Hoe?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Semih zette Hilde ff serieus op haar plaats
Dat ze zich er niet mee moet bemoeienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe?
Ik zit Sjaan en Mars te volgen
Vertel!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef Remzz het volgende:
Hilde toch ff flink pissig op Semih
Semih vroeg iets aan iemand anders (weet niet wie), Hilde schreeuwde erdoor heen, en Semih zei tot 2 keer toe dat hij het niet tegen haar had.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Semih zette Hilde ff serieus op haar plaats
Respect voor Marciaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Als ik 5 minuten met die Janine aan de klets was, zou ik gillend wegrennen volgens mij. Ze herhaalt steeds zinnen om de belangrijkheid aan te tonen en gaat maar door. Ongelooflijk dat ze het daar in het huis zo lang volhouden
Jij bent net zo snel als anderen die topics openenquote:
NEEEEEEEEEEE!!!!!!! Dit kan niet waar zijn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Breaking news: de blondjes zijn gescheiden... JAWEL!!!!!!
GRIP-4quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:35 schreef Omaha het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!! Dit kan niet waar zijn!
Heb nog niks zien staan op CNN, weet je het zeker?
Alarmfase in Nederland inmiddels verhoogd?
Klopt, en die zal ook zeker gebruikt gaan worden al is het nog even de vraag wanneerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:35 schreef schatje het volgende:
Overigens is er wel een tuin. Dat staat in de Telegraaf van vandaag.
Die zagen we inderdaad van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:29 schreef pullup het volgende:
En het gesprekje werd natuurlijk beeindigd met het bedelen van een sigaretje door Janine bij marcia
Er stonden al foto's in de streamverslagen van gisteren. Zal me benieuwen wanneer de bewoners die te zien krijgen (de tuin bedoel ik dan)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:35 schreef schatje het volgende:
Overigens is er wel een tuin. Dat staat in de Telegraaf van vandaag.
Ik denk in de 1e of 2e liveshowquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er stonden al foto's in de streamverslagen van gisteren. Zal me benieuwen wanneer de bewoners die te zien krijgen (de tuin bedoel ik dan)
Dit moet een SC zijn want in de streams mogen geen merknamenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Flugel, er zijn slotjes nodig. Effe naar de gamma!
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:38 schreef JufJoop het volgende:
Wel heel jammer dat Hilde dat "Schatje" over aan het nemen is...
Van de Talpasite:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, en die zal ook zeker gebruikt gaan worden al is het nog even de vraag wanneer
Mwah, dat denk ik niet, meer een stunt om kijkers te trekken en vooral om de discussie aan te wakkeren hoe slecht het wel niet is om mensen zolang zonder daglicht in het huis te laten etc. ik weet bijna zeker dat ze de tuin in de a.s. liveshow zullen mogen betreden (althans, dat is mijn gevoel)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
"Een luchtje scheppen en een bruin kleurtje zitten er dit jaar niet in."
Ik neem aan dat ze zich daar aan zullen houden.
Lekker zinvol dan dat ze die tuin zo mooi hebben aangelegd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef 16meter het volgende:
"Marlies deed dat straks en das keivet"
Brabants
Zal lekker vallen met die wijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef avonne het volgende:
Kan iedereen effe in de gaten houden wie de vis gaat eten?
Die is zó oud... morgen zijn ze vast ziek.
Is de wijn al op eigenlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
Nah...ze zitten weer allemaal veel te veel bij elkaar om intressante gesprekken te kunnen volgen.
De tijd zou ook geheim moeten zijn.... ook hier houden ze zich niet aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
Dat zijn toch tartaartjes?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef avonne het volgende:
Kan iedereen effe in de gaten houden wie de vis gaat eten?
Die is zó oud... morgen zijn ze vast ziek.
Hier niet.quote:
goed zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Semih vroeg iets aan iemand anders (weet niet wie), Hilde schreeuwde erdoor heen, en Semih zei tot 2 keer toe dat hij het niet tegen haar had.
Hilde droop af.
maar dat zal dan wel weer niet, want dat is zielig en als de bewoners gaan miepen gaat Hummie overstag en gaat het deurtje open in de vorm van een opdrachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
De tijd zou ook geheim moeten zijn.... ook hier houden ze zich niet aan
En een bruin kleurtje? uiteindelijk gaat die deur echter wel open, alleen hieruit kan je opmaken dat dit ergens in de herfst zal gebeuren
Nopequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Stamp_Kip het volgende:
Is die telefoon al gegaan?? Ik kom net pas binnen vallen eigelijk
En bij het vertellen van dit verhaal keek iedereen haar op diezelfde manier aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Marrije het volgende:
Sabrina: ik reis bijna nooit met openbaar vervoer, maar laatst gingen we stappen in rotterdam, ik had een lotiondoekje bij me, maakte ik mijn zitje schoon, iedereen zat me echt zo aan te kijken....![]()
nee, de foon is doodquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Stamp_Kip het volgende:
Is die telefoon al gegaan?? Ik kom net pas binnen vallen eigelijk
Volgens mij is er niet veel an gedaan na Hotel Big Brotherquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker zinvol dan dat ze die tuin zo mooi hebben aangelegd.
Hij is druk bezig zijn feromonen te verspreidenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef Omaha het volgende:
Heeft die tokkie al actie ondernomen bij een van de chicks om straks boven de 30 te komen?
![]()
Half Duo heeft een potje bruiningscreme bij zich.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van de Talpasite:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Marrije het volgende:
Sabrina: ik reis bijna nooit met openbaar vervoer, maar laatst gingen we stappen in rotterdam, ik had een lotiondoekje bij me, maakte ik mijn zitje schoon, iedereen zat me echt zo aan te kijken....![]()
In R'dam zit nooit iemand met zijn voeten op de zittingen van het openbaar vervoerquote:
Ze had waarschijnlijk verschrikkelijke inkijk toen ze bukte en dat stoeltje afstoftequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Marrije het volgende:
quote:
Nee, de mede-bewoners willen hem een dienst bewijzen door hem van het roken af te houden. Ook geen sigaretten geven enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Etiënne gaat stoppen met roken
Is wel zo`n beetje de meest ongelukkige plaats om dat te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |