400.000 euro.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Das een goeie. Door het prijzen geld heel erg laag te maken, krijg je een heel ander spel.
Dat is een leuk bedrag, maar na 4 dagen BB is meer dan 10% van het prijzengeld al in rook opgegaan!quote:
Kun je doen als je niet weet wie je moet nomineren, maar verder heeft dat toch weinig nut?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Krijg je nu niet dat bewoners de jokerbezitters gaan nomineren, omdat die toch een vluchtweg hebben?
Het blijft echt niet bij dit spelletje hoor...zullen er nog wel vele volgenquote:
Waarom Waddinxveen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Tientje
En dat er dan zo'n trien uit Waddinxveen een DVD cinema homeset wint van 8000 EUR
uiteraardquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:06 schreef schatje het volgende:
Egbert is teleurgesteld.
Ik denk dat de helft van de kluis van de weggestemden, naar de prijzenpot voor de uiteindelijk winnaar gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is toch helemaal niet zo wat ze nu zeggen?
Dat ze nu max 395.000 kunnen winnen?
Want elke keer als iemand nu weg gaat gaat er al weer 15.000 vanaf minimaal ..
Of denk ik nu verkeerd?
Dat zou de hoogste prijzenpot zijn tot nu toe. Maar het wiordt nog wel minder. In plaats van geld verdienen met opdrachten, doet BB het nu op deze manier. Zal me benieuwen of ze er nog een keer intuinen.quote:
In de vorige BB wisten veel bewoners niet wie te nomineren, en maakten kleine redenen soms het verschil (deksel op de boter etcquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kun je doen als je niet weet wie je moet nomineren, maar verder heeft dat toch weinig nut?
ze zijn ook zieligquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ik vind die zusjes zielig.
Waarom zou er geld uit de pot gaan als er iemand vertrektquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is toch helemaal niet zo wat ze nu zeggen?
Dat ze nu max 395.000 kunnen winnen?
Want elke keer als iemand nu weg gaat gaat er al weer 15.000 vanaf minimaal ..
Of denk ik nu verkeerd?
Jammer... Ze hebben volgens mij veel pech gehad in het leven...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ik vind die zusjes zielig.
Ohjaquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van de kluis van de weggestemden, naar de prijzenpot voor de uiteindelijk winnaar gaat.
De finalisten houden hun eigen kluis, en winnen dus de inhoud daarvan + wat er in de loop der tijd in de prijzenpot is beland bij exits.
Bijvoorbeeld aan Milica.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:15 schreef ruby het volgende:
Janine vraagt nog maar eens of er iemand zin heeft om te zwemmen.
Dat is SC idioot!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef arneaux het volgende:
Ik ga werken. Zie jullie drek.
en dat terwijl het zon FANTASTISCHHH zwembad is...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij was er weinig animo. Heel gek.
da's minder gemeenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me toch logischer dat BB de jokerwinnaars wel had ingeseind dat ze gewonnen hadden, maar de uitslag niet openbaar had gemaakt.
Dit is veel beter. Ze hopen op onderlinge ruzie als duidelijk werd met hoeveel geld er is gesmeten door sommigen. Maar deze groep wil nog van geen ruzie weten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me toch logischer dat BB de jokerwinnaars wel had ingeseind dat ze gewonnen hadden, maar de uitslag niet openbaar had gemaakt.
envelopjequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef Gert het volgende:
Wat staan ze daar nu allemaal dom in die badkamer?
Dat komt nog welquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is veel beter. Ze hopen op onderlinge ruzie als duidelijk werd met hoeveel geld er is gesmeten door sommigen. Maar deze groep wil nog van geen ruzie weten.
Vast geen Fok!kersquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is veel beter. Ze hopen op onderlinge ruzie als duidelijk werd met hoeveel geld er is gesmeten door sommigen. Maar deze groep wil nog van geen ruzie weten.
een kaartje met niks eropquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
wat zat er in die envelop?
Daarom had ik ook nooit zoveel geboden..quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is straks nog ergens geld voor nodig... en dan heeft Tijn dus niets meer om mee te doen.
Tijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:27 schreef frankium het volgende:
Maar stijn heeft nu z`n poen verbrasd, dat geld is eigenlijk ook van de groep (prijzengeld). Groot kans dat de rest nu ook minder zuinig gaat doen.
Nee, ze vertelt dat Tjen in haar leven past.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:27 schreef Kinga het volgende:
Is Sabrina nou weer aant janken?!
de joker?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
wat zat er in die envelop?
Ze zegt: "we zijn gewooooon vriieeeeenden"quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina legt uit waarom ze zo close met Etienne omgaat.
Zei Monique in de kick off niet dat Sabrina altijd op verkeerde mannen valt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:29 schreef avonne het volgende:
Half Duo geniet erg van Etiennes gezelschap, want hij is precies zo als de jongens met wie zij thuis omgaat.![]()
Theezakje, rood spoor achter jequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:30 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom zou je niet kunnen zwemmen als je ongesteld bent
Waarom zaten die twee vanmorgen eigenlijk spiernaakt in dat bad en nu niet nu er een lekkere chick bij zit... dat was leuke tv geweest a la BB3quote:
Voor ons wel. Roddelmateriaal namelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Egbert wel een beetje sneaky zo.. en het is niet goed denk dat hij zich zo afzonderd met Marcia
Hij begint steeds meer een Rob type te worden. Doen alsof het je allemaal niets uitmaakt, maar aan alle reacties kun je gewoon merken dat het hem heel dwars zit allemaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Egbert wel een beetje sneaky zo.. en het is niet goed denk dat hij zich zo afzonderd met Marcia
JAAA!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja, Hummie... als je meeleest: "NOMINATIES WEER OPENBAAR!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |