quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef Neuk het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ben ondanks pil en condooms zwanger geraakt. Wat heeft mijn vriend dan? Toverballen?
![]()
Het zal wel gewoon een soort misplaatste vorm van trots zijn om te roepen dat je superzaad hebt. Zolang het maar uit een goed hart komt kan ik het nog wel hebben. De mijne roept ook wel eens zulke dingen en hij bedoeld er dan meestal iets liefs mee te zeggen. Dat moet je er dan zelf wel uit zien te filteren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het gewoon zo dom klinken.."Superzaad"...kijk, ik was ook meteen zwanger en dat zelf door een condoom heen...maar dat superzaad geleuter vind ik echt iets voor 15-jarige pubers met acné.
Jij zegt wat ik niet durfdequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:07 schreef Vivi het volgende:
Jezus man, zeur niet zoMag ze dat alsjeblieft zelf bepalen!
Dat gevoel ken ik. Ik heb dat ergens gelezen dat je dat kan voelen maar ik voel het zo vaak dat ik me wel afvraag of dat wel de hik is en niet gewoon een ritmische beweging. Misschien is hij gewoon muzikaal aangelegd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:12 schreef PM-girl het volgende:
Ieniemienie heeft trouwens vaak de hik nu, tenminste dat denk ik, het hikken gaat erg vlug achter elkaar, vergeleken met mijzelf.
En ik kreeg laatst nog wel te horen dat mijn zwangerschap me liever maakte en minder licht ontvlambaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik niet durfde![]()
Ik kan veel minder hebben dan normaal. Misschien omdat ik ook nog steeds probeer alles te doen zoals voor de zwangerschap en dan de nachten met weinig slaap. Ik ben af en toe behoorlijk ontvlambaar en ben blij als mijn partner om 4 uur weer thuis is en de zorg over onze uitdagende peuter over kan nemen want mijn geduld raakt nu af en toe wel op. Vooral het niet luisteren en stoute dingen doen want mama staat toch niet zo snel meer opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
En ik kreeg laatst nog wel te horen dat mijn zwangerschap me liever maakte en minder licht ontvlambaar
Whaha! Ik heb een idee. Gebruik een plantenspuit! Net als ik met hond en kat die aan het rotzakken zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Vooral het niet luisteren en stoute dingen doen want mama staat toch niet zo snel meer opwat zijn ze gehaaid!
geeft zo'n zooitje. Moet je meteen weer dweilen.....en daar had je nu juist geen puf voor....verder een goed ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
[..]
Whaha! Ik heb een idee. Gebruik een plantenspuit! Net als ik met hond en kat die aan het rotzakken zijnWerkt prima!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
[..]
Whaha! Ik heb een idee. Gebruik een plantenspuit! Net als ik met hond en kat die aan het rotzakken zijnWerkt prima!
Ik kom ff niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef Neuk het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ben ondanks pil en condooms zwanger geraakt. Wat heeft mijn vriend dan? Toverballen?
![]()
Hehehe, iemand merkte ook al op tegen mij dat ik zo'n milde uitstraling had gekregenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
En ik kreeg laatst nog wel te horen dat mijn zwangerschap me liever maakte en minder licht ontvlambaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |