Jawel eens een vluggertje maardat was dan in bed of op het toilet ofzo, maar neit echt dat je alleen maar kunt staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Eierkoek het volgende:
Hmmm vreemd dat je in 4 jaar tijd nog nooit een vluggertje hebt gemaakt,
Je moet gewoon experimenteren, kom je er vanzelf achter in welke situatie welk standje het prettigste is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef ukga het volgende:
[..]
Jawel eens een vluggertje maardat was dan in bed of op het toilet ofzo, maar neit echt dat je alleen maar kunt staan.
Precies, en zo moeilijk is het echt niet om daar achter te komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je moet gewoon experimenteren, kom je er vanzelf achter in welke situatie welk standje het prettigste is.
Dat is nu één van de weinige plekjes waar het niet gelukt is, kroeg en discotheek. Discotheek word je zonder pardon de wc uit geflikkerd...de kroegjes waar ik kom zijn veels te klein om zomaar even een wip te maken (en de wc's te ranzigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:41 schreef angelfist het volgende:
In de kroeg is ook leuk...
Dat iemand het eventueel in de gaten zou kunnen hebben zal me een rotzorg zijn , maar in een overvolle discotheek/kroeg als je met een groep uit bent , dan zonder je je niet zo makkelijk af.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef angelfist het volgende:
Je moet niet naar de wc gaan,maar gewoon met zijn tweeen in een hoekje gaan zitten, rokje aan, zo gepiept hoor, en er zijn best wel mensen die het in de gaten hebben, maar ach...
Of voor een barkruk gaan staan en dan met je billen wat naar achteren steken, kan ook gewoon tijdens het dansen hoor, sleutelwoord is hier rokje.
Hopelijk met je eigen vriendinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb me wel eens aan een vluggertje gewaagd op de Keileweg.
Uiteraard doggy.
na het uitgaan en beide genoeg gedronken.... oooh heerlijk:)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:11 schreef ukga het volgende:
In de club/disco
Ga ik denk ik wel es probere
Sex is chill vóor het uitgaan, maar tijdens moet dan nog leuker wezen.
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:15 schreef het.ismij het volgende:
das echt irritant,.. als je partner er niet van kan genieten,..
Dan is er ook geen fuck aan.![]()
inderdaad, het stinkt...quote:
How you doin'?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Goede situatie komt nog wel met een eventueel volgend vriendje, als hij durft tenminste![]()
Nee het stinkt niet, het ruikt.quote:
quote:en als ik me vriendin goed heb gehad is heel me bed nat.. en wie slaapt er dan aan de nattekant van het bed... JA IK
Net een hele discussie over dat sex zonder klaarkomen ook lekker is enzo....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:05 schreef patrickt37 het volgende:
Vrouwen houden niet van vluggertjes.(meestal dan) Dit omdat een vluggertje meestal in zo een houding is dat de klit niet gestimuleerd wordt. En de meeste vrouwen kunnen alleen maar klaar komen door clitorale stimulatie.
Vandaar dat mijn vluggertjes alleen gebeuren door mijzelf. :-)
idem. Ik hoef echt niet altijd klaar te komen hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:55 schreef angelfist het volgende:
[..]
Net een hele discussie over dat sex zonder klaarkomen ook lekker is enzo....
Ik vraag zelf meestal om vluggertjes.
Ben ik raar als ik zeg dat ik nog nooit wat geroken heb tijdens de sex?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
inderdaad, het stinkt...
en als ik me vriendin goed heb gehad is heel me bed nat.. en wie slaapt er dan aan de nattekant van het bed... JA IK
Moet je je hand sneller bewegen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:12 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nooit in m'n hele leven een vluggertje mogen meemaken.
haha nee is vast niet raar:)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik zeg dat ik nog nooit wat geroken heb tijdens de sex?
ik ga altijd nog even wat drinken ofzo, dus kom pas later weer terug in bedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:37 schreef het.ismij het volgende:Dan doe je iets niet goed.
haar schuld dat je bed nat is, gaat ze er zelf maar op liggen ook.
owkeej, das indd wel klote.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik ga altijd nog even wat drinken ofzo, dus kom pas later weer terug in bed![]()
Koelkast?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:46 schreef angelfist het volgende:
Zorgen dat je een glas naast je bed hebt staan.(Of fles, maakt het uit...)
hahahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Moet je je hand sneller bewegen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |