klopt. die tattoo wordt echt nog wel belangrijk in de seriequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Maar zo slecht vond ik deze aflevering nog niet, ik kijk het nog even een paar weken aan.
Iedereen die zit te zeiken dat die tattoeages zo weinig gebruikt zijn, het lijkt er op dat een groot deel ervan gemaakt is voor ná de ontsnapping. En daarnaast heeft hij ook al het hele plan voor buiten de gevangenis uitgedacht, dus ik verwacht niet dat de essentie van de serie erg veel gaat veranderen...
Ja dat was echt een "WTF" momentje, had liever dat Bellick 1 van die inmates te grazen nam met z'n shotgun.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Mike het volgende:
Het was wel bizar dat Veronica zomaar doodgeschoten werd.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:16 schreef Mip1988 het volgende:
allereerst, kap eens even over 24. ik ben fan van beide serie's hoor daar niet van, maar doe dat lekker ergens anders![]()
en als de ep uit is op internet hoeft het NIET meer in spoiler, dat is toch altijd al zo geweest
en over de ep: wat een dikke tegenvaller.
ongeloofwaardige dingen die hierboven al zijn genoemt
-niet beginnen bij het einde van seizoen 1 Ga ik mee akkoord
-bellick die scofield allang neer had kunnen knallen Zelf ontsnapte gevangenen worden niet zomaar neergeschoten hoor, zeker michael niet tenslotte zijn ze ongewapend en vormen ze geen dreiging voor de politie
-die fbi gast die alles wel erg snel door heeft Deels akkoord, ze zijn ervoor getraind maar hij vindt alles wel een beetje zeer snel
- terrance die in een soort fort leeftrrrrrrrright Mocht hij naar buiten komen dan zit Amerika met een van zijn grootste schandalen (in de serie althans), we hebben ook nog die plot van dat vergiftigd water, die ik mij niet meer zozeer kan herinneren
-die storage box scene was zo obviousakkoord
ik blijf kijken alleen omdat ik wil weten hoe het afloopt. maar jammer is het wel
Dat is de zgn. Silence of the Lambs-truc, sinds die film vele malen uitgemolken en dus erg voorspelbaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:06 schreef jorienvdherik het volgende: Maar wat was nouw precies de truuk met die box waar ze heen gingen en de politie ook ?
hoe gaat die dan, snap hem nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is de zgn. Silence of the Lambs-truc, sinds die film vele malen uitgemolken en dus erg voorspelbaar![]()
Ze kwamen uit de gevangenis, zonder enige bezittingen. Aangezien het snel bleek dat hij alles gepland had, gingen ze op zoek naar iets waar hij spullen gedropt kon hebben. Op zijn creditcardafschrift stond dat hij ergens een garagebox had gehuurd, dus de FBI en gevangenisbewaarders gingen daarheen, terwijl hij in werkelijkheid zijn spullen begraven had op een plek die op zijn arm getattoeerd stond...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe gaat die dan, snap hem nog niet
Die duiken vast wel weer ergens op om het ze lastig te maken ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
Trouwens wel jammer dat we nog niks van Haywire en van Tweener hebben gehoord. Maar dat komt hoop ik nog.
Staat de amerikaanse teaser voor ep 2 nog niet online?quote:Special Agent Mahone tries to lure the escapees by targeting an imprisoned L.J. Michael and Lincoln come up with a plan to free L.J. from jail. Sucre, Abruzzi and C-Note have a plan of their own, but only to break free of their pursuers. Meanwhile, C.O. Bellick and Warden Pope feel the heat following their unsuccessful attempts to capture the escapees, and Tweener infiltrates a group of college students on their way to spring break.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Mike het volgende:Ach, nou ja dat maakt het weer spannend om verder te kijken. Verder vond ik 'r niet zo'n boeiend in de serie eerlijk gezegd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Je kan inderdaad duidelijk zien dat de makers zelf ook iets anders in gedachten hadden..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben afgehaakt vooralsnog, na de 13e aflevering hebben ze het hele concept verneukt. Uiteindelijk heeft scofield weinig gedaan met zn tattoos. Als hij van buitenaf zn broer had bevrijd was het allemaal sneller en makkelijker gegaan. En dat plot, 24 ripoff!
Wat moesten ze dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Symer het volgende:
Wat een slecht begin zeg. Met de cliffhanger van de finale is helemaal niks gedaan![]()
Stel je voor dat straks bij Lost Jack, Kate en Sawyer weer gewoon bij de rest van de groep lopen zonder uitleg of niks.
Nee, want Lincoln weet nu dus dat Terrance nog leeft, en als je kijkt hoe Terrance kijkt als de deur word dichtgegooit door de agent die zijn gun in beslag neemt dan denk ik dat hij uit dat huis wil..quote:De hele Veronica/Nick verhaallijn is dus altijd al nutteloos geweest, de schrijvers maken het zich wel erg makkelijk door hen gewoon dood te schieten.
In de eerste van seizoen 2.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:11 schreef HenkdeTank het volgende:
pfff lang geleden de laatste van seizoen 1 gezien. Kan het me nauwelijks meer herinneren. Wanneer is die Veronica dood gegaan?
De schrijvers creëerden aan het eind van de finale een schijnbaar onmogelijke cliffhanger. Niemand hier had toen ook maar enig idee hoe de schrijvers dat op gingen lossen. De schrijvers zelf blijkbaar ook niet en hebben het hele stuk maar overgeslagen. Ik snap niet dat mensen hier dat kunnen negeren, zo'n belabberd script op zo'n kritiek punt slaat het hele fundament onder de serie weg imho. Ik kan de serie nu niet meer serieus nemen en daarom ben ik gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:56 schreef kibber het volgende:
[..]
Wat moesten ze dan?
Real-time rennen uit gaan zenden?
Micheal zegt in de finale duidelijk "we run" en dat hebben ze gedaan, en die honden zitten duidelijk nog achter hun aan....
De makers konden er niet heel veel meer mee dan ze gedaan hebben.
Het is al een poos geleden, maar had Michael die vermoedens niet al lang voordat Veronica iets concreets had?quote:Nee, want Lincoln weet nu dus dat Terrance nog leeft, en als je kijkt hoe Terrance kijkt als de deur word dichtgegooit door de agent die zijn gun in beslag neemt dan denk ik dat hij uit dat huis wil..
En bovendien, de hele escape was er niet geweest zonder de samenzwering en de vermoedens dat het nep was...
Zo heel lang geleden was dat niet dat seizoen 1 eindigde. Je weet zeker dat je het hele seizoen af hebt gekeken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:11 schreef HenkdeTank het volgende:
pfff lang geleden de laatste van seizoen 1 gezien. Kan het me nauwelijks meer herinneren. Wanneer is die Veronica dood gegaan?
edit: straks in se2ep1 dus![]()
Het is inderdaad misschien niet helemaal netjes opgelost...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:16 schreef Symer het volgende:
[..]
De schrijvers creëerden aan het eind van de finale een schijnbaar onmogelijke cliffhanger. Niemand hier had toen ook maar enig idee hoe de schrijvers dat op gingen lossen. De schrijvers zelf blijkbaar ook niet en hebben het hele stuk maar overgeslagen. Ik snap niet dat mensen hier dat kunnen negeren, zo'n belabberd script op zo'n kritiek punt slaat het hele fundament onder de serie weg imho. Ik kan de serie nu niet meer serieus nemen en daarom ben ik gestopt met kijken.
[..]
Het is al een poos geleden, maar had Michael die vermoedens niet al lang voordat Veronica iets concreets had?
Maar zou dat niet zo zijn met veel series?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers zijn in lijn met die van vorig jaar en die zijn niet hoog. Da's niet best, want dat betekent dat er geen nieuwe kijkers zijn bijgekomen door de dvd's. En verder stond Prison Break gisteren tegenover herhalingen omdat de rest van de zenders nog niet begonnen is aan het nieuwe tv-seizoen. Het kan eigenlijk alleen nog maar gaan zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |