maakt niet uit, vind het best boeiendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef type_29 het volgende:
is dit fantasie of werkelijkheid?
Maakt dat wat uit? Wat is het verschil? Als een slet je zegt: "Ik ben aan de pil", is dat dan fantasie of werkelijkheid? Maakt dat wat uit als een leuke meid, op je wacht in je bed, haar benen gespreid... Stel jij haar dan ook deze zelfde vraag? Nou, super, respect, jij bent de held van vandaag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef type_29 het volgende:
is dit fantasie of werkelijkheid?
Grappig verhaal, mooi geschreven ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:35 schreef DrSeuss het volgende:
verhaal
hahaha je bent gewoon een laffe sukkel!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Wat is het verschil? Als een slet je zegt: "Ik ben aan de pil", is dat dan fantasie of werkelijkheid? Maakt dat wat uit als een leuke meid, op je wacht in je bed, haar benen gespreid... Stel jij haar dan ook deze zelfde vraag? Nou, super, respect, jij bent de held van vandaag.
Vast niet, ze heeft gewoon gelogen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:46 schreef appelsap het volgende:
Was ze nou aan de pil of niet?
Idd, z'n nickname past er ook wel bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Grappig verhaal, mooi geschreven ook![]()
Ik hoop echt dat jij ditzelfde ook nog meemaakt, een vrouw die je bedriegt en zwanger raakt. Ik durf te wedden dat ook jij dan “je plicht” verzaakt, de benen neemt en haar hier afkraakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hahaha je bent gewoon een laffe sukkel!![]()
Mijn kind? Welk kind? En waarom van mij? Vast van iemand anders, misschien iemand als jij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef Roquefort het volgende:
Stoer dat je het kind straft voor het domme gedrag van zijn/haar vader en moeder.
En over 15 jaar staat het programma Spoorloos opeens voor je deur met een kind dat naar je op zoek isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Mijn kind? Welk kind? En waarom van mij? Vast van iemand anders, misschien iemand als jij.
Misschien moet je daar eerst eens over praten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Vast niet, ze heeft gewoon gelogen!
En daarmee mij, haarzelf en ons kind bedrogen.
Je kan ook zwanger worden als je de pil wél slikt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef het.ismij het volgende:
appelsap,.. beetje onlogisch?
Als ze zelf zegt aan de pil te zijn, je samen instemt om zonder condoom of whatever te doen,.. en ineens komt ze blji met het verhaal van baby?
Dat heb k ook zoiets van heeyy hhhoooiii.
laterz
zoek het lekker uit met je knid dat indd van mij is maar waar k niet om heb gevraagd.
Helaas voor mij valt er weinig te eisen, ook al zou ik onomstotelijk kunnen bewijzen, dat er kwade opzet was in haar spel… Ze staat juridisch in haar recht, de vieze del. Daarbij kan in een rechtszaak eventueel, het zo zijn dat de rechter mij een DNA-test beveelt. Waarop ik wellicht te boek kom te staan, als de “echte” vader die krachtens de wet, verplicht moet betalen, alimentatie en vet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef het.ismij het volgende:
k zou abortus eisen!!
Simpel, het zaad wat je geloosd hebt tijdens de daad geeft je problemen die je maar voor lief moet nemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Helaas voor mij valt er weinig te eisen, ook al zou ik onomstotelijk kunnen bewijzen, dat er kwade opzet was in haar spel… Ze staat juridisch in haar recht, de vieze del. Daarbij kan in een rechtszaak eventueel, het zo zijn dat de rechter mij een DNA-test beveelt. Waarop ik wellicht te boek kom te staan, als de “echte” vader die krachtens de wet, verplicht moet betalen, alimentatie en vet!
Kunnen we a.u.b. wel serieus reageren? Wellicht kunnen de heren hier nog wat leren, van mijn ongelukkige avontuur. Blijven de reacties toch zo zuur, beneden peil, negatief of fout, kan een mod dan een schopje doen naar OUD?quote:
Wij zijn serieus, maar het is dan ook een actie typerend voor een kneus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Kunnen we a.u.b. wel serieus reageren? Wellicht kunnen de heren hier nog wat leren, van mijn ongelukkige avontuur. Blijven de reacties toch zo zuur, beneden peil, negatief of fout, kan een mod dan een schopje doen naar OUD?
Hierin heb je tot mijn grote spijt, enorm gelijk, dat is een feit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Angeles het volgende:
Ik vind het ook wel oerstom dat je je hebt laten ompraten om geen condoom te gebruiken terwijl je haar amper kende.
Jij hebt 3 weken met die slet in bed gelegen, niet ik, struisvogel-ei!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Mijn kind? Welk kind? En waarom van mij? Vast van iemand anders, misschien iemand als jij.
Bespeur ik hier een toon van jaloezie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:59 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jij hebt 3 weken met die slet in bed gelegen, niet ik, struisvogel-ei!
Ik zei “iemand als jij”, niet jij persé, misschien Rick, Ali, Yes-R, Ronald, René… Gewoon iemand die (wel) van haar houdt en wel voor hen zorgt, ze vast veel beter dan ik kan, een mooie toekomst bezorgt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:59 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jij hebt 3 weken met die slet in bed gelegen, niet ik, struisvogel-ei!
"Pap ben jij het?"quote:En over 15 jaar staat het programma Spoorloos opeens voor je deur met een kind dat naar je op zoek is
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
"Pap ben jij het?"
"Welk zo een blaag, bij mij aan de deur, ik zeker niet behaag, blijf weg met je gezeur!"
"Jah, dat is 'em.!"
Tja.. het is verleidelijk.. maar wees eens eerlijk.. ben je zelf niet dom, maar gigantisch oerstom dat je de eerste avond met een totaal onbekende al neukt, zonder condoom alleen maar omdat zij zegt dat je haar kent en dat je haar 'schatje'' bent?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:11 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Ik zei “iemand als jij”, niet jij persé, misschien Rick, Ali, Yes-R, Ronald, René… Gewoon iemand die (wel) van haar houdt en wel voor hen zorgt, ze vast veel beter dan ik kan, een mooie toekomst bezorgt.
Wat lul je nou dom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Wat is het verschil? Als een slet je zegt: "Ik ben aan de pil", is dat dan fantasie of werkelijkheid? Maakt dat wat uit als een leuke meid, op je wacht in je bed, haar benen gespreid... Stel jij haar dan ook deze zelfde vraag? Nou, super, respect, jij bent de held van vandaag.
Dude! de schrijfstijl is wel leuk, ik ga ervanuit dat het kul is.. (zo niet.. you bastard), maar door de stijl van schrijven vind ik 'm leuk hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:11 schreef type_29 het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom?
Je zet hier een heel verhaal op een geloofwaardige manier neer, daarom stel ik die vraag.
En als ik vraag of een meisje aan de pil is heeft niet alleen met kindjes krijgen te maken, ook een totaal andere context.
Ik snap trouwens ook niet wat mensen zo geweldig vinden aan je verhaal, het zal wel met de leeftijd met de posters te maken hebben.
Nou, laten we het langs de positieve kant bekijken... je hebt iig vruchtbaar spulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Kunnen we a.u.b. wel serieus reageren? Wellicht kunnen de heren hier nog wat leren, van mijn ongelukkige avontuur. Blijven de reacties toch zo zuur, beneden peil, negatief of fout, kan een mod dan een schopje doen naar OUD?
En vergeet niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Nou, laten we het langs de positieve kant bekijken... je hebt iig vruchtbaar spul
Ja, en succes met het opvoedenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
En vergeet niet...
Gefeliciteerd knul! ook al is het een ongelukje
Toepasselijk ;xquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:05 schreef MadMarco het volgende:
Zoekend op Internet, je pik in de hand. Profielen van sletjes in gans Nederland. Je waagde de gok en had weer eens beet, uren gesproken en toen volgde een date.
De bioscoop was niet genoeg, neuken moest je dus je vroeg: "hallo meisje ga je mee, dan kijken we op mijn kamer de nieuwe starwars dvd"
Ouders beneden, ze horen kabaal. Een krakend bed en vunzige taal. Zonder comdoom, want dat voelt zo slecht, nu is ze zwanger en heb jij één recht:
Betalen, betalen. misschien moet je wel lenen, en dit alles omdat je zaad terecht kwam... tussen haar benen
![]()
oh ik geloof wel dat er zulke dates plaatsvinden via internet, maar zijn verhaal echt is ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:34 schreef Megumi het volgende:
Ik geloof er geen drol van.
Gelukkig heb daar immers mijn hand niet aan verbrandt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:Ja, ik ben moe, dan is m'n rijmerij wat aan de sneue kant
Dat is ook precies de reden, waarom ik weiger verder aan deze discussie deel te nemen. Grammaticadeliquent en draaideurspellingsfraudeur, krijgen vrij spel. Ik slechts gezeur.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:24 schreef Dr.Death het volgende:
Alleen omdat het rijmt en dicht
Heeft het geen serieus gewicht?
Hopeloze amateur, hier heb je reden voor gezeur.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef brood_korst het volgende:
Wat een klote manier van schrijven heb jij, van dat gerijm en gekloot word ik helemaal niet blijDus houd a.u.b nu je muil of ik sla je heel hard met een marmeren zuil.
Moeder neuker, kerst ballon, dikhoofd met een vissenkom nu ik je deze dis heb gegeven mag je van mij best me billen afvegen
![]()
*stil* *mooi*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:21 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Hopeloze amateur, hier heb je reden voor gezeur.
Ik wil je gezicht nog wel eens zien en dan vooral wanneer, ik uit medelijden met je moeder haar impregneer, waarmee ik haar miserabele leven, toch nog een sprankje licht zal geven. Een kindje waar ze WEL trots op kan wezen, waar ze WEL mee wil spelen, WEL bij wil zijn, die WEL snel leert lezen al is het nog klein.
Een kind dat ze WEL aan familie durft laten zien, aan haar nichtjes en neefjes alle tien, aan vrienden, vriendinnen, haar werk, de buren. Zonder telkens te hoeven verduren, hoe iedereen schrikt of lacht als weleer, toen ze steevast iedere keer wanneer, ze zich met jou buiten durfde vertonen, de buurt uitliep om haar weg te honen, uit te joelen of zelfs te belagen, dat lelijke kind in die kinderwagen.
Bedankt voor je vele mooie woorden, ik hoop dat de FA's en modjes ze hoorden. From your lips to God's ears mijn vriend. Van een schopje naar ONZ ben ik niet gediend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:35 schreef Dr.Death het volgende:
Ik laat nu toch even de fustraties de vrije loop
Als een gedicht geen "langs de schaduw van jouw wanhoop"
of "kom naar dit feest
zoals er nog nooit een is geweest"
of "de a is van anja, dat zie je wel
je was altijd al een geile del"
of "Sint zat te denken
wat hij je moest schenken"
is, dan denken mensen die het lezen
"hmmm.. het zal wel onzin wezen"
Maar je kunt rijmend zeer serieus zijn
ook al lijkt het soms op ongein
rijmt het, maar ontbreekt de beat
dan snapt men het kennelijk niet
Heeft Shakespear ongein geschreven?
Al snap je het niet: Leven en laten leven
Lieve Seuss, beste woordenkunstenaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:04 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Bedankt voor je vele mooie woorden, ik hoop dat de FA's en modjes ze hoorden. From your lips to God's ears mijn vriend. Van een schopje naar ONZ ben ik niet gediend.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi shark bait
jij hebt een ban
en het interesseerd me geen reet
pan
owja wat leuk is is je zusje
kusje
ik sla je voor je kop
ik hou van een whop
permenu met cola
krijg maar ebola
maar ik vind je lief
of niet maar toch
pief
einde
Schrijven zonder te rijmen, wat vreemd, wat raar, dat lukt me nooit, dat speel ik niet klaar. Misschien wel iets anders, wat vind je hiervan: een uitleg waarom ik niet anders kan. "Dwangmatig rijmen" noem ik het dan! Een ziekte waardoor mijn geest geplaagd, niet kan voldoen aan wat je vraagt. Hiervoor moet toch plaats zijn, vind je niet? Tussen alle psychoses en liefdesverdriet? Dan wijd ik nu aan jou c_c, ook een regeltje of twee...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve Seuss, beste woordenkunstenaar
Ik denk nu bij mijzelf 'begreep je mijn punt maar'
Ik snap het wel, het is serieus bedoeld
Maar je had het toch wel een beetje aangevoeld?
Een topic als deze, wat een juweeltje het ook is
Lokt onzin uit, en dan gaat het mis
Je zegt immers dat het serieus is, waar je last van hebt
Dan wil je toch ook niet dat zo'n topic door de bagger verlept?
Ik wil je graag wederzien in R&P, heus waar
Maar probeer het eens zonder rijmerij, een keertje maar
Ik sluit je in mijn virtuele armen en houd je topic schoon
Zodra je het probeert met een serieuzere toon
Ik hoop dat je niet al te boos op me zal zijn
Users die je meteen haten zijn nooit fijn
Daarnaast gaat het gerucht dat je er goed uitziet
Zodoende hou ik je graag te vriend
Ik weet het, mijn rijmerij is niets vergeleken bij dat van jou
Maar deze clown neemt het met rijmschema's niet al te nauw
Liefs en kusjes, en graag tot kijk
Een kluns, een mod, een veenlijk
Ik zit te denken, te zoeken naar een gepast antwoordquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:08 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Schrijven zonder te rijmen, wat vreemd, wat raar, dat lukt me nooit, dat speel ik niet klaar. Misschien wel iets anders, wat vind je hiervan: een uitleg waarom ik niet anders kan. "Dwangmatig rijmen" noem ik het dan! Een ziekte waardoor mijn geest geplaagd, niet kan voldoen aan wat je vraagt. Hiervoor moet toch plaats zijn, vind je niet? Tussen alle psychoses en liefdesverdriet? Dan wijd ik nu aan jou c_c, ook een regeltje of twee...
Je ogen zijn prachtig, de kleur zo intens
Je blik oppermachtig, ze velt ieder mens
In je ogen zie ik het ontstaan van de wereld
De vonk van het leven, begin van de tijd
Ik kan er in zwemmen, verdrinken of dwalen
Betoverd, veroverd, ik raak mezelf kwijt
Je ogen zijn prachtig, het is eerlijk waar
Ze zijn me te machtig, dat stralende paar
Ze houden me vast, voor eeuwig gevangen
Bedwelmd door hun schoonheid, verloren, passé
Slechts één ding neem ik ze ernstig kwalijk
Ze leiden zo af van je décolleté
Als mens, brood_korst, was jij reeds gefaald, nog voor je teelbal was ingedaald. Al als puber, als kleuter, als kindje, als peuter, als zaadcel in je vader’s leuter. Het zou beter zijn als je nooit was geboren, als zaadloze vrucht reeds was afgestorven. Zo met de cyclus van mama mee: in een tampon en door de WC.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef brood_korst het volgende:
Heel hal heikel, der hangt een tekkel aan me eikel
Bim bam bom de TS is heel dom
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 06:46 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Als mens, brood_korst, was jij reeds gefaald, nog voor je teelbal was ingedaald. Al als puber, als kleuter, als kindje, als peuter, als zaadcel in je vader?s leuter. Het zou beter zijn als je nooit was geboren, als zaadloze vrucht reeds was afgestorven. Zo met de cyclus van mama mee: in een tampon en door de WC.
![]()
Dat is onvindbaar lieve schat, omdat ik er nooit één heb gehad. Maar niet getreurd, ik weet al wat: zodra ik in mijn mailbox kijk en daar een mooie foto prijkt, van jouw magnifieke physique, Misstique, stuur ik er één terug en wel tout de suite.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:18 schreef Misstique het volgende:
DrSeuss ik ben op zoek naar je onvindbare fotoboek.
rijmen is echt niet mijn ding..
Het kind is al geboren, je bent een beetje laat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je naam is vals, je profiel is logen!
Maar 'k zal uit naam van humor je wel gedogen.
quote:Ik wil je gezicht nog wel eens zien en dan vooral wanneer
ik uit medelijden met je moeder haar impregneer
waarmee ik haar miserabele leven
toch nog een sprankje licht zal geven
Een kindje waar ze wel trots op kan wezen
waar ze wel mee wil spelen,
wel bij wil zijn, die wel snel leert lezen
al is het nog klein.
Een kind dat ze wel aan familie durft laten zien
aan haar nichtjes en neefjes alle tien
aan vrienden, vriendinnen, haar werk, de buren
zonder telkens te hoeven verduren