NIet alleen de audio , ook de buitenkant wil ik eigenlijk eens grondig aanpakken maarjaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Is toch okeyTunen van de auto van de stereo dus
Wat is daar zo erg aan behalve dat het geld kost?
Ik ben zo aan het oppeppen omdat ik anders de hele dag aan het slapen ben
Dan kan ik beter peppen en dromen inplaats van slapen.
Hoewel ik nu even wat anders ga doen dus. Even alles laten bezinkenDus ik ga even 10-15 minuten op de bank liggen, en meteen proberen om die droom van vannacht terug te halen.
Opvangen weer
Even rust en daarna weer verder als het even lukt.
Proberen om door te gaan straks. Eerst ff opladen

Inderdaad zonde van het geld als je maar tijdelijk die auto hebt. Als je nu zwemt in het geld, dan kun je nog een oud dafje uit 1970 opknappen helemaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
NIet alleen de audio , ook de buitenkant wil ik eigenlijk eens grondig aanpakken maarjahet kost inderdaad veel geld en ten tweede was deze auto bedoeld als tijdelijk, dus ook zonde om daar bakken met geld in te steken

Dat is het makkelijke aan een of twee kinderen hebben. Ze kunnen altijd mee. Tenminste... dat kon die van mij altijd wel, naar festivals iig. Heb de halve wereld met hem afgereist vanaf zijn 4de en dat was alleen maar heerlijk. Maar met 4 is dat niet echt makkelijk, al was het maar om de poen die dat kost.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor!! Voordat ik kids kreeg zat ik regelmatig in de kroeg, op festivals enz...
En nu.....![]()

Ik ben ook heel blij dat ik die ene heb hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:
Geen kinderen hebben is nog makkelijker...![]()
Neehoor, grapje. Ook al koester ik mijn vrijheid, er zijn zeker ook momenten dat ik het best verdrietig vind dat ik het nooit meegemaakt heb om mamma te worden.

logisch tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij dat ik die ene heb hoor.
was zeer gewenst en geen ongelukje en 100 % welkom.
Maar dan nog... soms..... behang en zo.
Maar meestal niet.

Sja, voor mannen ligt dat wat anders dan voor vrouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:19 schreef Dromenvanger het volgende:
......
Maar kinderen moet ik nu ook even niet aan denken, kan altijd nog. Ik ben niet eens 30 dus ik heb nog een zee van tijd. De eeuwigheid

Op het nieuws was gisteren of vandaag dat vrouwen steeds later met kinderen beginnen, en vaak genoeg zie je ook vrouwen van eind 40 of zelfs eind 50 die nog kinderen op de wereld zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Sja, voor mannen ligt dat wat anders dan voor vrouwen![]()

*shrug* het met iemand samen doen heeft ook twee kanten. Soms ben ik zelfs blij dat ik het alleen gedaan heb. Als ik naar vriendinnen keek die het met man deden maar die het moeilijker hadden dan ik..... het hoeft niet zo te zijn hoor. Maar het alleen doen hoeft ook niet zo moeilijk te zijn. Ik bedoel maar.... het heeft allemaal een goeie en slechte kant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
logisch toch
Toen mijn beste vriendin moeder werd heb ik echt last gehad van klepperende eierstokken![]()
Daarvoor nooit zo eigenlijk. En nu soms af en toe nog een beetje![]()
Maar er zijn ook momenten dat ik mijn vriendin als alleenstaande moeder niet benijd hoor. Het heeft 2 kanten...

klopt, ik heb het ook gelezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op het nieuws was gisteren of vandaag dat vrouwen steeds later met kinderen beginnen, en vaak genoeg zie je ook vrouwen van eind 40 of zelfs eind 50 die nog kinderen op de wereld zetten.
Vooral vrouwen die nu carriere willen maken die zullen wachten met kinderen.
En wie weet vinden ze nog wel vruchtbaarheids-pillen uit. Anders kun je nog altijd via een reageerbuis een kind krijgen. Gaat toch met reageer-buizen of niet? Een reageer-buis baby noemen ze dat toch? Of heb ik dat fout gehoord of gelezen? Manieren om de vruchtbaarheid te stimuleren.
Plenty of mogelijkheden.
Als man is het inderdaad anders, maar als je als man zijnde richting de 40 gaat dan heb je toch vaak vanzelf een vrouw die ook die leeftijd heeft.
Maar dat hoeft niet altijd. Je hebt ook mannen van 45 die een vriendin van 24 aan de haak slaan
Nog ff muziek omzetten en ik ga weer even buiten zitten. De duivels op de drum en the prodigy plus alles van rage against the machine en nog meer. 3 GB in totaal. Van alles om te peppuh!!!!!
Tot zo
Ik loop vaak van binnen naar buiten en van buiten naar binnen. Doosje sigaren erbij en koffie, straks 2 flessen bier en vooral doorgaan.
Vooral doorgaan. Het gaat weer lekker hier![]()

Helemaal mee eens hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*shrug* het met iemand samen doen heeft ook twee kanten. Soms ben ik zelfs blij dat ik het alleen gedaan heb. Als ik naar vriendinnen keek die het met man deden maar die het moeilijker hadden dan ik..... het hoeft niet zo te zijn hoor. Maar het alleen doen hoeft ook niet zo moeilijk te zijn. Ik bedoel maar.... het heeft allemaal een goeie en slechte kant.

Wat mij heel moeilijk lijkt is dat je dan niemand hebt ook om de leuke dingen mee te delen, ik kan soms echt samen met mijn man genieten van dingen die voor een ander niet eens zo bijzonder hoeven te zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
logisch toch
Toen mijn beste vriendin moeder werd heb ik echt last gehad van klepperende eierstokken![]()
Daarvoor nooit zo eigenlijk. En nu soms af en toe nog een beetje![]()
Maar er zijn ook momenten dat ik mijn vriendin als alleenstaande moeder niet benijd hoor. Het heeft 2 kanten...

klopt, dat ervaart zij ook wel. Aan de andere kant, toen ze nog bij haar ex was stond ze er ook totaal alleen voor omdat hij liever in de kroeg zat. Dan maar beter echt alleen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat mij heel moeilijk lijkt is dat je dan niemand hebt ook om de leuke dingen mee te delen, ik kan soms echt samen met mijn man genieten van dingen die voor een ander niet eens zo bijzonder hoeven te zijn.
De vertedering bij kleine voor andere onbeduidende dingen, dingen die gewoon niet zo leuk zijn als je het een ander verteld.
En daarbij natuurlijk de praktische dingen, een keer uitslapen, even snel naar de winkel alleen, etc

Ja inderdaad, daar heb je helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
klopt, dat ervaart zij ook wel. Aan de andere kant, toen ze nog bij haar ex was stond ze er ook totaal alleen voor omdat hij liever in de kroeg zat. Dan maar beter echt alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |