Hoe?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Semih zette Hilde ff serieus op haar plaats
Dat ze zich er niet mee moet bemoeienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe?
Ik zit Sjaan en Mars te volgen
Vertel!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef Remzz het volgende:
Hilde toch ff flink pissig op Semih
Semih vroeg iets aan iemand anders (weet niet wie), Hilde schreeuwde erdoor heen, en Semih zei tot 2 keer toe dat hij het niet tegen haar had.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Semih zette Hilde ff serieus op haar plaats
Respect voor Marciaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Als ik 5 minuten met die Janine aan de klets was, zou ik gillend wegrennen volgens mij. Ze herhaalt steeds zinnen om de belangrijkheid aan te tonen en gaat maar door. Ongelooflijk dat ze het daar in het huis zo lang volhouden
Jij bent net zo snel als anderen die topics openenquote:
NEEEEEEEEEEE!!!!!!! Dit kan niet waar zijn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Breaking news: de blondjes zijn gescheiden... JAWEL!!!!!!
GRIP-4quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:35 schreef Omaha het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!! Dit kan niet waar zijn!
Heb nog niks zien staan op CNN, weet je het zeker?
Alarmfase in Nederland inmiddels verhoogd?
Klopt, en die zal ook zeker gebruikt gaan worden al is het nog even de vraag wanneerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:35 schreef schatje het volgende:
Overigens is er wel een tuin. Dat staat in de Telegraaf van vandaag.
Die zagen we inderdaad van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:29 schreef pullup het volgende:
En het gesprekje werd natuurlijk beeindigd met het bedelen van een sigaretje door Janine bij marcia
Er stonden al foto's in de streamverslagen van gisteren. Zal me benieuwen wanneer de bewoners die te zien krijgen (de tuin bedoel ik dan)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:35 schreef schatje het volgende:
Overigens is er wel een tuin. Dat staat in de Telegraaf van vandaag.
Ik denk in de 1e of 2e liveshowquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er stonden al foto's in de streamverslagen van gisteren. Zal me benieuwen wanneer de bewoners die te zien krijgen (de tuin bedoel ik dan)
Dit moet een SC zijn want in de streams mogen geen merknamenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Flugel, er zijn slotjes nodig. Effe naar de gamma!
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:38 schreef JufJoop het volgende:
Wel heel jammer dat Hilde dat "Schatje" over aan het nemen is...
Van de Talpasite:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, en die zal ook zeker gebruikt gaan worden al is het nog even de vraag wanneer
Mwah, dat denk ik niet, meer een stunt om kijkers te trekken en vooral om de discussie aan te wakkeren hoe slecht het wel niet is om mensen zolang zonder daglicht in het huis te laten etc. ik weet bijna zeker dat ze de tuin in de a.s. liveshow zullen mogen betreden (althans, dat is mijn gevoel)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
"Een luchtje scheppen en een bruin kleurtje zitten er dit jaar niet in."
Ik neem aan dat ze zich daar aan zullen houden.
Lekker zinvol dan dat ze die tuin zo mooi hebben aangelegd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef 16meter het volgende:
"Marlies deed dat straks en das keivet"
Brabants
Zal lekker vallen met die wijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef avonne het volgende:
Kan iedereen effe in de gaten houden wie de vis gaat eten?
Die is zó oud... morgen zijn ze vast ziek.
Is de wijn al op eigenlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
Nah...ze zitten weer allemaal veel te veel bij elkaar om intressante gesprekken te kunnen volgen.
De tijd zou ook geheim moeten zijn.... ook hier houden ze zich niet aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
Dat zijn toch tartaartjes?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef avonne het volgende:
Kan iedereen effe in de gaten houden wie de vis gaat eten?
Die is zó oud... morgen zijn ze vast ziek.
Hier niet.quote:
goed zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Semih vroeg iets aan iemand anders (weet niet wie), Hilde schreeuwde erdoor heen, en Semih zei tot 2 keer toe dat hij het niet tegen haar had.
Hilde droop af.
maar dat zal dan wel weer niet, want dat is zielig en als de bewoners gaan miepen gaat Hummie overstag en gaat het deurtje open in de vorm van een opdrachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
De tijd zou ook geheim moeten zijn.... ook hier houden ze zich niet aan
En een bruin kleurtje? uiteindelijk gaat die deur echter wel open, alleen hieruit kan je opmaken dat dit ergens in de herfst zal gebeuren
Nopequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Stamp_Kip het volgende:
Is die telefoon al gegaan?? Ik kom net pas binnen vallen eigelijk
En bij het vertellen van dit verhaal keek iedereen haar op diezelfde manier aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Marrije het volgende:
Sabrina: ik reis bijna nooit met openbaar vervoer, maar laatst gingen we stappen in rotterdam, ik had een lotiondoekje bij me, maakte ik mijn zitje schoon, iedereen zat me echt zo aan te kijken....![]()
nee, de foon is doodquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Stamp_Kip het volgende:
Is die telefoon al gegaan?? Ik kom net pas binnen vallen eigelijk
Volgens mij is er niet veel an gedaan na Hotel Big Brotherquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker zinvol dan dat ze die tuin zo mooi hebben aangelegd.
Hij is druk bezig zijn feromonen te verspreidenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef Omaha het volgende:
Heeft die tokkie al actie ondernomen bij een van de chicks om straks boven de 30 te komen?
![]()
Half Duo heeft een potje bruiningscreme bij zich.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Marrije het volgende:
Sabrina: ik reis bijna nooit met openbaar vervoer, maar laatst gingen we stappen in rotterdam, ik had een lotiondoekje bij me, maakte ik mijn zitje schoon, iedereen zat me echt zo aan te kijken....![]()
In R'dam zit nooit iemand met zijn voeten op de zittingen van het openbaar vervoerquote:
Ze had waarschijnlijk verschrikkelijke inkijk toen ze bukte en dat stoeltje afstoftequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Marrije het volgende:
quote:
Nee, de mede-bewoners willen hem een dienst bewijzen door hem van het roken af te houden. Ook geen sigaretten geven enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Etiënne gaat stoppen met roken
Is wel zo`n beetje de meest ongelukkige plaats om dat te doen
Wens is de vader van de gedachte?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Heel erg hard op haar achterhoof, heb ik 't idee.
Kan ... Maar ik zou ook wel even raar kijken als iemand speciaal een Switsal-hygiene doekje uit zijn tas haalde en uitgebreid de zitting ging vegen voor ze ging zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:54 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ze had waarschijnlijk verschrikkelijke inkijk toen ze bukte en dat stoeltje afstofte
Anders ik welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ... Maar ik zou ook wel even raar kijken als iemand speciaal een Switsal-hygiene doekje uit zijn tas haalde en uitgebreid de zitting ging vegen voor ze ging zitten
Ik hoop het!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan volgens mij om 1 uur avond eten.
Had ik maar voor 1% zekerheidquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Heel erg hard op haar achterhoofd, heb ik 't idee.
Dat méén je niet....quote:
Heey Johnnyquote:
Vind je 't niet blits?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Die Marcel heeft een hoog Johnny gehalte trouwens met dat truitje
Zit die nog in het huis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Die Marcel heeft een hoog Johnny gehalte trouwens met dat truitje
Voor een vrouw zal hij best aantrekkelijk zijnquote:
Mwoahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor een vrouw zal hij best aantrekkelijk zijn
Maar z'n taktiek heeft ie nu al 2x aangepast.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef Wishjuh het volgende:
ach lul toch niet Egbert... "Ik ben hier zonder tactiek binnen gekomen" YEAH SURE!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor een vrouw zal hij best aantrekkelijk zijn
t Was toch ook Egbert die zei dat ie niet bij de laatste zes zou zitten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Maar z'n taktiek heeft ie nu al 2x aangepast.
Toch knap zonder taktiek.
Hij riep net ook dat ie tot het einde erin blijft. Dat in het ergste geval de winnaar 10 minuten later dan hem het huis uitgaat.
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind hem dus echt geen type die op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tja.. er is verder niet veel soeps.. dan hem maar tot favoriet bombarderen![]()
waarom hebben ze de tuin dan helemaal veranderd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
Ik zeg ook: bij gebrek aan betere mannen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind hem dus echt geen type die op vrouwen valt.![]()
Moe Roggelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:05 schreef Taz10 het volgende:
Zeg Schat ? T wordt steeds gekker , moe roggelbegint ook al te SCHATTEN
[afbeelding]
Ik denk dat ze op het laatste moment hebben besloten de bewoners tot nu toe de toegang te ontzeggen naar de tuin vandaar dat de tuin al volledig is ingerichtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom hebben ze de tuin dan helemaal veranderd?
Hehe ja ik heb ze alle 5... heb er spontaan weer zin in om te kijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef Kinga het volgende:
Geweldig dat Hans Teeuwen gedoe... morgen es dvdtje kijken
Bij gebrek aan beter misschien... van beide kanten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:07 schreef ruby het volgende:
Zie ik een romance opbloeien tussen Hilde en Marcel?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Best leuk dit, vooral met Tijn's accent
nah geen last van... soms wat saai ja... maar blijft verslavend die streams kijken (in combinatie met posten op FOK!)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef KlootMajoor het volgende:
Ligt het aan mij of , beginnen de personen in dat huis echt supersaai te worden om daar je tijd aan te verdoen?
Ik weet gewoon niet naar wie ik moet kiijken
Saai hoor
Slaapkamer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef ruby het volgende:
Waar zijn Janine, zusjes en Tjen enzo?
Yeach....dat wil ik helemaal niet weten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Tijn heeft tatoos op plekjes die je goed ziet als je hem vastbindt![]()
Hoe moet ie vastgebonden worden om dat te zien dan? Niet dat ik zijn intieme delen hoef te zien ofzo hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Tijn heeft tatoos op plekjes die je goed ziet als je hem vastbindt![]()
dat weet ik niet, maar ze zijn wel heel erg goed op elkaar ingespeeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:07 schreef ruby het volgende:
Zie ik een romance opbloeien tussen Hilde en Marcel?
Juist ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
nah geen last van... soms wat saai ja... maar blijft verslavend die streams kijken (in combinatie met posten op FOK!)
Handjes boven zijn hoofd aan het bed?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
Hoe moet ie vastgebonden worden om dat te zien dan? Niet dat ik zijn intieme delen hoef te zien ofzo hoor.![]()
Als ze nou ff de streams daarheen verplaatsen... Die hebben vast wel wat te roddelen.quote:
Misschien willen ze dat dan bewaren voor de TV uitzendingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze nou ff de streams daarheen verplaatsen... Die hebben vast wel wat te roddelen.![]()
Ow ja, die optie hebben we ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Handjes boven zijn hoofd aan het bed?
hehe ja anders wordt het wat saaier ja. Op FOK! is et zo kewl om de irritaties en opmerkingen van andere te lezen... lig vaak echt in een deuk door die droge of botte reacties hierquote:
De streams met gezusters zijn inmiddels gearriveerd. En Tjen hoor ik ook tetteren. Als vanouds.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat dan bewaren voor de TV uitzending
Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hehe ja anders wordt het wat saaier ja. Op FOK! is et zo kewl om de irritaties en opmerkingen van andere te lezen... lig vaak echt in een deuk door die droge of botte reacties hier
Ik kan 'r geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Kinga het volgende:
Milica wil zich niet vast laten pakken door Jeroen? Wat een debiel..
hehe... erger dan Nattelie van BB5 kan het bijna niet... al komt Monique aardig in de buurtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ik irriteer me echt nog steeds aan bepaalde stemmen.. hoop dat ik er nog aan ga wennen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Kinga het volgende:
Milica wil zich niet vast laten pakken door Jeroen? Wat een debiel..
Ik begin er aan te wennen ben ik bang...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ik irriteer me echt nog steeds aan bepaalde stemmen.. hoop dat ik er nog aan ga wennen
Ja die is echt de ergstequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hehe... erger dan Nattelie van BB5 kan het bijna niet... al komt Monique aardig in de buurt
Janine went NOOIT!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is Tijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Wishjuh het volgende:
haha nou dames... als Rik bij de laatste 6 komt... dan loopt Rik in z'n blote reet door et huis
`quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Wishjuh het volgende:
haha nou dames... als Rik bij de laatste 6 komt... dan loopt Rik in z'n blote reet door et huis
Had ik ut toch goed haha, ging ff aan mezelf twijfelequote:
We gooie dr in het zwembad kijken of ze blijft drijvenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef riri het volgende:
heeft sabrina ook siliconen?
vindt eigenlijk sabrina's borsten in geen verhouding met de rest van haar lichaamquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
We gooie dr in het zwembad kijken of ze blijft drijven![]()
ze heeft silliconen
Heeft hij ook groot gelijk inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:29 schreef Kinga het volgende:
Hahaha geef rik gelijk..."kunnen irritaties bij de kijker ontstaan"
Pffff, ze moesten eens weten! Je zit hier wel met BB-veteranen.quote:
Het laatstequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:31 schreef BBoon het volgende:
[..]
Welke irritaties.... jeetje...moeten wij gewoon wennen of is het een zeikstel in dit huis
Bijna, het is een plaats in Noord Holland.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is Abbekerk?
Is dat geliëerd aan Al-Quaida?
Chick Check.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:32 schreef Stamp_Kip het volgende:
Marcia?? (ben nog niet goed in namen,correct me if im wrong) begint inderdaad wat losser teworden,viel mij ook namelijk op dat ze eerst de kat uit boom kijkt.. en bij de 1 meer praat dan bij de ander..maar ik denk dat iedereen dat wel ziet?
Ja ik denk ik zeg het nog ffquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
thnx voor de bevestiging ik was ff bang dat ut aan mij lag :-)
Vind het wel knap dat er een paar na 4 dagen al super irritant zijn....Volgens mij hebben ze daar in BB5 langer over gedaanquote:
En ze dacht dat datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:33 schreef P-au-L het volgende:
Sabrina: "Wat moet ik met een rijstkoker? Maar ik heb wel een ei-wekkertje".
En dat in combinatie met die stem![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ze gaat zingen...het schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:34 schreef Wishjuh het volgende:
Ownee Janine trekt haar bek open .... kots
Nou, om dit soort reacties te voorkomen hebben de slimme mods hier een SC topic gemaakt.quote:
Dat is de enige die we nog niet goed in beeld hebben gehad idd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb de onweerstaanbare drang om naar Marcia's borsten te kijken
Ik voel me net weer 16
Oook zo een van drquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Sabrina: "Als er iets met me is, zoals mam ik heb pijn in m'n reet, nou, dan slaapt ze 3 nachten niet hoor!"
wtf?
Moeder is overbezorgd, en maakt zich gauw zorgen om haar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Sabrina: "Als er iets met me is, zoals mam ik heb pijn in m'n reet, nou, dan slaapt ze 3 nachten niet hoor!"
wtf?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de enige die we nog niet goed in beeld hebben gehad idd.
(Hilde reken ik dan even niet mee)
zou kunnen, het kan gaan rottenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Simeh: "Het komt voor he, dat als ze abortus plegen, dat ze niet alles weg hebben gehaald he?"
Sabrina: "Maar dan wordt je toch ziehiek? "
Als er cellen zijn achtergebleven komt het er netjes bij de volgende ongesteldheid eruitquote:
Die valt volgens mij in het rijtje retorische vragenquote:
Dat was het idd. Er is ook nog een capture van de lagere regionen trouwens... maar ook niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
idd nog niet duidelijk
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:41 schreef Tamaartje het volgende:
OMGzijn ze nu nog aan het koken voor het avondeten
![]()
na een abortus kan dat wel 2 maanden duren, hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als er cellen zijn achtergebleven komt het er netjes bij de volgende ongesteldheid eruit
Nope, ze zijn net begonnen met het koken voor het avondeten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:41 schreef Tamaartje het volgende:
OMGzijn ze nu nog aan het koken voor het avondeten
![]()
Ze denken nu dat het ongeveer 6 uur is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44 schreef Debbus het volgende:
[..]
Nope, ze zijn net begonnen met het koken voor het avondeten.
Gelukkig is het pas 6 dagen bezig... dus komt wel goed... er is volgensmij na 2 weken hier al meer naakt dan in heel BB5... ff afwachten maar gaat wel die kant op...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was het idd. Er is ook nog een capture van de lagere regionen trouwens... maar ook niet echt duidelijk.
Hij is zo triest bezigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne ligt idd redelijk close met Millica
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef ruby het volgende:
Tjen heeft nu interesse in Millica willekeurige twee tieten en een kut?
player he!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef ruby het volgende:
Tjen heeft nu interesse in Millica?
daar heeft hij wel gelik in toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef P-au-L het volgende:
Etienne over Milica: "Ik vind jou wel mooi zo, mooi in proporties"![]()
Kan het me zo niet voorstellen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef ruby het volgende:
Ja idd, Tjen is echt een player. En er zijn blijkbaar genoeg meiden die voor 'm vallen aangezien ie al meer dan 20 vrouwen heeft "genomen".
Hij lijkt wat op Elvis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef ruby het volgende:
Ja idd, Tjen is echt een player. En er zijn blijkbaar genoeg meiden die voor 'm vallen aangezien ie al meer dan 20 vrouwen heeft "genomen".
Zeker zeker, ben het helemaal met 'm eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heeft hij wel gelik in toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |