jah eigenlijk best raar... ik merk altijd dat ik rond half 6 trek krijgquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:52 schreef Tamaartje het volgende:
Het is gewoon bijna 23.00 en ze gaan avondeten
Ja maar toen hadden ze nog maar net brood op zeker?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah eigenlijk best raar... ik merk altijd dat ik rond half 6 trek krijg
Had Milica meteen adrem moeten antwoorden: "Jij niet zo eigenlijk"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef P-au-L het volgende:
Etienne over Milica: "Ik vind jou wel mooi zo, mooi in proporties"![]()
Had ik even gemist: zei ze ook waarom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef bunnyma het volgende:
Dus Hilde nomineert Semi.
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef bunnyma het volgende:
Dus Hilde nomineert Semi.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had Milica meteen adrem moeten antwoorden: "Jij niet zo eigenlijk"
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jah ik heb ook wel trek.... honger niet ik heb immers al gegeten om 18:00 uurquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:54 schreef cpuntb het volgende:
Ik begin eigenlijk ook wel weer honger te krijgen![]()
maar zo iets moet je pas zeggen als je 10 jaar getrouwd bent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heeft hij wel gelik in toch?
Als ik de hele godganse dag geen ene sodemieter uitvoer dan wil ik de hele dag door eten. Vind het opzich niet raar dat na 4 dagen geen daglicht het tijdsbesef redelijk pleite isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah eigenlijk best raar... ik merk altijd dat ik rond half 6 trek krijg
Hij had 'n paar keer alcoholist tegen haar gezegd en er was nog iets voorgevallen maar ze vertelde Janine niet precies wat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had ik even gemist: zei ze ook waarom?
Tegen half 11 zei er iemand dat het ongeveer kwart voor 4 zou zijn. Ik meen dat Hilde dat wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef tybalt2 het volgende:
Hebben ze nog suggesties gedaan over hoe laat het zou zijn dan?
Deze humor vat ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef henk.jansen het volgende:
Beetje groot voor een mergez worstje
[afbeelding]
Hij staat sowieso al genomineerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij had 'n paar keer alcoholist tegen haar gezegd en er was nog iets voorgevallen maar ze vertelde Janine niet precies wat.
Niet echt. Ze dachten om 8 uur dat het een uur of 5 was. Dan zullen ze denken dan het nu 8 uur is ofzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef tybalt2 het volgende:
Hebben ze nog suggesties gedaan over hoe laat het zou zijn dan?
*Flashbacks van Chantal kreeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef schatje het volgende:
Roddelsessie stream 3.
daarvoor mag hij ook er als eerste uit... hou nit van zulke mannetjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef riri het volgende:
Semi doet zo af en toe ook erg dominant naar zijn vriendinnetje.....een beetje vervelende opmerkinkjes kan die maken naar haar
Afwassen ook goed? Maar dit is zwaar off topic hè?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Plaspauze (en wat je nog meer wilt doen) voor de streamers
Nouja. Wij zorgen er wel voor dat Semih erin blijft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij had 'n paar keer alcoholist tegen haar gezegd en er was nog iets voorgevallen maar ze vertelde Janine niet precies wat.
Ja ik dacht ook al waarom zitten zij nu daarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik niet snap is waarom ze niet dat kleine witte tafeltje waar Micheline nu aan zit even bij de grote tafel aanschuiven zodat iedereen aan een tafel kan zitten
Het valt me al mee dat zn wijffie geen burka aan moetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef riri het volgende:
Semi doet zo af en toe ook erg dominant naar zijn vriendinnetje.....een beetje vervelende opmerkinkjes kan die maken naar haar
Da's al de tweede keer vandaag dat de playert Milica rechtstreeks aanspreekt op haar figuur. Heeft de playert zijn jachtterrein verlegd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet specifiek "nomineren"maar ze mag hem duidelijk niet.quote:
Is in feite wel een soort van commentaar op de streams (dat er dus nu zéker niets gebeurt het komende half uur).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Afwassen ook goed? Maar dit is zwaar off topic hè?![]()
Ohhh jammer dat ze dat niet gevraagd heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zei ook: "Er zitten er twee te fucken".
Maar die stomme Janine vraagt dan niet, wie ze bedoelt maar doet net of ze precies weet wie en kakelt verder.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Het valt me al mee dat zn wijffie geen burka aan moet
Daar dacht ik ook al aan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja. Wij zorgen er wel voor dat Semih erin blijft.
En mag ik iedereen eraan herinneren dat Nederland de afgelopen 3 jaar al 3x12 punten heeft gegeven aan Turkije bij het Eurovisie songfestival?![]()
Hilde vond dat hij zich ook tegen haar autoritair gedroeg, helaas vertelde ze niet wat er precies wat gezegd, behalve die alcoholiste-'grapjes'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:56 schreef riri het volgende:
Daar zit een tartaartje inquote:
Als ze dat doen, lig ik drie dagen in coma van het lachen!!quote:Het zou lachen zijn als BB nu het licht uit zou doen
Die gaat straks als ie een volle zak heeft nog achter Hilde aan. Mark my words.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's al de tweede keer vandaag dat de playert Milica rechtstreeks aanspreekt op haar figuur. Heeft de playert zijn jachtterrein verlegd?
Bij Sabrina maakt(e) hij nog wel een kans (hij zei zelf al dat hij de zwakkeren uitzoekt). Ik mag toch hopen dat hij bij Milica v-o-l-k-o-m-e-n kansloos is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's al de tweede keer vandaag dat de playert Milica rechtstreeks aanspreekt op haar figuur. Heeft de playert zijn jachtterrein verlegd?
Slaapzequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef P-au-L het volgende:
Mensen ik ga op tuk![]()
Lees morgen wel weer als er schokkende dingen zijn gebeurd![]()
Hij had Tanja wel kunnen bezwangerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Sabrina maakt(e) hij nog wel een kans (hij zei zelf al dat hij de zwakkeren uitzoekt). Ik mag toch hopen dat hij bij Milica v-o-l-k-o-m-e-n kansloos is.
Dat denk ik wel Milica lijkt mij niet zo 'makkelijk' en zeker niet nu haar moeder er nog in zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Sabrina maakt(e) hij nog wel een kans (hij zei zelf al dat hij de zwakkeren uitzoekt). Ik mag toch hopen dat hij bij Milica v-o-l-k-o-m-e-n kansloos is.
En weer van die verfijnde humor die ik niet begrijpquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef bbfakir het volgende:
Semmih en vriendin apart? Zeker Halal eten.
[afbeelding]
Ik wou dat mijn vriendin zo bij mij zeurde, dan had ik nu nog nagels gehad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Semih zit ook constant te zeuren over dat nagelbijten van Micheline... ik had mijn nagels allang in zijn rug gezet
Janine wist al precieeeees wie ze bedoelde, had ze allaaaaang in de gaten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohhh jammer dat ze dat niet gevraagd heeftben ewel benieuwd wie ze bedoeld
![]()
Wat op zich wel lekker kan zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Semih zit ook constant te zeuren over dat nagelbijten van Micheline... ik had mijn nagels allang in zijn rug gezet
Briljantquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef Mereltje het volgende:
Volgens mij gaan ze een geintje met die tuin uithalen.. Zij denken dat het mindernacht is als ze wakker worden gemaakt en dan blijkt het net einde van de middag te zijn als ze de tuin mogen bewonderen
DAT zou wat zijn....met zoemer wakker maken, iedereen met hun gare hoofd in de live show!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef Flyduck het volgende:
Ze moeten op een gegeven moment wel de tijd kenbaar maken want straks slaapt iedereen als de live uitzending begint..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Als ze dat doen, lig ik drie dagen in coma van het lachen!!
... schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Janine wist al precieeeees wie ze bedoelde, had ze allaaaaang in de gaten.![]()
Wat een zeikbaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
Gaan we weerHoi en
Welterusten krijgen?
Doe nou niet Stereotomy en anderen.
Puhlease...quote:
Nagels die ze niet heeft, omdat ze bijt!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
En zo is de cirkel weer rondquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:04 schreef GeKa het volgende:
[..]
Nagels die ze niet heeft, omdat ze bijt!
Ik dacht nog één glas voor iedereenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef KlootMajoor het volgende:
Hebben ze nog wijn over?
Negert loopt weer te zeiken over het eten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef KlootMajoor het volgende:
Wie wil er vla?
Negert: " Niet nu!! STrakjes!!"
Die liggen pas 6 uur in bed
Hebben ze nog wijn over?
Damn, met lang haar moet Micheline echt een lekker ding zijnquote:
Ghehe Same herequote:
Niet echtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef JufJoop het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd? Mijn internet lag eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |