400.000 euro.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Das een goeie. Door het prijzen geld heel erg laag te maken, krijg je een heel ander spel.
Dat is een leuk bedrag, maar na 4 dagen BB is meer dan 10% van het prijzengeld al in rook opgegaan!quote:
Kun je doen als je niet weet wie je moet nomineren, maar verder heeft dat toch weinig nut?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Krijg je nu niet dat bewoners de jokerbezitters gaan nomineren, omdat die toch een vluchtweg hebben?
Het blijft echt niet bij dit spelletje hoor...zullen er nog wel vele volgenquote:
Waarom Waddinxveen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Tientje
En dat er dan zo'n trien uit Waddinxveen een DVD cinema homeset wint van 8000 EUR
uiteraardquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:06 schreef schatje het volgende:
Egbert is teleurgesteld.
Ik denk dat de helft van de kluis van de weggestemden, naar de prijzenpot voor de uiteindelijk winnaar gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is toch helemaal niet zo wat ze nu zeggen?
Dat ze nu max 395.000 kunnen winnen?
Want elke keer als iemand nu weg gaat gaat er al weer 15.000 vanaf minimaal ..
Of denk ik nu verkeerd?
Dat zou de hoogste prijzenpot zijn tot nu toe. Maar het wiordt nog wel minder. In plaats van geld verdienen met opdrachten, doet BB het nu op deze manier. Zal me benieuwen of ze er nog een keer intuinen.quote:
In de vorige BB wisten veel bewoners niet wie te nomineren, en maakten kleine redenen soms het verschil (deksel op de boter etcquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kun je doen als je niet weet wie je moet nomineren, maar verder heeft dat toch weinig nut?
ze zijn ook zieligquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ik vind die zusjes zielig.
Waarom zou er geld uit de pot gaan als er iemand vertrektquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is toch helemaal niet zo wat ze nu zeggen?
Dat ze nu max 395.000 kunnen winnen?
Want elke keer als iemand nu weg gaat gaat er al weer 15.000 vanaf minimaal ..
Of denk ik nu verkeerd?
Jammer... Ze hebben volgens mij veel pech gehad in het leven...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ik vind die zusjes zielig.
Ohjaquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van de kluis van de weggestemden, naar de prijzenpot voor de uiteindelijk winnaar gaat.
De finalisten houden hun eigen kluis, en winnen dus de inhoud daarvan + wat er in de loop der tijd in de prijzenpot is beland bij exits.
Bijvoorbeeld aan Milica.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:15 schreef ruby het volgende:
Janine vraagt nog maar eens of er iemand zin heeft om te zwemmen.
Dat is SC idioot!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef arneaux het volgende:
Ik ga werken. Zie jullie drek.
en dat terwijl het zon FANTASTISCHHH zwembad is...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij was er weinig animo. Heel gek.
da's minder gemeenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me toch logischer dat BB de jokerwinnaars wel had ingeseind dat ze gewonnen hadden, maar de uitslag niet openbaar had gemaakt.
Dit is veel beter. Ze hopen op onderlinge ruzie als duidelijk werd met hoeveel geld er is gesmeten door sommigen. Maar deze groep wil nog van geen ruzie weten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me toch logischer dat BB de jokerwinnaars wel had ingeseind dat ze gewonnen hadden, maar de uitslag niet openbaar had gemaakt.
envelopjequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef Gert het volgende:
Wat staan ze daar nu allemaal dom in die badkamer?
Dat komt nog welquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is veel beter. Ze hopen op onderlinge ruzie als duidelijk werd met hoeveel geld er is gesmeten door sommigen. Maar deze groep wil nog van geen ruzie weten.
Vast geen Fok!kersquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is veel beter. Ze hopen op onderlinge ruzie als duidelijk werd met hoeveel geld er is gesmeten door sommigen. Maar deze groep wil nog van geen ruzie weten.
een kaartje met niks eropquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
wat zat er in die envelop?
Daarom had ik ook nooit zoveel geboden..quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is straks nog ergens geld voor nodig... en dan heeft Tijn dus niets meer om mee te doen.
Tijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:27 schreef frankium het volgende:
Maar stijn heeft nu z`n poen verbrasd, dat geld is eigenlijk ook van de groep (prijzengeld). Groot kans dat de rest nu ook minder zuinig gaat doen.
Nee, ze vertelt dat Tjen in haar leven past.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
Is Sabrina nou weer aant janken?!
de joker?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
wat zat er in die envelop?
Ze zegt: "we zijn gewooooon vriieeeeenden"quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina legt uit waarom ze zo close met Etienne omgaat.
Zei Monique in de kick off niet dat Sabrina altijd op verkeerde mannen valt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:29 schreef avonne het volgende:
Half Duo geniet erg van Etiennes gezelschap, want hij is precies zo als de jongens met wie zij thuis omgaat.![]()
Theezakje, rood spoor achter jequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:30 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom zou je niet kunnen zwemmen als je ongesteld bent
Waarom zaten die twee vanmorgen eigenlijk spiernaakt in dat bad en nu niet nu er een lekkere chick bij zit... dat was leuke tv geweest a la BB3quote:
Voor ons wel. Roddelmateriaal namelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Egbert wel een beetje sneaky zo.. en het is niet goed denk dat hij zich zo afzonderd met Marcia
Hij begint steeds meer een Rob type te worden. Doen alsof het je allemaal niets uitmaakt, maar aan alle reacties kun je gewoon merken dat het hem heel dwars zit allemaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Egbert wel een beetje sneaky zo.. en het is niet goed denk dat hij zich zo afzonderd met Marcia
JAAA!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, Hummie... als je meeleest: "NOMINATIES WEER OPENBAAR!"
Ja hij begint echt op Rob te lijken nu.. echt achterbaks.. net doen alsof het hem niets doet... maar ondertussenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer een Rob type te worden. Doen alsof het je allemaal niets uitmaakt, maar aan alle reacties kun je gewoon merken dat het hem heel dwars zit allemaal.
Toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Etiënne Egbert constateert dat mensen soms stoppen met praten, als hij eraan komt.
De eerste paranoia begint te ontstaan
Ja, das lekker handig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan de joker ook verkopen, grappig.
En Marcia komt beter tot haar recht in een kleiner groepje: ze praat nu zelfs
Op dat soort momenten is het echt jammer dat er geen alchol isquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Intussen wordt Milica iets vrijer met de twee mannen in bad.
[afbeelding]
Dat snap ik welquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Debbus het volgende:
maar ze kan niemand vinden die ook wil zwemmen.
Hebben Marcia en Egbert dus 20.000 euro moeten lappen voor BB als borg of inleg? Das best pittig!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Ik ben er ziek van. Je kunt toch wel heel veel invloed uitoefenen op het spel. Je kunt de joker weggeven enzo. We willen het spel winnen ten koste van veel. Dus ik wilde die joker hebben"
hmmmz nou dan weet ik nog niet of ik me volgend jaar opgeef... zovel geld heb ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef witste het volgende:
[..]
Hebben Marcia en Egbert dus 20.000 euro moeten lappen voor BB als borg of inleg? Das best pittig!
Ze hebben allemaal 30.000 euro gekregen van BB. Dat zit in de kluisjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef witste het volgende:
[..]
Hebben Marcia en Egbert dus 20.000 euro moeten lappen voor BB als borg of inleg? Das best pittig!
Dat is wel lullig, want dan zijn die personen meteen hun joker kwijt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef frankium het volgende:
Als ze slim zijn nomineren ze juist personen met een joker.
Ze is niet verplicht hem in te zetten toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel lullig, want dan zijn die personen meteen hun joker kwijt.
Marlies is de joker sowieso al kwijt trouwens, maar dat weten de andere bewoners niet.
Hoezo dan, dat heb ik even gemist?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Marlies is de joker sowieso al kwijt trouwens, maar dat weten de andere bewoners niet.
Dat niet, maar zou jij het risico willen lopen de eerste ronde eruit te vliegen als je een joker hebt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze is niet verplicht hem in te zetten toch?
Marlies staat al genomineerd vanwege het schenden van het BB briefgeheimquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo dan, dat heb ik even gemist?
Ze hòeft hem nu niet in te zetten, ze kan gokken dat ze niet weggestuurd wordtquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja ik weet het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat niet, maar zou jij het risico willen lopen de eerste ronde eruit te vliegen als je een joker hebt?
Je hebt vast het gesprek metegbert gevolgd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze er dan wél uitvliegt... Dan is de groep blij... Geld voor niets weg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:47 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ze hòeft hem nu niet in te zetten, ze kan gokken dat ze niet weggestuurd wordt
Oh dat, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze hem gelijk inzet natuurlijk...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies staat al genomineerd vanwege het schenden van het BB briefgeheim![]()
Hij heeft het er nu al veel te lang over.... Die man is heel erg met het spel bezig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:48 schreef KlootMajoor het volgende:
Egbert krijgt een dierinstinct " je wil gaan overleven"
nee hoor,alleen als ze hem inzet,kan zijn dat ze ondanks dat ze genomineerd is besluit de joker niet in te zetten als ze weet wie de andere genomineerden zijn en denkt dat ze het tegen die wel zal halen...dan bewaar je die joker voor latere nominatiesquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hij heet Tijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:50 schreef frankium het volgende:
semih neemt het stijn dus echt wel kwalijk. Lijkt me duidelijk.
Dat hebben al meer mensen gezegd ja. Zou jij echt het risico lopen eruit te vliegen en dus een enorme smak geld voor niets te hebben betaald. Dat kun je alleen al tegenover de groep niet maken denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze hem gelijk inzet natuurlijk...
Diva'squote:Op maandag 21 augustus 2006 22:52 schreef booo het volgende:
Waarom zitten Janine en Rik met zonnebril op in't zwembad?
quote:
wa zeg ie? Omda ik breezah praatquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
Aan de manier van praten te horen, heeft die Tijn volgens mij niet echt een hoge functie bij de politie gehad.
Wees blij dat we niet langer naar gezang of hints zitten te kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:52 schreef AiaS het volgende:
Wat een gezeik over die kut-joker. Laten we het nog eens over het budget hebben Eggie.
Is in een spotje idd gezegd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Even off-topic, maar was er van BB niet gezegd dat er meteen al iemand uit zou vliegen???
Zeg dat wel ja. Die heeft alleen maar meningen waar 99% van de mensheid het toch wel mee eens is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees blij dat we niet langer naar gezang of hints zitten te kijken
Tijn is wel een beetje een ei af en toe met zijn politiek-correcte gezwam... sta achter je daden kerel
Kloptquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Even off-topic, maar was er van BB niet gezegd dat er meteen al iemand uit zou vliegen???
Ik heb het niet gehoord, maar heb dan ook niet van te voren veel gevolgtquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt tijd voor de rode foonquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
het boeit hem niks, maar hij is er wel ziek vanquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig... Die Egbert gaat maar door over dat geld. Maar het interesseert hem verder niets hoor.
Ja, maar als jij denkt dat je bij de kijkers in NL de populairste zou kunnen zijn van alle 15 bewoners, dan heb je het toch vrij hoog in je bol.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:59 schreef frankium het volgende:
maar het gaat om het winnen.
zeker, ik bedoelde het ook sarcastisch. Die gast is echt gek aan het doen vandaag. Hij probeerde een systeem te bedenken, en dat is nu gruwelijk mislukt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar als jij denkt dat je bij de kijkers in NL de populairste zou kunnen zijn van alle 15 bewoners, dan heb je het toch vrij hoog in je bol.
Door dit gedoe stijgt hij idd niet in de peilingen denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:02 schreef frankium het volgende:
[..]
Hij wordt denk ik wel genomineerd.
daarbioj heeft ie al zn lijstje klaar liggenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:02 schreef KlootMajoor het volgende:
EGbert " Het maakt het even moeilijk dat HUN het hebben gewonnen (de joker) "
Ze stonden namelijk niet op zijn nominatie lijstje
Vond ie wel erg jammer
Opa Bakkebaard, een blonde pruik op zn kale kletser zou um niet misstaan, de roddelsnol!!
Ik kots op zijn homo trekjes, maar zijn gedrag is best relaxt. Ik denk dat hij ver, heel erg ver gaat komen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:03 schreef mamapan het volgende:
Met zijn bod van ¤100,- blijft Rik lekker relaxed in het al troebele water![]()
[afbeelding]
Precies. Die zoek ik dan ook meteenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Milica?
Nou dat begreep ik dan toch anders.. hij zag in de jokers toch echt een reden om Tijn en Marlies te nomineren... hij wil de jokers uit het spel hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:05 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
daarbioj heeft ie al zn lijstje klaar liggen
Degene in die kamer plus de jokerwinnaars van vanavond worden niet genomineerd door hem
Ik deel die mening. Soort Joost achtig figuur, alleen deze keer 100% gay.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Rik gaat ver komen denk ik.
Volgens mij denkt hij een beetje krom en vond hij het niet nuttig dat die jokers bij hun terecht kwamen, omdat die toch niet zijn nominatie kregenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat begreep ik dan toch anders.. hij zag in de jokers toch echt een reden om Tijn en Marlies te nomineren... hij wil de jokers uit het spel hebben
Janine ondertussen over alimentatie: "je hebt wel je pik in me gestopt, dan zul je moeten betalen"
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Janine ondertussen over alimentatie: "je hebt wel je pik in me gestopt, dan zul je moeten betalen"
Ik heb dat niet meegekregen maar haar zusje heeft een andere vader iigquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Milica pas sinds twee jaar contact heeft met d'r vader
Een hoer dus. Pfff, wat een mens is datquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Nu pas?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijns lome stem irriteert me.
Nee, in totaal 25.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had Etiënne geen 25 meiden/vrouwen (want meisjes klinkt niet zo mooi) per week?
Dan loopt hij achter, want ze zitten al 3 dagen in het huis. Dan mag hij wel opschieten...
Bonenincidentquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Joost was doortrapt vond ik. Weet nog wel een incident waarbij hij zei iets niet gezegd te hebben wat ie wel had gezegd.
En dan zapt BB wegquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Milica doet even de hele familiesituatie uit de doeken, wel prijzenswaardig dat ze zo open is
Je doelt op het "Menno" incident, het was laat en dat was allemaal zo overtrokken. Verder vind ik het nog te vroeg om goed over Rik te oordelen, er gaat nog zoveel gebeuren in dat huis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Joost was doortrapt vond ik. Weet nog wel een incident waarbij hij zei iets niet gezegd te hebben wat ie wel had gezegd.
Rik is erg bemiddelend en verzorgend naar veel mensen toe...en iemand die er als een zwerver uitziet en kapper is dat is natuurlijk al grappig.
Roel was helemaal om te kotsen, zelden zo'n kneus meegemaakt met zijn homofobe gedrag... die hadden ze bij Rik in huis moeten zetten... dan was ie 100 dagen niet gaan douchen met dat afgefikte mini-sigaartje van hemquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bonenincident
Hij had iets lulligs gezegd over Menno, maar tegen Menno ontkende die weer
JoostRoel
Klopt, elke keer als Egbert z'n smoel er even over hield, rakelde hij het weer op. En nu weer met die zusjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef frankium het volgende:
semih blijft ook doordraven over dat geld. Nu met de zussen.
Rik loopt heel snel langs een van de zussenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef frankium het volgende:
semih blijft ook doordraven over dat geld. Nu met de zussen.
Bij mij ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
Milica neemt haar moeder en het verleden van haar moeder wel lief in bescherming met haar uitleg over haar jeugd, haar kleine zusje en de exen van Hilde.
Pluspuntje erbij voor haar van mij.
ROFLquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
We missen alleen de Blauw Helmen daar in het midden
Langzaam gaan de vingertjes de lucht in, wijzen ze mensen aan met kritiek uit hun orale gatenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Semih heeft get er met de zusjes over dat er door sommigen respectloos met geld wordt omgegaan in het huis.
[afbeelding]
Doe me het nummer van de hotline en ik regel het!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Kan BB niet gewoon alle spel-vormen verbieden en ons vermaken met allerlei dillemma's, missies, telefoon's. Hoe moeilijk is het om de dynamiek in zo'n groep te houden...
En bovendien: zijn broer heeft een joker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef Kinga het volgende:
btw die 100 euro van Rik, kan ook tactisch zijn he.. onbewust heb je toch meteen meer respect voor hem etc...
Ben dus niet de enige.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Een van de zusjes (ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houden)
Dat nummer is ergens gehackt geloof ik in een ander topicquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:25 schreef frankium het volgende:
[..]
Doe me het nummer van de hotline en ik regel het!
meld zich ook. Het enige verschil zijn de oorbellen.quote:
Die met die wat grotere tietuh is Monique, de oudste.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Een van de zusjes (ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houden) zegt iets zinnigs: Je hebt een beeld van jezelf, en er klopt geen reet van.
Dit mbt kunnen voorspellen of je een vrijwillige exit zal doen.
Ja en als ze praten is het diegene met het kinderstemmetjequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die met die wat grotere tietuh is Monique, de oudste.
Nee... aan het einde van een woord dat eindigd op een T, dan komt er een " Tss" klank achterquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Monique en Sabrina prrrrrrrraten zo met een rrrrrollende rrrrrrrrrrrr dat ik er een beetje rrrrrrrrraar van worrrrrrrrrrrrdt.
Heerlijk toch die ergenisquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:27 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Nee... aan het einde van een woord dat eindigd op een T, dan komt er een " Tss" klank achter
en dat is vreselijk irritant
" Kweet het niet(ss) hoor
Ik moet(s) , kijk
Dat kan niet(ss) , hoor "
Ik ook, maar ze zijn samen een goede tweede,quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Heerlijk toch die ergenisJanine erger ik me trouwens meer aan
ja zeker een goede 2equote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Zody het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze zijn samen een goede tweede,
BTW: Zeikerd naar de DBK
Dat viel me ook al heel erg op ja.. zou ik ook niet fijn vinden...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat raakt iedereen elkaar daar al veel aan...ewh blijf met je poten van me af zou ik denken.
Hij is zwanger, dan mag hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is Egberts 2de sigaret in 5 minuten!
heeft een roze handdoek omquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:38 schreef Wishjuh het volgende:
WTF heeft Etienne nou aan?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |