ach dat zag ik even over het hoofd, trouwens degene die de OP heeft gemaakt voor het feyenoord topicquote:
Nog niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoeveel is er voor Tiendalli betaald?
Checkquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom maakt een jood de topic aan pleur lekker op, afblijven !
Boeiend, hij zit toch niet te kloten verder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom maakt een jood de topic aan pleur lekker op, afblijven !
Alles beter dan Bosschaart hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Mja, Tiendalli begrijp ik wel, is een puinhoop bij jullie achter. Leonard begrijp ik dan weer niet..
Doopy, zou je trolls als deze achterwege willen laten ajb?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
Ja prachtige actie was dat, wachten rond de 16, wachten en dan net als je denkt dat hij zelf gaat schieten past hij hem naar een medespeler. Topper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag eigenlijk voor het eerst heel de wedstrijd op de guzman lopen letten. Wat een goede voetballer is dat toch, hij wordt eigenlijk neergehaald staat weer op en gaat zo tussen 2 man voorbij, was bij de middenlijn
Dat is dan ook weer niet waar. Bij ons bleven ze ook veel te lang talent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef devv05 het volgende:
De Guzman, leuke speler maar mag absoluut nog geen topper genoemd worden. Dat moet ie nog maar even zien te bewijzen. Bij Ajax zouden we het een talent genoemd hebben.
das wel weer zo..quote:
Volgens de geruchten is het 1.5 miljoen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoeveel is er voor Tiendalli betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |