Dank je schatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bruin haar staat je goed![]()
-edit- ...lieverd
HAHA, dat mééééééén je niet? JA ECHT?!!! HAAAAAHAHAAHAHA *beweegt debiel en slaat met handen op eigen lichaam*. Schatje toch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
Idee voor BB:
100 euro boete voor elke keer dat Sjaan "schat of schatje" zegt van haar 30.000 afhalen.
Morgen is ze al failliet.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverd, ga zo door he schat?
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel schat, de 1e 2 nachten niet.
Schatje.
Schatje, als je iemand pijpt lijkt me dat intiemer dan iemand nuecken, misschien dat ze dat bedoelt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.
Dat bedoelt ze ja... maar in haar eigen woorden: "ik ben nog niet met hem naar bed geweest".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schatje, als je iemand pijpt lijkt me dat intiemer dan iemand nuecken, misschien dat ze dat bedoelt?
Een kleinigheidje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee schatje... Ze heeft de eerste twee nachten niets gedaan... daarna wel het een en ander, maar niet geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |