Jawel eens een vluggertje maardat was dan in bed of op het toilet ofzo, maar neit echt dat je alleen maar kunt staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Eierkoek het volgende:
Hmmm vreemd dat je in 4 jaar tijd nog nooit een vluggertje hebt gemaakt,
Je moet gewoon experimenteren, kom je er vanzelf achter in welke situatie welk standje het prettigste is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef ukga het volgende:
[..]
Jawel eens een vluggertje maardat was dan in bed of op het toilet ofzo, maar neit echt dat je alleen maar kunt staan.
Precies, en zo moeilijk is het echt niet om daar achter te komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je moet gewoon experimenteren, kom je er vanzelf achter in welke situatie welk standje het prettigste is.
Dat is nu één van de weinige plekjes waar het niet gelukt is, kroeg en discotheek. Discotheek word je zonder pardon de wc uit geflikkerd...de kroegjes waar ik kom zijn veels te klein om zomaar even een wip te maken (en de wc's te ranzigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:41 schreef angelfist het volgende:
In de kroeg is ook leuk...
Dat iemand het eventueel in de gaten zou kunnen hebben zal me een rotzorg zijn , maar in een overvolle discotheek/kroeg als je met een groep uit bent , dan zonder je je niet zo makkelijk af.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef angelfist het volgende:
Je moet niet naar de wc gaan,maar gewoon met zijn tweeen in een hoekje gaan zitten, rokje aan, zo gepiept hoor, en er zijn best wel mensen die het in de gaten hebben, maar ach...
Of voor een barkruk gaan staan en dan met je billen wat naar achteren steken, kan ook gewoon tijdens het dansen hoor, sleutelwoord is hier rokje.
Hopelijk met je eigen vriendinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb me wel eens aan een vluggertje gewaagd op de Keileweg.
Uiteraard doggy.
na het uitgaan en beide genoeg gedronken.... oooh heerlijk:)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:11 schreef ukga het volgende:
In de club/disco
Ga ik denk ik wel es probere
Sex is chill vóor het uitgaan, maar tijdens moet dan nog leuker wezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |