quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Groenendijk moet zijn *** houden en blij zijn dat ie trainer bij Ajax is...
In het bericht staat dat hij liever niet op de tribune plaats wilt nemen, om op die manier de wedstrijd te overzien.quote:
Spijkerman is niet blij ermee. Over Groenendijk wordt niks gezegd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Groenendijk moet zijn *** houden en blij zijn dat ie trainer bij Ajax is...
Spijkerman ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Urquhart het volgende:
In het bericht staat dat hij liever niet op de tribune plaats wilt nemen, om op die manier de wedstrijd te overzien.
Niet per sé:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat we met de punt naar voren spelen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:47 schreef Gelderland het volgende:
Davids Gravesen was de ideale man geweest, die Ten Cate zocht, maar die wilde Ajax niet.... tja, zijn weinig andere mogelijkheden over denk ik... op korte termijn, want transfer-markt sluit volgende week denk ik....
Die kregen we al bij onze SCC. Moet je ze hebben dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie vandaag een brief gehad van ajax, dat je 5000 superpingels punten heb gewonnen ?
Ja daar waren we ondertussen al achterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:02 schreef denthemen het volgende:
edgar komt niet, die zit goed in London
ja precies vanaf tribune heb je meer overzichtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Het idee van HtC over op de tribune plaatsnemen is zo gek nog niet.
Rob Witsche doet dat bij het NL-elftal ook al en staat de hele wedstrijd via een oortje in contact met de andere assistent-trainer op de bank.
Die schijnt al rond te zijn met Ajax maar ik mag mijnbron niet prijs gevenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De Spurs staan op het punt om Aldo Duscher te contracteren, een verdedigende middenvelder. Is Edgar Davids al gesignaleerd in Amsterdam?
Echt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die schijnt al rond te zijn met Ajax maar ik mag mijnbron niet prijs geven![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah please, vertel...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]! Blij dat die fase voorbij is zeg.
Steef natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
terwijl jij het als eerst zouw wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:25 schreef denthemen het volgende:
wat een gezeik toen ja met mensen die wisten te melden dat het rond was..
Als het rond was had ik het wel eerder geweten ja dan menig hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
terwijl jij het als eerst zouw weten![]()
nog bedankt voor die vele smsjes zondagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als het rond was had ik het wel eerder geweten ja dan menig hier
Een de broer van een vriend van de neef van m'n buurman zag hem vanmiddag in Amsterdam lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Ajax speelt om negen miljoen euro
MARC LAAN
AMSTERDAM - Zelfs als Ajax morgenavond in de Arena tegen FC Kopenhagen niet verder komt dan 0-0, rinkelt de kassa. Want de geldmachine van de Champions League lonkt voor Amsterdamse club.
Bij een 0-0 eindstand kwalificeren de Amsterdammers zich voor het hoofdtoernooi van Champions League. Een uitslag van 1-1 is trouwens ook goed en zelfs een 1-0 nederlaag houdt Ajax niet weg van het miljoenenbal.
Pas bij een 2-1 achterstand zal penningmeester Jeroen Slop de billen samenknijpen, want dan volgt verlenging. De Denen verloren immers twee weken geleden thuis ook met 1-2.
Wanneer de bal morgenavond om half negen rolt, begint een strijd om miljoenen euro's. Als Ajax zich ontdoet van FC Kopenhagen, treedt het toe tot het miljoenenbal. Blijkt Ajax over twee duels toch zwakker dan de Denen, dan wacht het veel minder lucratieve Uefa-Cuptoernooi.
Alleen al voor het doordringen tot de Champions League betaalt de Europese voetbalunie Uefa een startpremie uit van 2 miljoen euro. Daar komen nog de premies bij van de zes poule-wedstrijden die de Champions League-deelnemers spelen: 4 ton per potje, dus goed voor nog eens 2,4 miljoen euro. Alleen al het bereiken van het hoofdtoernooi van de Champions League levert Ajax dus 4,4 miljoen euro op, ongeacht de sportieve prestaties.
Dan zijn er nog de bonussen: een gewonnen wedstrijd levert zes ton op, een gelijkspel de helft hiervan. Van dat geld ziet de penningmeester overigens niets terug: de bonussen moet hij direct overmaken aan de spelers, dat is contractueel vastgelegd.
Een finaleplaats in de Champions League, wellicht ver weg voor Ajax, kan de financiële winst van een club maken of breken. Van de twee finalisten strijkt de winnaar een slotpremie op van 7 miljoen euro; de verliezer krijgt 4 miljoen.
Wordt Ajax er vanavond uitgekegeld door de Denen, dan ziet de boekhouding er heel wat minder florissant uit. Het Uefa-Cuptoernooi is veel minder lucratief dan de Champions League. De premies daar bedragen soms maar tien procent van die in de Champions League.
Zo levert een gewonnen wedstrijd maar 40.000 euro op, een gelijkspel 20.000. De winnaar van deze cup toucheert 'slechts' 2,5 miljoen, de verliezende finalist krijgt 1,5 miljoen.
''Met die verschillen is in de begroting rekening gehouden,'' zegt Ajax-directeur Maarten Fontein. ''We maken in feite twee begrotingen, één zonder inkomsten uit de Champions League, eentje mét, maar dan wel met voorzichtige ramingen. In totaal scheelt deelname aan de Champions League ons 8 tot 9 miljoen euro inkomsten.''
Hoeveel Ajax mag inboeken voor de tv-rechten van de Champions League is nog onduidelijk. De Uefa, die de rechten collectief verhandelt, onderhandelt nog over de bedragen met de Europese omroepen. Vorig jaar wist de Uefa de wedstrijdrechten voor 650 miljoen euro te slijten.
In het Uefa-Cuptoernooi mag Ajax de beelden van de thuiswedstrijden zelf aan de man brengen. Toch leert de ervaring dat ook op het gebied van tv-gelden deelname aan de Champions League veel voordeliger is dan deelname aan het Uefa-Cuptoernooi.
Over het algemeen kan Ajax toegangskaarten voor de Champions League ook voor meer geld aan meer mensen verkopen dan de toegangskaarten voor het Uefa-Cuptoernooi. De tegenstanders in de Champions League zijn vaak aansprekender dan die in het Uefa-Cuptoernooi.
Fontein relativeert dit verschil echter: ''Met een wedstrijd in de Champions League tegen Brøndby verdienen wij minder dan tegen bijvoorbeeld Arsenal in het Uefa-Cuptoernooi.'' Naar alle waarschijnlijkheid speelt Arsenal komend seizoen echter in de Champions League. De Engelsen wonnen het eerste van de twee beslissingsduels met 3-0 van Dinamo Zagreb, dat waarschijnlijk in het Uefa-Cuptoernooi uitkomt.
Ook op het gebied van de merchandising is deelname aan de Champions League lucratiever. De handel in petjes, sjaals en clubshirts gedijt bij deelname aan Europa's meest prestatieve toernooi.
Een neveneffect van de populairdere Champions League is dat Ajacieden internationaal bij meer clubs opvallen, wat hun marktwaarde verhoogt. Bij transfers van Ajacieden stijgen zo ook de clubinkomsten.
Š Het Parool, 22-08-2006
En Braafheid ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Vieira, Gravesen, Tiendalli....
Officieel gerucht, Van Geel heeft er nog op gereageerd. Hij is aangeboden bij Ajax, maar Van Geel heeft het afgewezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:51 schreef jna het volgende:
Gravesen is toch gewoon een keer door iemand hier geroepen? of is dat een officieel gerucht geweest?
oh ok, was zeker op vakantie toen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Officieel gerucht, Van Geel heeft er nog op gereageerd. Hij is aangeboden bij Ajax, maar Van Geel heeft het afgewezen.
Er bestaan geen officiele geruchten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:51 schreef jna het volgende:
Gravesen is toch gewoon een keer door iemand hier geroepen? of is dat een officieel gerucht geweest?
Laat die gozer maar lekker spelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Houniet het volgende:
Schilder naar Sparta
precies, en terug halen wanneer hij er klaar voor is. anders verkracht je een eigen talent. laat hem maar lekker daar verder ontwikkelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Laat die gozer maar lekker spelen.
Mocht die toch op het middenveld bij Sparta, anders ging die niet..?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Houniet het volgende:
Schilder naar Sparta
Het succes is ze bij HSV een beetje naar het hoofd gestegen na vorig seizoen. Maar het verval is alweer ingezet nu ze Van der Vaart aanvoerder hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef twi het volgende:
Ik zou het toch wel leuk vinden als er alsnog een aardige transfer wordt afgerond. Grygera weg en met dat geld het door Henk gewenste type speler kopen. Het is al zo lang zo stil. Op zich goed natuurlijk, maar ik hou altijd wel van inkomende transfers
Wat een muppets trouwens op dat HSV forum. Draagt een Ajacied Grygera voor, die van eenzelfde of iets beter niveau is dan een Heitinga in vorm, en dan zeggen ze dat ze alleen Heitinga zouden willen. En denken dat ze 'm kunnen halen ook, omdat er met Ajax altijd zo goed zaken wordt gedaan
quote:Toppertje! voor topduel
Amsterdam, 22 augustus 2006
Voordat Ajax woensdagavond om 20.30 uur aan de returnwedstrijd tegen FC Kopenhagen begint, zullen de Amsterdamse artiesten Quillermo en Tropical Danny hun nummer 1 hit Toppertje door het stadion laten galmen.
Nadat Guillermo en Tropical Danny het stadion hebben opgewarmd, begint Ajax het duel met een in Kopenhagen opgebouwde 2-1 voorsprong. Het belooft dus nog zeer spannend te worden, want de Denen zullen het Ajax lastig willen maken. Maar de 5-0 zege op RKC zal de mannen van trainer Henk ten Cate vertrouwen hebben geschonken. Ook het 'vaste' verdedigingscentrum Jaap Stam/Thomas Vermaelen is weer in ere hersteld. Vermaelen was alleen voor RKC geschorst en is er dus gewoon weer bij.
De wedstrijd begint om 20.30 uur. Vanaf half zeven kunnen aan de kassa's van het stadion nog kaarten worden aangeschaft. Let wel dat geldige legitimatie verplicht is!
En Boulahrouz weg, van Buyten weg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het succes is ze bij HSV een beetje naar het hoofd gestegen na vorig seizoen. Maar het verval is alweer ingezet nu ze Van der Vaart aanvoerder hebben gemaakt.
Kan je eigenlijk pas volgend jaar op dit tijdstip beoordelen. Zie hoe lang het Grygera en Escude kostten om op niveau te komen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ogararu is dat btw een miskoop?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef piertje2 het volgende:
GODVERREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die kerel waar ik mee naar ajax zou gaan morgen kan opeens niet
quote:Toppertje! voor topduel
Amsterdam, 22 augustus 2006
Voordat Ajax woensdagavond om 20.30 uur aan de returnwedstrijd tegen FC Kopenhagen begint, zullen de Amsterdamse artiesten Quillermo en Tropical Danny hun nummer 1 hit Toppertje door het stadion laten galmen.
Nadat Guillermo en Tropical Danny het stadion hebben opgewarmd, begint Ajax het duel met een in Kopenhagen opgebouwde 2-1 voorsprong. Het belooft dus nog zeer spannend te worden, want de Denen zullen het Ajax lastig willen maken. Maar de 5-0 zege op RKC zal de mannen van trainer Henk ten Cate vertrouwen hebben geschonken. Ook het 'vaste' verdedigingscentrum Jaap Stam/Thomas Vermaelen is weer in ere hersteld. Vermaelen was alleen voor RKC geschorst en is er dus gewoon weer bij.
De wedstrijd begint om 20.30 uur. Vanaf half zeven kunnen aan de kassa's van het stadion nog kaarten worden aangeschaft. Let wel dat geldige legitimatie verplicht is!
Ze hebben ook 2 keer gelijk gespeeld al in de bundesliga, en niet tegen de moeilijkste tegenstandersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef twi het volgende:
Een dommere beslissing hebben ze in Hamburg inderdaad niet kunnen nemen. En dat kort voordat ze Boulahrouz de deur uit deden. Grandioos begin van de competitie hebben ze ook. Vandaag of morgen worden ze door Osasuna uit de CL getrapt en dan kunnen ze weer van voren af aan beginnen
Ze zeggen daar dus juist mee dat het niveau van de Eredivisie, vergeleken met de Bundesliga, beduidend lager ligtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:15 schreef Pritt het volgende:
Ajax Situation ist nicht zu vergleichen mit einem Bundesliga Club. Ajax kann 5 Spieler pro Saison verkaufen und mit Nachwuchstalente besetzen und werden trotzdem garantiert mindestenz zweiter, vieleicht Meister.
Van 't HSV-forum, wel grappig dat Feyenoord daar ook heerlijk hard de grond wordt ingeboord.
Natuurlijk zijn die miljoenen wel belangrijk, of wil je net als de nationale concurrenten geen geld hebben voor versterkingen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef BoNi het volgende:
Die miljoenen interesseren me echt geen ruk, ik wil gewoon CL wedstrijden zien...!
Volgens mij was die al vrij ver in onderhandeling met Celtic.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef koningdavid het volgende:
Van Geel zei eerst dat er geen 'type Gabri' meer nodig was omdat de jeugd daarachter de gaten op dienden te vullen, daar bedoelde hij denk ik vooral Schilder en Vertonghen mee. Nu Schilder verhuurd is en er met Vertonghen voorlopig ook weer rustig aan wordt gedaan, is het misschien toch nodig nog een type-Gabri te halen. Ten Cate zal niet voor niets gezegd hebben dat hij dat nog steeds hoopt te doen.
Is die Gravesen nog vrij trouwens?
Uiteraard is dat geld belangrijk, maar als we morgenavond winnen zal ik geen moment blij zijn omdat we nu 9 miljoen Euro rijker zijn, wél omdat we nu iig zes mooie wedstrijd tegemoet kunnen zien...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die miljoenen wel belangrijk, of wil je net als de nationale concurrenten geen geld hebben voor versterkingen.
Nog een gevalletje Maxwell dus...quote:Zdenek Grygera heeft laten weten dat hij niet naar Tottenham Hotspur wil verhuizen. De verdediger van Ajax zou liever zien dat hij transfervrij naar Spanje of Italië kan
Grygera zou alleen overwegen naar Engeland te gaan als hij een aanbieding van een topclub zou krijgen, maar in zijn ogen is dat niet het geval. Vanaf volgend seizoen is de Tsjech transfervrij, dus kan hij gaan en staan waar hij wil. Bovendien is de 28-jarige speler niet van plan zijn contract te verlengen. Na dit seizoen zal er meer duidelijkheid zijn over de ploeg waar hij voor zal gaan spelen.
quote:Trainer van Tottenham Hotspur, Martin Jol, heeft hierdoor wederom geen verdediger aan kunnen trekken. Eerder stond Thomas Vermaelen ook al in de belangstelling van The Spurs. De Belg heeft namelijk aangegeven dat hij graag bij Ajax wil blijven.
Tuurlijk wel. Van te voren even kankeren maar zodra hij getekend heeft zul je ze niet meer horen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
Opmerkelijke uitspraak van Dwight Tiendalli, enige tijd geleden in de VI: "In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven." Ben benieuwd of de Feyenoord-supporters zo'n uitspraak waarderen, van hun beoogde nieuwe rechtsback? Naast Ron Vlaar heeft Feyenoord binnenkort dus twee Ajacieden in de verdediging staan.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef Lennox het volgende:
Op de tribune die Grygera. We zijn natuurlijk geen filantropische instelling.
www.ultrasuid.comquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef El_Bassie het volgende:
Heeft iemand misschien beelden van afgelopen zondag, met name van de goals? Heb niets gezien i.v.m met mijn werk.
www.ultrasuid.comquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef El_Bassie het volgende:
Heeft iemand misschien beelden van afgelopen zondag, met name van de goals? Heb niets gezien i.v.m met mijn werk.
Ach, we weten allemaal hoe het met Trabelsi afgelopen isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog een gevalletje Maxwell dus...
waar zie jij debiele reacties dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef BoNi het volgende:
Debiele reacties altijd als spelers aangeven zich gewoon aan hun contract te willen houden.....
Wat is de bron daarvan? Op skysports staat het bijvoorbeeld een stuk anders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog een gevalletje Maxwell dus...
[..]
Jij voelt je terecht aangesproken en ik vind dit ook een debiele reactie:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waar zie jij debiele reacties dan?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef Lennox het volgende:
Op de tribune die Grygera. We zijn natuurlijk geen filantropische instelling.
wat is er debiel aan : nog een gevalletje maxwell dus? Die riep toch ook dat hij zijn contract uit zou dienen en niet wilde verlengen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij voelt je terecht aangesproken en ik vind dit ook een debiele reactie:
[..]
sport.fok.nl, deeplink zal ik even zoeken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Wat is de bron daarvan? Op skysports staat het bijvoorbeeld een stuk anders.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=411357&CPID=8&clid=6&lid=2&title=Grygera+plays+down+Spurs+link
True true..quote:
Natuurlijk mag je mening verkondigen, graag zelfs.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef Lennox het volgende:
Dat is mijn mening. Wel hier een paar jaar ballen en als je verkocht kan worden voor een leuk bedrag ineens niet naar de premier league willen. En op een forum mag je volgens mij je mening verkondigen, net als jij dat ook mag.
Die smilie achter die zin was niet voor niks toch...?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat is er debiel aan : nog een gevalletje maxwell dus? Die riep toch ook dat hij zijn contract uit zou dienen en niet wilde verlengen?
Natuurlijk zijn er wel clubs die dat geld nu al voor Grygera neer willen leggen. Dat zijn de clubs die er zeker van willen zijn dat hij naar hun komt. Als Grygera transfervrij bij Ajax wegloopt, kan hij namelijk uit veel meer clubs kiezen omdat hij geen drol meer kost. Daarom is het voor veel clubs wel degelijk een optie een speler met een 1-jarig contract vroegtijdig over te nemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef Pritt het volgende:
Grygera is een hartstikke goede verdediger dus ik zie niet in waarom hij zo nodig verkocht moet worden. Clubs zijn echt niet dom dat ze miljoenen gaan betalen voor een 1jarig contract. Ook vorig jaar heeft hij belangrijke goals gemaakt. Hieruit blijkt dat hij ook niet zo nodig bij Ajax weghoeft dus wel het nogsteeds naar zijn zin heeft, alleen maar top.
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je mening verkondigen, graag zelfs.
Maar ik snap niet dat je iemand naar de tribune zou willen verbannen alleen omdat hij niet voor de eerste de beste club wil kiezen. Het is zijn goed recht om niet akkoord te gaan met iedere aanbieding die zich voort doet. Het contract loopt nog een jaar en je hebt dus geen enkel recht om hem dan niet meer te gebruiken als hij beslist zijn contract uit te dienen. Daarnaast heeft Grygera altijd goed gepresteerd en nooit geklaagd.
Als Grygera een bepaald doel/ een bepaalde club voor ogen heeft en dit graag wil verwezenlijken door nog een jaar bij Ajax te blijven vind ik dat persoonlijk geen enkel probleem.
Heeft toch kenbaar gemaakt dat hij het niet meer naar zijn zin heeft op de bank?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef Pritt het volgende:
Grygera is een hartstikke goede verdediger dus ik zie niet in waarom hij zo nodig verkocht moet worden. Clubs zijn echt niet dom dat ze miljoenen gaan betalen voor een 1jarig contract. Ook vorig jaar heeft hij belangrijke goals gemaakt. Hieruit blijkt dat hij ook niet zo nodig bij Ajax weghoeft dus wel het nogsteeds naar zijn zin heeft, alleen maar top.
Wie wel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Heeft toch kenbaar gemaakt dat hij het niet meer naar zijn zin heeft op de bank?![]()
2 stuiversquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:26 schreef denthemen het volgende:
hoeveel krijgen wij nou van Utrecht ivm Tiendalli? Die komt toch bij ajax vandaan?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is toch bijna het halve transferbudget van feyenoord![]()
Waarop doelde de verslaggever van AT5 in je sig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is toch bijna het halve transferbudget van feyenoord![]()
Uitspraak van een tijdje geleden, was op het bordes op het leidseplein de dag na het behalen van de Amstelcupquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarop doelde de verslaggever van AT5 in je sig?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is genezen
DWIGHT TIENDALLI WORDT FEYENOORDER
feyenoord.nlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Dat jullie maar veel plezier van hem mogen hebben.
En oh ja, een bron zou wel oke zijn.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef Nashje het volgende:
Jammer. Ik mocht 'm altijd op de een of andere manier wel.
Nu dus niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |