Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Hallo opa,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:51 schreef Thaan het volgende:
Hallo mein kindern!
Nou mein kind, hier komt hij dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:51 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Hallo opa,
Vertel u nog zo'n verhaal van vroeger....
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:08 schreef Thaan het volgende:
[..]
Nou mein kind, hier komt hij dan.
Vroegâh, toen de wereld nog goed en vol liefde was, leefde er een aapje.
Dat aapje hield van bier. En omdat de wereld goed was en vol liefde was er alleen maar goed bier (lees Alfa, Hoegaarden) en het aapje genoot.
Toen kwam het slechte cavia-met-open-ruggetje dat het aapje begon af te leiden van zijn bier.
Moraal van dit verhaal:
Laat je nooit afleiden van je bier.
Ja volgens mij ook of het kwam uit schotlandquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
Skol was toch gewoon proost in een of andere Scandinavische taal?
Of het is Stichting Katholiek Onderwijs Leidenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:22 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook of het kwam uit schotland
Natuurlijk mijn kind.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:16 schreef Sebasser het volgende:
even ontopic, wat was SKOL.
en hoe heet het nu( ofwel uiteindelijke) ?
Thaan, weet jij dit (met je opa verhaal
Wat een welkom hier zeg.quote:
Ik was eerderquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:24 schreef Thaan het volgende:
[..]
Natuurlijk mijn kind.
Stichting Katholiek Onderwijs Leiden.
SKOL.
Simpel.
Doe mij maar een kwakjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, kutkids
Bier mijn vrienden, Bier.
SKOL, Oranjeboom, de drie hoefijzers ect.
En Dommelsch
Nee, liever een kwakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil liever sperma dan dommelsch?
Trusten Bbquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar ik ga mijn bed maar weer is opzoeken..
![]()
De biergoden hebben het goed met je voor zie ik in mijn rechterooghoek mijn kind.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar ik ga mijn bed maar weer is opzoeken..
![]()
Hoe oud is dat bier wel nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee, liever een kwak
[afbeelding]
In elke goeie slijterij verkrijgbaar... is ook goed weg te happenquote:
Dat kruisje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Weetje hoeveel werk dit koste
Zelfde kruisjequote:
Kusje eropquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:04 schreef Sebasser het volgende:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@reseller06.pcextreme.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.34 Server at 85.92.129.132 Port 80
Misschien omdat ik Nankingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom lijk jij zoveel op nanking![]()
Jij bent niet de enige, zij is tof.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien omdat ik Nankingvind?
Joost ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kim is ook heel tof [afbeelding]
Waar is ze trouwens?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige, zij is tof.
Strak planquote:
Het is alweer gemaaktquote:
Yepz... om 7 uur komen ze hier zieken mbt het dieprioolquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, mijn lamp is nog steeds kapot
Yepz... om 7 uur komen ze hier zieken mbt het dieprioolquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, mijn lamp is nog steeds kapot
Oach, dat heeft iedereen wel eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:28 schreef Neenetje het volgende:
Goh, PS, jij DP't spontaan?
Dat had ik trouwens gister, topic's met 37 posts over de 300, ectquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
Kutzooi
Doe ik niet willen DPen of MPen gebeurt het spontaan
Wat wil je uppen dan ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:10 schreef Qunix het volgende:
Ow oke
Heb je een uploaddump script op je webhost?
Dat is mij nou nog nooit gebeurd..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oach, dat heeft iedereen wel eens.
Niks spontaan... Fok! naait me gewoon een oor aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:28 schreef Neenetje het volgende:
Goh, PS, jij DP't spontaan?
Combinatie DP'en, en aannaaien is vrij disturbing..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks spontaan... Fok! naait me gewoon een oor aan.
Alles goed daar aan de andere kant van de Noordzee?
You tell me girl.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Combinatie DP'en, en aannaaien is vrij disturbing..
Maar ik ben intussen alweer 4 weekjes terug..
Die 6 maanden zijn omgevlogen...
Ach in BeF gebeurt niet veel boeiends..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
You tell me girl.
Ik heb een hoop gemist sinds ik BeF niet meer echt bijhou merk ik.
Blij om weer terug te zijn of had je best wel wat langer willen blijven?
Ik snap hem niet. Wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:35 schreef Sebasser het volgende:
aarde tot Qunix
Jahoi@appelsoda.net
Welnee
85.92.129.132
Je gaat zelfmoord plegen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
nha, ik ga voor de 1500mg
Dat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:10 schreef Qunix het volgende:
Ow oke
Heb je een uploaddump script op je webhost?
FTP toegangquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Wat wil je zeggen?
Het bloed een beetje dood?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach in BeF gebeurt niet veel boeiends..
Morgen zou er een meet zijn, die is afgelast en dat was het eigenlijk wel.
Ik had best nog even willen blijven, ik had de leukste stage die ik me maar had kunnen voorstellen.. maar toch, vrienden, familie weer zien, dat doet me toch wel goed.
A dus...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ow je doet het met ftp gewoon
Of kan ik daar mijn antwoord vinden?
Mwah, als mensen gaan roepen dat het doodbloedt leeft het meestal wel weer op. En Frank heeft een poos geen internet gehad, waarschijnlijk nu nog niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het bloed een beetje dood?
Ik zie KS (Frank) eigenlijk helemaal niet meer of lurk ik echt te weinig?
Leuk om te lezen dat het je goed dat het thuisgevoel sterk is.
Ben jij zo iemand, daarvoor word ik ook altijd opgetrommendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mwah, als mensen gaan roepen dat het doodbloedt leeft het meestal wel weer op. En Frank heeft een poos geen internet gehad, waarschijnlijk nu nog niet.
Oh het thuisgevoel is er zeker. Lekker weer in m'n eigen bedje liggen.. m'n eigen broer kunnen optrommelen als er weer iets is met m'n pc.. Heerlijk.
Uhuh.. mijn broertje is lief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand, daarvoor word ik ook altijd opgetrommend
Doodbloed!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mwah, als mensen gaan roepen dat het doodbloedt leeft het meestal wel weer op. En Frank heeft een poos geen internet gehad, waarschijnlijk nu nog niet.
Oh het thuisgevoel is er zeker. Lekker weer in m'n eigen bedje liggen.. m'n eigen broer kunnen optrommelen als er weer iets is met m'n pc.. Heerlijk.
Heh, laat ik nou alleen die broer hebben..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doodbloed!!!!
Okay... lgf dus niet aan mij dat ik hem niet meer zag.
Er gaat idd niets boven je eigen bed... nou ja... niets boven je eigen kussen.
Broers, mannen en zonen zijn handig als ze verstand hebben van een pc
Die broer is genoeg toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heh, laat ik nou alleen die broer hebben..
Darn.
Ga jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die broer is genoeg toch?
Trusten Janetje... tot later.
Ik heb er inderdaad maar eentje nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die broer is genoeg toch?
Trusten Janetje... tot later.
Pourqoi?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Jeemineetje" dat wordt mijn nieuwe kloon!
Wel leuke sig variatie en zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:05 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Misschien een goed idee ja.
M'n originele account was Janetje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel leuke sigs variatie en zo.![]()
Ow.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:53 schreef arneaux het volgende:
Ah. Hier dus normaal praten.
dat is beter...die is lekker helemaal niet echt heel grappig.quote:
Ja, kom laten we dat doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
dat is beter...die is lekker helemaal niet echt heel grappig.![]()
Ik ga slapen.![]()
![]()
Of zullen we gedrocht nog even gaan zoenen?![]()
TRuSte!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:05 schreef Qunix het volgende:
TROS!
Ja, Trusten jijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
TRuSte!![]()
Qunix en Sebasser en zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |