erkel +1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef erkel het volgende:
Sabeltandtijger
Ja hoor. Fok! was lekker snel met al die afwezige Lowlanders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hi.. iedereen een goed weekeinde gehad?
Ok dan. Wat is de update voor a.s. zaterdag?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja hoor. Fok! was lekker snel met al die afwezige Lowlanders.![]()
Geen flauw idee. Ik weet dat ik m'n G7000 moet meepakken, maar meer ook niet. Heb nog niet eens een adres.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok dan. Wat is de update voor a.s. zaterdag?
Laat maar, AD. Is al geregeld. Sommige dingen gooi ik niet gewoon even op een forum.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:15 schreef AntonDingeman het volgende:
Daffo, wat voor nieuws wilde je me nou brengen? En moet dat echt via de mail?
Komen er niet meer mensen dan in de OP??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik weet dat ik m'n G7000 moet meepakken, maar meer ook niet. Heb nog niet eens een adres.
Waarom niet??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
US Open, Schalken, ik wil geen punt hoor.
Niet meer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Komen er niet meer mensen dan in de OP??
is de score niet terug gezet op 0?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wil mooi op 200 blijven staan. Mag ik wel een vraag stellen nu?
Owkeeeeeej..nou ja be my guestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wil mooi op 200 blijven staan. Mag ik wel een vraag stellen nu?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Dat is die ontvoerde arts zonder grenzen toch?
Ja, die ene met die baard geloof ik... Ben niet zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Dat is die ontvoerde arts zonder grenzen toch?
Definitief, of met de huidige stand?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nope. Topic 250 is de laatste.
Goed zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:31 schreef erkel het volgende:
Villa BvD
Laatste topic voor reset. Punten blijven wel bewaard, maar er wordt met een nieuwe telling gestart. Da's wat ik heb begrepen, toch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Definitief, of met de huidige stand?
Over die voetbalwedstrijd bedoel je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef BwennieBren het volgende:
Ben toch eigenlijk wel benieuwd wat die Arjan er dan over heeft gezegd
Ik heb je net gemaild, lieve mooie man.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:36 schreef Asmodian het volgende:
Heej iedereen - ben er maar heel efkens, maar wou toch ff hoi zeggen
Het is mij trouwens om het even wanneer we resetten. Ik heb op Lowlands ergens op een vroege, brakke ochtend 250 voorgesteld en de mensen om mij heen (Lienelien, Neleos en MaJo) vonden het goed klinken, maar dat voorstel was er alleen maar om een rond getal te hebben en omdat ik dacht dat de 200 lang en breed gepasseerd zou zijn. Het komt mij persoonlijk natuurlijk beter uit om zsm te resetten
Heej Daf en Stanley!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Laatste topic voor reset. Punten blijven wel bewaard, maar er wordt met een nieuwe telling gestart. Da's wat ik heb begrepen, toch.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Over die voetbalwedstrijd bedoel je?
Ja, heb het net gelezen, dank jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb je net gemaild, lieve mooie man.
Ten eerste wil ik je knuffelen vanwege deze vraag.quote:
Fan? begint september pas weer geloofquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:42 schreef Asmodian het volgende:
Hawaii
Dank voor de uitlegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik je knuffelen vanwege deze vraag.
Het antwoord is helaas minder bevredigend. Het was schrijnend om te zien hoe de integere Erkel werd misbruikt door minne rat Barend en compaan van Dorp en zijn mening over de opstelling van Oranje en dat soort zaken moest geven, terwijl hij natuurlijk een legendarisch figuur is. Zij maakten hem een Ali B, een B-artiest. Echt pijnlijk.
Yay!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Fan? begint september pas weer geloof![]()
Asmodian +1
Ja!! dat weet je dan wel weer, niet die hoofdrolspeler he, maar zo'n mederinglopert.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb nog nooit iets van 'Lost' gezien. Wat een eendimensionaal leven leid ik.
Is dat met dat ventje uit Lord of the Rings met dat guitige blonde koppie?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb nog nooit iets van 'Lost' gezien. Wat een eendimensionaal leven leid ik.
Is dat met dat ventje uit Lord of the Rings met dat guitige blonde koppie?
Daar pak je het punt idd mee, Dafquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bij Cliff horen de Shadows...
edit: emancipatie is een moordenaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef SuzukiSwift het volgende:
oeps ... liep wat achter merk ik
Ja, zelfde kleurtje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:03 schreef Asmodian het volgende:
Poeh, Daf, nou moet ik toch ff denken...
Voor de duidelijkheid: heeft Zuidoost-Azie hetzelfde kleurtje als Midden & Zuid-Amerika? En heeft Oceanie hetzelfde kleurtje als Noord-Amerika?
Fok is trouwens irritant
Dan nog niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:05 schreef Asmodian het volgende:
Gewoon met de rechtermuisknop erop klikken en 'afbeelding weergeven' aanklikken
Nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:10 schreef SuzukiSwift het volgende:
Voltage?
Geen ene donder. Een Ozzie kan in Europa gewoon z'n eigen GSM gebruiken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:12 schreef Asmodian het volgende:
Heeft het met GSM-bands te maken?
Helemaal!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:12 schreef Asmodian het volgende:
Oh, DVD-regios?!
Yayquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal!
[afbeelding]
Ik ben alleen even zo vervelend geweest om meer van het plaatje te wissen dan noodzakelijk was![]()
Asmodian +1
Verhip, had ik toch die posts moeten nalezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die van PAL, PAL/SECAM en NTSC had ik gisteren al gesteld
Nee, dat doe ik maar niet. Neleos moest het hele weekend Beatles-vragen verzinnen voor MaJo... Ik denk zelfs dat Lienelien zaterdag-nacht is gewekt door de Beatles-vragen... Of het zou het Eisbär-gezang kunnen zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bwa... doe maar geen Beatles. MaJo is er toch niet
Origineel... Is goed, ik doe het!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doe 's gek. Vertaal een songtekst ofzo.
Ik ben dr nogquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:26 schreef Asmodian het volgende:
Is er trouwens nog iemand present behalve Daf en ik?
quote:Liefde, liefde is een werkwoord
Liefde is een 'doen'-woord
Onbevreesd op m'n adem
Tedere impuls
Schudt me, maakt me lichter
Onbevreesd op m'n adem
So? Doe ik ook al jaren. Mede omdat er in de 55, de 66 en de 340 al een Renault-blok lag. En tegenwoordig rijd ik hydropneumatisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef SuzukiSwift het volgende:
Die japanse auto heeft alleen beetje last van een identiteitscrisis (rijd tegen woordig frans)
quote:Traan op het vuur
Onbevreesd op m'n adem.
Negen nacht van materie
Zwarten bloemen bloeien
Onbevreesd op m'n adem.
Zwarten bloemen bloeien
Onbevreesd op m'n adem.
Traan op het vuur
Onbevreesd op m'n...
Water is m'n oog.
Meest trouwe spiegel
Onbevreesd op m'n adem.
Traan op het vuur van een biecht
Onbevreesd op m'n adem.
Meest trouwe spiegel
Onbevreesd op m'n adem.
Traan op het vuur
Onbevreesd op m'n adem.
Een beetje strompelend
Een beetje strompelend
Jazekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet 't niet, Asmo. Heb je dit nummer gehoord op Lowlands ofzo?
Groot gelijk heb je!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef Supersheep het volgende:
Das een makkie
Massive Attack - Teardrop
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
tebafla teh
BwennieBren +1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef BwennieBren het volgende:
ZYXWVUTSRQPONMLKJIHGFEDCBA
Heel erg, jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef Supersheep het volgende:
Asmo, ben je niet superbrak nu na het weekend?
Wacht maar. Ik doe *nu* een mail naar Ahmed. Morgen verse kebab!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
BwennieBren +1
Punten uitdelen aan slimmerds doe ik niet, daar is dit topic niet voor
Het zal bestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heel erg, ja. Ik ga dadelijk ook slapen, heus
Oh, dat was eigenlijk mijn eerste idee ook. Pas nadat ik zag dat Daf me voor was ging ik het andere doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
BwennieBren +1
Sorry Daf, punten uitdelen aan slimmerds doe ik niet, daar is dit topic niet voor
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het zal best
Ik ga nu iig wel plat, slaap ze voor later mensen!![]()
Da's goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:45 schreef Asmodian het volgende:
Cro Magnon?
* Supersheep rent weg over de dam en springt vervolgens over een hekje heen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wacht maar. Ik doe *nu* een mail naar Ahmed. Morgen verse kebab!![]()
en daar staat Supersheep dan op het Rokinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* Supersheep rent weg over de dam en springt vervolgens over een hekje heen.
Yay!quote:
quote:...
De lijn die getrokken is tussen het goede en het kwade
Zie de blinde man schieten op de wereld
Kogels vliegen, eisen een tol.
Als je slecht bent geweest, Heer ik wed dat je dat bent
En je bent geraakt door vliegend lood
Zou je beter maar je ogen sluiten en je hoofd buigen
En wacht op de ricochet
Ik had zo'n vermoeden dat Daf die zou wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Child in Time van Deep Purple
Natuurlijk is dat Mel Blanc. Wie anders?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:03 schreef Asmodian het volgende:
Ik ken het nummer natuurlijk wel, maar zou echt niet weten wie het zong... Of het moet toevalligerwijs Mel Blanc zijn
Yayquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat Mel Blanc. Wie anders?
Asmodian +1
Jack Black zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jack Black misschien?
Veel meer mainstream. En Engels. Of Amerikaans.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:24 schreef Asmodian het volgende:
Monique van de Ven?
Of moet ik meer mainstream denken?
Jazeker Tong! Maar hoe heten die twee in 't echt ook alweer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:27 schreef tong80 het volgende:
Dampsey and Makepaece. Ze is bloed mooi. Ik kon het niet hebben dat ze in het echt een relatie kregen.Ik had al mijn hoop op haar gezet.
Neequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:27 schreef Asmodian het volgende:
Oh, zijn het gewoon de Avengers?
Ik zeg toch: Ze moet naar de kapper....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef Asmodian het volgende:
Oh God, ja - Dempsey en Makepeace... Geen idee hoe de acteurs heten
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jazeker Tong! Maar hoe heten die twee in 't echt ook alweer?
..... Barber?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Ze moet naar de kapper....
Fire, nee wie heet er nou Firequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
En hij is wat "vurig".
Nee, je gaat tever in het letterlijk vertalen. Wat is vuur nog meer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Fire, nee wie heet er nou Fire![]()
Marlon Brando?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hij heeft dat vurige overal aan z'n lijf.
Nou is-ie goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef BwennieBren het volgende:
Brandon dan?
Nee, juist Glynis Barber had jij moeten weten. Je had al je hoop op haar gezet....quote:
jeujquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou is-ie goed.
[afbeelding] en [afbeelding]
BwennieBren +1
Nee, dat was ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, juist Glynis Barber had jij moeten weten. Je had al je hoop op haar gezet....
Asmodian +1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:43 schreef Asmodian het volgende:
Stegosaurus?
Yay!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Asmodian +1
ik moet toch echt wat moeilijkere gaan bedenken
Vroegah toen V8 nog bestond waren er vet veel rerunsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij was toen nog veel te jong...![]()
Geef me dan maar het punt want niemand weet de rest van je vraagquote:
Chill... Ik geef je het punt zometeen als niemand mij binnen een paar minuten het nummer kan geven. Die zin zal ik laten lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef me dan maar het punt want niemand weet de rest van je vraag
on a monday?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:15 schreef geenaam het volgende:
Lekker uit geweest net.. Ben ik ook weer![]()
Ja lekkerder is er niet op een doordeweekse dag. Lekker rustig en beetje kletsen met wat vriendenquote:
Dat is idd ook heel gezelligquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:16 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja lekkerder is er niet op een doordeweekse dag. Lekker rustig en beetje kletsen met wat vrienden![]()
okay danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:21 schreef geenaam het volgende:
Graag! Een moeilijke gaat me niet lukken..
Ja want hij was een groot modefiguur hoor. Stond op vlaggen, mokken, ansichtkaarten, T-shirts en baseballpetjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef geenaam het volgende:
Vind je het erg als ik het niet weet?
It is Chequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan moet het Che guevara zijn.
Tamelijk, ja. Maar hoe heet zo'n beestje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:32 schreef geenaam het volgende:
Uit de hand gelopen cavia?
Ik vond m wel stoer hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Al ziet-ie er op die vlaggen, mokken, ansichtkaarten, T-shirts en baseballpetjes niet zo eh... goed uit.
Oh, dat wel, maar op die foto die je eerder postte, ziet-ie er een heel stuk beter uit. Ongeveer zoals wanneer je een jeugdfoto van mij naast een recente foto legt.quote:
Slaapsequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vond m wel stoer hoor
[afbeelding]
Iig beste mensen, ik ga mijn dochter wederom van WoW afhalen, dr knuffelen en mijn mandje in. Welterusten allemaal en morgen gezond weer op!
zal ik doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Truste! En doe je dochter de groeten van ons
Nee, een grote cavia. Het grootste knaagdier ter wereld. Wordt ergens tussen de 1 meter en 1.35 groot. Het weegt dan zo'n slordige 65 kilo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:36 schreef geenaam het volgende:
Een grote bever?
En wie gaat dan de vraag stellen? Want het IS een capibara.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
zal ik doen
het is een Capibara trouwens
*en weg is.....
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het een knap duivelinnetje? Want dan wil ik ook wel op het punt..... eh... Daffo, hou je in!
Het antwoord is al gegevenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:43 schreef duivelinnetje het volgende:
Dank je Geenaam.............een dwerghamster?
Slaapsequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:46 schreef Asmodian het volgende:
Heren, waar zijn jullie manieren?![]()
Ik ga trouwens slapies doen voordat ik weer word opgeroepen werk te doen. Welterusten iedereen!![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Bundys natuurlijk!
Met het stuur links? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Engeland?
Ohjaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met het stuur links? Lijkt me niet.
Neu. Dan zou de foto in negatief zijn. Duitse platen zijn wit met zwarte letters.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:18 schreef geenaam het volgende:
Duitsland?
Nope. Ook niet. West-Europees. Al is de auto afkomstig uit Tsjechoslowakije, uiteraard.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:22 schreef SuzukiSwift het volgende:
Polen?
Ook al niet. Al waren die in die tijd wel zwart met witte letters.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:25 schreef geenaam het volgende:
Oostenrijk?
Ja natuurlijk. Gewoon een Nederlandse nummerplaat. Okee, een provinciale plaat uit Noord Holland, maar toch gewoon Nederlands. In 1955/56 moesten die allemaal worden ingeruild voor de soort platen die we nu nog steeds kennen. Deze auto ging voortaan door het leven als TT-18-64.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Nederland dan?
Jeejquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Gewoon een Nederlandse nummerplaat. Okee, een provinciale plaat uit Noord Holland, maar toch gewoon Nederlands. In 1955/56 moesten die allemaal worden ingeruild voor de soort platen die we nu nog steeds kennen. Deze auto ging voortaan door het leven als TT-18-64.
Yurithemaster +1
Nog 1 land erbij, geen oosterijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Europese Economische Gemeenschap.
Met de BeNeLux, West-Duitsland en Frankrijk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:41 schreef geenaam het volgende:
Italie dan maar..Hopen dat ik nu het puntje steel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |