeling. Een paar posts terug. Ik ga verlegen schorvoeten, even.
En dat zonder handleiding?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Neenetje het volgende:
Ik kan best alcohol gebruiken.
Oehh. De tast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik doe het gewoon op de tast..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]Dat doe je maar bij iemand anders.
Als je me aankijkt lieve schatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
*lalala* Ik krijg een heel apart gevoel van binnen..*
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |