Ik kan 'r geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Kinga het volgende:
Milica wil zich niet vast laten pakken door Jeroen? Wat een debiel..
hehe... erger dan Nattelie van BB5 kan het bijna niet... al komt Monique aardig in de buurtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ik irriteer me echt nog steeds aan bepaalde stemmen.. hoop dat ik er nog aan ga wennen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Kinga het volgende:
Milica wil zich niet vast laten pakken door Jeroen? Wat een debiel..
Ik begin er aan te wennen ben ik bang...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
Ik irriteer me echt nog steeds aan bepaalde stemmen.. hoop dat ik er nog aan ga wennen
Ja die is echt de ergstequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
hehe... erger dan Nattelie van BB5 kan het bijna niet... al komt Monique aardig in de buurt
Janine went NOOIT!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:19 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is Tijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Wishjuh het volgende:
haha nou dames... als Rik bij de laatste 6 komt... dan loopt Rik in z'n blote reet door et huis
`quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Wishjuh het volgende:
haha nou dames... als Rik bij de laatste 6 komt... dan loopt Rik in z'n blote reet door et huis
Had ik ut toch goed haha, ging ff aan mezelf twijfelequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |