abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41076000
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Dat is een beetje vanzelf gegaan eigenlijk. Ik ben gewoon op de kledingafdeling begonnen en kreeg steeds meer verantwoordelijkheden. Op een gegeven moment hield ik me alleen nog bezig met de inkoop. Ik denk dat dat ook de beste manier is, omdat je op de afdeling zelf pas echt ziet wat er goed verkoopt en waar er vraag naar is. Ik ben gestopt omdat ik naar het buitenland wil en iets voor mezelf wil opzetten, maar misschien ga ik het in de toekomst wel weer doen.
Klinkt leuk. En bij welk warenhuis was het als ik vragen mag??
Wat wil je voor jezelf gaan opzetten dan?
pi_41076239
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:15 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Klinkt leuk. En bij welk warenhuis was het als ik vragen mag??
Wat wil je voor jezelf gaan opzetten dan?
Veel vragen hoor maar niet erg, ik zet alleen liever niet mijn cv op internet als je het niet erg vind. Ik wil in het buitenland en dan denk ik aan indonesie een horecagelegenheid opzetten, dus ja dat is totaal een andere richting.
pi_41076373
Zo dat is zeker wat anders. Maar ja nu maar weer offtopic.
pi_41080211
Ik denk dat ruim 90% op marktplaats en ebay nep is. Is met bijna alle 'status' merken met grote logo's zo
pi_41080290
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef Rapaille het volgende:
Ik denk dat ruim 90% op marktplaats en ebay nep is. Is met bijna alle 'status' merken met grote logo's zo
Ik kijk nogal veel naar sneakers op ebay en daar zijn ook veel fakes van en er zijn een aantal dingen waaraan je dat kan zien. 1 van de hoofdregels om fake te herkennen is:

Is het te mooi om waar te zijn dan is het ook te mooi om waar te zijn en dus fake.
pi_41080973
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef -moi- het volgende:
. Want ik hoorde van iemand dat die sjaals in zuid spanje in de winkel ook voor 35 worden verkocht
Da's nog best duur, in Turkije heb je ze voor een tientje.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_41081202
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Da's nog best duur, in Turkije heb je ze voor een tientje.
ja die zijn echt nep nep
Strawberry Flavour..
pi_41090025
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef -moi- het volgende:

[..]

ja die zijn echt nep nep
dat heft elkaar op, dus dan heb je een echte
pi_41129945
Gek vroeguh liepen alleen deftige oudere dames en heren in Burberry (regenjassen en sjaals)Staat ook erg mooi daar niet van. In de PC Hooftstraat zul je waarschijnlijk wel kunnen slagen voor de echte Burberry spullen, maar moet je een dikke portemonnee meenemen.Als het 35 euro is op Marktplaats zou ik dat lekker doen, je ziet toch geen verschil, hou je nog wat over voor mooie klassieke schoenen. (het is nu uitverkoop in de PC.)
pi_41133202
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:52 schreef woniya het volgende:
Gek vroeguh liepen alleen deftige oudere dames en heren in Burberry (regenjassen en sjaals)Staat ook erg mooi daar niet van. In de PC Hooftstraat zul je waarschijnlijk wel kunnen slagen voor de echte Burberry spullen, maar moet je een dikke portemonnee meenemen.Als het 35 euro is op Marktplaats zou ik dat lekker doen, je ziet toch geen verschil, hou je nog wat over voor mooie klassieke schoenen. (het is nu uitverkoop in de PC.)
Ik ga over 2 weken naar de pc

Hoeveel zal een polo nu kosten?
pi_41139111
Is op elke zondag de pc hoofdstraat geopend?
pi_41140024
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef Snever het volgende:
Is op elke zondag de pc hoofdstraat geopend?
niet alle winkels. Als je Burberry polo's zoekt moet je naar Players in de pc hoofTstraat of Metz & Co in de Leidsestraat. Volgens mij kosten ze 69 euro.
pi_41144397
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef itsontoday het volgende:

[..]

niet alle winkels. Als je Burberry polo's zoekt moet je naar Players in de pc hoofTstraat of Metz & Co in de Leidsestraat. Volgens mij kosten ze 69 euro.
En die winkels zijn wel op zondag open?

Van de rest is madama tussaud wel open op zondag toch?
pi_41177937
?
pi_41178670
Ja, de winkels in het centrum van A'dam zijn iedere zondag open. Al jaren.
pi_41193996
Tip de Bruin in Amsterdam verkoop ook Burberry. Tig maanden terug sweaters zien liggen, beginnen vanaf iets van 250 euro volgens mij.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_41201877
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ja, de winkels in het centrum van A'dam zijn iedere zondag open. Al jaren.
oke bedankt
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:11:10 #68
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_41201998
Burberry is voor oude lullen, iedere keer dat geblokte weer
En daar betaal je dan grof voor
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_41202403
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef DarkManta het volgende:
Burberry is voor oude lullen, iedere keer dat geblokte weer
En daar betaal je dan grof voor
Dat willen de mensen toch?? Ik vind het ook zonde van mijn geld hoor, als ik hoor dat je die bedragen moet neerleggen voor een vestje of een polo. Ik hou wel van merkspullen overigens, maar ik koop vaak in de uitverkoop bij goede winkels, dat scheelt bakken met geld, en prachtige leren schoenen van goede kwaliteit vind ik gaaf, die koop ik ook voor veel minder. Ik koop ook mooie dingen van de markt basic t- shirts bijv.die ik dan combineer met een duur colbertje (wat ik uiteraard in de uitverkoop heb aangeschaft) Zo hou je het betaalbaar en kun je nog wat sparen.
pi_41206097
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 19:24 schreef woniya het volgende:

[..]

Dat willen de mensen toch?? Ik vind het ook zonde van mijn geld hoor, als ik hoor dat je die bedragen moet neerleggen voor een vestje of een polo. Ik hou wel van merkspullen overigens, maar ik koop vaak in de uitverkoop bij goede winkels, dat scheelt bakken met geld, en prachtige leren schoenen van goede kwaliteit vind ik gaaf, die koop ik ook voor veel minder. Ik koop ook mooie dingen van de markt basic t- shirts bijv.die ik dan combineer met een duur colbertje (wat ik uiteraard in de uitverkoop heb aangeschaft) Zo hou je het betaalbaar en kun je nog wat sparen.
Oke
pi_41207514
Trouwens wat maakt het uit of het nep of echt is; het ziet er sowieso niet uit
Elke breezahboy loopt tegenwoordig ermee.
Wil je daarmee geassocieerd worden?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41213389
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef Beach het volgende:
Trouwens wat maakt het uit of het nep of echt is; het ziet er sowieso niet uit
Elke breezahboy loopt tegenwoordig ermee.
Wil je daarmee geassocieerd worden?
pi_41215129
Pauper.

Merkkleding via marktplaats kopen .
www.pvda.nl
Steun!
  zondag 27 augustus 2006 @ 05:57:02 #74
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_41216205
En dan een duur merk dragen terwijl je er goedkoop voor hebt betaalt
Because they will last that long.
pi_41216491
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 05:57 schreef Pascal86 het volgende:
En dan een duur merk dragen terwijl je er goedkoop voor hebt betaalt
Wel een vette bankrekening hihihi
pi_41222404
Wil je foto's zien dan moet je eens kijken op de site van burberry online usa. Daar staan allemaal foto's op van originele burberryspullen. Ga als je naar een echte zaak van Burberry wilt gewoon naar Keulen of Frankfurt, daar zijn zaken die alleen maar Burberry verkopen.
Burberry Rules!!!!
pi_41224737
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:14 schreef leeson het volgende:
Wil je foto's zien dan moet je eens kijken op de site van burberry online usa. Daar staan allemaal foto's op van originele burberryspullen. Ga als je naar een echte zaak van Burberry wilt gewoon naar Keulen of Frankfurt, daar zijn zaken die alleen maar Burberry verkopen.
Burberry Rules!!!!
pi_41242833
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef -moi- het volgende:
ik had wel een echte burberry sjaal via marktplaats.. ziet er in ieder geval precies hetzelfde uit als de sjaals die ik in de burberry winkel zag in londen. Hij was 35 euro.
Een goede neppert...
Ik was vorig jaar met mijn (toenmalige ) vriend in London en wilde voor mijn moeder een echte Burberry sjaal meenemen omdat ze die zo mooi vind. Wij dus naar Harrods, daar kostte zo'n gewone sjaal als waar veel mensen nu mee rondlopen 75 pond! Dus die sjaal via marktplaats kan onmogelijk echt zijn geweest....
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:16:07 #79
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_41248121
Ik kan je een aantal tips geven over het herkennen van originele burberry kleren.

1. Het motief, 3 zwarte strepen horizontaal, met 2 rode strepen (de 2 rode strepen zijn even breed als 1 zwarte streep) en dan nog 3 zwarte strepen verticaal 2 witte daar tussen en 2 rode aan de zijkanten.

2. Het kaartje is altijd zwart waar Burberry London instaat geschreven in het wit.

3, Bij sweaters is het zo dat de schouders voorzien zijn van het patroon.

Ik heb mijn cashmere Burberry sjaal gekocht in Arnhem schuin tegenover de c&a, deze was 220 euro. De blousen daar zijn rond de 100 euro, swaters rond de 250, parapluis rond de 100 en petjes rond de 80.

Veel geluk met zoeken.
pi_41249422
Een sjaal van 250 euro kopen?!?!
Ieder zn ding blijkt maar weer.
pi_41260298
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:16 schreef hydrah het volgende:
Ik kan je een aantal tips geven over het herkennen van originele burberry kleren.

1. Het motief, 3 zwarte strepen horizontaal, met 2 rode strepen (de 2 rode strepen zijn even breed als 1 zwarte streep) en dan nog 3 zwarte strepen verticaal 2 witte daar tussen en 2 rode aan de zijkanten.

2. Het kaartje is altijd zwart waar Burberry London instaat geschreven in het wit.

3, Bij sweaters is het zo dat de schouders voorzien zijn van het patroon.

Ik heb mijn cashmere Burberry sjaal gekocht in Arnhem schuin tegenover de c&a, deze was 220 euro. De blousen daar zijn rond de 100 euro, swaters rond de 250, parapluis rond de 100 en petjes rond de 80.

Veel geluk met zoeken.
in Arnhem?

tegenover de C&A

Ik kom elke dag in Arnhem maar waar C&A nu zit? Het nieuwe gedeelte misschien?

[ Bericht 4% gewijzigd door Snever op 28-08-2006 18:43:39 ]
pi_41271427
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:16 schreef hydrah het volgende:

2. Het kaartje is altijd donkerblauw waar Burberry London instaat geschreven in het wit.

3, Bij sweaters is het zo dat de schouders voorzien zijn van het patroon of de ellebogen.

Veel geluk met zoeken.
ik vul even aan
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:01:54 #83
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_41283420
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef itsontoday het volgende:

[..]

ik vul even aan
Excuse Moi.
Na inspectie vanochtend op de sjawl die ik omhad moet ik inderdaad concluderen dat het donkerblauw is.
pi_41291155
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:01 schreef hydrah het volgende:

[..]

Excuse Moi.
Na inspectie vanochtend op de sjawl die ik omhad moet ik inderdaad concluderen dat het donkerblauw is.
Hey, je zegt dat je hem in arnhem gehaald hebt. Tegenover de C&A zit New Yorker. Daar misschien?
pi_41291767
In arnhem heb je toch een winkel die iets van country nog iets heet wat burberry verkoopt?
pi_41292207
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef Stansfield het volgende:
In arnhem heb je toch een winkel die iets van country nog iets heet wat burberry verkoopt?
Zou niet weten waar die moet zitten. Kom er elke dag en nog nooit gezien.

edit: even gegoogled en kwam uit op town and country Op de site staat dat ze burberry verkopen dus heb even een mailtje gestuurd

Maar waar die winkel zit waar hydrah het over heeft Misschien ook Town and Country

[ Bericht 15% gewijzigd door Snever op 29-08-2006 14:45:32 ]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:40:57 #87
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_41292317
even over die sjaals, je hebt een model in gewoon wol die kost zo rond de 50¤ - 75¤ geloof ik, dan heb je ook hetzelfde model maar in Cashmier (dit is zachte wol) en die kost rond de 250¤

beide modellen wil je niet dragen, 90% van de paupers die op straat rondlopen hebben een neppe aan en trouwens Burberry was "hot" in 1999 nu allang niet meer
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:55:34 #88
121248 hydrah
Religion as an Alibi
pi_41301811
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:06 schreef Snever het volgende:

[..]

Hey, je zegt dat je hem in arnhem gehaald hebt. Tegenover de C&A zit New Yorker. Daar misschien?
Ja ik weet niet precies of het de C&A zit, hij zit in iedengeval op zo'n hoek, met van die groene boarding enzo. het kan ook goed de Hema zijn geweest, of zit die nu tegenover de Macdonalds.

In iedengeval kan je ze daar kopen.

Note, hier hadden ze vorig jaar alleen de Cashmere versie maar dat is dan wel de beste en ook nog anti kriebel
pi_41317312
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:55 schreef hydrah het volgende:

[..]

Ja ik weet niet precies of het de C&A zit, hij zit in iedengeval op zo'n hoek, met van die groene boarding enzo. het kan ook goed de Hema zijn geweest, of zit die nu tegenover de Macdonalds.

In iedengeval kan je ze daar kopen.

Note, hier hadden ze vorig jaar alleen de Cashmere versie maar dat is dan wel de beste en ook nog anti kriebel
Weet al waar het is Vandaag even kijken
pi_41324711
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 08:58 schreef Snever het volgende:

[..]

Weet al waar het is Vandaag even kijken
Succes met je zoektocht voor niets! Deze winkel heette Hendricksen. Deze is echter sinds een aantal maanden failliet en onlangs gesloten.
It's a casual life...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:05:41 #91
107593 Beekgtv
Tja, waarom niet!!!
pi_41334231
Ik ken iemand die de echte burberry kan leveren...
Trouwens een echte sjaal in van casmier, of zijde. Kantoenlook (neppers) haal je er zo uit!!

Voor de duidelijkheid, eigen foto
http://img237.imageshack.us/my.php?image=dsc00001hy9.jpg

Zo ziet een echte burberry casmier sjaal uit...koste 250 euro
normaal dan he

[ Bericht 23% gewijzigd door Beekgtv op 30-08-2006 18:44:37 ]
pi_41334871
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:05 schreef Beekgtv het volgende:
Ik ken iemand die de echte burberry kan leveren... b.v sjaal zo'n 50 euro. Deze persoon heeft een vriend werkend in Londen Burberry magazijn...
Trouwens een echte sjaal in van casmier, of zijde. Kantoenlook (neppers) haal je er zo uit!!
Hoe stom ben je als je dat geloofd !
Fingerspitzgefühl
pi_41335204
quote:
Ik ken iemand die de echte burberry kan leveren... b.v sjaal zo'n 50 euro. Deze persoon heeft een vriend werkend in Londen Burberry magazijn...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:39:51 #94
107593 Beekgtv
Tja, waarom niet!!!
pi_41335371
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Hoe stom ben je als je dat geloofd !
Kuch...hoe stom ben je als je NIET geloof
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:34 schreef men_in_red het volgende:

[..]

Jij bent grappig
pi_41335481
Ik had sjaals die regelrecht uit de fabriek van Burberry kwamen, alleen dan met een fabrieksfout, de labels ontbraken. Ik kocht ze in voor 5 euro. Had er 30 en had ze binnen 2 weken allemaal verkocht voor gemiddeld 20 euro per stuk. Heb er een leuke vakantie van gehad
  woensdag 30 augustus 2006 @ 18:44:43 #96
89297 BigB
tja.........
pi_41335521
aaaarg die ruit kan ik neit meer zien....doe mij maar Burberry Prosum. Loop je tenminste niet zo voor lul
pi_41335639
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef mirannie het volgende:
Ik had sjaals die regelrecht uit de fabriek van Burberry kwamen, alleen dan met een fabrieksfout, de labels ontbraken. Ik kocht ze in voor 5 euro. Had er 30 en had ze binnen 2 weken allemaal verkocht voor gemiddeld 20 euro per stuk. Heb er een leuke vakantie van gehad
Ja die 'fabrieksfout' is ook een goed excuus. Net als bij die Evisubroeken; het waren gewoon echte, maar dan met een fabrieksfout
pi_41337034
Al die mocro's lopen toch met dat spul? Overal diezelfde print... zo lelijk.
pi_41338225
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef Beekgtv het volgende:

[..]

Kuch...hoe stom ben je als je NIET geloof
[..]

Jij bent grappig
Denk je nou echt dat wanneer je bij het magazijn van Burberry werkt (in Londen, een nederlander *proest*). Dat ze dan zeggen van " neem maar een doosje mee, we hebben er toch genoeg, kan jij ze lekker doorverkopen !"

Nee dus, iedereen met een beetje gezond verstand snapt dat. Maar er zijn jammergenoeg heel veel mensen die dat niet snappen .

Als je merkkleding wil, koop je die maar in de winkel.

Ik heb 1 keer een neppe RL polo gekocht, en deze kocht ik toen bij de Perry Sport, toen bleek dat de inkoper ze had opgelicht en dat het allemaal neppe waren. Je kon ze toen terug brengen, dat heb ik niet gedaan maar ik heb hem sindsdien ook niet meer gedragen .

Toen ik hem net had gekocht had ik hem ook al vergeleken met een echte maar ik dacht van: "zo'n ding in een gewone winkel gekocht zou toch niet nep zijn" wel dus !

iig, als je op internet iets ziet staat dat eruit ziet dat het te mooi is om waar te zijn, dan is 't het ook !
Fingerspitzgefühl
pi_41338524
quote:
Ik ken iemand die de echte burberry kan leveren...

Voor de duidelijkheid, eigen foto
http://img237.imageshack.us/my.php?image=dsc00001hy9.jpg

Zo ziet een echte burberry casmier sjaal uit...koste 250 euro
normaal dan he
Jij bent ziek in je hoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')