quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Pitom het volgende:
Maar je hebt je boeken dus uiteindelijk wel gekaft?
Precies.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je geen muziek meer mag luisteren...
En als je nou een mountainbike hebt waarvan de banden te breed zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Kurk het volgende:
Vandaag voor het eerst naar sch![]()
l geweest, in een nieuw gebouw. Ze hebben ook nieuwe regels:
- Je fiets moet met het voorwiel in het rek, de standaard van de fiets mag niet uitgeklapt worden. Als de conciërges het zien dat je fiets niet volgens hun eisen in het rek staat, leggen ze hem aan de ketting en krijg je je fiets pas om 16.30 terug.
Dan leggen ze hem aan de ketting.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef mstx het volgende:
[..]
En als je nou een mountainbike hebt waarvan de banden te breed zijn?
Dat dus!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Kreator het volgende:
Klinkt als een behoorlijke school met strakke regels. [afbeelding].
...wat is er vreemd aan geen muziek aan in de klas, je fiets normaal in het fietsenrek en niet door de gangen lopen als er lessen zijn? Je bent gewoon een opstandige kutpuber.
Puh, dat zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef Kreator het volgende:
Straks gaan ze je ook nog verbieden om je boek te gebruiken bij een proefwerk, te laat komen of bellen in de klas zeg! Misschien mag je volgend jaar wel niet eens meer roken in de school!!111 Het zou wat zijn zeg, die vreemde normale regels.
Ook jonko's?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef tonks het volgende:
Bij ons rookte de mensen gewoon in de klas.
En op de vuilniswagen zometeen ook niet !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
Op het vmbo hadden wij helemaal geen regels.
Er is een verschil tussen alles toestaan, en overbodige regels die niet zouden misstaan in zo'n Glen Mills opvoedkamp.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef Kreator het volgende:
Straks gaan ze je ook nog verbieden om je boek te gebruiken bij een proefwerk, te laat komen of bellen in de klas zeg! Misschien mag je volgend jaar wel niet eens meer roken in de school!!111 Het zou wat zijn zeg, die vreemde normale regels.
Dat kan ik me voorstellen, standaard kun je je aan bezeren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Kurk het volgende:
- Je fiets moet ...
Ook niet als vrouw? Of met diaree?quote:- Tijdens de les mag je niet naar de wc.
Huh?quote:- Leerlingen die geen les hebben, kiezen bij aanvang van de les voor een vaste plek. Deze plek mogen zij gedurende deze les niet meer verlaten. Ook niet om drinken te halen of om naar de wc te gaan, ofwel, je mag dan niet door de gangen lopen.
Dit heeft niets met regels te maken, of wel?quote:- Iedereen krijgt pasjes voor het nieuwe scholensysteem, maar alleen vandaag al lagen de kluisjes er allemaal uit. Niemand kon dus bij z'n spullen of kon nieuwe spullen er in leggen.
Wederom: niets met regels te maken. 2x dezelfde username gebruiken kan gezeik veroorzaken bij een Windows (wat je waarschijnlijk hebt daar) netwerkomgeving.quote:- Mijn login-naam en wachtwoord van de leerlingensite werken niet. Ik mag van een klasgenoot de gegevens hebben, maar dit mag van de school niet, anders worden híj én ik van het netwerk en de website afgesloten (op deze website worden nieuwe roosters gezet, en roosterwijzigingen e.d.)
Al meegemaakt?quote:- Roosterwijzigingen moeten iedere dag om 10.00 uur worden gemeld bij de roostermaker.
Dan heeft iedereen ook net pauze, en wil iedereen de wijzigingen doorgeven. Het zal wel lekker dringen worden daar dan om 10.00 uur
Deze klacht is ge-erft door de vorige, ongegronde, klacht.quote:Als je dus om 10.30 ziet staan dat een leraar uitvalt, en je wilt nog wat verzetten, heb je dus gewoon pech!
Ik denk dat het is: Als deze merkbaar aanstaat of overlast veroorzaakt. Het is dan ook een schoolquote:- Als je een mp3-speler of telefoon in de klas hebt, wordt deze ingenomen voor minimaal een week
Precies, en dat moet ook.quote:Dus ook als je zelfstandig moet werken mag je geen muziek luisteren![]()
...quote:Grafkankerende tyfusschool met je hoerige kutregels
Gossie.........quote:Een modern concentratiekamp, dat is het!![]()
![]()
![]()
[/quote]quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:09 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, standaard kun je je aan bezeren.
[..]
Ook niet als vrouw? Of met diaree?
[..]
Huh?
[..]
Dit heeft niets met regels te maken, of wel?
[..]
Wederom: niets met regels te maken. 2x dezelfde username gebruiken kan gezeik veroorzaken bij een Windows (wat je waarschijnlijk hebt daar) netwerkomgeving.
Wat zeur je vent?
Lekker handig dus![]()
- Roosterwijzigingen moeten iedere dag om 10.00 uur worden gemeld bij de roostermaker.
Dan heeft iedereen ook net pauze, en wil iedereen de wijzigingen doorgeven. Het zal wel lekker dringen worden daar dan om 10.00 uur
Als je dus om 10.30 ziet staan dat een leraar uitvalt, en je wilt nog wat verzetten, heb je dus gewoon pech!
- Als je een mp3-speler of telefoon in de klas hebt, wordt deze ingenomen voor minimaal een week
Dus ook als je zelfstandig moet werken mag je geen muziek luisteren![]()
Grafkankerende tyfusschool met je hoerige kutregels
Een modern concentratiekamp, dat is het!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je geen muziek meer mag luisteren...
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je toch een toekomst als bijstandstrekker ambieert?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zie het verband niet tussen mijn post en de jouwe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef Aitan het volgende:
[..]
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je toch een toekomst als bijstandstrekker ambieert?
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je daar geen flikker leert?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef Aitan het volgende:
[..]
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je toch een toekomst als bijstandstrekker ambieert?
misschien moet je een keer oplettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Tja, wat heeft het voor zin om naar school te gaan als je daar geen flikker leert?![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef Aitan het volgende:
Wtf is een ondertietel?
als het een woordspeling op de borsten van een vrouw is, snap ik ook gelijk waarom je de topic opende...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:31 schreef Kurk het volgende:
[..]
![]()
Ik ga hem niet uitleggen als je het niet zelf snapt![]()
Regime? Geez op wat voor jeugdhonken hebben jullie les?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:50 schreef DemonRage het volgende:
Noem de school gewoon bij naam en plaats hier op het forum... dan weet de rest van Nederland naar welke school ze iig niet moeten gaan. Als men daar met zo'n terroristenregime op de proppen komt, dan verdient zo'n school het gewoon om in discrediet gebracht te worden.
Ik let altijd in de les op!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
misschien moet je een keer opletten
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef Allure_ het volgende:
Heropvoeding heeft dat tuig nodig, net goed.
Ik begreep die overdreven noodzaak voor stilte niet die ze hadden op school. Ik werkte juist lekker door als ik een muziekje op kon zetten, en dan zette ik hem zo zacht dat anderen er echt geen last van hadden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
misschien moet je een keer opletten
Ja, dat mag je dus nog wel doen, want er staat toch nergens dat het niet mag?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
en neuken in de klas, staat daarvan nog iets in het regelboek?
Inholland?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef suicide1 het volgende:
nou bij ons mag je nog in de school roken(aparte ruimte in de kantine) en mag je bellen en mp3 speler
Die rookruimtes zijn dan ook wel het énige voordeel aan InHolland. En dan ook alleen als het echt kloteweer is.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef Allure_ het volgende:
Heropvoeding heeft dat tuig nodig, net goed.
GSM niet afgeven. MP3-speler op je tafel leggen, en duidelijk zeggen dat het jouw MP3-speler is, en hij/zijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Kurk het volgende:
- Als je een mp3-speler of telefoon in de klas hebt, wordt deze ingenomen voor minimaal een week
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
GSM niet afgeven. MP3-speler op je tafel leggen, en duidelijk zeggen dat het jouw MP3-speler is, en hij/zij
er vanaf heeft te blijven. Als je hem dan toch innemen, meteen GSM pakken en aangifte doen van diefstal.
Mag dan wel een school wezen, maar van je bezittingen hebben ze af te blijven.![]()
Gelul. Je moet zo'n ding gewoon niet meebrengen naar school. Toen ik nog op school zat gold hetzelfde voor de walkman (ja, kindertjes, dat werkt nog met cassettebandjes).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
GSM niet afgeven. MP3-speler op je tafel leggen, en duidelijk zeggen dat het jouw MP3-speler is, en hij/zij
er vanaf heeft te blijven. Als je hem dan toch innemen, meteen GSM pakken en aangifte doen van diefstal.
Mag dan wel een school wezen, maar van je bezittingen hebben ze af te blijven.![]()
Ohja.
School..![]()
Oftewel, diefstal. Dat is alvast 1 regel minder. Dat mag gewoon niet, punt uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Kurk het volgende:
- Je fiets moet met het voorwiel in het rek, de standaard van de fiets mag niet uitgeklapt worden. Als de conciërges het zien dat je fiets niet volgens hun eisen in het rek staat, leggen ze hem aan de ketting en krijg je je fiets pas om 16.30 terug.
Als je moet dan moet je, punt uit. Et voilá, weer een minder.quote:- Tijdens de les mag je niet naar de wc.
Nu krijg het idee dat je een beetje een jokkebrokje bentquote:- Leerlingen die geen les hebben, kiezen bij aanvang van de les voor een vaste plek. Deze plek mogen zij gedurende deze les niet meer verlaten. Ook niet om drinken te halen of om naar de wc te gaan, ofwel, je mag dan niet door de gangen lopen.
Niet zeiken, hier kun je alleen je voordeel mee doen.quote:- Iedereen krijgt pasjes voor het nieuwe scholensysteem, maar alleen vandaag al lagen de kluisjes er allemaal uit. Niemand kon dus bij z'n spullen of kon nieuwe spullen er in leggen.
quote:- Mijn login-naam en wachtwoord van de leerlingensite werken niet. Ik mag van een klasgenoot de gegevens hebben, maar dit mag van de school niet, anders worden híj én ik van het netwerk en de website afgesloten (op deze website worden nieuwe roosters gezet, en roosterwijzigingen e.d.)
Lekker handig dus
Ehm... kun je dit uitleggen?quote:- Roosterwijzigingen moeten iedere dag om 10.00 uur worden gemeld bij de roostermaker.
Als je dus om 10.30 ziet staan dat een leraar uitvalt, en je wilt nog wat verzetten, heb je dus gewoon pech!
Je mag ze niet hebben of je mag ze niet gebruiken? Ook dit innemen is overigens onwettig. Dus gewoon terugvragen.quote:- Als je een mp3-speler of telefoon in de klas hebt, wordt deze ingenomen voor minimaal een week
Dus ook als je zelfstandig moet werken mag je geen muziek luisteren
Nou ben je ook wel een heel gewillig joodje...quote:Grafkankerende tyfusschool met je hoerige kutregels
Een modern concentratiekamp, dat is het!![]()
![]()
![]()
Met als enig verschil dat je door die hele Tweede Fase veel meer zelfstandig werkt, en dat veel prettiger gaat met oordopjes in.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gelul. Je moet zo'n ding gewoon niet meebrengen naar school. Toen ik nog op school zat gold hetzelfde voor de walkman (ja, kindertjes, dat werkt nog met cassettebandjes).
En de leraar gaat al die spelertjes beluisteren of er niet toevallig een gesproken spiekbriefje op opgenomen is zeker?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat je door die hele Tweede Fase veel meer zelfstandig werkt, en dat veel prettiger gaat met oordopjes in.
Beetje flexibiliteit kan geen kwaad.
Onzin. Werken met muziek op doe je thuis maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat je door die hele Tweede Fase veel meer zelfstandig werkt, en dat veel prettiger gaat met oordopjes in.
Beetje flexibiliteit kan geen kwaad.
En zoveel zelfstandig werken is er in de 2e fase nou ook weer niet bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef Nosh het volgende:
Beetje flexibiliteit kan geen kwaad
daarom... de ts kan het gewoon doen hoor. als er wat is veranderd, en de ts mist daardoor een les ofzo, is het niet zijn fout..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:52 schreef Dr.Death het volgende:
Maar 1 ding snap ik niet:
"Ik mag van een klasgenoot de gegevens hebben, maar dit mag van de school niet, anders worden híj én ik van het netwerk en de website afgesloten"
Wie controleert of je dat nou wel of niet doet?
Sowieso, dikke lul, 3 bier; zij leveren niet waarvoor je ouders betalen, dus als je het zo oplost, is dat niet meer dan terecht denk.
Ik zie het helemaal voor me..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Niet naar de wc mogenMoet je nog altijd zelf weten, als je moet, dan moet je klaar.
Als een docent iets van mij jat dan pak ik het gewoon terug. Ze moeten met hun poten van mijn spullen afblijven!quote:Als je een mp3-speler of telefoon in de klas hebt, wordt deze ingenomen voor minimaal een week
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me..
Leerling: Mag ik naar de wc?
Leerkracht: Nee, je houdt het maar in, over 15 minuten zijn we klaar.
Leerling: Maar ik moet gewoon..
Leerkracht:![]()
![]()
Leerling: Haalt leuter uit zn broek en begint zich daar rustig op de vloer zijn behoefte te doen..:
School mag jou spullen niet zo maar inhouden. Je telefoon hoor je gewoon aan het einde van de dag terug te krijgen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees een aantal keer: als je spullen zijn ingenomen, moet je aangifte doen.
Uhm ja, wat denk je dat de politie daar aan gaat doen.
het zelfde als altijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees een aantal keer: als je spullen zijn ingenomen, moet je aangifte doen.
Uhm ja, wat denk je dat de politie daar aan gaat doen.
Je hebt gelijk, maar ik vind het wel dom dat als je weet dat je het niet bij je mag hebben er toch zo mee te koop loopt dat het af wordt gepakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
School mag jou spullen niet zo maar inhouden. Je telefoon hoor je gewoon aan het einde van de dag terug te krijgen...
preciesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het zelfde als altijd
niks dus..
als je ermee zit te pimpen vraag je er gewoon om..maar je hoort hem terug te krijgen (en niet dat je daar dan elke dag de leerkrachten meelastig gaat vallen)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik vind het wel dom dat als je weet dat je het niet bij je mag hebben er toch zo mee te koop loopt dat het af wordt gepakt.
(verberg je gsm/mp3speler dan gewoon).
Beetje eigen schuld dikke bult verhaal.
Nounou .... stoere knul zeg op internet danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:09 schreef Myers het volgende:
Mensen die hun dure spullen afstaan aan 1 of andere leraar moeten eens leren voor zichzelf op te komen. Die mensen moeten gewoon met hun gore poten van je apparatuur afblijven, vooral als niemand er last van heeft. GSM's horen nu eenmaal bij deze tijd, mensen willen bereikbaar zijn. In de klas zet je hem gewoon op stil en dan is er geen probleem. De leraren die dat ding dan alsnog van je af proberen te pakken zijn meestal van die paupers die er zelf geen kunnen betalen. Of het zijn pedo's die in de pauze al je foto's gaan bekijken op het toilet terwijl ze zichzelf aftrekken.
En als je naar de WC moet, dan moet je ook gewoon gaan. Als zon stoere leraar daar een probleem van maakt, dan zeg je: 'Is goed meester, ik pis hier wel even hier over de vloer heen dan'. En dan moet je dat ook gewoon doen. Met z'n allen.
Inderdaad, toen ik nog een leerling was waren de regels niet veel anders. Alleen was het zo dat wij die regels heel normaal en acceptabel vonden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:17 schreef Rutger1983 het volgende:
pleurt op man! typisch mp3 generatie ben jij!
tja je zou toch zeggen dat je na 7 weken tijd van voorbereiding er niets mis kan gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef luciferist het volgende:
hier dan
ja we hebben een rooster, maar dat is alweer veranderd
en ik heb 3 kluisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |