Als het niet rekt dan scheurt het welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja komop zeg, je gaat toch niet met een meisje van 13 neuken!![]()
Dan scheuren ze helemaal open met een beetje pech.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Of erger, aan de ouders van dat meisje.
Heb al een keer een boze vader achter me aan gehad, wil ik niet meer hebben
Dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
net als met die scooter met speakertjes die video. die is kut, dit is the one and only jumpstyle video
Sorry hoor maar als je dit doet of leuk vind ben je toch wel een enorme staatsjosti Nee bigbrother is een lekker hoog niveau. Als je dat kijkt ben je ook een straatjostie
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als het niet rekt dan scheurt het wel![]()
Ja en dan? Op een plastic zeil neuken zodat je erna het bloed er makkelijk af kan spuiten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als het niet rekt dan scheurt het wel![]()
tis makkelijk, strak, geen gezeik over romantiek, ze voelen zich al tof genoeg, plus mits geen breezer, maagdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja komop zeg, je gaat toch niet met een meisje van 13 neuken!![]()
Dan scheuren ze helemaal open met een beetje pech.![]()
In hun bed en dan lekker naar huis op je brommerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja en dan? Op een plastic zeil neuken zodat je erna het bloed er makkelijk af kan spuiten?
Oh, en btw, wat niet scheurt, dat knippen we wel.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
tis makkelijk, strak, geen gezeik over romantiek, ze voelen zich al tof genoeg, plus mits geen breezer, maagd![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In hun bed en dan lekker naar huis op je brommer
en dan aangehouden worden omdat je kleren onder het bloed zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In hun bed en dan lekker naar huis op je brommer
Als ze weten dat je ouders vrijwel nooit thuis zijn weten ze al veel te veel over jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kan ook.Alleen is dat zo dat ze altijd hierheen willen komen, omdat mijn ouders vrijwel nooit thuis zijn.
![]()
Alleen mijn zus is soms thuis, maar die blijft tegenwooridg meer bij d'r vriend slapen dan hier.
Ik kan je zeggen, met een maagd neuken is echt niet tof.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan aangehouden worden omdat je kleren onder het bloed zitten![]()
ach joh, flikker dr wat glijmiddel in ofzo, gaat het wat makkelijker![]()
ik neem anders maar 1 'maat' mee naar een meisje hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je staat alleen zo voor lul bij je maten
| 1 2 3 | |kut | |____breezer... |___ | |
Ja euh, dat is stoer om mee te pimpen hoor, hoe wil ik ze anders het bed in lullen? Met mijn looks lukt het me meestal niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ze weten dat je ouders vrijwel nooit thuis zijn weten ze al veel te veel over je![]()
Joh die sletjes krijg je echt wel nat en glijmiddel helpt ook niet meer als je een 20 centimeter lange harde staaf in een opening ten grote van een cola flesdopje staat te stouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan aangehouden worden omdat je kleren onder het bloed zitten![]()
ach joh, flikker dr wat glijmiddel in ofzo, gaat het wat makkelijker![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja euh, dat is stoer om mee te pimpen hoor, hoe wil ik ze anders het bed in lullen? Met mijn looks lukt het me meestal niet.![]()
![]()
![]()
Dat is als je rekening met hun houdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen, met een maagd neuken is echt niet tof.Pas als je beide wat meer ervaring hebt wordt het echt tof.
De eerste paar keren is gewoon ronduit kut.
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn lange harde staaf geen 20 centimeter
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik neem anders maar 1 'maat' mee naar een meisje hoor![]()
![]()
Ik ben een gevoelig en meelevend persoon.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is als je rekening met hun houdGewoon flatsen en naar huis
![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is als je rekening met hun houdGewoon flatsen en naar huis
![]()
Dat is waar, moet lullen als brugman om te neuken meestalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja euh, dat is stoer om mee te pimpen hoor, hoe wil ik ze anders het bed in lullen? Met mijn looks lukt het me meestal niet.![]()
![]()
![]()
Opschepper, ik geloof je niet.quote:
Ook tov, meisjes die na 1 avond neuken zijn meestal wel ontiegelijk irritant dom dus je bespaart jezelf nogal wat momenten waarop je ze wil wurgenquote:
Ik wacht tot m'n huwelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Opschepper, ik geloof je niet.![]()
Lol, ik ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is waar, moet lullen als brugman om te neuken meestal
Dan verwachten ze dat je ze trakteertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Lol, ik ook.![]()
Of gewoon keihard pimpen met mijn geld, lukt meestal alleen in het begin van de maand, als ik net mijn loon heb.![]()
Dat is trouwens niet helemaal waar, meisjes krijgen wel vloeistoffen van me maar de helft wil het meestal niet doorslikkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan verwachten ze dat je ze trakteertEnige dame die vloeistof van me krijg is mijn motor
![]()
![]()
bij mij slikte 100% hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet helemaal waar, meisjes krijgen wel vloeistoffen van me maar de helft wil het meestal niet doorslikken
Ja boeit mij die paar euro?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan verwachten ze dat je ze trakteertEnige dame die vloeistof van me krijg is mijn motor
![]()
![]()
Lig je daar met je nieuwe vrouw die al sinds haar 14 wordt uitgewoond door gasten zoals dimi. Voel je niet eens meer iets als je in die straat van gribaltar ligt te stotenquote:
Sla em doodquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waarom praat er een klapdeurjosti tegen mij op msn.
(¯`·._.[H4L] [NL] NICK [NL] [H4L]._.·´¯) Dat was wel weer genoeg in de baas zn tijd! says:
eej
(¯`·._.[H4L] [NL] NICK [NL] [H4L]._.·´¯) Dat was wel weer genoeg in de baas zn tijd! says:
heb je jumpversie van Tetris gehoord?
Dimitri says:
Nee.
Dimitri says:
En waarschijnlijk wil ik dat ook niet.![]()
hahaha
dies vet hoor
Dimitri says:
haha
dan nieeet looool
Ik ben dus Dimitri.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lig je daar met je nieuwe vrouw die al sinds haar 14 wordt uitgewoond door gasten zoals dimi. Voel je niet eens meer iets als je in die straat van gribaltar ligt te stoten
Met mijn maandloon welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja boeit mij die paar euro?![]()
wie zei dat die vrouw ouder dan 14 moest zijn danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lig je daar met je nieuwe vrouw die al sinds haar 14 wordt uitgewoond door gasten zoals dimi. Voel je niet eens meer iets als je in die straat van gribaltar ligt te stoten
Meer werken, en keihard zodat de baas je opslag geeft.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
*PROEST* yeah surequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Meer werken, en keihard zodat de baas je opslag geeft.![]()
Ik niet, waarom zou ik. Raggen tot ik erbij neerval, haar badkamer slopen en douchen, naar huis. Oftewel zaterdagavond als ik niet te lui benquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]! Zo lomp doe ik het ook weer niet hoor.
Ik doe het met liefde, passie en tederheid.
Damn, dat klinkt gay.![]()
!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
wie zei dat die vrouw ouder dan 14 moest zijn dan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |