abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:12:26 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41126706
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef Neuk het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik ben ondanks pil en condooms zwanger geraakt. Wat heeft mijn vriend dan? Toverballen?
!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41126749
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het gewoon zo dom klinken.."Superzaad"...kijk, ik was ook meteen zwanger en dat zelf door een condoom heen ...maar dat superzaad geleuter vind ik echt iets voor 15-jarige pubers met acné.
Het zal wel gewoon een soort misplaatste vorm van trots zijn om te roepen dat je superzaad hebt. Zolang het maar uit een goed hart komt kan ik het nog wel hebben. De mijne roept ook wel eens zulke dingen en hij bedoeld er dan meestal iets liefs mee te zeggen. Dat moet je er dan zelf wel uit zien te filteren.

De verloskundige heeft me verteld dat ik vanaf vandaag thuis mag bevallen dus ik kan niet meer wachten tot ik dat kleine ukkie in mijn armen heb. Ik heb het wel voor het eerst zwaar, benen en voeten voelen aan als lood de hele dag en ik krijg slecht rust want ik kan niet fijn slapen/zitten/liggen/staan. Ik ga dus maar van nood zometeen babykleertjes kopen. Je moet toch iets doen om de laatste loodjes zo aangenaam mogelijk te maken.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:15:35 #228
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41126753
En ik vind trouwens best dat de mannen hier trots mogen zijn op hun zaad, wij zijn dat toch ook op onze buik, borsten en straks de bevalling (denk ik!). En op het idee dat ons lichaam dat allemaal zo kan en doet (zwanger worden, melk klaarmaken etc.)
Verder hebben de mannen niets om lichamelijk trots op te zijn in het kinderproces, dus ik vind dat best leuk als ze het zo zien! (ik denk dat mannen namelijk ook erg onzeker zijn als het zwanger worden niet lukt)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41126769
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:07 schreef Vivi het volgende:

Jezus man, zeur niet zo Mag ze dat alsjeblieft zelf bepalen!
Jij zegt wat ik niet durfde
Eva
pi_41126821
@pm, 'ademhaling' is bij babies ook sneller, dus zal het hikken ook wel sneller zijn. Postieve hiervan is dat ze aan het oefenen is met ademhalen. Het middenrif wordt benut......zou het bij die kleintjes in je buik ook net zo'n pijn doen als het soms bij ons doet als je goed de hik hebt..... in dat geval voor ieniemienie....
pi_41126846
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:12 schreef PM-girl het volgende:

Ieniemienie heeft trouwens vaak de hik nu, tenminste dat denk ik, het hikken gaat erg vlug achter elkaar, vergeleken met mijzelf.
Dat gevoel ken ik. Ik heb dat ergens gelezen dat je dat kan voelen maar ik voel het zo vaak dat ik me wel afvraag of dat wel de hik is en niet gewoon een ritmische beweging. Misschien is hij gewoon muzikaal aangelegd.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:27:15 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41127145
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Jij zegt wat ik niet durfde
En ik kreeg laatst nog wel te horen dat mijn zwangerschap me liever maakte en minder licht ontvlambaar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41127269
PM-girl heb je wel de draadjes van de rabarber af geschild? Dat was ik een tijdje terug "vergeten" , wist ik veel dat dat moest , toen was de rabarcompote hier dus mislukt.
pi_41127349
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

En ik kreeg laatst nog wel te horen dat mijn zwangerschap me liever maakte en minder licht ontvlambaar
Ik kan veel minder hebben dan normaal. Misschien omdat ik ook nog steeds probeer alles te doen zoals voor de zwangerschap en dan de nachten met weinig slaap. Ik ben af en toe behoorlijk ontvlambaar en ben blij als mijn partner om 4 uur weer thuis is en de zorg over onze uitdagende peuter over kan nemen want mijn geduld raakt nu af en toe wel op. Vooral het niet luisteren en stoute dingen doen want mama staat toch niet zo snel meer op wat zijn ze gehaaid!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:35:51 #235
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41127414
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef zout-droppie het volgende:

[..]
Vooral het niet luisteren en stoute dingen doen want mama staat toch niet zo snel meer op wat zijn ze gehaaid!
Whaha! Ik heb een idee. Gebruik een plantenspuit! Net als ik met hond en kat die aan het rotzakken zijn Werkt prima!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41127746
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:

[..]

Whaha! Ik heb een idee. Gebruik een plantenspuit! Net als ik met hond en kat die aan het rotzakken zijn Werkt prima!
geeft zo'n zooitje. Moet je meteen weer dweilen.....en daar had je nu juist geen puf voor....verder een goed idee
pi_41128075
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:

[..]

Dat zou haar alleen maar verder in de hand werken haha. Ze is gek op water!
pi_41128427
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef Neuk het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik ben ondanks pil en condooms zwanger geraakt. Wat heeft mijn vriend dan? Toverballen?
Ik kom ff niet meer bij van het lachen
pi_41128588
Zo ben weer terug van overleg met de Gyn.
Op zich hebben we nog niets besloten
Zoals ik al zei zat ik niet met m'n gedachten bij een gewone bevalling, laat staan een stuit.
Nu vond de Gyn dat het in mijn situatie niet veel uitmaakt, en dat zij genoeg ervaring heeft om
het goed te begeleiden. Maar ze wilde ook wel met ons mee gaan met een KS, maar zou het zonde vinden omdat dit een ideale uitgangs positie zou zijn voor stuit bevalling

Dus wat is er afgesproken, we kunnen zaterdag a.s. om 9u komen, evt nog wat onderzoek oid doen of nog wat dingen bespreken. En evt voorzichtig gaan inleiden, met nog de mogelijkheid tot een KS. (heb al ontsluiting en verweking)
En als we zaterdag niet willen dan is er ook nog een KS geplanned voor 04-09 (39 wk + 1d )
Dus zal nu snel gaan gebeuren, uiterlijk 04 Sept ben ik al mama

Moeilijk hoor kiezen...
Het is geen exacte wetenschap, dus je weet nooit hoe het echt gaat lopen.

zie verder stuit topic
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41128803
gossie wel spannend inky!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:23:38 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41128931
Pinquit! Ik wil jou al de hele tijd vragen hoe het nou zat met die 9 hartjes, die een collega van een collega van je moeder gehoord had (of zoiets )! Weet je meer?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41129064
ohja.

het bleken er 10 (!! is 9 niet genoeg??)
en ze hebben er nu 7 "doodgemaakt"
en er zijn er nu nog 3 over, waarvan ze er nog 1 weg willen waarom weet ik ook niet. 3 is toch best haalbaar..? maar misschien is er 1 niet helemaal gezond, dat weet ik ook niet

mn ma heeft he tniet meer gevraagd, maar ik denk wel dat het een zwangerschap dmv medische hulp is geweest.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:28:38 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41129144
Oh jee toch. 10 kindjes in je buik, zeg. Wat een idee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41129236
dan krijg ik een beetje het 'aliengevoel'.. stom he?
pi_41129257
Inky veel succes met de bevalling
pi_41129766
Ben benieuwd of ze dan zoveel vruchtjes hebben weg laten halen op advies van de arts, want 3 of 4 kinderen kunnen toch ook wel gezond geboren worden toch? Al zijn ze dan meestal aan de kleine kant.
Maar misschien inderdaad waren er een heleboel met afwijkingen ofzo..
Bah echt een naar idee dat er van alles verwijderd moet worden.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41129808
3 is volgens mij gewoon ok, 4 wordt al wat minder gunstig dacht ik.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:51:39 #248
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41129931
Ik dacht daar toevallig straks nog aan, moet haast wel een medische bevruchting zijn geweest toch?

Zout-droppie, ja ik heb geschild! Goed he!! Ik word nog een echte huisvrouw!

Inky, volgens mij heb ik je vorige post niet helemaal gesnapt, je zei dat je kindje was ingedaald, met bips en benen omhoog, dan is er toch niets aan de hand? Of begrijp ik je verkeerd?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41129996
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hehehe, iemand merkte ook al op tegen mij dat ik zo'n milde uitstraling had gekregen
er zijn hier collega's die heel stil langs de muur gaan lopen als ik eraan kom
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:01:46 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41130255
bij een medische bevruchting lijken 10 hartjes me onwaarschijnlijk... Bij ivf worden max 2 embryo's teruggeplaatst, dat kunnen dus hooguit 4 kindjes worden, bij IUI wordt een poging meestal afgebroken bij 3 eicellen..
Maar ja, minimaal 5 eicellen van nature klinkt ook niet echt aannemelijk..

Inky, succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')