Ik vind het verslag van Djeez echt te dom en te lachwekkend voor woorden, maar het zal wel aan mij liggen.quote:
Ik denk, Djeez, dat de verontwaardiging hier (afgezien van het feit je alcohol gaf) ook nog voortkwam uit het feit dat je het niet tegen Ingrid had gezegd. Ingrid zou het nooit gegeven hebben als ze het wist.quote:
Lees nou zelf es wat je schrijft. Omdat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij er continu uit en zorgen dat jij vooral niet ruw uit je slaap gewekt wordt? Kinderen zijn niet van het 'zachtjes papa en mama wakkerhuilen', de meeste kinderen brullen gewoon lekker alles aan elkaar tot er 1 aan hun bed staat. En de reden dat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij dat maar zijn? Alsof zij niets te doen heeft verder overdag? Alsof zij niet eens lekker wil doorslapen?quote::Ik was boos omdat ik ruw uit mijn nachtrust werd gestoord, terwijl de afspraak is dat Ingrid zich 's nachts om Kim bekommert, daar zij fulltime huisvrouw is en ik fulltime werk. Opeens kwam er een advies in mij op, die ik meerdere malen had gekregen. 'Een beetje drank in het flesje, daar slapen kinderen heel goed op', hoor ik menigeen nog zeggen. Ik dacht bij mezelf dat zo' n kleine hoeveelheid geen kwaad zou kunnen, een longdrinkglas vul ik ook altijd voor de helft met dat spul.
Ben het met je eens Fuente.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:56 schreef Fuente het volgende:
Djeez....
Ik lees het verhaal nu pas, en wil er toch wat over kwijt. Je schrijft
[..]
Lees nou zelf es wat je schrijft. Omdat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij er continu uit en zorgen dat jij vooral niet ruw uit je slaap gewekt wordt? Kinderen zijn niet van het 'zachtjes papa en mama wakkerhuilen', de meeste kinderen brullen gewoon lekker alles aan elkaar tot er 1 aan hun bed staat. En de reden dat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij dat maar zijn? Alsof zij niets te doen heeft verder overdag? Alsof zij niet eens lekker wil doorslapen?
En omdat je zelf een longdrinkglas half vult met dat spul denk je dat Kim er wel 20 cc van kan drinken?
Jongen, ik hoop dat je nog es heel goed nadenkt over wat er gebeurt is, als mijn vent zoiets zou flikken dan wassie nog niet jarig..
quote:Alcohol has very specific effects on the body that can be particularly harmful to a child. It causes the blood sugar to fall to levels that can cause irritability, confusion, and even seizures. It lowers the body temperature, and since children's bodies have such a large surface area relative to their weight, they lose heat rapidly and can become hypothermic very easily. Additionally, alcohol has very direct effects on the brain. Since most of a person's brain growth occurs during the first few years of life, repeated exposure to alcohol could interfere with brain growth and cause delayed development and lowered intelligence.
waar heb ik dit vaker van je gehoord , waar je in afgelopen jaren op fok weinig aangehouden hebtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef Djeez het volgende:
Ik zal het echt nooit meer doen, ik heb er wel van geleerd!
Selectief lezen én reageren is ook een kunst hey!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:56 schreef Fuente het volgende:
Djeez....
Ik lees het verhaal nu pas, en wil er toch wat over kwijt. Je schrijft
[..]
Lees nou zelf es wat je schrijft. Omdat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij er continu uit en zorgen dat jij vooral niet ruw uit je slaap gewekt wordt? Kinderen zijn niet van het 'zachtjes papa en mama wakkerhuilen', de meeste kinderen brullen gewoon lekker alles aan elkaar tot er 1 aan hun bed staat. En de reden dat Ingrid 'huisvrouw' is moet zij dat maar zijn? Alsof zij niets te doen heeft verder overdag? Alsof zij niet eens lekker wil doorslapen?
En omdat je zelf een longdrinkglas half vult met dat spul denk je dat Kim er wel 20 cc van kan drinken?
Jongen, ik hoop dat je nog es heel goed nadenkt over wat er gebeurt is, als mijn vent zoiets zou flikken dan wassie nog niet jarig..
punt voor djeez imhoquote:Na drie weken bouwvakantie, moest ik afgelopen maandag weer beginnen. Ik moet mijn hele schema weer omgooien, en het hele ritme is in de war. Het duurt dan een paar dagen voor ik weer in het ritme van alledag ben. Ik heb de twee nachten hiervoor al heel slecht geslapen. Ik kwam moeilijk in slaap en werd vaak wakker.
Afgelopen nacht viel ik door mijn vermoeidheid en vermoedelijke griep eindelijk vroeg in slaap.
Zolang daar geen kinderen op dubieuse wijze bij behandeld worden.... primaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:39 schreef Jumparound het volgende:
laar ingrid en djeez lekker zelf hun taken verdelen
Op wie doel je?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:43 schreef m@x het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen die normaal nooit in OUD komen zich er opeens mee komen bemoeien als er weer wat aan de hand is![]()
Precies, ik denk dat we allemaal wel es op onze tanden gelopen hebben door vermoeidheid, het is iets dat gebeurt en vaak ook vanzelf weer overgaat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben het met je eens Fuente.
Ik heb de laatste tijd ook alleen maar gebroken nachten gehad, terwijl ik gewoon moest werken. Afgelopen zondag nacht maar 4 uur geslapen. Maar ja, dat is niet anders... dat is het "risico" van kinderen. Toch zou het niet eens in me op komen om ook maar een druppel alcohol te geven...
Op die meneer boven je.quote:
Probeer voortaan als radeloos bent dat alsjeblieft op een andere manier af te reageren. Ga een eindje wandelen of zo, al is het midden in de nacht. Gelukkig is het nu goed afgelopen, maar het had ook anders gekund. Ik hoop dat het jullie lukt er samen uit te komen, kan me best voorstellen dat het vertrouwen een enorme deuk heeft opgelopen. Sterkte.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef Djeez het volgende:
Achteraf wel stom dat ik dit heb gedaan met degene waar ik zoveel van houd, maar ja, ik was zo radeloos. Ik zal het echt nooit meer doen, ik heb er wel van geleerd!
Wat liefquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef sjak het volgende:
Over grote kleine babietjes gesproken, de mijne is uit haar prachtige wieg gegroeid en ligt vandaag voor het eerst in de ledikant. Kijk haar nou:
[afbeelding]
Dan kan hij zich net als de andere lurkers misschien hier wel even voor komen stellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien lurkt hij wel dagelijks
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien lurkt hij wel dagelijks
quote:
heb ik ook nooit gedaan mag ik hier nu ook niet posten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan kan hij zich net als de andere lurkers misschien hier wel even voor komen stellen![]()
hoor je wel bij een kliekjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb ik ook nooit gedaan mag ik hier nu ook niet posten?
btw Merlijn zijn tweede tandje is zo goed als doorpuntjes zijn zicht & voelbaar
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Just muts![]()
En Kady bijt wél! Ze heeft 6 scheermesjes ipv tandjes geloof ik![]()
Ja he...*zucht zwijmel*quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Eigenlijk om te sporten...maar ja, ff bijlezen he.
Ow willen we dit wel weten? Hebben we nog niet genoeg posts gehad vandaag?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef lcicle het volgende:
Ik heb Merlijn ook wel eens alcohol gegeven..
hehe... dan heb ik ook wel eens alcohol gegeven..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef lcicle het volgende:
In Cinababy van VSM, tegen darmkrampjes, zit alcohol
Merlijn was echt aan het smakken en lachen als hij dat spul kreeg. Ik dacht: hoe kan dat toch, is het zo lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef Lois het volgende:
Ja nou, dat ruik je al als het flesje opengaat!
Dat leverde nog een interessant topic op, toen Saskia van ET en Swets dit kreeg!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef lcicle het volgende:
*pakt flesje erbij* In babyflux van VSM ook...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef lcicle het volgende:
Iemand een linkje?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat leverde nog een interessant topic op, toen Saskia van ET en Swets dit kreeg!
Daar moest ik ook al aan denkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh excuus, het was iets anders met alcohol.
Swets versus Bloem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |