abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41101113
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:08 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik vind het verslag van Djeez echt te dom en te lachwekkend voor woorden, maar het zal wel aan mij liggen. .
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_41101653
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef Djeez het volgende:

verhaal
Ik denk, Djeez, dat de verontwaardiging hier (afgezien van het feit je alcohol gaf) ook nog voortkwam uit het feit dat je het niet tegen Ingrid had gezegd. Ingrid zou het nooit gegeven hebben als ze het wist.

Het is je dochter, daar moet je verdomd zuinig op zijn. De niertjes van zo'n kleine uk kunnen dat echt niet verdragen. Niet meer, nooit meer doen.

Huilen hoort erbij en ik begrijp dat ze best wel veel huilt, vanwege lichamelijk ongemakken en ik begrijp ook dat dat slopend is, maar dit was geen oplossing.

Ook zuinig zijn op je vrouw. Huismoeder zijn is óók een zwaar beroep, al lijkt het makkelijk. Ingrid draagt de hele dag de zorg en dat is gewoon zwaar. Verantwoordelijk zijn voor een kleintje is geen lichte taak, echt niet. Ze is zich rot geschrokken nu en heeft zich veel zorgen gemaakt.
Variety is the spice of life
pi_41101966
Jemig Ingrid wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg. En hopelijk is het voor Djeez nu wel duidelijk hoe stom die actie is en dat een half longdrinkglas voor een volwassene toch wel ff iets anders is dan 20 ml voor een kleine baby. Dat is dus een half blikje bier zoals Loena al uitrekende en dan met dat spul, dus nog meer dan Djeez in zijn longdrinkglas gooit. En ik vind het ook wel vreemd dat je zoiets dan doet zonder te overleggen. En van wie je zulke adviezen krijgt om er maar wat sterke drank in te gooien.. meerdere malen nog wel. Hopelijk loopt het voor Kim allemaal met een sisser af.
pi_41102232
Djeez....
Ik lees het verhaal nu pas, en wil er toch wat over kwijt. Je schrijft
quote:
:Ik was boos omdat ik ruw uit mijn nachtrust werd gestoord, terwijl de afspraak is dat Ingrid zich 's nachts om Kim bekommert, daar zij fulltime huisvrouw is en ik fulltime werk. Opeens kwam er een advies in mij op, die ik meerdere malen had gekregen. 'Een beetje drank in het flesje, daar slapen kinderen heel goed op', hoor ik menigeen nog zeggen. Ik dacht bij mezelf dat zo' n kleine hoeveelheid geen kwaad zou kunnen, een longdrinkglas vul ik ook altijd voor de helft met dat spul.
Lees nou zelf es wat je schrijft. Omdat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij er continu uit en zorgen dat jij vooral niet ruw uit je slaap gewekt wordt? Kinderen zijn niet van het 'zachtjes papa en mama wakkerhuilen', de meeste kinderen brullen gewoon lekker alles aan elkaar tot er 1 aan hun bed staat. En de reden dat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij dat maar zijn? Alsof zij niets te doen heeft verder overdag? Alsof zij niet eens lekker wil doorslapen?
En omdat je zelf een longdrinkglas half vult met dat spul denk je dat Kim er wel 20 cc van kan drinken?
Jongen, ik hoop dat je nog es heel goed nadenkt over wat er gebeurt is, als mijn vent zoiets zou flikken dan wassie nog niet jarig..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 19:01:50 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41102433
qltel wist niks van baby's, dus ik heb heel veel instructies aan hem moeten geven, maar het is niet in me opgekomen dat ik hem moest vertellen Christan geen alcohol te geven...

Djeez, ik verbaas me er oprecht over dat je er zelfs maar aan gedácht hebt

Maar goed, volgens mij is het wel doorgedrongen inmiddels Ik denk dat je blij mag zijn dat Kim er niet ziek van geworden is, zeker met haar gevoelige darmpjes had het heel anders af kunnen lopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41102481
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:56 schreef Fuente het volgende:
Djeez....
[..]

Lees nou zelf es wat je schrijft. Omdat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij er continu uit en zorgen dat jij vooral niet ruw uit je slaap gewekt wordt? Kinderen zijn niet van het 'zachtjes papa en mama wakkerhuilen', de meeste kinderen brullen gewoon lekker alles aan elkaar tot er 1 aan hun bed staat. En de reden dat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij dat maar zijn? Alsof zij niets te doen heeft verder overdag? Alsof zij niet eens lekker wil doorslapen?
En omdat je zelf een longdrinkglas half vult met dat spul denk je dat Kim er wel 20 cc van kan drinken?
Jongen, ik hoop dat je nog es heel goed nadenkt over wat er gebeurt is, als mijn vent zoiets zou flikken dan wassie nog niet jarig..
Ben het met je eens Fuente.

Ik heb de laatste tijd ook alleen maar gebroken nachten gehad, terwijl ik gewoon moest werken. Afgelopen zondag nacht maar 4 uur geslapen. Maar ja, dat is niet anders... dat is het "risico" van kinderen. Toch zou het niet eens in me op komen om ook maar een druppel alcohol te geven...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:10:03 #157
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_41102696
Fijn dat het goed gaat met Kim, een hele geruststelling.

Voor degene die wil weten wat er kan gebeuren met een klein kind en alcohol: uit deze pagina:
quote:
Alcohol has very specific effects on the body that can be particularly harmful to a child. It causes the blood sugar to fall to levels that can cause irritability, confusion, and even seizures. It lowers the body temperature, and since children's bodies have such a large surface area relative to their weight, they lose heat rapidly and can become hypothermic very easily. Additionally, alcohol has very direct effects on the brain. Since most of a person's brain growth occurs during the first few years of life, repeated exposure to alcohol could interfere with brain growth and cause delayed development and lowered intelligence.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_41102883
quote:
Ik zal het echt nooit meer doen, ik heb er wel van geleerd!
waar heb ik dit vaker van je gehoord , waar je in afgelopen jaren op fok weinig aangehouden hebt

ik hoop voor het kind en voor ingrid dat je nu eerst is denkt voor dat je wat doet ipv eerst doen en pas na lezen op fok denkt hmmz toch niet zo slim
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:21:33 #159
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41103085
Over grote kleine babietjes gesproken, de mijne is uit haar prachtige wieg gegroeid en ligt vandaag voor het eerst in de ledikant. Kijk haar nou:

Lekker douchen!
pi_41103130
Sjak, wat lief!!

en die slaapzak is gaaf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:39:27 #161
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41103745
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:56 schreef Fuente het volgende:
Djeez....
[..]

Selectief lezen én reageren is ook een kunst hey!
quote:
Na drie weken bouwvakantie, moest ik afgelopen maandag weer beginnen. Ik moet mijn hele schema weer omgooien, en het hele ritme is in de war. Het duurt dan een paar dagen voor ik weer in het ritme van alledag ben. Ik heb de twee nachten hiervoor al heel slecht geslapen. Ik kwam moeilijk in slaap en werd vaak wakker.
Afgelopen nacht viel ik door mijn vermoeidheid en vermoedelijke griep eindelijk vroeg in slaap.
punt voor djeez imho
trouwens, wie ben jij om je standpunt hier te gebruiken als argument? laar ingrid en djeez lekker zelf hun taken verdelen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 augustus 2006 @ 19:41:46 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41103824
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:39 schreef Jumparound het volgende:
laar ingrid en djeez lekker zelf hun taken verdelen
Zolang daar geen kinderen op dubieuse wijze bij behandeld worden.... prima
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:43:13 #163
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41103871
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die normaal nooit in OUD komen zich er opeens mee komen bemoeien als er weer wat aan de hand is
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 augustus 2006 @ 19:46:02 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41103981
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:43 schreef m@x het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die normaal nooit in OUD komen zich er opeens mee komen bemoeien als er weer wat aan de hand is
Op wie doel je?
pi_41103984
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ben het met je eens Fuente.

Ik heb de laatste tijd ook alleen maar gebroken nachten gehad, terwijl ik gewoon moest werken. Afgelopen zondag nacht maar 4 uur geslapen. Maar ja, dat is niet anders... dat is het "risico" van kinderen. Toch zou het niet eens in me op komen om ook maar een druppel alcohol te geven...
Precies, ik denk dat we allemaal wel es op onze tanden gelopen hebben door vermoeidheid, het is iets dat gebeurt en vaak ook vanzelf weer overgaat.

Jumparound, ik zie niet dat ik mij standpunt gebruik als argument, ik geef aan wat ik ervan vind. Selectief lezen? Misschien, maar waar het op neerkomt is dat Djeez alcohol aan Kim gegeven heeft, dat is naar mijn mening het punt van de hele discussie, en daar geef ik idd mijn mening over, vooral omdat ik zijn 'verweer' matig vind. We zijn allemaal ouders, we maken allemaal fouten, ik hoop gewoon dat Djeez inderdaad inziet dat dit echt niet kan.

Sjak, wat een heerlijk klein humpie in zo'n groot bedje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:46:37 #166
3142 m@x
pi_41103994
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Op wie doel je?
Op die meneer boven je.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:46:46 #167
103793 kozakken
Living the life
pi_41104000
Wat schattig sjak Wat een overgang he. Misschien niet zozeer voor Jetske, maar ook voor de mama en papa

Hier vanmorgen de wijkverpleegkundige gehad voor de eerste intake van onze Romme. Grappig trouwens dat een nieuwe vraag op 't lijstje 'hebben jullie een goede jeugd gehad?' blijkt te zijn. Blijkbaar toch info die ze nu graag alvast willen hebben. Alhoewel ik het ook wat stigmatiserend vind in zo'n dossier van zo'n klein pukkie. Maar misschien is dat gewoon mijn gevoel erbij.

Romme doet het prima. Gisteravond voor het laatst borstvoeding gegeven en er nog even heel erg van genoten. Bijzonder dat ik toch ook nu weer moeite heb met het loslaten ervan, terwijl er gewoonweg geen andere optie is. Dat krijg ik nu ook weer (net zoals bij Jonne, bedoel ik) van alle kanten en dus ook de medische bevestigd. Er is gewoon niet voldoende.
We geven gaven friso normaal. Maar de wijk riep ook al, wanneer de ontlasting te stevig wordt, kun je beter over op friso comfort. Hij huilde al een paar dagen na de flesvoeding en had weinig ontlasting. En ja hoor, vanmiddag ging hij over na veel gekrijs op konijnekeuteltjes. Zo hard als wat. Dus toch maar friso comfort gekocht en nu na twee flesjes al een heel ander mannetje. Er wordt nog wel gehuild, maar een stuk korter en veel gemakkelijker troostbaar. Plus dat zijn gespuug ook een stuk minder is.
Verder is Romme na 9 dagen bijna op z'n geboortegewicht met 4410 gram. Dat is wel fijn. Ik weet dat ze heus langer mogen doen om terug te komen. Maar het geeft aan dat de fles idd de goede keuze is geweest.

En verder... ach.. en verder... Beetje alles dwars door elkaar. En om nu alle smilies te gaan toevoegen Blij, verdrietig, slaapgebrek, vertederd, gelukkig met ons viertjes, geirriteerd door van alles en nog wat, gelukkig met Romme aan de fles aan de ene kant en Jonne met een boekje aan de andere kant.
In zo'n korte tijd van twee liefdes in mijn leven naar drie Grappig hoe liefde zo oneindig is dat er gewoon meer dan genoeg plek is. Kom maar op, op zo'n manier heb ik wel zin in een vergroot hart!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 augustus 2006 @ 19:48:45 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41104063
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:46 schreef m@x het volgende:

[..]

Op die meneer boven je.
Misschien lurkt hij wel dagelijks
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 19:49:14 #169
43556 miss_dynastie
pi_41104080
quote:
Achteraf wel stom dat ik dit heb gedaan met degene waar ik zoveel van houd, maar ja, ik was zo radeloos. Ik zal het echt nooit meer doen, ik heb er wel van geleerd!
Probeer voortaan als radeloos bent dat alsjeblieft op een andere manier af te reageren. Ga een eindje wandelen of zo, al is het midden in de nacht. Gelukkig is het nu goed afgelopen, maar het had ook anders gekund. Ik hoop dat het jullie lukt er samen uit te komen, kan me best voorstellen dat het vertrouwen een enorme deuk heeft opgelopen. Sterkte.
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 19:50:33 #170
43556 miss_dynastie
pi_41104113
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef sjak het volgende:
Over grote kleine babietjes gesproken, de mijne is uit haar prachtige wieg gegroeid en ligt vandaag voor het eerst in de ledikant. Kijk haar nou:
[afbeelding]
Wat lief
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:50:37 #171
3142 m@x
pi_41104118
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan kan hij zich net als de andere lurkers misschien hier wel even voor komen stellen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:52:19 #172
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41104167
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ben een fokker mên
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 19:54:22 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41104233
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:

Op wie doel je?
JustLurker!!

Allereerst wat een schitterend mooi kindje hebben jullie Sjak

Ik heb het verhaal van Ingrid en Djeez gelezen en ben best "geschrokken" door de reakties die ik gelezen heb. Ingrid schrijft in paniek haar verhaal op en jeetje wat heeft ze het te verduren gehad, Djeez is verantwoordelijk voor wat er gebeurd is en niet Ingrid.

Toen mijn Merel nog een Mereltje was had ze veel last van niet kunnen slapen en lag alleen maar te krijsen en te krijsen, niets maar dan ook niets kon haar stil krijgen. Jullie moesten eens weten wat er toen allemaal door mijn hoofd gespeeld heeft. Ik zou tot op mijn bot zijn afgebrand! Ik heb haar ooit homeopatische druppeltjes gegeven en haar vader werd furieus omdat die druppels gebaseerd waren op basis van alcohol...

Het was een stomme, hele stomme aktie van Djeez en ik denk dat hij er flink van geschrokken is en hoe Djeez en Ingrid dat samen willen oplossen is aan hun! Laten we hopen dat dat Kim er inderdaad geen schade van opgelopen heeft.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_41104472
Jee, wat een consternatie zo hier allemaal. Ik heb het zo eens allemaal doorgelezen en het is inderdaad een stomme actie geweest. Als ik het goed begrijp heeft Djeez dat nu ook door en zal het niet meer gebeuren. Ik vind het heel rot voor Ingrid want ik zou me voor kunnen stellen dat je nu een stuk vertrouwen kwijt bent.

En hoe hun taakverdeling is in huis, daar kan je het misschien niet mee eens zijn maar het in HUN verdeling.

Nou ja het is dom, maar gelukkig gaat met Kim alles goed. Aan een dergelijke eenmalig actie zullen heus geen ernstige gevolgen hangen.

Ik wil alleen nog even tegen evenstar zeggen dat ik al die smilies van alle ge-editte posts van je mega irri vind.

Ingrid sterkte en hou Kim nog even in de gaten.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:01:50 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_41104487
sjak, wat een lieve foto
stormy waters...
sailin'
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:04:46 #176
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_41104588
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:50 schreef m@x het volgende:

[..]

Dan kan hij zich net als de andere lurkers misschien hier wel even voor komen stellen
heb ik ook nooit gedaan mag ik hier nu ook niet posten?

btw Merlijn zijn tweede tandje is zo goed als door puntjes zijn zicht & voelbaar
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 20:13:45 #177
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41104926
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Magneet het volgende:

[..]

heb ik ook nooit gedaan mag ik hier nu ook niet posten?

btw Merlijn zijn tweede tandje is zo goed als door puntjes zijn zicht & voelbaar
hoor je wel bij een kliekje

en nu niet je mama gaan bijten hè Merlijn !!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:24:46 #178
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_41105362
Just muts

En Kady bijt wél! Ze heeft 6 scheermesjes ipv tandjes geloof ik
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 20:27:07 #179
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41105440
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Just muts

En Kady bijt wél! Ze heeft 6 scheermesjes ipv tandjes geloof ik
EW

mooi meisje is Kady
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:33:32 #180
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_41105653
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:27 schreef just me het volgende:

[..]

EW

mooi meisje is Kady
Ja he...*zucht zwijmel*

We gaan mevrouw maar eens niet meer wakker maken voor haar laatste fles 's avonds. Ze weigert al een paar avonden om er ook maar iets van te drinken en ze slaapt 's nachts gewoon goed door. Nu hebben we de hele avond echt weer voor onszelf
Eigenlijk om te sporten...maar ja, ff bijlezen he.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_41105777
Ik heb Merlijn ook wel eens alcohol gegeven..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 20:38:12 #182
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41105823
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:

Eigenlijk om te sporten...maar ja, ff bijlezen he.
tijd om naar sport te gaan kijken!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Jubileum moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 20:38:41 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41105843
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef lcicle het volgende:
Ik heb Merlijn ook wel eens alcohol gegeven..
Ow willen we dit wel weten? Hebben we nog niet genoeg posts gehad vandaag?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41105895

In Cinababy van VSM, tegen darmkrampjes, zit alcohol
  Jubileum moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 20:40:49 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41105925
Ja nou, dat ruik je al als het flesje opengaat!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41105975
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef lcicle het volgende:

hehe... dan heb ik ook wel eens alcohol gegeven..
denk de meeste moeders hier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41106016
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef Lois het volgende:
Ja nou, dat ruik je al als het flesje opengaat!
Merlijn was echt aan het smakken en lachen als hij dat spul kreeg. Ik dacht: hoe kan dat toch, is het zo lekker Toen ik er aan rook snapte ik het
  Redactie Frontpage woensdag 23 augustus 2006 @ 21:03:44 #188
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_41106620
* Troel gooit nog wat olie op het vuur.

Ik heb als kind ook regelmatig een theelepeltje bessenjenever in de vla gehad omdat dat het enige was dat me rustig kreeg (de huisarts wilde niets voorschrijven ondanks dat mijn ouders aan een jankkind onderdoor gingen).

Kijk wat er van geworden is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41106782
hehe relletje gemist

idd, die cinababy, ik zat al steeds te grappen dat ie t zo lekker vond vanwege de alcohol
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41106789
quote:

Dat leverde nog een interessant topic op, toen Saskia van ET en Swets dit kreeg!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:10:34 #191
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_41106813
quote:

*pakt flesje erbij* In babyflux van VSM ook...
oef, denk dat ik de AA maar ga bellen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:11:39 #192
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_41106855
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat leverde nog een interessant topic op, toen Saskia van ET en Swets dit kreeg!
Iemand een linkje?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_41107017
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:11 schreef Tazz het volgende:

[..]

Iemand een linkje?
Oh excuus, het was iets anders met alcohol.
Swets versus Bloem
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:11:32 #194
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41109319
Mmmm... ik ga het er niet meer over hebben. Er is al genoeg gezegd denk ik.

Ik heb het liever over Jetske, dat ze zo is.
Als je niet lacht, ben je dood.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 augustus 2006 @ 22:23:15 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41109877
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef beefcake het volgende:

[..]

Oh excuus, het was iets anders met alcohol.
Swets versus Bloem
Daar moest ik ook al aan denken
pi_41111135
sjak, wat is jetske alweer gegroeid! en is ze haar haren aan 't verliezen?
pi_41113578
Ik ook Swets
Maar fijn dat 't beter gaat met Kim, ik hoop dat ze geen kater krijgt.

Jetske groeit hard idd! Lieve foto!

Kozakken, fijn dat het wel goed gaat bij jullie. Succes met de voedingsperikelen, hopelijk helpt de Comfort.
pi_41115557
Alcohol is goed voor je, je kunt er dus niet te vroeg meebeginnen. Het is goed (bij mate) voor het functioneren van het brein door een betere doorbloeding, het is goed voor je botten en het beschermt tegen diverse ouderdomsziektes, ook is het beter voor de longen door een ruimere ademhaling. Niet voor niks is er al voorgesteld om bier te serveren op middelbare scholen in Belgie. Ok, natuurlijk niet in de hoeveelheid die de baby van Djeez toegediend kreeg maar het is niet verkeerd om kinderen zo vroeg kennis te laten met alcohol.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 24 augustus 2006 @ 08:16:35 #199
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_41119475
geloof me dat is het wel neefje van Miranda dronk altijd de laatste slok uit bierflesjes toen hij erbij kon komen en die heeft 95% zeker daardoor een achterstand opgelopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 08:18:21 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41119490
Volgens mij is het het beste om kinderen helemaal geen kennis te laten maken met alcohol
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')