quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:32 schreef dyzrz het volgende:
Foto doet niet.
Voor de rest
Gefeliciteerd.
Nee het moet gewoon verdomme es ophouden met strontregenenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:51 schreef Repeat het volgende:
KLB topic over dat je geluk had?
Die hangt momenteel in de douche te drogenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:00 schreef Gallacher het volgende:
Hahaha,nu doet t plaatje het wel. Waar is je regenbroek?
zit dan ook niet hendig te slippen achter een boer die mest aan het uitrijden is, kneus!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee het moet gewoon verdomme es ophouden met strontregenen
Ik krijg meestal dunne poep van chocomel dus dat schiet ook niet op :/quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:24 schreef GSi het volgende:
Nat regenen en koukleumen op de brommer![]()
Thuiskomen, onder de douche, droge broek aantrekken, bij de radiator zitten en warme chocolademelk drinken![]()
![]()
![]()
mag ik mijn piemel in je scooteruitlaat doen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik krijg meestal dunne poep van chocomel dus dat schiet ook niet op :/
fijn dat je dat ook even met ons deeltquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kut hoeren regen moet godverdomme eens uitscheiden met vallen !quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:17 schreef GioStyle het volgende:
Je vergeet het allerbelangrijkste: Je klacht! Dus wat is nou eigenlijk je klacht?
Wat moeten ze dan??quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kut hoeren regen moet godverdomme eens uitscheiden met vallen !
Alles behalve op Mestreech vallleren !quote:
En dan? Dan gaan alle bloemetjes dood in Mestreechquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alles behalve op Mestreech vallleren !
Heheh, en dat ga je dan zeker op je gezicht smeren en slaap vallenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik lees vaak je nutteloze post door maar nu vraag ik me toch echt af of jij niet een boederij hebt of iets in die geestquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik reed door gans Maastricht,
Daar had ik dus ff vette geluk he met dat kut water wat mij bijna gans nat maakte
Nee hoor :/ ik moet imagen en shitquote:
wacht maat tot je acces krijgtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee hoor :/ ik moet imagen en shit
En dingen in Excell makenhendig akelig
kutkick van een kutuserquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef brood_korst het volgende:
Jij leert dus om nog betere paints te maken
OMFG![]()
Zal lekker snel gaan dan sukkelquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die hangt momenteel in de douche te drogen
wat lul je nou achterlijke lepra worm ?? gisteraaf is al laatste gereageerd.quote:
Inderdaad .... alweer een dag geledenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef brood_korst het volgende:
[..]
wat lul je nou achterlijke lepra worm ?? gisteraaf is al laatste gereageerd.
Pleurus wurm
Waar zit je? ROC ICT? Ken je mischien Richard Crijns?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee hoor :/ ik moet imagen en shit
En dingen in Excell makenhendig akelig
ROC ? nee gek gewoon leeuwenborgh over de kennedy brugquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar zit je? ROC ICT? Ken je mischien Richard Crijns?
Aan welke kant dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ROC ? nee gek gewoon leeuwenborgh over de kennedy brugjeweet
Neej die kenk niet
Niet bij het politie bureau maar die anderen kantquote:
Daar zit ik ook sinds gisterenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet bij het politie bureau maar die anderen kant
Vet he gekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Daar zit ik ook sinds gisteren
En het personeel is getraind om te ruiken of je goed spul rookt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vet he gekde 31ste heb ik school
Wtf doe jij @ me school dan ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:03 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
En het personeel is getraind om te ruiken of je goed spul rookt.
Met paint uiteraardquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:07 schreef cerror het volgende:
Volgens mij kan Maikuuul zelfs de relativiteitstheorie duidelijk maken voor mensen met het syndroom van down.
Ik pwn de groenters in de C1000 te Brusselse Poort in Mestreech.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke C1000 werk jij? Ich wil dich gaer us laaif zeen. En vragen of je een mooie paint kunt maken voor mijn opa, die wordt binnenkort 75 en ik wil hem verrassen met een origineel door jouw gemaakte paint.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Vagina, ik kan alleen tussen 12 en 1. Kun je mij anders niet je rooster voor deze en de volgende maand geven?
Pass ff een hendig sjieke mirror gek!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
ffs gek...link naar die foto dood ?
juuuuuhquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Pass ff een hendig sjieke mirror gek!
Kamper Frans geloof ikquote:
gans2 (bn.)quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:36 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ik lees vaak je nutteloze post door maar nu vraag ik me toch echt af of jij niet een boederij hebt of iets in die geest
[afbeelding]
Wat doe jij allemaal met je dieren? je bent toch niet zo'n figuur die een trapje zet achter een dier om er zo beter bij te komen he?
Ze moeten jou maar eens preventief gekkeganzenziekte laten indruppelen via infuus
wtfquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:01 schreef chiren het volgende:
Ik post wel even de gewilde foto, ff uppen
Edit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Is dit een gewilde foto?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:01 schreef chiren het volgende:
Edit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
omfgggggg *halfdood gaat van et lachen ofsow*quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:01 schreef chiren het volgende:
Edit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:01 schreef chiren het volgende:
Edit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
lolleromfgquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:01 schreef chiren het volgende:
Edit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Dude... Ik vind dit een van zijn hoogtepuntenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:33 schreef Agorias het volgende:
Matig topic. Maikuuul, heb je geen inspiratie meer?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:01 schreef chiren het volgende:
Edit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Dat is een prive foto haal weg !!!!!!!!1quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:01 schreef chiren het volgende:
Edit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:49 schreef Maikuuul het volgende: