Precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef bukgeit het volgende:
High Numbers!
Hut, pas nog ergens gelezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef bukgeit het volgende:
Op zijn debuutplaat uit 1977 werd Elvis Costello begeleid door de band Clover. Onder welke naam zou die band later vele malen succesvoller worden dan Costello?
Ik heb al even gekeken want om 9 uur overleg: nee, niet Engelsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:04 schreef Mark het volgende:Goedemorgen! On-topic: geen idee, maar het zal wel een Engelse band zijn?
Nou nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:40 schreef Mark het volgende:
het moeten toch wel Britten zijn?
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Even een antwoord op de vraag die DD zoekt......is dat Wannes van der Velde?
Oh, leek me logisch, aangezien Elvis C. Brits is. Dat opent teveel mogelijkheden, ik wacht wel af tot er meer hints of spelers beschikbaar zijnquote:
Het waren in Engeland neergestreken pubrockers. Eenmaal op eigen benen gingen ze steeds Amerikaanser klinken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Oh, leek me logisch, aangezien Elvis C. Brits is. Dat opent teveel mogelijkheden, ik wacht wel af tot er meer hints of spelers beschikbaar zijn
Is dat niet Huey Lewis en het News?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef bukgeit het volgende:
Op zijn debuutplaat uit 1977 werd Elvis Costello begeleid door de band Clover. Onder welke naam zou die band later vele malen succesvoller worden dan Costello?
Juist welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat niet Huey Lewis en het News?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:45 schreef bukgeit het volgende:
Introducing The Hardline According To Terrence Trent D'Arby
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:30 schreef peaceman het volgende:
Withney Houston
quote:LONDEN - Osama bin Laden is zo geobsedeerd door zangeres Whitney Houston dat hij zelfs heeft overwogen haar man, Bobby Brown, te vermoorden. Die suggestie, in The Daily Mail dinsdag, komt van een Sudanese dichteres die stelt vier maanden als Bin Ladens seksslavin te hebben gediend.
De vrouw, Kola Boof (37), schrijft een en ander in haar biografie Dagboek van een Verloren Meisje. "Hij vertelde me dat Whitney Houston de mooiste vrouw was die hij ooit had gezien."
Boof stelt dat de moslimextremist haar tien jaar geleden gijzelde en verkrachtte in een Marokkaans hotel. Hoewel hij de muziek afkeurde, zou hij het steeds maar over Whitney Houston hebben gehad. "Hij wilde een ontmoeting met haar regelen en haar een huis geven waar hij haar, als een van zijn vrouwen, kon bezoeken."
Playboy
Bin Laden vond Whitney "echt islamitisch maar gehersenspoeld door de Amerikaanse cultuur en door haar man", schrijft Boof. Ze trof in Osama's koffers ook de Playboy aan. Bin Laden keek verder graag naar Miami Vice en MacGyver.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tom Chaplin en Justin Hawkins
Gistermiddag idd, nog in dit topicquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef jerver73 het volgende:
die was min of meer net geweest
quote:An extended meditation on the art of being a DJ that ranges from thrash-tempo beatwork to downtempo, string-heavy musings,"
" isn't a trip-hop production as much as it is a post-modern composition achieved with a sampler instead of traditional notation. Over eight long minutes,
uses several samples to create a
suite of often melancholy music, a piece that consistently refuses to be pigeonholed into any musical style. There are only a few vocal samples, one from a bluesy soul track and another from a spoken-word reading by an increasingly out-of-control schizophrenic whitebread. Much of the rest is beatless and full of strings, an emotive composition that strives for a new level of feeling in electronic music and, for the most part, achieves it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |