Wens is de vader van de gedachte?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Heel erg hard op haar achterhoof, heb ik 't idee.
Kan ... Maar ik zou ook wel even raar kijken als iemand speciaal een Switsal-hygiene doekje uit zijn tas haalde en uitgebreid de zitting ging vegen voor ze ging zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:54 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ze had waarschijnlijk verschrikkelijke inkijk toen ze bukte en dat stoeltje afstofte
Anders ik welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ... Maar ik zou ook wel even raar kijken als iemand speciaal een Switsal-hygiene doekje uit zijn tas haalde en uitgebreid de zitting ging vegen voor ze ging zitten
Ik hoop het!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan volgens mij om 1 uur avond eten.
Had ik maar voor 1% zekerheidquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Heel erg hard op haar achterhoofd, heb ik 't idee.
Dat méén je niet....quote:
Vind je 't niet blits?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Die Marcel heeft een hoog Johnny gehalte trouwens met dat truitje
Zit die nog in het huis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Die Marcel heeft een hoog Johnny gehalte trouwens met dat truitje
Voor een vrouw zal hij best aantrekkelijk zijnquote:
Mwoahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor een vrouw zal hij best aantrekkelijk zijn
Maar z'n taktiek heeft ie nu al 2x aangepast.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef Wishjuh het volgende:
ach lul toch niet Egbert... "Ik ben hier zonder tactiek binnen gekomen" YEAH SURE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |