Dat zeg ik.quote:
als zowel de achterbank als de kofferbak neit ruim zijn, sloop je de achterbank er uit. Probleem opgelost.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef xstatic1975 het volgende:
Lekker scheurbakkie hoor (zeker voor een diesel), alleen niet erg ruim op de achterbank en in de kofferbak, maar ja daar neem je zo'n ding ook niet voor
Vergeet de bullbar niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als zowel de achterbank als de kofferbak neit ruim zijn, sloop je de achterbank er uit. Probleem opgelost.
En zuinig, 3000 km gereden, gemiddeld 1 op 19.8quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef xstatic1975 het volgende:
Lekker scheurbakkie hoor (zeker voor een diesel), alleen niet erg ruim op de achterbank en in de kofferbak, maar ja daar neem je zo'n ding ook niet voor
't origineel is mooier, en goed genoeg. Dat ding heeft geen tuning nodig hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Fugie het volgende:
uhhhhh hebben ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is zo, maar dat lipje en die kleur zijn wel sexyquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:03 schreef M5 het volgende:
[..]
't origineel is mooier, en goed genoeg. Dat ding heeft geen tuning nodig hoor
gemist nee, weg ben ik iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:56 schreef M5 het volgende:
[..]
koos werkloos? heb ik wat gemist? ben je weg bij pon?
het was al raak voor ik hem in ontvangst heb genomen, dus die zal der nog wel staan denk ik zo....quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, al ander werk op 't oog?
Is die A4 nu ook weg dan?![]()
succes alvast dan met zoeken van nieuwe baan enzo!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het was al raak voor ik hem in ontvangst heb genomen, dus die zal der nog wel staan denk ik zo....
opties genoeg maar ben het nu even zat met werken en dergelijke, maandje even bekijken en dan zien we verder
Tja, je maakt er ook een topic van waar niemand echt op kan reageren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik verval weer in mn oude patroon van elke dag een heel groot en tof topic openen in PTA over een onderwerp wat niemand, of alleen Klonk, boeit
thanxzquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
succes alvast dan met zoeken van nieuwe baan enzo!![]()
De baggercursus kan absoluut wel op gereageerd wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, je maakt er ook een topic van waar niemand echt op kan reageren.
Ja wat dan? Dat het een kuttopic isquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De baggercursus kan absoluut wel op gereageerd worden
Het Ikco topic is ter leeringh ende vermaeck.
Mensen die meer hersencapaciteit dan een mug hebben zouden daar een nuttige vraag kunnen stellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja wat dan? Dat het een kuttopic is?
Die vind je niet op fok!.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mensen die meer hersencapaciteit dan een mug hebben zouden daar een nuttige vraag kunnen stellen.
Tsjechen. Ik was me vast aan het voorbereiden op mn vakantie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:21 schreef Pterps het volgende:
Grotere broer van die Ibiza, niet van die wannabee duitsers.
Ik bedoel dat ze hun best doen om er uit te zien als duitsers met die enorme horeca-spoilers.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechen. Ik was me vast aan het voorbereiden op mn vakantie.
Het zijn chauffeurs.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:33 schreef Pterps het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze hun best doen om er uit te zien als duitsers met die enorme horeca-spoilers.
je doet het ook helemaal verkeerd. Je had iemand langs moeten laten komen en die het laten regelen voor jequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:36 schreef Nolius het volgende:
Pfff.... FOK!radio in je eentje is behoorlijk intensief.
Echt 10 privé-vensters open in IRC, op MSN mensen, Skype...'
Nou weet ik wat Martijn altijd allemaal doet tijdens de uitzending
Ahhhhh, ik zal je de volgende keer niet lastig vallenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:36 schreef Nolius het volgende:
Pfff.... FOK!radio in je eentje is behoorlijk intensief.
Echt 10 privé-vensters open in IRC, op MSN mensen, Skype...'
Nou weet ik wat Martijn altijd allemaal doet tijdens de uitzending
ow, was niet erg hoor. Vond het ergens ook wel weer grappig. Die IRC-vensters heb ik altijd. Maar de skype en msn heeft martijn altijd. Bovendien wordt de IRC dan gesplitst over hem en mijquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahhhhh, ik zal je de volgende keer niet lastig vallen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
ow, was niet erg hoor. Vond het ergens ook wel weer grappig. Die IRC-vensters heb ik altijd. Maar de skype en msn heeft martijn altijd. Bovendien wordt de IRC dan gesplitst over hem en mij
Maar er zijn ook nog mensen die steeds antwoord van je verwachten en je dan blijven flashenTonks wilde vroeger bijvoorbeeld altijd mp3's sturen... Maar dat deed je niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |