Nou succes dan maar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga maar eens struinen.
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb iets voor me liggen waar Sjaan en Hilde een moord voor zouden doen![]()
Truste![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Een echt gezichtsmassage apparaat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Truste![]()
![]()
Ik heb het net als Hilde op recept dus ze mogen komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Sssshhh, dit is een openbaar forum en de pliesie leest mee.
Kijk hier eens even...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het net als Hilde op recept dus ze mogen komen![]()
![]()
Ik heb 1 plantje in onze tuin staan maar met dit weer zal er weinig van te roken zijn ben ik bang![]()
Ik bedoel een slaapmiddel die je kan rokenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij![]()
Wat bedoel je![]()
Nog veel lekkerderquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een echt gezichtsmassage apparaat?![]()
Even opgeslagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk hier eens even...
Creatief met Wiet![]()
Is alleen voor vrouwen, ik wil mijn gezicht ook weleens masseren, maar ik zie nooit een man met zo'n apparaat staan in de advertentiesquote:
Een lekker warme maartse bui op mijn grafje is dan wel lekker ja!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Over 100 jaar hebben we een geweldige zomer in maart![]()
Getver, zo durft niemand meer te posten hier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een lekker warme maartse bui op mijn grafje is dan wel lekker ja!
Maandag weer, toch ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:43 schreef mazaru het volgende:
Is er vandaag geen uitzending van BB?
Ahh, ik was al bij 'uitzending gemist' wezen snuffelen, maar vandaar dat ik niets kon vindenquote:
Dat wordt dan wel lastig, zeker als er ook streams zijn voor DGKquote:BB moet wijken voor DGK
Met ingang van 2 oktober 2006 wordt de dagelijkse uitzending van Big Brother verschoven naar half zeven. Aansluitend wordt vanaf dan De Gouden Kooi uitgezonden.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Getver, zo durft niemand meer te posten hier.
Ze moeten DGK gewoon in Jan 2007 doen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik knal het maar even hier neer, want kwam het volgende tegen op MW:
[..]
Dat wordt dan wel lastig, zeker als er ook streams zijn voor DGK
Idd, daar zou ook eerst sprake van zijn, dit is geen handige zet lijkt me...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze moeten DGK gewoon in Jan 2007 doen...
ja, want 1 jaar dgk streamen/tv kijkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, daar zou ook eerst sprake van zijn, dit is geen handige zet lijkt me...
Ik ga wel de reguliere DGK uitzendingen volgen, maar ik houd het qua streams toch echt bij BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |