quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Pitom het volgende:
Maar je hebt je boeken dus uiteindelijk wel gekaft?
Precies.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je geen muziek meer mag luisteren...
En als je nou een mountainbike hebt waarvan de banden te breed zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Kurk het volgende:
Vandaag voor het eerst naar sch![]()
l geweest, in een nieuw gebouw. Ze hebben ook nieuwe regels:
- Je fiets moet met het voorwiel in het rek, de standaard van de fiets mag niet uitgeklapt worden. Als de conciërges het zien dat je fiets niet volgens hun eisen in het rek staat, leggen ze hem aan de ketting en krijg je je fiets pas om 16.30 terug.
Dan leggen ze hem aan de ketting.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef mstx het volgende:
[..]
En als je nou een mountainbike hebt waarvan de banden te breed zijn?
Dat dus!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Kreator het volgende:
Klinkt als een behoorlijke school met strakke regels. [afbeelding].
...wat is er vreemd aan geen muziek aan in de klas, je fiets normaal in het fietsenrek en niet door de gangen lopen als er lessen zijn? Je bent gewoon een opstandige kutpuber.
Puh, dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef Kreator het volgende:
Straks gaan ze je ook nog verbieden om je boek te gebruiken bij een proefwerk, te laat komen of bellen in de klas zeg! Misschien mag je volgend jaar wel niet eens meer roken in de school!!111 Het zou wat zijn zeg, die vreemde normale regels.
Ook jonko's?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef tonks het volgende:
Bij ons rookte de mensen gewoon in de klas.
En op de vuilniswagen zometeen ook niet !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
Op het vmbo hadden wij helemaal geen regels.
Er is een verschil tussen alles toestaan, en overbodige regels die niet zouden misstaan in zo'n Glen Mills opvoedkamp.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef Kreator het volgende:
Straks gaan ze je ook nog verbieden om je boek te gebruiken bij een proefwerk, te laat komen of bellen in de klas zeg! Misschien mag je volgend jaar wel niet eens meer roken in de school!!111 Het zou wat zijn zeg, die vreemde normale regels.
Dat kan ik me voorstellen, standaard kun je je aan bezeren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Kurk het volgende:
Vandaag voor het eerst naar sch![]()
l geweest, in een nieuw gebouw. Ze hebben ook nieuwe regels:
- Je fiets moet ...
Ook niet als vrouw? Of met diaree?quote:- Tijdens de les mag je niet naar de wc.
Huh?quote:- Leerlingen die geen les hebben, kiezen bij aanvang van de les voor een vaste plek. Deze plek mogen zij gedurende deze les niet meer verlaten. Ook niet om drinken te halen of om naar de wc te gaan, ofwel, je mag dan niet door de gangen lopen.
Dit heeft niets met regels te maken, of wel?quote:- Iedereen krijgt pasjes voor het nieuwe scholensysteem, maar alleen vandaag al lagen de kluisjes er allemaal uit. Niemand kon dus bij z'n spullen of kon nieuwe spullen er in leggen.
Wederom: niets met regels te maken. 2x dezelfde username gebruiken kan gezeik veroorzaken bij een Windows (wat je waarschijnlijk hebt daar) netwerkomgeving.quote:- Mijn login-naam en wachtwoord van de leerlingensite werken niet. Ik mag van een klasgenoot de gegevens hebben, maar dit mag van de school niet, anders worden híj én ik van het netwerk en de website afgesloten (op deze website worden nieuwe roosters gezet, en roosterwijzigingen e.d.)
Al meegemaakt?quote:- Roosterwijzigingen moeten iedere dag om 10.00 uur worden gemeld bij de roostermaker.
Dan heeft iedereen ook net pauze, en wil iedereen de wijzigingen doorgeven. Het zal wel lekker dringen worden daar dan om 10.00 uur
Deze klacht is ge-erft door de vorige, ongegronde, klacht.quote:Als je dus om 10.30 ziet staan dat een leraar uitvalt, en je wilt nog wat verzetten, heb je dus gewoon pech!
Ik denk dat het is: Als deze merkbaar aanstaat of overlast veroorzaakt. Het is dan ook een schoolquote:- Als je een mp3-speler of telefoon in de klas hebt, wordt deze ingenomen voor minimaal een week
Precies, en dat moet ook.quote:Dus ook als je zelfstandig moet werken mag je geen muziek luisteren![]()
...quote:Grafkankerende tyfusschool met je hoerige kutregels
Gossie.........quote:Een modern concentratiekamp, dat is het!![]()
![]()
![]()
[/quote]quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:09 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, standaard kun je je aan bezeren.
[..]
Ook niet als vrouw? Of met diaree?
[..]
Huh?
[..]
Dit heeft niets met regels te maken, of wel?
[..]
Wederom: niets met regels te maken. 2x dezelfde username gebruiken kan gezeik veroorzaken bij een Windows (wat je waarschijnlijk hebt daar) netwerkomgeving.
Wat zeur je vent?
Lekker handig dus![]()
- Roosterwijzigingen moeten iedere dag om 10.00 uur worden gemeld bij de roostermaker.
Dan heeft iedereen ook net pauze, en wil iedereen de wijzigingen doorgeven. Het zal wel lekker dringen worden daar dan om 10.00 uur
Als je dus om 10.30 ziet staan dat een leraar uitvalt, en je wilt nog wat verzetten, heb je dus gewoon pech!
- Als je een mp3-speler of telefoon in de klas hebt, wordt deze ingenomen voor minimaal een week
Dus ook als je zelfstandig moet werken mag je geen muziek luisteren![]()
Grafkankerende tyfusschool met je hoerige kutregels
Een modern concentratiekamp, dat is het!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je geen muziek meer mag luisteren...
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je toch een toekomst als bijstandstrekker ambieert?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zie het verband niet tussen mijn post en de jouwe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef Aitan het volgende:
[..]
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je toch een toekomst als bijstandstrekker ambieert?
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je daar geen flikker leert?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef Aitan het volgende:
[..]
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je toch een toekomst als bijstandstrekker ambieert?
misschien moet je een keer oplettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je daar geen flikker leert?![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef Aitan het volgende:
Wtf is een ondertietel?
als het een woordspeling op de borsten van een vrouw is, snap ik ook gelijk waarom je de topic opende...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:31 schreef Kurk het volgende:
[..]
![]()
Ik ga hem niet uitleggen als je het niet zelf snapt![]()
Regime? Geez op wat voor jeugdhonken hebben jullie les?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:50 schreef DemonRage het volgende:
Noem de school gewoon bij naam en plaats hier op het forum... dan weet de rest van Nederland naar welke school ze iig niet moeten gaan. Als men daar met zo'n terroristenregime op de proppen komt, dan verdient zo'n school het gewoon om in discrediet gebracht te worden.
Ik let altijd in de les op!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
misschien moet je een keer opletten
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef Allure_ het volgende:
Heropvoeding heeft dat tuig nodig, net goed.
Ik begreep die overdreven noodzaak voor stilte niet die ze hadden op school. Ik werkte juist lekker door als ik een muziekje op kon zetten, en dan zette ik hem zo zacht dat anderen er echt geen last van hadden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
misschien moet je een keer opletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |