quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:32 schreef dyzrz het volgende:
Foto doet niet.
Voor de rest
Gefeliciteerd.
Nee het moet gewoon verdomme es ophouden met strontregenenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:51 schreef Repeat het volgende:
KLB topic over dat je geluk had?
Die hangt momenteel in de douche te drogenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:00 schreef Gallacher het volgende:
Hahaha,nu doet t plaatje het wel. Waar is je regenbroek?
zit dan ook niet hendig te slippen achter een boer die mest aan het uitrijden is, kneus!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee het moet gewoon verdomme es ophouden met strontregenen
Ik krijg meestal dunne poep van chocomel dus dat schiet ook niet op :/quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:24 schreef GSi het volgende:
Nat regenen en koukleumen op de brommer![]()
Thuiskomen, onder de douche, droge broek aantrekken, bij de radiator zitten en warme chocolademelk drinken![]()
![]()
![]()
mag ik mijn piemel in je scooteruitlaat doen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik krijg meestal dunne poep van chocomel dus dat schiet ook niet op :/
fijn dat je dat ook even met ons deeltquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kut hoeren regen moet godverdomme eens uitscheiden met vallen !quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:17 schreef GioStyle het volgende:
Je vergeet het allerbelangrijkste: Je klacht! Dus wat is nou eigenlijk je klacht?
Wat moeten ze dan??quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kut hoeren regen moet godverdomme eens uitscheiden met vallen !
Alles behalve op Mestreech vallleren !quote:
En dan? Dan gaan alle bloemetjes dood in Mestreechquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alles behalve op Mestreech vallleren !
Heheh, en dat ga je dan zeker op je gezicht smeren en slaap vallenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik lees vaak je nutteloze post door maar nu vraag ik me toch echt af of jij niet een boederij hebt of iets in die geestquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik reed door gans Maastricht,
Daar had ik dus ff vette geluk he met dat kut water wat mij bijna gans nat maakte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |