Ah sandra is zijn rechterhand, vond het ook al zo raar met die cavia constantquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarop?
Oh, en dit is wel een toerenteller voor jouw.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5771556981241627882&q=rpm
Hoef je Sandra niet meer te vragen.![]()
Fok! is wel traag hier zeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah sandra is zijn rechterhand, vond het ook al zo raar met die cavia constant
En waarop, hierop:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What else is newquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Fok! is wel traag hier zeg.
Heerlijke muziek, daar ga ik nou echt op los.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:35 schreef BazzieK het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3382491587979249836
Kanker, die gast moeten ze echt tegen zichzelf beschermen![]()
Ben jij trouwens die gast uit je fotoboek?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga binnenkort lekker mijn motor rijbewijsje halen gek.
En dan eens naar een Dax imi kijken
Was dat eerst geen 1400 euro voor een rijklare met kenteken?quote:Dax-50 : 1000 EURO
Dax-50 (honda look) : 1250 EURO
Dax-110 : 1100 EURO
Dax-110(honda look): 1350 EURO (1550 met kenteken)
Dax-125 : 1350 EUR0
Dax-125(honda look): 1600 EUR0 (1800 met kenteken)
Wie de fuck koopt dan ook zo'n kreng?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Was dat eerst geen 1400 euro voor een rijklare met kenteken?
Ik vind dat wel een leuk dingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie de fuck koopt dan ook zo'n kreng?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heerlijke muziek, daar ga ik nou echt op los.
![]()
![]()
Dank zij godquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
Die gast uit mijn fotoboek komt van images.google.com.
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!kerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dank zij godGebruikte geen smilies maar kenker wat is die gast lelijk
Post eens een foto van je hoofd dan![]()
![]()
Ik wil hem dan ook als brommer gaan gebruiken, alleen dan wat sneller (ik heb geen zin in boetes e.d.). Met 130cc blok is dit prima tot 100km/h op te fokken, en kan ik gemakkelijk mee gaan op de provinciale wegenquote:
Ja, zat ik me pas nog af te vragen.. Heb je er nog iets aan over gehouden? Levenslang gratis abbo op de telegraaf ofzo?quote:
Geen eens een excuus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, zat ik me pas nog af te vragen.. Heb je er nog iets aan over gehouden? Levenslang gratis abbo op de telegraaf ofzo?![]()
Aanklagen? Of vind je dat te ver gaan?quote:
Wehehe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wat met de raad van de journalistiek gedaan, maar die heeft de klacht ongegrond verklaard. Sja, in de krant was ik prima bedekt met een balkje.
Balen voor je dat je niet in de USA woont.quote:
quote:Sander zegt:
Soms kunnen 13 jarige meisjes best knap/geil/lekker zijn.
Sander zegt:
en dan lig ik snachts ion me bed
Sander zegt:
en dan ga ik fapfap doen
Sander zegt:
en dan fantaseren dat ik ze dwing tot sex!!
Silver // if i told you i love you will i get it any faster..? zegt:
bedankt voor de info
Sander zegt:
Sander zegt:
grapje
Sander zegt:
graag gedaan
Sander zegt:
en dan voel ik me altijd zo schuldig
en dan fantaseren dat ik ze dwing tot sex!!
Silver // if i told you i love you will i get it any faster..? zegt:!!!!11111
Sander zegt:
want stel dat ik het te vaak doe dat ik het in het echt ga doen
goed plan
Sander zegt:
leuk gesprek![]()
Wil ook zeker nog eens een SM erbij. Het liefste een CR500 ofzo, lekker bruut aangezien ik em toch voor erbij wilquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik haal ook meteen mijn motorrijbewijs als ik 18 ben, weet alleen nog niet wat voor motor, denk wel een SM, aangezien ik niet vies ben van een bosweggetje oid.![]()
Was het lekker?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wat met de raad van de journalistiek gedaan
Kan je toch niet maken man, 13 jarige meisjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:54 schreef no1uknow het volgende:
Gesprek over 13 jarige meisjes
Ik ben Sander en fs180 is Silver // if i told you i love you will i get it any faster..?
[..]
daarom was ik dr niet op ingegaan weetje.. kijk.. tis wel neuckbaar weetje, maar leg dat is uit aan je oudersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je toch niet maken man, 13 jarige meisjes14 is het minimum
![]()
![]()
Dit jaar is er wel veel naakt te zien zo schijnt hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef no1uknow het volgende:
Echt te dom die Big-Brother-kijkende mensen![]()
Of erger, aan de ouders van dat meisje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
daarom was ik dr niet op ingegaan weetje.. kijk.. tis wel neuckbaar weetje, maar leg dat is uit aan je ouders![]()
Ik ben nu sinds een ?maandje? ofzo weer vrijgezel, en heb alweer een keer gekust met een meisje van 13.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
daarom was ik dr niet op ingegaan weetje.. kijk.. tis wel neuckbaar weetje, maar leg dat is uit aan je ouders![]()
Ja kussenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik ben nu sinds een ?maandje? ofzo weer vrijgezel, en heb een keer gekust met een meisje van 13.![]()
![]()
Maar die ziet er dan ook uit als 16, en gedraagt zich ook zo.![]()
Zit daar verschil in dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja kussenHet gaat hier over keiharde neuqsecks in de kringspier ja!
![]()
![]()
![]()
AMEN!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja kussenHet gaat hier over keiharde neuqsecks in de kringspier ja!
![]()
![]()
![]()
net als met die scooter met speakertjes die video.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef no1uknow het volgende:
JUMPSTYLE THE ROCKZOORZ
http://video.google.nl/videoplay?docid=8905614074717854268&q=jumpstyle
Jumpstyle+Jumpen, ik kan het ook een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |