nog steeds de langstequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
boerin
die van mij zijn mannen die de Birico kopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef ChrisJX het volgende:
bricomen, dat zijn mannen die bij de Brico kopen
Ik zag de vraag te laat. En deze heb ik net snel met een script opgezocht, ik zag zelf zo snel ook niets langers.quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil geen punt, hoor. Kun je editten, Mad Dog and Glory?
ah, race gewoon even door naar 222. Is Arcee ook weer blijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil op 200 blijven staan.
Nope. Topic 250 is beslist.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, we zijn vergeten te resetten!!!!
Had ie opgezocht, mbv een script.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geef dan het punt aan Zap. Die kwam met "microben".
Oh, ik in paniekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nope. Topic 250 is beslist.
Nah, ik deed het met een script. Da's hetzelfde als google.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is bij de A-kerk, zo heet die kerk nou eenmaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Waar staat die A eigenlijk voor?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:10 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht zeker te weten dat die voor Auto stond.
quote:..Van oorsprong heette hij de Kerk van Onze Lieve Vrouwe ter Aa....
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef Reese het volgende:
Anniko van Santen en Frits Sissing
Het punt gaat naar U +1!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef U het volgende:
Rob Thomas, Santana, Smooth
Ook gedaan, en idd ja... 'k Vind er niet veel aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef Berkery het volgende:
Dank. Maar ik zat al te youtuben, ken het wel ja.
Lekker zomernummertje gewoon.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ook gedaan, en idd ja... 'k Vind er niet veel aan.
Guns 'n Roses is tegenwoordig alleen nog maar 'Rose'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:47 schreef ChrisJX het volgende:
Bestaan Rage against the Machine en Guns 'n Roses dan niet meer
zeker weten? heb de zanger niet goed van Audioslavequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:45 schreef U het volgende:
Reese + 1
Oh, dacht dat dat een typefoutje was? Wie had je dan in gedachten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:48 schreef Reese het volgende:
[..]
zeker weten? heb de zanger niet goed van Audioslave
terwijl ik dit prettige heerschap al meerdere keren live heb mogen aanschouwen![]()
Nou, close enough en ik vind 't goed zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:50 schreef Reese het volgende:
Ik had hem wel in gedachten, maar kwam niet verder dan Chris. Heb er een N. achtergeplakt omdat ik dacht dat het iets van Chris Novel (:o) ofzo was....
Bij Audioslave denk je veel te moeilijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef U het volgende:
hm
- Queens of the Stoneage
- Cochise
- Contraband
- pff, De Poema's?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
QOTSA = Self-titled
Audioslave=Self-titled
VR=Contraband![]()
De Poema's= Het beste van
was de debuutsingle die je noemde, maar je was niet de enige die het dacht. Persoonlijk dacht ik dat ze alledrie de eigen bandnaam als albumtitel haddenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef U het volgende:
ja, dat vermoedde ik al nadat ik de andere antwoorden zag
Wel, en die hebben ze 'Het beste van' genoemd omdat het bij dat ene album zou blijven...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef Reese het volgende:
[..]De Poema's was een strikvraag, hebben nooit een cd uitgebracht
Oh fuck it, je hebt gelijk. Nou ja, dan heb je dat punt volledig verdiend!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wel, en die hebben ze 'Het beste van' genoemd omdat het bij dat ene album zou blijven...
Bij deze cd zat overigens een promotie-artikel. Wat?
Daf? Had je de puntentelling al volledig gedaan? Volgens mij heb ik ook nog een puntje gescoord in het vorige topic...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, klaar met zeuren? Ik wacht op de vraag van Integere_Stanley.
Ohw, je bevindt je nog op het festivalterrein?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Ben het niet vergeten, hoor![]()
Nee, ook niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef Reese het volgende:
Oh fuck it, je hebt gelijk. Nou ja, dan heb je dat punt volledig verdiend!
Promotieartikel: een sleutel?
kindaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:12 schreef U het volgende:
[..]
Ohw, je bevindt je nog op het festivalterrein?
shhht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
je bent wat vergeten door te strepen
De Poema's natuurlijk. Daar gaat de vraag tenslotte over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
Wie is hun? De Poema's, Van Dik Hout of Acda en De Munnik?
Dat was het oorspronkelijke plan, maar hij paste net niet in de sealing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef Berkery het volgende:
Een mountainbike?
Ik ben geen Reese tegengekomen in het vorige topic. Moment; ik kijk het even na.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:10 schreef Reese het volgende:
[..]
Daf? Had je de puntentelling al volledig gedaan? Volgens mij heb ik ook nog een puntje gescoord in het vorige topic...
hier staat het Thanks alvastquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben geen Reese tegengekomen in het vorige topic. Moment; ik kijk het even na.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef Berkery het volgende:
Een ballon?
user X +1quote:goed antwoord door user X
Wauw. Zomaar gratis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Da's toch veel toffer dan een mountainbike?
Heeft niks met rituelen te maken. Hoe denk je dat ik tel? Gewoon met een papiertje en dan maar turven. En om nu elk goed antwoord nog eens apart in de OP te gaan frotten? De OP is al zo lang... Het is al een hele klus om de personen uit die enorme lijst te gaan zoeken om een punt toe te kennen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Reese het volgende:
Is het trouwens geen idee om elke keer als je een punt geeft, gelijk een samenvatting geeft van de punten die al dat topic zijn uitgedeeld?
Dat lijkt me een stuk makkelijker voor de TS van het volgende topic.
Voorbeeld:
[..]
user X +1
------------------------------------
user a +2
user b +1
user c +2
user d +1
user e +1
user x +1
Goedbedoelde opmerking overigens, ik weet dat er nogal wat rituelen in deze reeks zijn omtrent topics openen en punten tellen enzo
ik denk dat het bedoeld is als een topic-"tussenstand" na elk behaald punt, zodat er aan het einde van het topic alleen nog maar naar het laatste tussenstandlijstje gekeken hoeft te worden. Dus niet om in de OP op te nemen, maar om het tellen zelf te vergemakkelijken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft niks met rituelen te maken. Hoe denk je dat ik tel? Gewoon met een papiertje en dan maar turven. En om nu elk goed antwoord nog eens apart in de OP te gaan frotten? De OP is al zo lang... Het is al een hele klus om de personen uit die enorme lijst te gaan zoeken om een punt toe te kennen.
Maar als jij dat graag wil doen: Be my guest.
Mmm, je begrijpt me niet helemaal goed. Ik bedoel inderdaad een soort tussenstand per topic, zoals Zap en wyccie zeggen. Dan hoef je dus niet te turven aan het eind.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is al een hele klus om de personen uit die enorme lijst te gaan zoeken om een punt toe te kennen.
Een beetje een weggevertje, want ik moet weg, maar:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef BwennieBren het volgende:
cd hoezen?
BwennieBren + 1quote:In de CD-hoes van 'Teleurstelling Gegarandeerd!' was een 'Knipuitstuurop!'-bon geplaatst waarmee de kersverse CD-bezitter een gratis abonnement kon nemen op een reeks nieuwe hoezen, 'Wisselhoes' genaamd.
Van de aanvankelijke opzet om elk kwartaal een nieuwe Wisselhoes rond te sturen werd al snel afgestapt toen bleek dat deze gratis service wel eens de financïele ondergang van De Zingende Fresia's zou kunnen worden. Toch zijn er nog 2 hoezen verstuurd. Ontwerpen voor 2 andere zijn notabene wel in de media verschenen maar hebben de realisatie nooit gehaald.
Ehm, het was niet mijn bedoeling om je te beledigen ofzo, ik bedoelde het goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
Een parachutist, parachutegordellijfjeen als je aan dat hendeltje trekt, val je niet te pletter.
Denk ik
bijna lienelien, laatste gedeelte klopt wel enigszins dus wat regelt deze stepjacket?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef lienelien het volgende:
stepjacket, voor een duiker, om naar boven te kunnen (door lucht in te blazen)
Da's een reden dat ik geen topics open, geen zin om de ranglijst bij te werken (Ik heb 't bij MuzTriv wel eens gedaan en vond het kutwerk)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Daf. Ik vind het eigenlijk best asociaal om niet te tellen als je de laatste post hebt geplaatst en dus een nieuw topic moet openen.
Ik ben bijna geneigd om te zeggen dat je dan minpunten krijgt
Je positie in het water, je snelheid van stijgen en dalen. voorkomen van caissionsziektequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
bijna lienelien, laatste gedeelte klopt wel enigszins dus wat regelt deze stepjacket?
dat zei ik alquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef Reese het volgende:
nou ja, je 'balans', je kunt met behulp van je vest dalen en stijgen onder water door er lucht uit of in te laten lopen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef lienelien het volgende:
stepjacket, voor een duiker, om naar boven te kunnen (door lucht in te blazen)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef lienelien het volgende:
of juist om te dalen door de liucht eruit te laten lopen
Dat is toch gewoon een samenvatting van wat ik zei Brennie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:00 schreef Reese het volgende:
nou ja, je 'balans', je kunt met behulp van je vest dalen en stijgen onder water door er lucht uit of in te laten lopen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef Berkery het volgende:
Da's een reden dat ik geen topics open, geen zin om de ranglijst bij te werken (Ik heb 't bij MuzTriv wel eens gedaan en vond het kutwerk)
Helemaal mee eens. Ik wil ook best wel eens een topic tellen, maar ben bang dat het een zooitje wordt als iedereen door elkaar topics gaat tellen en openen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Daf. Ik vind het eigenlijk best asociaal om niet te tellen als je de laatste post hebt geplaatst en dus een nieuw topic moet openen.
Ik ben bijna geneigd om te zeggen dat je dan minpunten krijgt
En trouwens, Daf (en natuurlijk MaJo, die er nu niet is), we waarderen het echt heel erg dat je de topics opent. En altijd mooi op tijd![]()
I know, was een aanvulling op mijn eigen antwoord, maar we waren leuk door elkaar heen aan het postenquote:
je hebt gelijk lienelien ik heb er overheen gelezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is toch gewoon een samenvatting van wat ik zei Brennie?
Volgens mij was Lienelien eerst. Edit: inderdaad, punt voor Lienelien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Reese +1
Tis drijfvermogen maar dit is ook goed
Jaja, weet ik. Ik bedoel meer dat jij daarvoor een punt krijgt terwijl ik daarvoor in principe exact hetzelfde zei. Niets tegen jou hoor, maar ik vind het niet helemaal eerlijk. Of zit ik hier verkeerd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef Reese het volgende:
[..]
I know, was een aanvulling op mijn eigen antwoord, maar we waren leuk door elkaar heen aan het posten
Heeft er nooit ingestaan. Dat zijn andere topics, meestal zonder puntentelling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht trouwens dat in de OP ook stond dat degene die het vorige topic sluit, ook de nieuwe moest openen, maar dat zie ik nu niet meer staan.![]()
ik heb het toch al veranderd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaja, weet ik. Ik bedoel meer dat jij daarvoor een punt krijgt terwijl ik daarvoor in principe exact hetzelfde zei. Niets tegen jou hoor, maar ik vind het niet helemaal eerlijk. Of zit ik hier verkeerd?![]()
ja... we waren tegelijk aan het typen, blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik heb het toch al veranderd?
Nee hoor, is opgelost. Ik postte eerst mijn antwoord en daar gaf ik een aanvulling op. Maar jij had allang het eerste antwoord gegeven. Anyway, opgelost!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaja, weet ik. Ik bedoel meer dat jij daarvoor een punt krijgt terwijl ik daarvoor in principe exact hetzelfde zei. Niets tegen jou hoor, maar ik vind het niet helemaal eerlijk. Of zit ik hier verkeerd?![]()
quote:
door alle discussies over de OP keek ik over je post heen. Nogmaals, sorryquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja... we waren tegelijk aan het typen, blijkbaar.
Maakt niet uit, hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
door alle discussies over de OP keek ik over je post heen. Nogmaals, sorry
PADI en NOB zijn goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef BwennieBren het volgende:
PADI, NOB en IADS?
Duckman +1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:26 schreef Duckman het volgende:
Fats Domino
BwennieBren +1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef BwennieBren het volgende:
New Orleans
flyguy +1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:37 schreef flyguy het volgende:
ramses 2
nee veel later en ik wil een naam horen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:45 schreef SuzukiSwift het volgende:
De Grieken?
heel erg warmquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Irakeez het volgende:
michelangelo ?
soort van neequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef BwennieBren het volgende:
Oh een naam... Edward Scissorhands?
wyccie +1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Da vinci!
quote:In a cavern, In a canyon,
Excavating for a mine,
Dwelt a miner forty-niner,
And his daughter.
huh? echt??? ik gokte een naamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
Irakeez +1
Waar is dat Google topic ook alweer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef Irakeez het volgende:
[..]
huh? echt??? ik gokte een naamdacht ook aan caroline ..
nou leukvraag komt eraan
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is dat Google topic ook alweer?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is dat Google topic ook alweer?
jupquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
de Koerden?
dat ken ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende vraag:
Naam 1: Whoa. Déjà vu.
[Everyone freezes right in their tracks]
Naam 2 What did you just say?
Naam 1: Nothing. Just had a little déjà vu.
Naam 2: What did you see?
Naam 3: What happened?
Welke acteur is naam 1? En in welke film wordt dit gezegd!?
Ik nietquote:
Juist!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:15 schreef Supersheep het volgende:
o acteur, Keanu Reeves
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:18 schreef SuzukiSwift het volgende:
Constatine![]()
Matrix![]()
Matrix 1
Matrix 2
Matrix 3
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Speed![]()
Minority ReportDas Tom Cruise
Matrix Trilogie (3 dus)
Constantine
eh...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen mensen.
Welterusten en tot morgen
nog 3!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als joker wil ik inzetten:
Dracula![]()
Devil's Advocate![]()
BwennieBren +1!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:23 schreef BwennieBren het volgende:
the devil's advocate
speed
The Watcher![]()
Bill & Ted's bogus journey![]()
constatine
the Matrix
Johnny Mnemonic![]()
sweet november![]()
1 is idd een kies maar dat antwoord zoek ik nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:31 schreef SuzukiSwift het volgende:
1. lijkt en kies en is om mee te malen.
de andere zijn eerder iets van snij tanden??
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
4 hoort er niet bij want dat is een klauw
Voornaam...!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef BwennieBren het volgende:
Pipi Langkous, Ms. Nilsson?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Anni?
Kan zijn, maar dan krijgt Bwennie het punt...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ajoh, ik weet haar achternaam wel, voornaam ben ik even vergeten
Die middelste. Inger Nilsson.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef BwennieBren het volgende:
Inge? Inger? Inga?
Eén antwoord per postquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef BwennieBren het volgende:
Inge? Inger? Inga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |