abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41060093
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:09 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Er gebeurden nog een hele serie gebeurtenissen ná 8 uur in de season finale... Dat kan de hele nacht geduurd hebben...

En ja, aan het einde van seizoen 1 zat de politie ze echt op de hielen, maar dat was aan het begin van 02e01 ook nog, en daar wisten ze ook aan te ontsnappen.
Idd, maar zelfs als meteen na het opstijgen van het vliegtuig de zon op was gekomen, dan nog duurt het minstens twee uur voordat het zo licht is als in deze aflevering. Het is onmogelijk om honden die voor dit soort situaties getraind zijn gedurende twee uur lang voor te blijven.

En het verschil tussen deze aflevering en de finale is dat er hier net op tijd een trein aankwam.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht morse, maar daar word ik ook niets wijzer van als ik dat alphabet ziet.
Dacht ik eerst ook, maar de streepjes ontbreken.
pi_41060608
Erg goede aflevering met veel plezier gekeken.
Alleen die fbi gast heeft het voor me gevoel allemaal net een beetje te snel door, zoals dat graf, en ze tattoo. maar ben benieuwd hoe het verder zal gaan nu ze allemaal een eigen kant opgaan
pi_41060685
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:56 schreef bob1234 het volgende:
Erg goede aflevering met veel plezier gekeken.
Alleen die fbi gast heeft het voor me gevoel allemaal net een beetje te snel door, zoals dat graf, en ze tattoo. maar ben benieuwd hoe het verder zal gaan nu ze allemaal een eigen kant opgaan
Ik denk dat die FBI agent zelf gewoon Seizoen 1 gekeken heeft... En dat hij daarom zoveel weet..
pi_41060712
Heb het nog niet gezien, maar wel domper dat de serie niet begint waar het geeindigd is. Echt domper en komt ook niet geloofwaardig over imo...
pi_41060739
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:59 schreef magnifor het volgende:
Heb het nog niet gezien, maar wel domper dat de serie niet begint waar het geeindigd is. Echt domper en komt ook niet geloofwaardig over imo...
Het is ook een serie..
pi_41060855
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef bevebe het volgende:

[..]

Ik denk dat die FBI agent zelf gewoon Seizoen 1 gekeken heeft... En dat hij daarom zoveel weet..
Tis toch gewoon een standaard opsporingstechniek, in de huid van de voortvluchtige kruipen. Wel freaky hoe die aan de hand van de gaten in de muur erachter komt dat alles gepland is en in het water ligt.
pi_41060889
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef tonks het volgende:

[..]

Het is ook een serie..
We hebben een winnaar.
pi_41061743
-edit: -

[ Bericht 89% gewijzigd door Mike op 22-08-2006 15:08:55 ]
pi_41061822
Best aardig allemaal, maar ik vond deze aflevering totaal niet spannend. Ook erg gaar dat ze helemaal niks met de cliffhanger hebben gedaan, zoals hierboven al werd gezegd.

Oh, wel schokkend dat dinges dood is enzo.
Amen.
pi_41061901
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:36 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]

Ja vraag ik me ook af Maar denk dat het niks bijzonders is

Echt een toffe episode was dit
Als het niet bijzonder was, waarom zaten die pilletjes dan verstopt in een pen (volgens mij)?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_41061951
Met die pilletjes kan hij de gedachten van Scofield lezen. WANT hij nam zo'n pilletje, toen zag die ze rennen en even later wist die meteen wat er allemaal aan de hand was.
Amen.
pi_41062013
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De 24-kijkers zijn wel wat gewend. Daar is het ook vaak van de ene op t andere moent licht en overbruggen ze honderden kilometers in 6 minuten. De president had in seizoen 5 een neukpartij met zn vrouw van 2,5 minuut, inclusief uit en aankleden
Dat vond ik juist briljant in 24. Dat die bastard een landverrader was, en ook niet eens 5 minuten z'n vrouw kon aanduwen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_41062059
Net gezien. Viel een beetje tegen.

Groeten,

de elfde spuiter.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_41062063
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef dragao het volgende:
-edit-
Hier mochten we het niet meer over hebben
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef Jivis het volgende:
Met die pilletjes kan hij de gedachten van Scofield lezen. WANT hij nam zo'n pilletje, toen zag die ze rennen en even later wist die meteen wat er allemaal aan de hand was.
We're running out of time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 22-08-2006 15:09:48 ]
pi_41062141
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:37 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Als het niet bijzonder was, waarom zaten die pilletjes dan verstopt in een pen (volgens mij)?
Oja, ze zaten idd in een pen

Snap het ook niet, misschien wordt dat later nog wel duidelijk.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:46:48 #91
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_41062215
Leuke ep van het nieuwe seizoen. Ben alleen bang dat het nooit meer zo leuk gaat worden als in seizoen 1.
pi_41062523
Idd heeeel kut dat ze niet hebben laten zien hoe ze zijn ontsnapt aan de politie uit de Season finale... Misschien in de volgende ep aan de hand van flashbacks ofzo?
pi_41063039
allereerst, kap eens even over 24. ik ben fan van beide serie's hoor daar niet van, maar doe dat lekker ergens anders
en als de ep uit is op internet hoeft het NIET meer in spoiler, dat is toch altijd al zo geweest

en over de ep: wat een dikke tegenvaller.
ongeloofwaardige dingen die hierboven al zijn genoemt
-niet beginnen bij het einde van seizoen 1
-bellick die scofield allang neer had kunnen knallen
-die fbi gast die alles wel erg snel door heeft
- terrance die in een soort fort leeft rrrrrrrright
-die storage box scene was zo obvious

ik blijf kijken alleen omdat ik wil weten hoe het afloopt. maar jammer is het wel
pi_41063190
Die pilletjes die Mahone slikt is om zijn voorhoofd te laten krimpen.
pi_41063781
Scofield zag het van die pilletjes, dus als nood aan de man komt, word dat de truuk ben ik bang.
pi_41064314
Kan het niet zo zijn dat ze verder op in de serie aan de hand van flashbacks laten zien hoe ze savonds ontsnapt zijn? Ik denk in iedergeval dat ze het zo gaan doen. in s1 had je ook aardig wat flashbacks...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:06:54 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41064398
was echt een leuke aflevering, heel erg jammer dat veronica dood moest. Gelukkig leeft de doktor wel . Maar ben benieuwd wat we nu nog gaan krijgen. Goed begin van het 2e seizoen. Maar wat was nouw precies de truuk met die box waar ze heen gingen en de politie ook ?
pi_41064486
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef zBus het volgende:
Kan het niet zo zijn dat ze verder op in de serie aan de hand van flashbacks laten zien hoe ze savonds ontsnapt zijn? Ik denk in iedergeval dat ze het zo gaan doen. in s1 had je ook aardig wat flashbacks...
In elke serie zit wel een flashback aflevering (ja okee niet in 24 eikels) zoals die aflevering van lost en de aflevering in het vorige seizoen dat je zag hoe alles gebeurt is. dus ik denk dat er wel zo'n soort aflevering komt.
pi_41064538
Zelfs Desperate housewives heeft zo'n flashback aflevering. Ik heb hem hier op DVD liggen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:12:41 #100
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_41064558
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Die pilletjes die Mahone slikt is om zijn voorhoofd te laten krimpen.

Maar zo slecht vond ik deze aflevering nog niet, ik kijk het nog even een paar weken aan.
Iedereen die zit te zeiken dat die tattoeages zo weinig gebruikt zijn, het lijkt er op dat een groot deel ervan gemaakt is voor ná de ontsnapping. En daarnaast heeft hij ook al het hele plan voor buiten de gevangenis uitgedacht, dus ik verwacht niet dat de essentie van de serie erg veel gaat veranderen...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')