Ik dacht zelf eerder aan de Neckermann/Wehkampquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef rebel6 het volgende:
Ik vind het eerder een damesblad.
Allemaal lachende mensen zonder vlekje, lieve spelende kindertjes met brandschone kleren die net van de kapper vandaan komen en natuurlijk hier en daar een negroide persoon.
Ik mis alleen nog Mickey Mouse.
edit: center parcs stijl is ook een goede omschrijving idd.
Het moet de perfecte wereld voorstellen. Dus je mag drie maal radenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:51 schreef Oksel het volgende:
Waar zijn de zwarten dan?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik dacht zelf eerder aan de Neckermann/Wehkamp![]()
Bij criminaliteit...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het moet de perfecte wereld voorstellen. Dus je mag drie maal raden![]()
Ik kots alleen al door de foto'' s van het CDA.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
CDA heeft sinds kort een nieuwe Teletubbie-blijheidsstijl.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.cda.nl/
Jippie het CDA komt ons redden. Wat vinden jullie ervan?
Ja, dat doen ze. Driekwart van de tijd moet je door de zure appel heenbijten, een kwart van de tijd gaat het wat beter, maar je komt er slechter uit dan je erin ging...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:38 schreef sizzler het volgende:
Hee. Doen ze tegenwoordig ook aan vakanties?
CDA parcs.
je hebt duidelijk niet gekliktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Gewoon schunnig: alleen blanke mensen op de fotoos. Terwijl dit een multiculturele samenleving is. Is dit die partij van de Waarden en Normen?
Hehe, dat was ook mijn eerste gedachte, Center Parcs.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:31 schreef calvobbes het volgende:
center parcs stijl oke, maar een teletubbie stijl zie ik er echt niet in....
Maar als ik de foto zie, is het toch meer pakt die negertquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
je hebt duidelijk niet geklikt
[afbeelding]
integratie volgens cda![]()
Ok, ik trek het meteen in. Maar wat hebben ze de afgelopen jaren op het gebied van integratie laten zien. De minderheden zijn steeds meer geisoleerd terecht gekomen. Wat zegt zo'n plaatje dan.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
je hebt duidelijk niet geklikt
[afbeelding]
integratie volgens cda![]()
Allemaal dubbelgangers. Een geshopte foto. Kennelijk konden ze niet meer mensen vinden. Geen wonder wie wil er nou op de foto voor het CDAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[afbeelding]
Ik zie wel 2 negerts(en 2 dubbelgangers)
ongeinspireerde bagger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
CDA heeft sinds kort een nieuwe Teletubbie-blijheidsstijl.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.cda.nl/
Jippie het CDA komt ons redden. Wat vinden jullie ervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |