Die in Nederland wel. Ja.quote:
afgelopen jaar was echt kouder dan normaal hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:35 schreef Reinbo het volgende:
Winters zijn al jaren niet meer koud, zie niet in waarom nu wel
Kijk... we zijn onderweg voor een nieuw seizoenquote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef aloa het volgende:
In het noorden van Siberië is de nachttemperatuur plaatselijk al gedaald tot tegen de -15 graden.
Daar moet de kou vandaan komen![]()
De winter is onderweg
eerst maar eens de restanten van tropische stormen afwachten de komende week.quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk... we zijn onderweg voor een nieuw seizoen
Ik ga mijn korte broeken en zonnebril opzoeken. Gelooft er nou echt nog iemand in een koude winterquote:
Ik haat overdreven koukleumen. Koop een bloedsomloop, zoals elk normaal mensquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik haat kou!Onder de 25 graden heb ik al winterhanden, kun je nagaan hoe dat in de winter is.
Dat wordt weer nachten wakker liggen van de jeuk en steken in m'n opgezwollen vingers.
![]()
Ja hallo, daar kan ik toch niks aan doen????? Ik heb daar toch ook niet voor gekozen?????quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik haat overdreven koukleumen. Koop een bloedsomloop, zoals elk normaal mens.
uuuhhhmmm....ik kan niet schaatsenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:50 schreef T1andonly het volgende:
Schaatsen is nooit verkeerd
Dan leer je het maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef Raydh het volgende:
[..]
uuuhhhmmm....ik kan niet schaatsen![]()
We zijn er beide weer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef kepler het volgende:
tofweer een nieuwe Koude Winter-reeks
Het gaat lekker omslaanquote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef i2Them2 het volgende:
Wel een beetje vroeg om 'm te openen niet? Is buiten 26 graden.
dit keer wordt het echt koudquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
We zijn er beide weer.
Maar vorig jaar werd ook een kleine ijstijd verwacht.. wel een hoop sneeuw gezien. (Waarvoor mijn dank God).
Ik mag ook hopen dat er meteen volgende maand al een ellufstedentocht gereden word, dan hebben we dat gezeur van die kutfriezen weer achter de rug.
Voordat je het weet is het steenkoud buiten.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef i2Them2 het volgende:
Wel een beetje vroeg om 'm te openen niet? Is buiten 26 graden.
Zorgen dat je een betere bloedsomloop krijgt he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja hallo, daar kan ik toch niks aan doen????? Ik heb daar toch ook niet voor gekozen?????![]()
Zal binnenkort ook eens een sneeuwschep gaan halen want als het hier in Nederland tegenwoordig sneeuwt heb je die wel nodigquote:Op woensdag 20 september 2006 13:57 schreef MouseOver het volgende:
Vorig jaar hoopte ik op sneeuw. Totdat het er was tenminste, vanaf het moment dat die drab er lag begon de ellende
Ik ga sowieso weer wat zout kopen. Als je er tijdig bij bent betaal je 15 of 20 ct per kilo, en als je wacht tot er sneeuw ligt is het goedkope zout uitverkocht en moet je 10 euro per emmer betalen.
Mjah, die verwachtte vorig jaar dat hell over zou freezen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:06 schreef IkWilbert het volgende:
De engelse weerdienst verwacht een normale winter, geen extremen.
in Rotterdam kan je het volgens mij altijd gewoon gratis afhalenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:57 schreef MouseOver het volgende:
Ik ga sowieso weer wat zout kopen. Als je er tijdig bij bent betaal je 15 of 20 ct per kilo, en als je wacht tot er sneeuw ligt is het goedkope zout uitverkocht en moet je 10 euro per emmer betalen.
En de muggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:57 schreef buzzer het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat het zo'n winter wordt dat we de wespen voorgoed kunnen uitzwaaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |