Dat is idd een lange tijd, sterker nog: het kan zelfs jarén gaan durenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ja, want 1 jaar dgk streamen/tv kijken [afbeelding]
Ik denk dat FOK! wel meedoet...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is idd een lange tijd, sterker nog: het kan zelfs jarén gaan durenMaar ligt er wel aan of FOK! er iets mee gaat doen (apart forum) anders weet ik niet of ik het ga volgen
Wij hebben sinds gisteren een nieuw huisdier, een mot. Van mijn vriendin moet die dood, maar ik zei dat dat niet mag zeggen omdat ze anders een ban krijgtquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef kissa het volgende:
Er kruipt een huisjesslak aan de buitenkant van mijn raam omhoog![]()
Trusten![]()
![]()
Zeg dat niet te hard, Sabje mist haar kind en E10 kan die prima vervangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:08 schreef natronic het volgende:
bah ik erger mij rot aan die camping gast E10. Hij denkt die blonde barbiepop ff te kunnen scoren, maar dat gaat hem echt niet lukken met die worstevingertkjes
Ik voel borstvoeding aankomenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, Sabje mist haar kind en E10 kan die prima vervangen![]()
Truste Ruby, veel plezierquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef ruby het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Morgen op tijd weer op, want ik ga op vakantie.
Slaap lekker.
Dat mag wel, maar je mag het niet over de streams hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:38 schreef SuperMOM het volgende:Wat gek dat de SC niet loopt? Mag je hier niet zwaaien en kussen dan hier?
He, kanjerquote:
Alles prima hier, lang gelden dat ik me zo lekker heb gevoeldquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, kanjer![]()
![]()
Alles goed, kom maar snel weer terug van vakantie![]()
![]()
Zwaai zwaai ik ga het niet over streams hebben want daar irritteer ik me niet mateloos aanquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar je mag het niet over de streams hebbenDus ALLEEN zwaaien
![]()
Waar ga je het dan wel over hebben?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zwaai zwaai ik ga het niet over streams hebben want daar irritteer ik me niet mateloos aan![]()
Die liggen er bij mij allang uit. Wat een kneuzenbendequote:Op zondag 27 augustus 2006 04:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zwaai zwaai ik ga het niet over streams hebben want daar irritteer ik me niet mateloos aan![]()
Alleen?? Ik durf nog steeds niet alleen naar bovenquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die liggen er bij mij allang uit. Wat een kneuzenbende![]()
Ik ga zo maar eens boven kijken![]()
![]()
![]()
Ik wel, ik ben dapper ende stoerquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen?? Ik durf nog steeds niet alleen naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |