Ik zal wolf dit seizoen vast wel een keer zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Badabingea het volgende:
Zijn er al wat mensen uit de OP door dat plaatje mensen tegengekomen die ze eigenlijk daarvoor niet kende?
Benieuwd naar ineens. .
Ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Badabingea het volgende:
Zijn er al wat mensen uit de OP door dat plaatje mensen tegengekomen die ze eigenlijk daarvoor niet kende?
Benieuwd naar ineens. .
Ach, die moet gedeeld worden met zo goed als alle eredivisieclubs geloof ik. En nog 2 amateurclubs.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik had trouwens gehoord dat Ajax een deel van de transfersom van Boulahrouz heeft gekregen als opleidingsvergoeding.
Ik wist niet eens dat hij uit de Ajax-jeugd kwam.![]()
Ik heb devv05 en plae ontmoet..voor de rest nog niet volgens mij....quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Badabingea het volgende:
Benieuwd naar ineens. .
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:04 schreef Sethje het volgende:
Bijna alle fatsoenlijke nederlandse voetballers komen uit de ajax-jeugd. Straks ook geld vangen voor Ooijer
Wat was de transfersom dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik had trouwens gehoord dat Ajax een deel van de transfersom van Boulahrouz heeft gekregen als opleidingsvergoeding.
Ik wist niet eens dat hij uit de Ajax-jeugd kwam.![]()
Ik had iets over 13 miljoen euro gelezen!quote:
6 miljoen pond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik had iets over 13 miljoen euro gelezen!
devv05 schijnt mij wel eens gezien te hebben, en andersom. Maar echt ontmoet of gesproken: nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb devv05 en plae ontmoet..voor de rest nog niet volgens mij....
Ik ben btw die dikke bierdrinker......
Ohja?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
devv05 schijnt mij wel eens gezien te hebben, en andersom. Maar echt ontmoet of gesproken: nee.
Hopelijk voor je brengen ze ook wat Deense schoonen mee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:44 schreef SiemeN het volgende:
Jammer dat er zo weinig verkocht is voor woensdag. Zit zelf in 415, dus in ieder geval 1000 Denen naast me.
Zeer opvallend inderdaad. Ik had niet verwacht dat hij zijn draai zo snel zou vinden. Het zegt veel over de werkwijze van Ten Cate en de huidige sfeer binnen het team.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft het gewoon erg naar zijn zin hier, dat merk je.
Toch wel opmerkelijk als je zolang bij dezelfde club heb gespeeld.
2 weken bedoel je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:54 schreef Freak187 het volgende:
De amateurclub van Boularouz kreeg 60.000 euro.
Stel dat Ajax hetzelfde krijgt, kunnen ze 2 maanden het salaris van KJH betalen![]()
we worden ook kampioen en komen ver in de CL!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef Steeven het volgende:
Ik moet zeggen dat Ajax, eerder al tegen PSV en nu tegen RKC echt bij vlagen erg mooi voetbal speelde. Mooi en snel combinatiespelik heb er een goed gevoel over.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
we worden ook kampioen en komen ver in de CL!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |