DAT zou wat zijn....met zoemer wakker maken, iedereen met hun gare hoofd in de live show!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef Flyduck het volgende:
Ze moeten op een gegeven moment wel de tijd kenbaar maken want straks slaapt iedereen als de live uitzending begint..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Als ze dat doen, lig ik drie dagen in coma van het lachen!!
... schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Janine wist al precieeeees wie ze bedoelde, had ze allaaaaang in de gaten.![]()
Wat een zeikbaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Semih zit ook constant te zeuren over dat nagelbijten van Micheline... ik had mijn nagels allang in zijn rug gezet
Zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
Gaan we weerHoi en
Welterusten krijgen?
Doe nou niet Stereotomy en anderen.
Puhlease...quote:
Nagels die ze niet heeft, omdat ze bijt!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Semih zit ook constant te zeuren over dat nagelbijten van Micheline... ik had mijn nagels allang in zijn rug gezet
En zo is de cirkel weer rondquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:04 schreef GeKa het volgende:
[..]
Nagels die ze niet heeft, omdat ze bijt!
Ik dacht nog één glas voor iedereenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef KlootMajoor het volgende:
Hebben ze nog wijn over?
Negert loopt weer te zeiken over het eten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef KlootMajoor het volgende:
Wie wil er vla?
Negert: " Niet nu!! STrakjes!!"
Die liggen pas 6 uur in bed
Hebben ze nog wijn over?
Damn, met lang haar moet Micheline echt een lekker ding zijnquote:
Ghehe Same herequote:
Niet echtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef JufJoop het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd? Mijn internet lag eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |