quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:29 schreef anisubs het volgende:
Paar dagen was ik naar het lokale zwembed gegaan, was allemaal leuk en aardig totdat ik om 4 uur s'middags klaar ben met zwemmen.
Ik dacht:'ik ga me maar eens effe aankleden en dan naar huis'. Hoor ik ineens een jongen van zo rond de 12 met een meisje SAMEN één omkleedhokje binnenstappen.
Ik zat één kledinghokje d'r naast, en tot overmaat van ramp gaan ze samen ook nog eens seksen in dat omkleedhokje.![]()
Mjah, ik heb me d'r aanafgetrokken, alleen vond ik het nogal aso om in een omkleedhokje te seksen.
Niet overal en ook niet altijd. Er zijn situaties te bedenken dat dit niet opgaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Je hebt het waarschijnlijk nog nooit in zo'n hokje gedaan, anders had je wel een andere mening!!
Sex is overal en altijd heerlijk!
* osmo zwaait eensquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef caartyaait het volgende:
[..]
[me=caartyaait] mompelt iets over het kutweer[me]
het moet idd niet veel gekker worden...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef AntonDingeman het volgende:
TWAALF JAAR?
Idd. Broddelwerk. Wat doen die kinderen voor hun 12de dan de hele dag?! Spelen!?!?!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef David Letterman het volgende:
[..]
het moet idd niet veel gekker worden...
ja wat een mietjes 8 jaar moet je op zijn minst al is sex hebben gehad. Met 12 jaar ben je er laat bij tegenwoordig. jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef David Letterman het volgende:
[..]
het moet idd niet veel gekker worden...
Weet je nu opeens wat een verjaardagspartijtje met "ik zeg niet wat we gaan doen, maar je moet zwemspullen meenemen" betekent?!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:00 schreef Dibbl het volgende:
hmz nu weet ik het zeker mijn zoon komt pas rond zn 24ste weer eens buiten
nee ik krijg steeds meer het besef dat die etters steeds vroeger aan sex beginnen en ik wil toch echt niet voor mn 40ste oma zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Weet je nu opeens wat een verjaardagspartijtje met "ik zeg niet wat we gaan doen, maar je moet zwemspullen meenemen" betekent?!
Dan komt mammie en pappie d'r dan achter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef El_Rolando het volgende:
In een kleedhokje, hoe pauper.
Hebben ze geen huis of zo.
Uit je fotoboek: hmz ikke chantal ikke 26 jaar ikke mama van yordi die is 8.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef Dibbl het volgende:
[..]
nee ik krijg steeds meer het besef dat die etters steeds vroeger aan sex beginnen en ik wil toch echt niet voor mn 40ste oma zijn
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Uit je fotoboek: hmz ikke chantal ikke 26 jaar ikke mama van yordi die is 8.
Misschien had je niet op je 17e zwanger moeten zijn, als je niet op je 35e oma wilt zijn...
Wilde het net zeggen, puberwoordje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seksen, het is en blijft een kut () woord
haha kijk dan is een keer om je heen voordat je zo'n hokje induikt. De homo-ontmoetings plek bij a'dam is waarschijnlijk nog schoner hahaha. Ook vond ik wel eens een condoom of nog viezer: een GEBRUIKTE tampon..nou sekse. Overigens had ik een 200 bar hogedruk reiniger dus echt last had ik niet van die dingen, verdwenen redelijk snel in het rioolquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Je hebt het waarschijnlijk nog nooit in zo'n hokje gedaan, anders had je wel een andere mening!!
Nou nee hoor..neuken op de opgebaarde kist van je overleden moeder is bijvoorbeeld niet fijn. Een distelveld is ook geen toppertje. Etc.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Sex in een kleedhokje is okeequote:Op maandag 21 augustus 2006 16:29 schreef anisubs het volgende:
Paar dagen was ik naar het lokale zwembed gegaan, was allemaal leuk en aardig totdat ik om 4 uur s'middags klaar ben met zwemmen.
Ik dacht:'ik ga me maar eens effe aankleden en dan naar huis'. Hoor ik ineens een jongen van zo rond de 12 met een meisje SAMEN één omkleedhokje binnenstappen.
Ik zat één kledinghokje d'r naast, en tot overmaat van ramp gaan ze samen ook nog eens seksen in dat omkleedhokje.![]()
Mjah, ik heb me d'r niks van aangetrokken, alleen vond ik het nogal aso om in een omkleedhokje te seksen.
Ik vraag me meer af hoe TS kon horen dat de kinders 12 lentes teldenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Sex in een kleedhokje is okeeAlleen niet op je 12e
Misschien omdat de jongen net zo'n hoge stem had als het meisjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe TS kon horen dat de kinders 12 lentes telden
Je hebt er dus wel lekker de tijd voor genomen.quote:Paar dagen was ik naar het lokale zwembed gegaan
In een kleedhokje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:53 schreef Kindervriend het volgende:
Hij zat gewoon te schijten man, watje.
Neuken in een kleedhokje is niet raar maar schijten in een kleedhokje wel. Rare mensen hier op Fok.quote:
ASL + pics.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef schatjeeeh het volgende:
ik heb wat gemist in me jeugd
en je eventuele kwakkiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef schatjeeeh het volgende:
zolang je je condooms maar opruimt heeft niemand er toch last van?
Mot je niet naar Ajaxquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:16 schreef Camplo het volgende:
Het woord seksen = voor grrristenen.
Voor de rest, niks mis mee
Maar dan kan ik weer niet naar de wcquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:41 schreef anisubs het volgende:
Ze konden het beter in een invalidenwc doen ofzo.
Dan hoef ik het teminste niet te horen.
Mijn kwakje drijft ook nog ergens in het zwembadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef SamStar het volgende:
keertje gedaan "in" het zwembad, net uit het zicht van de badmeesters, geen opschep verhaal![]()
In het water is het ook best leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef SamStar het volgende:
keertje gedaan "in" het zwembad, net uit het zicht van de badmeesters, geen opschep verhaal![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mijn kwakje drijft ook nog ergens in het zwembad
Nee, het is het beste als je gaat zwemmen als nét de groep geestelijk gehandicapten zijn geweest in het ondiepe bad... Vaak is het dan nogal geel/groen gekleurdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef PlarkPlark het volgende:
Je moet ook gaan zwemmen op de ouderenavond.
Wel, liever een slokje sterk verdunde urine/zweet dan geconcentreerd spermaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:14 schreef schatjeeeh het volgende:
alsof dat het enige zou zijn wat je dan binnenkrijgt..
Maar het mogooltje dat zit te schijten welquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:41 schreef anisubs het volgende:
Ze konden het beter in een invalidenwc doen ofzo.
Dan hoef ik het teminste niet te horen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Stoute KaMo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |