Ohhh jammer dat ze dat niet gevraagd heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zei ook: "Er zitten er twee te fucken".
Maar die stomme Janine vraagt dan niet, wie ze bedoelt maar doet net of ze precies weet wie en kakelt verder.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat zn wijffie geen burka aan moet
Daar dacht ik ook al aan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja. Wij zorgen er wel voor dat Semih erin blijft.
En mag ik iedereen eraan herinneren dat Nederland de afgelopen 3 jaar al 3x12 punten heeft gegeven aan Turkije bij het Eurovisie songfestival?![]()
Hilde vond dat hij zich ook tegen haar autoritair gedroeg, helaas vertelde ze niet wat er precies wat gezegd, behalve die alcoholiste-'grapjes'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef riri het volgende:
Semi doet zo af en toe ook erg dominant naar zijn vriendinnetje.....een beetje vervelende opmerkinkjes kan die maken naar haar
Daar zit een tartaartje inquote:
Als ze dat doen, lig ik drie dagen in coma van het lachen!!quote:Het zou lachen zijn als BB nu het licht uit zou doen
Die gaat straks als ie een volle zak heeft nog achter Hilde aan. Mark my words.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's al de tweede keer vandaag dat de playert Milica rechtstreeks aanspreekt op haar figuur. Heeft de playert zijn jachtterrein verlegd?
Bij Sabrina maakt(e) hij nog wel een kans (hij zei zelf al dat hij de zwakkeren uitzoekt). Ik mag toch hopen dat hij bij Milica v-o-l-k-o-m-e-n kansloos is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's al de tweede keer vandaag dat de playert Milica rechtstreeks aanspreekt op haar figuur. Heeft de playert zijn jachtterrein verlegd?
Slaapzequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef P-au-L het volgende:
Mensen ik ga op tuk![]()
Lees morgen wel weer als er schokkende dingen zijn gebeurd![]()
Hij had Tanja wel kunnen bezwangerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Sabrina maakt(e) hij nog wel een kans (hij zei zelf al dat hij de zwakkeren uitzoekt). Ik mag toch hopen dat hij bij Milica v-o-l-k-o-m-e-n kansloos is.
Dat denk ik wel Milica lijkt mij niet zo 'makkelijk' en zeker niet nu haar moeder er nog in zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Sabrina maakt(e) hij nog wel een kans (hij zei zelf al dat hij de zwakkeren uitzoekt). Ik mag toch hopen dat hij bij Milica v-o-l-k-o-m-e-n kansloos is.
En weer van die verfijnde humor die ik niet begrijpquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef bbfakir het volgende:
Semmih en vriendin apart? Zeker Halal eten.
[afbeelding]
Ik wou dat mijn vriendin zo bij mij zeurde, dan had ik nu nog nagels gehad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Semih zit ook constant te zeuren over dat nagelbijten van Micheline... ik had mijn nagels allang in zijn rug gezet
Janine wist al precieeeees wie ze bedoelde, had ze allaaaaang in de gaten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohhh jammer dat ze dat niet gevraagd heeftben ewel benieuwd wie ze bedoeld
![]()
Wat op zich wel lekker kan zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Semih zit ook constant te zeuren over dat nagelbijten van Micheline... ik had mijn nagels allang in zijn rug gezet
Briljantquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef Mereltje het volgende:
Volgens mij gaan ze een geintje met die tuin uithalen.. Zij denken dat het mindernacht is als ze wakker worden gemaakt en dan blijkt het net einde van de middag te zijn als ze de tuin mogen bewonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |