ja dat weet ik, maar ben gewoon op zoek naar een simpel plaatje met daarop een echt burberry vest. wie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:28 schreef schatje het volgende:
Burberry verkoopt geen vesten van ¤ 35,00. Het is dus nep.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef het.ismij het volgende:
ts, zoek gewwon een shop waar ze die zooi verkopen,..
Niet te gierig doen als je het per se wilt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef boyv het volgende:
en als de verkoper zegt dat ie het heeft gejat of via via heeft laten jatten, dan is het ook nep.
Maison de Bonneterie in Amsterdam (en Den Haag misschien) heeft Burberry volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze echt alleen in amsterdam kan krijgen, is het niet?
Ik zie den haag ook. Maar weer geen plaatjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:59 schreef boyv het volgende:
[..]
Maison de Bonneterie in Amsterdam (en Den Haag misschien) heeft Burberry volgens mij
1. Ik koop geen gestolen gedoeren, is voor paupers, nog stafbaar ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef -moi- het volgende:
Of van de vrachtwagen gevallen of uit een of ander land dat ze goedkoop verkoopt.
Je weet echt niet altijd of iets gestolen is als je het via marktplaats koopt.. dus dan is het echt niet strafbaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
1. Ik koop geen gestolen gedoeren, is voor paupers, nog stafbaar ook.
2. Burberry wordt niet goedkoop verkocht.
haha gewoon nep hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef -moi- het volgende:
ik had wel een echte burberry sjaal via marktplaats.. ziet er in ieder geval precies hetzelfde uit als de sjaals die ik in de burberry winkel zag in londen. Hij was 35 euro.
maar volgens mij kan dat wel hoor, dat die vesten bijv. voor 35 worden aangeboden. Of van de vrachtwagen gevallen of uit een of ander land dat ze goedkoop verkoopt. Want ik hoorde van iemand dat die sjaals in zuid spanje in de winkel ook voor 35 worden verkocht, terwijl ze in londen 125 oid zijn...
Nou daar vergis je je toch echt in hoor,in de USA is b.v Ralph Lauren en Tommy Hilfiger veel goedkoper om maar es wat te noemen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef boyv het volgende:
[..]
haha gewoon nep hoor
Die dingen vallen niet van de vrachtwagen en in Spanje kosten ze misschien maar een of twee tientjes minder, prijsverschil is er niet zoveel bij designerkleding. Anders zou iedereen z'n kleding toch wel uit Zuid-Spanje importeren?
Ik kom toevallig net uit de VS en het scheelt daar inderdaad wat met de prijs, maar het scheelt niet de prijs gedeeld door vijfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:39 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Nou daar vergis je je toch echt in hoor,in de USA is b.v Ralph Lauren en Tommy Hilfiger veel goedkoper om maar es wat te noemen...
Nee dat is waar.Je moet er eens zijn met de uitverkoopquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:46 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik kom toevallig net uit de VS en het scheelt daar inderdaad wat met de prijs, maar het scheelt niet de prijs gedeeld door vijf
Een merkpolo kost bij de Macy's volgens mij $45 tot $50 (met uitschieters, een Hugo Boss was nog steeds $80), terwijl die hier vaak rond de ¤50 tot ¤60 kosten, scheelt toch snel twee tientjes. Maar daar een sjaal van Burberry vinden voor een paar tientjes die hier zo'n ¤150 kost doe je dus echt niet.
Rotterdam heeft ook 2 winkels waar ze Burberry hebben, op de Lijnbaan 1tje en op de korte Lijnbaan 1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze echt alleen in amsterdam kan krijgen, is het niet?
Ja dat is echt de shit als je kleding zoekt. De uitverkoop is daat echt ziekelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:51 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Nee dat is waar.Je moet er eens zijn met de uitverkoop![]()
Macy's![]()
![]()
Die schotel!quote:
ze hebben die petjes ooit wel gehad, maar sinds 2004 worden ze niet meer gemaakt, dus ja er lopen veel mensen voor lul.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:06 schreef ook_gek het volgende:
ik heb me ooit laten vertellen dat Burberry not nooit petjes heeft gehad in de collectie.
Klopt dit? Zo ja dan lopen er heel veeeel mensen voor lul whehe
Hoeveel is dan zo'n typische bruin gehokt overhemd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb veel met Burberry gewerkt, dus ik kan gelijk zien of iets echt of nep is. Laat maar foto's zien dan zeg ik het wel. Die vesten zijn allemaal nep. De mensen die recent zo'n petje hebben gekocht hebben allemaal een nepper, want ze worden sinds 2004 niet meer gemaakt.
Een simpel echt Burberry vest kost je 150 euro en polo's kosten 69 euro, overhemden 79 euro.
Wat voor werk deed je toen dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb veel met Burberry gewerkt, dus ik kan gelijk zien of iets echt of nep is. Laat maar foto's zien dan zeg ik het wel. Die vesten zijn allemaal nep. De mensen die recent zo'n petje hebben gekocht hebben allemaal een nepper, want ze worden sinds 2004 niet meer gemaakt.
Een simpel echt Burberry vest kost je 150 euro en polo's kosten 69 euro, overhemden 79 euro.
ik deed de inkoop voor een modewarenhuis. Dus ik ben regelmatig bij Burberry geweest om collecties in te kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je toen dan?
109 of 119 euro.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:33 schreef dnzl het volgende:
[..]
Hoeveel is dan zo'n typische bruin gehokt overhemd?
Zo dat doe je netjes op jouw leeftijd. Warenhuis Metz&co misschien? daar verkopen ze toch ook burberry?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:12 schreef itsontoday het volgende:
[..]
ik deed de inkoop voor een modewarenhuis. Dus ik ben regelmatig bij Burberry geweest om collecties in te kopen.
Ik weet niet welke collectie jij hebt gezien. Maar die motiefjes worden gebruikt in de Burberry London lijn, dan komen ze natuurlijk ook niet in elk kledingstuk terug, maar wel regelmatig. Je hebt dan ook nog de eerste lijn: Prorsum, en hier zal je het motiefje helemaal niet tegenkomen. Er bestaat nu ook zoiets als Thomas Burberry en dat heeft eigenlijk weinig met het oude Burberry te maken, het komt uit Spanje en mag ook niet het bekende motief gebruiken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef VandaagNiet het volgende:
Als ik het goed heb gebruikt burberry niks meer van die motiefjes in hun kleding... Zag laatst er ook niks meer van hangen eigenlijk.
Het klinkt leuker dan het is hoor, na de zoveelste variant met het ruitje heb je het wel gezien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo dat doe je netjes op jouw leeftijd. Warenhuis Metz&co misschien? daar verkopen ze toch ook burberry?
Ja burberry als merk heb je snel gezien ja, maar het inkopen op zich lijkt me wel leuk werk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:19 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Het klinkt leuker dan het is hoor, na de zoveelste variant met het ruitje heb je het wel gezien.
Ja dat was zeker leuk werk en helemaal als de doorverkoop ook nog een beetje goed is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja burberry als merk heb je snel gezien ja, maar het inkopen op zich lijkt me wel leuk werk.
Waarom ben je gestopt dan? En hoe kom je op jouw leeftijd al aan zo'n baan??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja dat was zeker leuk werk en helemaal als de doorverkoop ook nog een beetje goed is.
Dat is een beetje vanzelf gegaan eigenlijk. Ik ben gewoon op de kledingafdeling begonnen en kreeg steeds meer verantwoordelijkheden. Op een gegeven moment hield ik me alleen nog bezig met de inkoop. Ik denk dat dat ook de beste manier is, omdat je op de afdeling zelf pas echt ziet wat er goed verkoopt en waar er vraag naar is. Ik ben gestopt omdat ik naar het buitenland wil en iets voor mezelf wil opzetten, maar misschien ga ik het in de toekomst wel weer doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt dan? En hoe kom je op jouw leeftijd al aan zo'n baan??
Klinkt leuk. En bij welk warenhuis was het als ik vragen mag??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Dat is een beetje vanzelf gegaan eigenlijk. Ik ben gewoon op de kledingafdeling begonnen en kreeg steeds meer verantwoordelijkheden. Op een gegeven moment hield ik me alleen nog bezig met de inkoop. Ik denk dat dat ook de beste manier is, omdat je op de afdeling zelf pas echt ziet wat er goed verkoopt en waar er vraag naar is. Ik ben gestopt omdat ik naar het buitenland wil en iets voor mezelf wil opzetten, maar misschien ga ik het in de toekomst wel weer doen.
Veel vragen hoor maar niet erg, ik zet alleen liever niet mijn cv op internet als je het niet erg vind. Ik wil in het buitenland en dan denk ik aan indonesie een horecagelegenheid opzetten, dus ja dat is totaal een andere richting.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Klinkt leuk. En bij welk warenhuis was het als ik vragen mag??
Wat wil je voor jezelf gaan opzetten dan?
Ik kijk nogal veel naar sneakers op ebay en daar zijn ook veel fakes van en er zijn een aantal dingen waaraan je dat kan zien. 1 van de hoofdregels om fake te herkennen is:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef Rapaille het volgende:
Ik denk dat ruim 90% op marktplaats en ebay nep is. Is met bijna alle 'status' merken met grote logo's zo
Da's nog best duur, in Turkije heb je ze voor een tientje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef -moi- het volgende:
. Want ik hoorde van iemand dat die sjaals in zuid spanje in de winkel ook voor 35 worden verkocht
ja die zijn echt nep nepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Da's nog best duur, in Turkije heb je ze voor een tientje.![]()
Ik ga over 2 weken naar de pcquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:52 schreef woniya het volgende:
Gek vroeguh liepen alleen deftige oudere dames en heren in Burberry (regenjassen en sjaals)Staat ook erg mooi daar niet van. In de PC Hooftstraat zul je waarschijnlijk wel kunnen slagen voor de echte Burberry spullen, maar moet je een dikke portemonnee meenemen.Als het 35 euro is op Marktplaats zou ik dat lekker doen, je ziet toch geen verschil, hou je nog wat over voor mooie klassieke schoenen. (het is nu uitverkoop in de PC.)![]()
niet alle winkels. Als je Burberry polo's zoekt moet je naar Players in de pc hoofTstraat of Metz & Co in de Leidsestraat. Volgens mij kosten ze 69 euro.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef Snever het volgende:
Is op elke zondag de pc hoofdstraat geopend?
En die winkels zijn wel op zondag open?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef itsontoday het volgende:
[..]
niet alle winkels. Als je Burberry polo's zoekt moet je naar Players in de pc hoofTstraat of Metz & Co in de Leidsestraat. Volgens mij kosten ze 69 euro.
oke bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ja, de winkels in het centrum van A'dam zijn iedere zondag open. Al jaren.
Dat willen de mensen toch??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef DarkManta het volgende:
Burberry is voor oude lullen, iedere keer dat geblokte weer![]()
En daar betaal je dan grof voor
Okequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:24 schreef woniya het volgende:
[..]
Dat willen de mensen toch??Ik vind het ook zonde van mijn geld hoor, als ik hoor dat je die bedragen moet neerleggen voor een vestje of een polo. Ik hou wel van merkspullen overigens, maar ik koop vaak in de uitverkoop bij goede winkels, dat scheelt bakken met geld, en prachtige leren schoenen van goede kwaliteit vind ik gaaf, die koop ik ook voor veel minder. Ik koop ook mooie dingen van de markt basic t- shirts bijv.die ik dan combineer met een duur colbertje (wat ik uiteraard in de uitverkoop heb aangeschaft) Zo hou je het betaalbaar en kun je nog wat sparen.
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef Beach het volgende:
Trouwens wat maakt het uit of het nep of echt is; het ziet er sowieso niet uit![]()
Elke breezahboy loopt tegenwoordig ermee.
Wil je daarmee geassocieerd worden?
Wel een vette bankrekening hihihiquote:Op zondag 27 augustus 2006 05:57 schreef Pascal86 het volgende:
En dan een duur merk dragen terwijl je er goedkoop voor hebt betaalt![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:14 schreef leeson het volgende:
Wil je foto's zien dan moet je eens kijken op de site van burberry online usa. Daar staan allemaal foto's op van originele burberryspullen. Ga als je naar een echte zaak van Burberry wilt gewoon naar Keulen of Frankfurt, daar zijn zaken die alleen maar Burberry verkopen.
Burberry Rules!!!!![]()
Een goede neppert...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef -moi- het volgende:
ik had wel een echte burberry sjaal via marktplaats.. ziet er in ieder geval precies hetzelfde uit als de sjaals die ik in de burberry winkel zag in londen. Hij was 35 euro.
in Arnhem?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:16 schreef hydrah het volgende:
Ik kan je een aantal tips geven over het herkennen van originele burberry kleren.
1. Het motief, 3 zwarte strepen horizontaal, met 2 rode strepen (de 2 rode strepen zijn even breed als 1 zwarte streep) en dan nog 3 zwarte strepen verticaal 2 witte daar tussen en 2 rode aan de zijkanten.
2. Het kaartje is altijd zwart waar Burberry London instaat geschreven in het wit.
3, Bij sweaters is het zo dat de schouders voorzien zijn van het patroon.
Ik heb mijn cashmere Burberry sjaal gekocht in Arnhem schuin tegenover de c&a, deze was 220 euro. De blousen daar zijn rond de 100 euro, swaters rond de 250, parapluis rond de 100 en petjes rond de 80.
Veel geluk met zoeken.
ik vul even aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:16 schreef hydrah het volgende:
Ik kan je een aantal tips geven over het herkennen van originele burberry kleren.
1. Het motief, 3 zwarte strepen horizontaal, met 2 rode strepen (de 2 rode strepen zijn even breed als 1 zwarte streep) en dan nog 3 zwarte strepen verticaal 2 witte daar tussen en 2 rode aan de zijkanten.
2. Het kaartje is altijd donkerblauw waar Burberry London instaat geschreven in het wit.
3, Bij sweaters is het zo dat de schouders voorzien zijn van het patroon of de ellebogen.
Ik heb mijn cashmere Burberry sjaal gekocht in Arnhem schuin tegenover de c&a, deze was 220 euro. De blousen daar zijn rond de 100 euro, swaters rond de 250, parapluis rond de 100 en petjes rond de 80.
Veel geluk met zoeken.
Excuse Moi.quote:
Hey, je zegt dat je hem in arnhem gehaald hebt. Tegenover de C&A zit New Yorker. Daar misschien?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef hydrah het volgende:
[..]
Excuse Moi.
Na inspectie vanochtend op de sjawl die ik omhad moet ik inderdaad concluderen dat het donkerblauw is.
Zou niet weten waar die moet zitten. Kom er elke dag en nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef Stansfield het volgende:
In arnhem heb je toch een winkel die iets van country nog iets heet wat burberry verkoopt?
Ja ik weet niet precies of het de C&A zit, hij zit in iedengeval op zo'n hoek, met van die groene boarding enzo. het kan ook goed de Hema zijn geweest, of zit die nu tegenover de Macdonalds.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:06 schreef Snever het volgende:
[..]
Hey, je zegt dat je hem in arnhem gehaald hebt. Tegenover de C&A zit New Yorker. Daar misschien?
Weet al waar het isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:55 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies of het de C&A zit, hij zit in iedengeval op zo'n hoek, met van die groene boarding enzo. het kan ook goed de Hema zijn geweest, of zit die nu tegenover de Macdonalds.
In iedengeval kan je ze daar kopen.
Note, hier hadden ze vorig jaar alleen de Cashmere versie maar dat is dan wel de beste en ook nog anti kriebel![]()
Succes met je zoektocht voor niets! Deze winkel heette Hendricksen. Deze is echter sinds een aantal maanden failliet en onlangs gesloten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Weet al waar het isVandaag even kijken
![]()
Hoe stom ben je als je dat geloofd !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef Beekgtv het volgende:
Ik ken iemand die de echte burberry kan leveren... b.v sjaal zo'n 50 euro. Deze persoon heeft een vriend werkend in Londen Burberry magazijn...
Trouwens een echte sjaal in van casmier, of zijde. Kantoenlook (neppers) haal je er zo uit!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef Beekgtv het volgende:
Ik ken iemand die de echte burberry kan leveren... b.v sjaal zo'n 50 euro. Deze persoon heeft een vriend werkend in Londen Burberry magazijn...
Kuch...hoe stom ben je als je NIET geloofquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hoe stom ben je als je dat geloofd !![]()
Jij bent grappigquote:
Ja die 'fabrieksfout' is ook een goed excuus. Net als bij die Evisubroeken; het waren gewoon echte, maar dan met een fabrieksfoutquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef mirannie het volgende:
Ik had sjaals die regelrecht uit de fabriek van Burberry kwamen, alleen dan met een fabrieksfout, de labels ontbraken. Ik kocht ze in voor 5 euro. Had er 30 en had ze binnen 2 weken allemaal verkocht voor gemiddeld 20 euro per stuk. Heb er een leuke vakantie van gehad![]()
Denk je nou echt dat wanneer je bij het magazijn van Burberry werkt (in Londen, een nederlander *proest*). Dat ze dan zeggen van " neem maar een doosje mee, we hebben er toch genoeg, kan jij ze lekker doorverkopen !"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef Beekgtv het volgende:
[..]
Kuch...hoe stom ben je als je NIET geloof![]()
[..]
Jij bent grappig![]()
Jij bent ziek in je hoofdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef Beekgtv het volgende:
Ik ken iemand die de echte burberry kan leveren...
Trouwens een echte sjaal in van casmier, of zijde. Kantoenlook (neppers) haal je er zo uit!!
Voor de duidelijkheid, eigen foto
http://img237.imageshack.us/my.php?image=dsc00001hy9.jpg
Zo ziet een echte burberry casmier sjaal uit...koste 250 euro
normaal dan he![]()
Ik heb een Burberry ruit achtige sjawl van Corneliani, ook van 100% kashmir die koste mij 110e. Dus mochten mensen die 250e te veel vinden voor een kashmir burberry sjawl ga dan voor de Corneliani. Ik heb hem gekocht bij de Londen City Club in Rotterdam.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef Beekgtv het volgende:
Ik ken iemand die de echte burberry kan leveren...
Voor de duidelijkheid, eigen foto
http://img237.imageshack.us/my.php?image=dsc00001hy9.jpg
Zo ziet een echte burberry casmier sjaal uit...koste 250 euro
normaal dan he![]()
jij niet alleen in je hoofd.................eiquote:
Hou jij het bij lego...heb je meer verstand vanquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef boyv het volgende:
apart
Die hebben dan zeg maar nog een achterstand op hun al bestaande achterstand
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef boyv het volgende:
apart
Die hebben dan zeg maar nog een achterstand op hun al bestaande achterstand
Heb je dr uitgelachen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:34 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hilarisch.
Mwa, mijn vriendin had vandaag een B. polo aan, en tja,...
Lelijk motief. Picknickkleed -achtige print
![]()
quote:
En dat dat ding er niet uit zag maakte dr niet uit? Of durfde je dat niet te zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Nee, ze lachte mij uit omdat ik een RL polo aanhad
, ik maakte haar uit voor een oud kutje, zij mij voor een schoonmaakster. RL staat lager in de hierachie van de merken dan Burberry... schijnt
.
Och, het gaat uiteindelijk om het merkje naturlichquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
En dat dat ding er niet uit zag maakte dr niet uit? Of durfde je dat niet te zeggen![]()
en de mode, jeweetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Och, het gaat uiteindelijk om het merkje naturlich![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:04 schreef alors het volgende:
Iedereen denk toch dat het nep is, dus wat maakt het uit?
Hebben ze maar 1 knoopje of zijn de knoopgaten verborgen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef kipk het volgende:
http://www.ld-productions.nl/polo.jpg
Ze bestaan tog egt hooregte polo's.. deze 2 heb ik vorige week gekocht bij londen city club in alkmaar inclusief de bon. Totale kosten 149.99¤
zien er leuk uitquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef kipk het volgende:
Ze bestaan tog egt hooregte polo's.. deze 2 heb ik vorige week gekocht bij londen city club in alkmaar inclusief de bon. Totale kosten 149.99¤
heb je toevallig nog andere foto's ervan, want ik ken dit model niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:41 schreef kipk het volgende:
Voor die prijs kun je toch geen echte burberry zooi kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:04 schreef Jack_is_Back het volgende:
Er zit een kaartje bij enzo maar is die wel echt?
http://www.marktplaats.nl(...)sten.html%3Fxref%3D1
ja want bij Paul Smith staat dat kut aapje er niet zo groot opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:32 schreef cultheld het volgende:
Ik weiger polo's/sweaters van Burberry te kopen. Er is zoveel namaak van dat het gewoon niet meer leuk is om Burberry te dragen. Ik zou alleen kleding van BB overwegen als dat logo niet zo prominent aanwezig zou zijn. Als je toch iets Brits wilt hebben, dan raad ik je Pringle of Scotland en Paul Smith aan.
Dat is Paul Frankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja want bij Paul Smith staat dat kut aapje er niet zo groot op![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja want bij Paul Smith staat dat kut aapje er niet zo groot op![]()
Hendriksen verkocht ze eerder wel maar daar zit nu die louche excecutie verkoop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef Jack_is_Back het volgende:
weet iemand nog een winkel in Arnhem waar ze het verkopen?
Nee volgens mij verkopen ze geen Burberry bij de globe, wel lacoste...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hendriksen verkocht ze eerder wel maar daar zit nu die louche excecutie verkoop.
Heel misschien bij de globe, anders zou ik het niet weten.
Aramani is dat weer een namaak merk van Armani, of andersom?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
250e voor een burberry sjaal zou ik nooit neerleggen
Maar wel 65e voor een Aramani underwear ( wat je ook gewoon als normaal t-shirt kan dragen ) shirt.
Heerlijke stof
Trouwens bij outlet centers krijg je ook mooie dingen als je goed zoekt
Echter geen burberry
Hier in Maastricht in de stokstraat hebje je aantal winkels in de Stokstraat die onder andere Burberry verkopen.
Weet alleen niet hoe ze heten want het zijn vrouwenwinkels
Maison Louis (Grote Straat 39)quote:Op zondag 18 maart 2007 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
250e voor een burberry sjaal zou ik nooit neerleggen
Maar wel 65e voor een Aramani underwear ( wat je ook gewoon als normaal t-shirt kan dragen ) shirt.
Heerlijke stof
Trouwens bij outlet centers krijg je ook mooie dingen als je goed zoekt
Echter geen burberry
Hier in Maastricht in de stokstraat hebje je aantal winkels in de Stokstraat die onder andere Burberry verkopen.
Weet alleen niet hoe ze heten want het zijn vrouwenwinkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |