Uhuh.. mijn broertje is lief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand, daarvoor word ik ook altijd opgetrommend
Doodbloed!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mwah, als mensen gaan roepen dat het doodbloedt leeft het meestal wel weer op. En Frank heeft een poos geen internet gehad, waarschijnlijk nu nog niet.
Oh het thuisgevoel is er zeker. Lekker weer in m'n eigen bedje liggen.. m'n eigen broer kunnen optrommelen als er weer iets is met m'n pc.. Heerlijk.
Heh, laat ik nou alleen die broer hebben..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doodbloed!!!!
Okay... lgf dus niet aan mij dat ik hem niet meer zag.
Er gaat idd niets boven je eigen bed... nou ja... niets boven je eigen kussen.
Broers, mannen en zonen zijn handig als ze verstand hebben van een pc
Die broer is genoeg toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heh, laat ik nou alleen die broer hebben..
Darn.
Ga jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die broer is genoeg toch?
Trusten Janetje... tot later.
Ik heb er inderdaad maar eentje nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die broer is genoeg toch?
Trusten Janetje... tot later.
Pourqoi?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Jeemineetje" dat wordt mijn nieuwe kloon!
Wel leuke sig variatie en zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:05 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Misschien een goed idee ja.
M'n originele account was Janetje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel leuke sigs variatie en zo.![]()
Ow.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:53 schreef arneaux het volgende:
Ah. Hier dus normaal praten.
dat is beter...die is lekker helemaal niet echt heel grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |