Idd, maar zelfs als meteen na het opstijgen van het vliegtuig de zon op was gekomen, dan nog duurt het minstens twee uur voordat het zo licht is als in deze aflevering. Het is onmogelijk om honden die voor dit soort situaties getraind zijn gedurende twee uur lang voor te blijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:09 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Er gebeurden nog een hele serie gebeurtenissen ná 8 uur in de season finale... Dat kan de hele nacht geduurd hebben...
En ja, aan het einde van seizoen 1 zat de politie ze echt op de hielen, maar dat was aan het begin van 02e01 ook nog, en daar wisten ze ook aan te ontsnappen.
Dacht ik eerst ook, maar de streepjes ontbreken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht morse, maar daar word ik ook niets wijzer van als ik dat alphabet ziet.
Ik denk dat die FBI agent zelf gewoon Seizoen 1 gekeken heeft... En dat hij daarom zoveel weet..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:56 schreef bob1234 het volgende:
Erg goede aflevering met veel plezier gekeken.
Alleen die fbi gast heeft het voor me gevoel allemaal net een beetje te snel door, zoals dat graf, en ze tattoo. maar ben benieuwd hoe het verder zal gaan nu ze allemaal een eigen kant opgaan
Het is ook een serie..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:59 schreef magnifor het volgende:
Heb het nog niet gezien, maar wel domper dat de serie niet begint waar het geeindigd is. Echt domper en komt ook niet geloofwaardig over imo...
Tis toch gewoon een standaard opsporingstechniek, in de huid van de voortvluchtige kruipen. Wel freaky hoe die aan de hand van de gaten in de muur erachter komt dat alles gepland is en in het water ligt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef bevebe het volgende:
[..]
Ik denk dat die FBI agent zelf gewoon Seizoen 1 gekeken heeft... En dat hij daarom zoveel weet..
Als het niet bijzonder was, waarom zaten die pilletjes dan verstopt in een pen (volgens mij)?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:36 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook afMaar denk dat het niks bijzonders is
![]()
Echt een toffe episode was dit![]()
![]()
![]()
Dat vond ik juist briljant in 24. Dat die bastard een landverrader was, en ook niet eens 5 minuten z'n vrouw kon aanduwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De 24-kijkers zijn wel wat gewend. Daar is het ook vaak van de ene op t andere moent licht en overbruggen ze honderden kilometers in 6 minuten. De president had in seizoen 5 een neukpartij met zn vrouw van 2,5 minuut, inclusief uit en aankleden
Hier mochten we het niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef dragao het volgende:
-edit-
We're running out of time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef Jivis het volgende:
Met die pilletjes kan hij de gedachten van Scofield lezen. WANT hij nam zo'n pilletje, toen zag die ze rennen en even later wist die meteen wat er allemaal aan de hand was.
Oja, ze zaten idd in een penquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:37 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als het niet bijzonder was, waarom zaten die pilletjes dan verstopt in een pen (volgens mij)?
In elke serie zit wel een flashback aflevering (ja okee niet in 24 eikels) zoals die aflevering van lost en de aflevering in het vorige seizoen dat je zag hoe alles gebeurt is. dus ik denk dat er wel zo'n soort aflevering komt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef zBus het volgende:
Kan het niet zo zijn dat ze verder op in de serie aan de hand van flashbacks laten zien hoe ze savonds ontsnapt zijn? Ik denk in iedergeval dat ze het zo gaan doen. in s1 had je ook aardig wat flashbacks...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Die pilletjes die Mahone slikt is om zijn voorhoofd te laten krimpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |